-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Suuske xD Hier is het overigens zeer mistig :wuerg:
    Goedemorgen, bijna fietstijd.
    Fijne dag allemaal.

popje4, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Werk ze voor wie aan de gang gaat.
    Hier wachten op de thuiszorg en dan zien we wel verder.
    Qeust gister opgestart gaan wel zien hoever we komen en straks de fokqeust
    maar beginnen.

popje4, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, fokken is al weer klaar en aan het andere event ben ik niet begonnen. Totaal geen zin in. Heb meer zin in mandjes vangen maar daar moeten we nog even op wachten. Supermest genoeg ondertussen. Is jammer dat het nooit zo meer terug is gekomen zoals de eerste keren.

Eten word hier net als gisteren zuurkool, meestal maken we gelijk stampot voor 2 dagen.

popje4, snietje1, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Hofje kluns was weer lekker bezig -.- Kwam elke keer van die amfibie dingen te kort:wuerg: Ik denk hoe ken dat nou:eek:...
    Hmmm tja als je met kameleons gaat fokken :music::wuerg:...Gelukkig waren dat er niet zoveel en maar voor 1 SV xD Allememachies...
    Gelukkig had Hofje ook nog genoeg om de tegenwaardes in te leveren. Dus hier klaar met quest 1 ...Zo een mooi plekje gaat zoeken voor het prachtige konijntjes item :inlove: En het daar ook maar bij laat...Eerst nog ff verder dieren sparen enz enz enz...

AH jaaaaa mandjes vangen :inlove::inlove: Das toch wel 1 van Hofje favo events ...En dat zijn der niet veel xD...Maar mandjes vangen:inlove:
    En ja zeer jammer dat het intussen een behoorlijk uitgekleed event is geworden...:(... Maar het is er nog 8)

SV heb Hofje wel genoeg, maar de susie is euh euh een beetje bijna op...Dus die ook nog maar ff sparen...

En ohjaaaaaaaaa...Heb mezelf een kado gedaan gister:oops:...Zag dat de muntjes winkel weer vernieuwd was met allemaal spannende nieuwe dingen...Hofje meteen de grootste kar bij de ingang mee genomen :music:xD... Hmmm er stonden dan eindelijk de missende bommel items in die Hofje niet heb...Maar van 1 rij heb ik er 3 niet ...die kon ik dan wel kopen, maar dan hield ik bijna niks meer over.
    Van de andere rij mis Hofje er 2 maar er staat er maar 1 in de winkel :cry:...Ging bijna met een lege kar terug naar de Roze Hof-.-... En toen, ja toen ...toen zag Hofje het Item bos bloemen staan :inlove: 30 x een knecht :inlove:...Aangezien Hofje toch geen lover heb en dus ook nooit bloemen enzo ofzo zal krijgen ...Dacht Hofje, kom verwen jezelf maar eens met die prachtige bos bloemen en die heerlijke sexy knechten :oops:xD...

Nu even een lekker bakkie koffie ... Lied van de Dag; I'm Specialized in You (Extended Version) - Time Bandits

popje4, snietje1, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Vanmiddag heerlijk rondje gelopen. Quest vanmorgen ook al klaar had de juiste dieren er vorige keer in gezet (geluk is met de dommen zeggen ze wel ):p

Het fokhotel ook weer vol gezet voor volgende week.:)

popje4, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Dan bent Hofje zeker heel erg slim xD ... Heb zelden geluk :cry:

7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Fokqeust hier ook vanmorgen al afgerond en motel volgezet voor volgende week :D8).
    Valentijnsevent ook al afgerond dus 4 piccolo's zijn ook weer binnen :D.
    Ga nog maar even verder voor de neon kisten.

Eten vanavond chili con carne.

8. HofvanDromen

De ramen en de luchtroosters maar dicht doen doet ...Der hangt hier een vreemde lucht in het dorp :wuerg::wuerg:

popje4, venus261256, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vandaag even rondje Friesland gedaan, kleindochter had veel pijn aan haar teen maar voordeel is dat ze over 3 weken wel op de skies kan en dat is belangrijkxD

Nu aan het fokevent bezig en het valentijn gaat ook wel maar haal echt geen 4 piccolo kisten, maakt niet uit want het is voor de lol.

