-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Slak oranje is onderweg.

stien56, rickvenema, theav71 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Allemaal lekkers mocht ontvangen op de vroege morgen, dank daarvoor :inlove:
    Thea zou je graag blij maken, maar alles van je lijstje heb Hofje 1 of helemaal niet:wuerg:Dat gaat hem ff deze keer niet worden, ben ik bang...
    Hier begon de morgen met een stralende zon, die minder en minder werd...Feestcommissie opperde zelfs nog de optie: Je wilde toch nog naar de action:music: We kunnen ook op de fiets gaan ...Ik zeg op de fiets :eek: ...Hofjes fietstassen zijn veeeeelste klein om mee naar de action te gaan xDxD...Enig gemompel volgde en nu regent het bijna, blij dat me nou niet met de fiets zullen gaan:oops: Ttttssss dan ken ik toch niks kopen -.- Allememachies xD

Ppfffff moet er nog van bijkomen ...eerst maar ff een lekker bakkie koffie ... Lied van de Dag ; Babe, We're Gonna Love Tonight - Lime
    :inlove::inlove:

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje, past dat niet in je fietstassen ? o_O Ik ben vorige week ook even kaarsen gaan halen, dat is bij mij een kwestie van 10 minuten, waarbij het op slot zetten van mijn fiets, de meeste tijd kost xD

4. HofvanDromen

Niet met 1 ding de action ooit zal verlaten ...oh toch wel 1 volle kar :oops:...xD

stien56, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. theav71

theav71 Levende forumlegende

Dank je suuske :) Hier neem ik me altijd voor om alleen mee te nemen waar voor ik kwam bij de action. Helaas is meestal het karretje vol als ik bij de kassa kom. En er komt in maart ook nog een kruising van action en Kruidvat hier vlak bij, die grenze of zo heet dat. Denk dat ik alvast maar begin met sparen.

stien56, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

Hier is geeneens een Action in het dorp :wuerg: me motte altijd naar Gouda ...Feestcommissie is wel blij dat tie hier niet is, zo geko_O

Ohw dat lijkt me dan ook een leuke winkel Thea, al heb ik er nog nooit van gehoord. Der is hier wel een big bazar ofzoiets, geen fijne winkel.

Succes met sparen xD

7. suuske1960

Hier is de action 1 km van me huis, we hebben niets in ons dorp aan winkels maar wel een action in het buurdorp.
    Ga er wel eens op de fiets heen, maar kom dan weer slingert van de tassen aan het stuur terug.xD
    Kan beter lopend gaan denk ik dan wel eens.:oops: Moet ook wel eens voor me werk boodschappen doen daar.
    We hebben nu een tijdelijk hotemetoot die zei ga maar ff, zegt me collega "die zie je het eerste uur niet meer terug"xD
    Zei ie ook nog neem je tijd maar, anderhalf uur later was ik er weer.:oops:
    Enigste wat ie zei was kofferbak volxD. Maar verder geen probleem, mocht deze week weer erheen.:)(nu maar een uurtje weg)

En hier hebben we een KIK die zit in het andere dorp, dat wel weer misschien beter ook, anders met een aanhanger achter me autotje op pad.;)

Thea wederom staat het schaamrood op me kaken, bedankt ontzettend lief van je.

Laatste bewerkt: 5 Februari 2023
  8. HofvanDromen

Ohhhhhhh hebben jullie ook een kik in de buurt Suus ...geweldige winkel ook jaaaaaaaaaaa xDxD

Hier zijn die helemaal niet in de buurt ...:wuerg: Kom der enkel als Hofje in die Duitsland is ...Jah niet als me met de Motor zijn, want dan past dat weer niet in de Motor koffers:cry: Daar hebben ze ook mooi spul enz enz, voor de vrouw die nu niet eens maatje 38/40 heeft-.-...Wel voor Hofjes met het mooie rubensfiguur enzo enzo zal ik maar zeggen:oops:...Ben ooit wel is in NL in de kik geweest, in Drenthe ofzo weet niet meer :oops: maar in Duitsland hebben ze veel meer en goedkoper : Lees vooral afgeprijsd xD
    Hmmm wordt tijd dat Hofje eens een reisje Duitsland gaat maken :music: Nah eerst maar is even voorbereiden op bezoek action ...tot later :music:

9. jopiem

jopiem Forumleerling

Jammer heb niets uit jouw lijst, groetjes

stien56 vindt dit leuk.
  10. suuske1960

Zo hier een tijdje in de echte tuin aan het spitten geweest.
    Wordt zo weer echt voorjaars/zomerklaar? Wel een beste klus, zit nu op 20 % van de tuin.:music:
    Eten een patatje stoofvlees voor mij en de wederhelft heeft chili con carne van gister.

