-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje, lekker genoten van de Kruimel ?
    Lucie, tja, soms heb je een hectische tijd, dat herkennen we allemaal, succes !

Sniet morgen nog 1 dag en dan is het weer weekend xD
    Wat eten we vandaag ? Wij eten strakkies bami waarin een boel groente en kip, lekker !

2. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

We hadden vanavond maar weer eens de prei-kerrie schotel uit de oven:p

3. snietje1

Lekker Rick ! Daar is het echt de tijd voor.

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zeker genoten heeft van kleine kruimel, ze loopt al zelf rond de salontafel :inlove:... Kan in de handjes klappen en bij "hoera" gaan de armpjes hoog de lucht in...

Daarna genoten van paps en mams hebben gezellie met elkaar gekletst gekookt en gegeten; Schouder Karbonaden uit de Slowkoekert - daarbij aardappel - bloemkool en natuurlijk de zelfgemaakte appelmoes. Daarna nog paar potjes kaartspel 31 een gedaan...

Hofje nu best moe is xD... vroeg de bedstee inklimmen doet ...

stien56, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. snietje1

Lekker Hofje, ook fijn dat je genoten hebt van de kruimel en je ouders, gezellie !

Goedemorgen, bijna tijd om de fiets te pakken en braaf te gaan werken.

stien56, HofvanDromen en suuske1960 vinden dit leuk.
  6. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.

Hier ook weer klaar om te werken, net als Snietje nog ff en dan weekend.
    Schouderkarbonade uit de slome, hoe doe je dat? Wil wat meer variatie uit de slome halen.
    Fijne dag allemaal.:)

stien56, snietje1 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Suus, alles wat je wilt stoven als vlees zijnde, kan in de slome koekert. Hofje braad aan in de koekepan, en gooit dan in de slome met vocht erbij - dit kan gewoon water of een bouillon zijn. En dan maar wachten en kijken wanneer het gaar is.

Hofje kon zelf niet langer meer wachten, ze wist dat ze al haar kaarten bij Rick op tafel moest gooien. Ze moest het gesprek met hem aangaan. Maar hoe moest ze dat doen. ??? Ineens wist ze het, ze zou de muziek voor haar laten spreken. Met een lied kon ze haar gedachten en gevoelens misschien wel het beste aan Rick overbrengen.

You Give Good Love - Whitney Houston

Ik heb ontdekt wat ik heb gemist, Altijd op de vlucht. Ik heb naar iemand gezocht, Nu ben je hier zoals je eerder bent geweest
    En je weet precies wat ik nodig heb, Het duurde even voordat ik het zag. Dat je me goede liefde geeft, schat
    Zo goed, neem dit hart van mij in jouw handen, Je geeft me goede liefde (je geeft me goede liefde)
    Het is nooit te veel, nooit te veel, zal het nooit zijn, Schat, je geeft goede liefde (ah)
    Ik stopte nooit, ik was altijd op zoek, Voor die perfecte liefde.

Het soort waar meisjes zoals ik van dromen, Nu ben je hier zoals je eerder bent geweest. En je weet precies wat ik nodig heb
    Het duurde even voordat ik het zag, Dat je me goede liefde geeft, schat.
    Het is zo goed, neem dit hart van mij in jouw handen, Je geeft me goede liefde (je geeft me goede liefde)
    Het is nooit te veel, nooit te veel, zal nooit zijn. Schat, je geeft goede liefde, ooh, Nu kan ik niet stoppen met rondkijken.
    Het is niet waar deze liefde om draait, Onze liefde is hier om te blijven, om te blijven.

Schat, je geeft goede liefde, jij geeft(Nooit teveel, zal nooit zijn) Zo goed, Neem dit hart van mij, In jouw handen
    Je geeft me goede liefde (je geeft me goede liefde) Nooit, nooit te veel (nooit te veel, zal nooit zijn), Nee nee nee nee nee,
    Je geeft me goede liefde (je geeft me goede liefde)Zo goed, zo goed (je geeft goede liefde, schat)
    Ja, dat doe je, Je weet wat ik nodig heb (Je geeft, je geeft, geeft me)

Nu maar hopen dat Rick wel thuis was en het begreep. Ze begreep zichzelf vaak niet eens. :oops:

8. rickvenema

Was net klaar met de afwas toen ik iemand hoorde zingen had de radio niet aanstaan dus dat kon het niet zijn. Het leek van buiten te komen. De tijd dat kinderen bij de deuren langs gingen zingen voor een snoepje was allang geweest dus dat kon het niet zijn. Het was geen kinderstem hoorde ik maar wel een hele bekende stem.

