-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Gelukkig Venus, dat je leuk enz vond...Veegt zweet van voorhoofdje :wuerg:xD

Mooi dat je een fijne dag had Sniet ...

Is heel gezellie opruimen zo ja...Ben der blij mee dat het zo ken, en vooral zo samen nog ...:oops:

stien56, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Klopt Hofje, dat is heul mooi, houden zo !
    Heb je overigens al de Zweedse serie gezien "Het restaurant" ? Is ook mooi ;)

3. HofvanDromen

Komt mij niet bekend voor , moment ik ga even zoeken :music:

EDIT:
    Euh ja, ooit aan begonnen , maar ergens afgehaakt :oops:

Deze film wel pas gezien : Where the Crawdads Sing (het moerasmeisje) echt zo mooie film:inlove:

En series :
    Pieces of her
    Kärlek & Anarki (Love & Anarchy)
    Rebecka Martinsson
    Young Wallander
    Totenfrau
    La Foret
    Grenseland
    Collateral
    Les Combattantes (zeer mooi) :inlove:
    Vikings: Valhalla

Laatste bewerkt: 7 Februari 2023
    stien56, nientje1950, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

Daar hebben we er ook een heel aantal van gezien, dank je voor degene die we nog niet kennen xD:inlove: We gaan het allemaal bekijken, kaai gezellie ! Daaaaaaaaaaank:inlove:

5. HofvanDromen

Graag gedaan en veel kijk plezier xD... Moeten zelf nog ff weer zoeken ..komt goed...xD

6. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier ook de film Where the Crawdads Sing gezien, is zeker het kijken waard.
    Ga ook eens kijken voor de andere titels van Hofje.
    Rustig aan Venus.
    Maar nu eerst weer dadelijk werken.
    Event is af hier, bij jullie ook?
    Fijne dag allemaal :)

stien56, venus261256, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Goedemorgen, hier ook weer braaf aan de arbeid.
    Werk ze voor iedereen die moet werken.
    Geniet van de dag.

stien56, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank je hofdame een aantal wel gezien maar ook een aantal niet ga zeker eff kijken....
    venus knap hoor das niet niks met maar 1 heupje goed van je wel kalmpjes aan hoor....geen gekke dingen doen nu....hihihi
    hier ook opmaken voor late dienst zonnetje schijnt das wel lekker vooral als we weer cliënten op moeten halen van dagbesteding....
    fijne dag allemaal
    event weer eens niet gehaald tja is bijna niet meer te doen en leuk....volgende zag ik ook weer 6 uurs gewassen ppfff nou ja dan maar niet...

stien56, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Goedemiddag :inlove:

Veel kijk plezier dames :)...

Hier ook faq Valentijns event gelezen :( Der is weinig Valentijnerigs aan zal ik maar zeggen:( Tis meer een rupsje nooit genoeg event:( Dol op Valentijn is enzo :oops: Maar alst zo moet, nouh inderdaad dan maar niet:(...

Leek prachtig en heerlijk buiten zo met die zon, maar kkkkkkkkouuuuuddddddddddd :wuerg: Kon gelukkig in de zon ,maar wel achter het glas weer een beetje opwarmen ...bbbrrrr.... "Verlangt naar Lente":oops:

Lied van de Dag ; U2 - With Or Without You

stien56, snietje1, nientje1950 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Kom ook weer effe buurten, ben echt niet in mijn hum dus nog steeds alles op een laag pitje, wel event op de valreep klaar en morgen weer een nieuw, druk, druk, hahaha

Niet alles gelezen maar Kik zit hier ook in het winkelcentrum, 1x naar binnen geweest en weer heel snel naar buiten net als bij de winkel van Hofje, nee echt niets voor mij.:wuerg: Veel te vol en rommelig.

Vandaag naar de kno en deze heeft mijn oor leeggezogen, best pijnlijk en nu blijkt er een gaatje in mijn trommelvlies te zitten, blijkbaar toch een oorontsteking gehad en over 6 weken weer terug en hopen dat het dan dicht is maar eerst lekker een weekje naar Zuid Spanje begin maart.

Kleindochter mag morgen naar het zh met een ingegroeide en vreselijk ontstoken nagel, zegt ze zelfs nog bij de dokter dat het wel meevalt met de pijn maar gelukkig heeft papa zich ermee bemoeit.8)

Verder is de glazenwasser sinds 6 maanden weer terug en heb ik weer schone ramen boven en beneden ook maar gelijk laten doen, ja gemak dient de mens.xD
    Zelf de binnenkant dus ik kan weer zien hoe het er buiten uitziet.:oops:xD

Venus inmiddels ook weer thuis maar nog een lange weg te gaan geloof ik, kalm aan en heel veel succes.

11. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemiddag
    wij eten vandaag zelfgemaakte erwtensoep, met die kou buiten heel erg lekker

verder vandaag niet veel gedaan, lekker binnen in het zonnetje achter het glas gezeten
    Ik verlang echt naar het voorjaar dat ik buiten in het zonnetje kan zitten

12. snietje1

Goedenavond allemaal xD
    Ik lees lekkers, zelfgemaakte erwtensoep, mjam mjam !! Wij hebben vanaaf spruiten met aardappels en kip uit de oven, ook lekker !