11. snietje1

Lekker Suuske ! Frietjes stoof en chili, mjam mjam !! Wij hebben vanaaf kabeljauw met gebakken aardappels en een grote bak salade, ook lekker.

12. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

En wij pannenkoeken ook lekker;)

13. snietje1

Lekker Rick !!
    Oh ja, we hebben bij de kabeljauw ook nog champignons en verse spinazie :oops:

Hofje, Kik, nog nooit van gehoord, maar ja, ik ben ook geen shop-persoon en aan grotere maten als 36/38 heb ik niets:oops: Hoe was je action shop dagje ?

14. theav71

Hier heeft man gekookt, pasta met groente, gehakt en saus. Smaakt lekker en lust dochter gelukkig ook (alleen dan wel zonder groente)

HofvanDromen, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. suuske1960

Was weer wat oranje je kant op Thea.
    Snietje KIK is een soort van malle pietje winkel , tenminste die bij ons wel.xD
    Was de eerste keer stom verbaasd door de chaos.o_O

16. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Bij ons is KIK een goedkope kledingwinkel en action in 1xD

17. snietje1

Thea, lekker !!! mjam mjam !Altijd lekker, pasta met groente en gehakt :inlove:
    Kik, als ik het ooit tegenkom denk ik aan jullie xD Misschien dat ik naar binnen ga ;) (Kijken of het malle pietje of een kledingwinkel is)

Heeft toevallig iemand nog een oranje gekkostal over ? Zo ja, wat wil je er voor hebben ?Ik hoor het graag, hier willen ze er een howie (1 of 2 ) voor hebben. Dus ja: ze staan in de ballon, maar dat vind ik teveel :oops: Anders hou ik het bij de gele versie :)

Edit : Thea, kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai bedankt !:inlove::inlove::inlove: Ik weet dat je niet kan reageren maar als je iets leuks weet voor jezelf, lees ik het graag, ander hou je het tegoed voor de volgende ruil. Ik zoek nog wat jij zoekt, maar kan het niet vinden:wuerg:

Laatste bewerkt: 5 Februari 2023
    popje4, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Shop missie was zeer geslaagdxD ... Halverwege belde schonedochter mij voor iets en zei wat een herrie daar bij jouw waar ben je?...
    Ik zeg Action ...Ohwwwwwwwwww zeg ze ken je dit en dat en zus en zo voor mij kijken en voor kleine kruimel nog wat spulletjes:music:
    Tuuuurrlijk alles voor de kleine kruimel...:inlove:... Dat meteen even gaan brengen aldaar en ff Oma kroeluurtje van gemaakt ...

Thuis gekomen nog wat was gedraaid en opgeruimd. En na het eten zo in slaap gesukkeld :oops:...

De kik een Malle pietje winkel :eek: ... Echt niet o_O...Ze hebben wel veel ja, heel veel xDxD... Wat Rick zegt ; een kledingwinkel, action en ook nog kruidvat enz enz in ene winkel ...Geweldig :inlove:...

stien56, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. theav71

Dus feestcommissie moet ook een winkelwagentje mee als je bij de kik langs gaat? Die is vast blij dat deze ver weg is,.

Snietje ik kan op de iPad op het forum wel reageren, alleen in het spel werkt het toetsenbord niet als ik een berichtje wil tikken. Het ruilscherm is al stil gevallen, ruilen had dit keer wel iets langer mogen duren. Fijne afleiding.

stien56, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

:oops: Echt wel ja ...maar soms heb tie geluk, dan ken hij op een terrasje gaan zitten, terwijl Hofje de rekken uitpluist xD
    Waarschijnlijk maakt en blijft het zo'n leuke winkel omdat ik er nu eenmaal niet vaak kom. Als je elke week zou gaan ist misschien niet zo leuk meer ... Nu ist altijd een klein feestje :oops:

stien56, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.