Deed de deur open en ja hoor daar stond Hofje te zingen. Toen ze uit gezongen was zei ik kom binnen Hofje wat een verassing.
    Ik wilde je op deze manier laten weten wat ik voor je voel en hoe graag ik bij je ben. Erover praten vind ik best wel lastig dus probeerde ik het zo.

Dat is je dan aardig gelukt Hofje o_Ok ik vind dat lastig zeker nadat je zomaar uit mijn leven verdween wist ik niet hoe je zou reageren nu we weer zo vaak bij elkaar zijn. Heb je erg gemist en ben heel blij dat je terug in mijn leven bent.
    Mag jou ook heel erg graag en hoop dat je nu nooit meer weggaat.

Snap best dat je zo nu en dan er ff helemaal er tussen uit wilt en die ruimte geef ik je graag.
    Zo maar nu eerst koffie en laten we dan bespreken hoe nu verder.

9. HofvanDromen

Terwijl Rick de grote voordeur sloot, van zijn herenboerderij, dacht zij vertwijfelt na over Rick zijn woorden van zonet : Ik mag je graag
    en koffie drinken o_O... En net toen ze wilde gaan zeggen, dat zij zo hartstochtelijk veel van Rick hield en gepassioneerd en en en en...had zij het dan verkeerd gedacht, mocht Rick haar enkel graag en hield hij dan niet van haar :eek:...Trok Rick haar wild in zijn armen...Kom hier Hofje, kom hier ... ik houd zoveel van je, ik ken geen uur meer zonder je :eek:...Nu snapte ze er helemaal niks meer van o_O...

Ze begon met euh euh RRRii....Sssttttt Hofje ssstttttt : Ik zag Pieter Post aankomen lopen .:music: Die man hoeft niet alles te weten...
    Hmmm, ...de rest wat hierna volgde hoefde op zeker Pieter Post niet te weten...8)...

stien56, suuske1960, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. snietje1

Mooie nieuwe banners Rick en Hofje. (verder stil blijven;))

Wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben strakkies paksoistamppot met karbonade, lekker !

Ter jullie info :

stien56, suuske1960, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Over bepaalde zaken niks zeggen doet 8)...xD...:oops:

Hier hadden we : uitgebakken spekjes/ui/paprika - Witte bonen in tomatensaus - rijst ...

Ohja Suus, je ken alle zeg maar langdurende zachtjes garende weet ik het gerechten maken in de slome koekert ...
    Bijv ook goulash / chili / soepen enz enz ...:) gewoon lekker gaan uitproberen wat jij/jullie lekker vinden...

Hofje zo lekker op de bank gaat onder de knuffeldeken ...Het was weer een spannende dag 8)

12. snietje1

Lekker Hofje, zal wel gesmaakt hebben. Lekker genieten van de bank en je dekentje.
    Zo, fokevent is bijna af, nog 1 keer de fokhotels leegmaken en klaar is Sniet 8)xD
    Nu tijd om de was op te hangen, hopelijk istie morgen droog zodat ie nog met de strijk meekan.

Edit: lied van vanaaf: Don't stop believin van Journey

Edit, edit; Goedemorgen, poetstijd.

Laatste bewerkt: 25 Februari 2023
  13. rickvenema

Was vanmorgen vroeg wakker. Stil verliet ik het bed om Hofje:inlove: die nog sliep niet wakker te maken.
    Trok snel wat kleren aan en ging naar de keuken.
    Maakte koffie en dacht aan wat er gisteren allemaal gebeurt was.

Dat mooie lied van Hofje. Pieter Post die we niet binnen lieten. De gesprekken die we hadden.
    Hofje :inlove:vroeg zich af of ik wel van haar hield en wel verliefd op haar was.

Hield erg veel van haar en was stapel verliefd. Had haar erg gemist toen ze naar Canada vertrok. Heb altijd gehoopt dat ze ooit terug zou keren omdat ze haar roze hofje miste het dorp miste en misschien mij ook zou missen.

Zou zo weer met haar gaan trouwen als ze dat zou willen. Niet met een groot feest maar stilletjes met zijn tweetjes niemand iets laten weten. Maar zou Hofje:inlove: dat wel willen? Met mij trouwen ze is volgens mij zo onzeker over wat ze wil, toch hoop ik dat als ik haar zou vragen dat ze ja gaat zeggen.

Moet maar een moment kiezen dat ik die stap zet.