Was vandaag heerlijk weer, jammer genoeg moest ik werken, ik had liever een eind gefietst in de bossen, maar ja, misschien as weekendxD
    Leni, beterschap met je oor, heul vervelend om een gaatje in je trommelvlies te hebben. Op vakantie ? Heerlijk !! Geniet ervan ! voor ons duurt het nog wel een tijdje, maar iedere dag komt het dichterbij;)
    Event, nope, niet mijn event, ik doe weer niet mee, een werkend mens heeft geen tijd voor die hoeveelheden, ook goed8)

Lied van vandaag; Rush, Losing it

13. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Komende event spring ik ook over vind het veel te ingewikkeld en gaat volgens mij best veel tijd inzitten. Ga gewoon verder met het kweken van de oranje bloemen voor Elvus zijn broekxD

We hebben vanavond stamppot koolraap met sausijsje gegeten was weer lekker:p

HofvanDromen, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Lekker Rick !!xD

Hier tijd voor de tanden in 5voud en daarna lekker lezen in bed:inlove:

HofvanDromen, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. suuske1960

Goedemorgen.
    Vandaag weer thuis aan het werk, dacht scheelt weer krabben maar de ramen waren niet eens bevroren vandaag.xD
    Om 1400 uur event, ik doe weer blij mee.
    Fijne dag allemaal.:)

snietje1, HofvanDromen, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

Ik zit ook in de startblokken voor het nieuwe event

Wij eten tussen de middag macaroni met veel groenten. Is voor mijn maag beter omdat je 's middags nog wat actiever ben
    's avonds wordt het dan een bruin boterhammetje met kaas, die haal ik tegenwoordig bij de boerderijwinkel. Wordt daar nog zelf door de boerin gemaakt

stien56, -matthias1952-, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Goedemiddag:inlove:

Niet klaar zit voor nieuw event, tis mij teveel en een wolkenrij van 140 uur cooldown zit ik niet op te wachten ... Jammer van de picolo kisten...Maar zulke events kosten mij teveel energie enz enz enz...Die gebruik ik liever voor andere dingen.
    Hopelijk wel met de mest verkoop wat BD binnen te halen...Hofje nog steeds best straatarm is :oops:
    Wel klaar is voor Weekend Fok - events ... Althans Hofje doet waarschijnlijk alleen de 1e ...Dat Konijntjes Item is te leuk en mooi :inlove: om verder te gaan en hem dan op de wolkenrij te moeten zetten :cry: Heb dan liever enkel dat Konijntjes item:oops:
    En kost bijna niks ...Met kortings dag en baby boom.xD

Verder op het gemakje door gaat met de stallen gedoe lees: voorraden maken ...

"vroeger " ook altijd tussen de middag warm at. Hofjes paps kwam altijd tussen de middag thuis eten en had dan graag warm eten.
    Dit zelf ook heel lang gedaan nog. En op de dagen dat Hofje werkte, haalde mijn mams de jongens van school tussen de middag, zorgde ze ook voor de warme maaltijd voor Hofje, Feestcommissie, Paps en de jongens. Daarna bracht ze de jongens weer naar school en soms deed mijn paps of Feestcommissie dat ...We werkten allemaal dichtbij en dan hoefde Hofje na een pittige lange dag hard werken niet nog is in de avond te koken. Konden we het met een makkelijk boterhammetje af. En de jongens ook op tijd naar bed.

Veel te danken dus ook aan mijn Mams...Ze moest het wel allemaal maar ff fixen 8)... Dit totdat oudste naar middelbare school ging. En Feestcommissie wat verder weg ging werken ...Zo kwam ook de Motor weer in ons leven:music:...Vanaf toen gingen we in de avond warm eten. En kreeg mijn Mams weer wat rust xD Mijn Paps en Mams eten nog steeds tussen de middag warm ... Behalve natuurlijk als ze hier komen eten of Hofje bij hunnie. :music: Mijn Paps heeft er met zijn diabetes veel baat bij ook.

Hier nu even een boterhammetje op smikkelen en weer door met van alles en nog niks ... Lied van de Dag: Sting - Shape of My Heart

popje4, stien56, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hier ook met het event begonnen maar zal niet veel worden denk ik, kleindochter verwacht oma op ziekenbezoek, er is een stuk van haar nagel afgehaald, nu nog verdoofd maar vast veel pijn straks dus morgen maar heen en weer naar het friese.:inlove:
    Maandag komt de kleine man dus ik moet het van het weekend hebben, zie wel hoe ver ik kom.

Warm eten deden mijn ouders ook altijd tussen de middag, daarna heb ik het niet meer gedaan.

popje4, stien56, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Ah Leni, wat zielig, een stuk van haar nagel, beterschap voor haar !
    Warm eten heeft Sniet en familie altijd s'avonds gegeten.
    Thuva, macaroni met veel groente, altijd lekker !! Wij hebben vanaaf witte bonen met prei en grote garnalen, ook lekker !
    Suuske, zal je zien dat je morgen moet krabben ;)

Morgen nog 1 dagje werken, dan is het heerlijk weekend xD:inlove:

popje4, stien56, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. suuske1960

Goedemorgen.
    Keek net naar buiten Snietje....en je raad het vast wel.xD
    Nog ff werken vandaag en dan ook weekend.
    Niet zo fijn Leni voor je kleindochter, maar het kan vanaf nu alleen nog maar opknappen de teen.
    Fijne dag allemaal.:)

popje4, leni1955, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.