En vanmorgen ook moeten krabben net als Suus maar hoop morgen niet, net viel er regen.:cry:

popje4, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

*PLOF* zo eindelijk weekend, dadelijk nog een was ophangen en dan ben ik er voor vandaag klaar mee.
    Jaaaaaaaa, kaai gezellie, ik lees weer lekkers :inlove: Zuurkoolstamppot, lekker !! (1 van mijn favoriete stampen) en chili con carne, ook lekker !! Wij hebben vanaaf gevulde groente, ook lekker !
    Zou Lucie al terug zijn en inspiratie opgedaan hebben op vakantie ? Ik ben benieuwd.

Ik had ook geluk met de fokhotels, ik had er vogels inzitten xD Nu zit er de rest in en daarna voor volgende week vullen:inlove:
    Jawel :

Laatste bewerkt: 10 Februari 2023
    LucieSchreurs, popje4, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Het is wel weer een klus het event, maar ja wil graag de kisten hebben.
    Zo ff me zaterdagrondje en dan wat in huis aan de poets,

popje4, venus261256, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Goedemorgen.
    Hier is het ook poetstijd, de kabouters zijn nog steeds in staking ;)

popje4, venus261256, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Hier geen poetstijd, heb een klant in de stoffenwinkel ... Druk met stofjes en de naaimachine ; pprrtttt ppprrrtttxD

Maar eerst een lekker bakkie koffie :music:

Lied van de Dag ; Out of Touch · Daryl Hall & John Oates

popje4, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Goedenavond allemaal.
    Suuske, leuke banner xDxDxD Ik heb hier al helemaal in een deuk gelegen van het lachen.
    Hier was het vandaag het "uitproberen van de carnaval bands (bendes dus) Ze hebben allemaal onder ons raam gestaan, ik heb meteen alle ramen dichtgesmeten maar de herrie bleef. Mijn wederhelft heeft dus vanmiddag niet kunnen slapen en die bendes mogen van mij wel op een andere plek hun instrumenten gaan uitproberen -.-
    Maar goed, daar zijn we weer vanaf.
    Poetsen is voor vandaag ook klaar, joepie.

Wat wordt er vanaaf gegeten ? Wij hebben strakkies krielaardappeltjes met broccoli en poontjes, lekker.

popje4, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Zijn hier net terug van verjaardag nichtje ...Nu ja nichtje ze is 25 geworden xD
    Was zeer gezellie en zo leuk, zijn veul langer gebleven dan gedacht:oops: Eten nog geen idee, denk zomaar een soepje met stokbrood ofzo..

Gatver Sniet wat vervelend zulke herrie, had je geen emmer water kunnen "knoeien":music:

16. snietje1

Water knoeien mag niet als ze er een vergunning voor hebben ;) Yep, heb ik dus opgezocht (of ze die vergunning hebben dus) :)
    Soep met stokbrood, lekker Hofje, ik ben gek op soep !

Edit, bijna vergeten, lied van vandaag: Pink Floyd, Wish you were here.

Laatste bewerkt: 11 Februari 2023
  17. HofvanDromen

Je kon toch per ongeluk je emmer laten vallen tijdens het ramen zemen :music:...:oops:
    Snap niet dat ze ene vergunning afgeven bij een wooncomplex dinges :wuerg:

Ohjaaaaa, Hofje kreeg uit de stallen van die Fokrommelgedoetje ; ene roze papegaai :inlove: en ene oranje agamaverblijf ...o_O ... Wist niet eens dat die bestondenxD Ben der wel blij mee...de rest was prut :wuerg:

stien56, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. rickvenema

Hier vanmiddag weer een stuk gelopen bijna 7 km gisteren al 6,5 km het gaat steeds beter met mijn achillespees blessure, maar zal morgen toch maar ff een rust dag inplannen voordat het weer mis gaat.:)

Hoefde je zelf geen muziek uitzoeken snietje, had je een keer een ander muziekje dan je gewend bentxDxD

Eten was chili con carne:p

stien56, popje4, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Ohhh nee he :eek:....Weer snel de ramen en de luchtrooster dicht doen doet :wuerg:

stien56, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. rickvenema

Maar goed dat je niet in de buurt van een varkensstal woont komen ramen en lucht roosters nooit meer open;)xD

stien56, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.