14. suuske1960

Goedemorgen.
    Al even op pad geweest voor de verse dingen bij slager en bakker.
    Ik begrijp wat je bedoelt Hofje maar ga nog eens verder loeren voor de slome zijn gerechten.
    Nog ff wachten dan start fijne kortingsdag zag ik, gooi dan gelijk het fokhotel vol en daarna de weekendquest afmaken.
    Sneeuwpopppen maken schiet ook al lekker op, alleen het zonnetje is al scherp als ie schijnt blijf bezig zo.xD

15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen alemaal
    Maar goed dat ik hier over fijne kortingsdag lees, ik doe even geen events, maar een fokqueest in de kelder kieperen lijkt me wel leuk. Eten gisteren was sushi, hadden gisteren klein nichtje op bezoek en die lustte dat wel zei ze. en dat was te zien, die heeft gesmikkeld

stien56, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. rickvenema

Kortingsdag was gisteren al begonnen heb toen al gefokt voor 1 supervoer;):p

17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ja, ik las het net, maar gisteren amper op de boerderij geweest, dus ben blij dat het hier ook nog werd genoemd:inlove:

stien56, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. rickvenema

Fok quest gisteren dus al afgerond. o_Ok de struisvogel fok quest gelijk maar afgerond. Tevens is Elvus zijn broek klaar. Nu maar zorgen voor genoeg energie voor de volgende quest.;)

stien56, snietje1, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Na een heerlijke nacht, :inlove: de heerlijke koffie en het ontbijt, was ze weer op weg gegaan naar de Roze Hof. Ze moest nog naar de bakker, de slager, de kruidenier en de winkel van sinkel...:music: Bij de slager kwam ze Suus tegen. Oh hallo Hofje jij ook hier. hee Suus wat leuk jouw even te zien. Recepten voor de slome ? Nee die heb ik niet echt, ik ben meer van gooi der maar in en het zal allemaal vast heel lekker smakenxD Der zijn wel ook heel veel recepten op die enge wilde wijde web en misschien hebben ze bij de Winkel van Sinkel ook boeken ervan. Der zijn heel veel slome boeken... Rick ??? Of ik weer ga trouwen...Ze voelde haar wangen niet langzaam maar snel en vuurrood worden:oops: En alle blikken van de andere boerinnen op haar gericht...:oops: Het zweet brak haar uit...Iedereen wist dus al van haar en Rick :oops: Hoe kon dat ?? Ze hadden zo voorzichtig gedaan. :wuerg:...Hofje ??? Suus wachtte op antwoord, denk denk, wat moest ze nu toch in hemels naam zeggen. Ze had geen idee zelf nog. Durfde zij dat nog allemaal wel : trouwen :oops: Rick zou dat vast niet nog een keer met haar willen ...En snapte zij best. ... En nog een keer riep Suus, Hofje !! :wuerg: Het werd onrustig in de slagerij, mensen begonnen te gniffelen en te smoezen ... Zo luchtig mogelijk als ze kon zei ze ; Ach Suus, Rick en ik zien elkaar weer, maar ja tis nog maar pas he. Overhaaste dingen en verliefd worden doen we op onze leeftijd natuurlijk niet meer.:music:Roder als rood konden haar wangen niet worden op dat moment. Jokkebrokken ging haar niet goed af en ze was tot over haar oren verliefd op Rick ... Hield nog altijd met heel haar hart van hem.
    Snel gaf ze aan de slagersvrouw haar bestelling door, betaalde en verliet als een schichtig konijntje :oops: De Slagerswinkel...Wilde bij de Winkel van Sinkel naar binnen lopen en zag hoe druk het was en diverse boerinnen met elkaar in gesprek. Ze liep snel door en besloot de verdere boodschappen maar te laten bezorgen op de Roze Hof.
    Thuis gekomen, nam ze nog een snelle bak koffie en dacht aan Rick :inlove: Als... hij ...ja als Hofje... vergeet het maar dat hij nog eens met jouw zal willen trouwen ...-.-...

Lied van de dag : Jaap Reesema - Als Je Voor Me Staat
    :inlove::inlove:

stien56, snietje1, -freedom5555- en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. suuske1960

Ik loop achter de feiten aan dus, nu maar snel wat in het fokmotel gegooid.
    Wel fijn dat Hofje dat nog wel wilde delen.
    Had nog een een vraag aan haar gedaan, maar ze was aan het stamelen en werd steeds roder.:eek:
    Dacht hoop niet dat ze flauw gaat vallen in de winkel.
    Kwam daarvoor al dat nieuwsgierige mannetje van de post tegen, en wist het eigenlijk al.
    Die liep uit nijd te gillen :inlove::inlove: zijn ze Rick en Hofje.
    Dacht eigenlijk dat Hofje een konijnenboerderij had, maar het kan zomaar zijn dat ze hazen op de boerderij heeft.xD
    Zo snel rende ze het dorp uit.o_O

stien56, snietje1, rickvenema en 1 ander persoon vinden dit leuk.