-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus :eek::eek:o_O In een ziekenhuis een ping pong bal krijgen die ze een gehaktbal noemen :wuerg::eek: Gelukkig hebben ze het hier iets anders gedaan in het ziekenhuis. Maar echt, ook de stamp niet eetbaar, zó jammer !!
    Weet je iig dat je die niet meer uit moet kiezen.
    Klopt Hofje, als je ziek bent moet je gezond en goed eten ! Mompeldemompel :eek:
    Lekker popje, groentesoep, gebakken aardappelen met bloemkool en dopertwen, mjam mjam.

    Oh ja, lied van vandaag: Roller coaster, Danny Vera
     
    venus261256, popje4, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Hahaha - hier ook spruitjes, aardappelen en draadjesvlees.

    Spruitjes maandag dus:D
     
    venus261256, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Hier is het droog, maar wel koud er moet gekrab worden aan de ramen.
    Fijne dag allemaal.:)
     
    venus261256, popje4 en stien56 vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen.
    Stien xD Echt een spruitendag dusxD
    Hier nog koud en nat, blijkbaar moet het over een half uur droog zijn, laten we het hopen.

    Mooie dag gewenst.
     
  5. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen, hier voor de verandering droog en niet glad, dus de rit ging vlot. Eten gisteren was boerenkool met verse worst. Vandaag wordt het pasta met salami en een boel groenten.

    Ziekenhuis eten, tja daar word je vaak niet blij van. volgens mij komt er teveel uit centrale keukens...
     
    venus261256, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemiddag.
    Hier wordt het vandaag pizzadag, en niet zelf maken maar bestellen.
    Morgen weer taartjes bakken event zie ik.:)
     
    stien56, LucieSchreurs, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik lees weer lekkers:inlove:xD:inlove: Boerenkool met verse worst, pasta met salami en een boel groente (mjam mjam) en Pizza (mjam mjam) Ik hou er van ! Wij hebben vanaaf bloemkoolschotel uit de oven, ook mjam mjam !
    Was vandaag gelukkig weer droog op de fiets, dat is toch veel prettiger ;)

    Nu is het tijd om lekker bij de verwarming te zitten :inlove:xD
     
    Laatste bewerkt: 17 Januari 2023
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Hier vandaag spruitjes (niet te eten overigens):( met hachee en aardappels.
    Heerlijk buiten geweest vandaag en niet natgeregend, wat een wonder xD
     
    stien56, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier ook een droge maar koude dag wel lekker zonnetje er bij zo jammer dat ik moest werken xD hondje haar staart zit nog dicht na 1 dag zonder verband...pppfff hopen dat het zo blijft...
    eten was vandaag rijst met heel veel verschillende soorten groenten er door...morgen hopelijk ook droog was de planning naar de markt en de kapper....wel graag fietsend dan...
    fijne avond verder allemaal en ja morgen iets met taart op kleur leggen we gaan t zien he...
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Leni, spruitjes met hachee en aardappels, lekker hoor ! Waren de spruiten niet goed of zo ?
    Popje, Rijst met een boel groente, lekker ! Met het staartje: houden zo ! Morgen veel plezier bij de kapper, ik ga donderdag naar de kapper ;)
     
    stien56, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Vandaag weer een koude dag zo te zien als ik naar buiten kijk.
    Fijne dag allemaal.:)
     
    stien56, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Klopt Suuske, gevoelstemp is hier -5:wuerg: Het is gelukkig wel droog.
    Maak er een mooie dag van.
     
    stien56, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal, het ziet er maar koud uit inderdaad. Lekker thuiswerken vanochtend
     
    stien56, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Ga hier zo ook maar aan het werk met de therapeut maar hoef niet naar buiten ziet er koud uit.
    Eten gister was iets wat op macaroni leek heb ik ook maar teruggestuurd en broodje genomen.
    verder maar wachten op 2 uur dan ga we koekjes maken.
    Fijne dag en werk ze voor wie aan de bak gaat.
     
    stien56, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Zo weer thuis, eten wordt een tartaartje met aardappelen en boontjes.
    Met het event begonnen.
    Zal het echt gaan sneeuwen vandaag?
     
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    staartje nog oke....:p gelukkig...en bij de kapper voor gebeurde een ongelukje jonge man op de fiets die omviel....dus rennen gelukkig viel het mee hij was wel erg over zijn toeren maar had geen zichtbare verwondingen...dus na een 15 min kon hij weer verder....nu wel weer mooi kort koppie....:p
    het weer was hier top....eerst op de fiets vanochtend naar de markt voor mijn favoriete bio groente kraam...en naar de kaas meneer daar staan rijen voor elke keer weer toch niet zo heel veel goedkoper dacht ik... 12 de kilo ongeacht welke kaas....das dan wel weer mooi..toen weer terug en eff koffie gedaan en o ja een schaar gekocht das op zich niet raar toch...enkel heb ik er drie die geen van alle doen wat ze doen moeten namelijk knippen.... :sleepy:nu een dure maar deze moet het goed doen volgens de verkoper....
    dat eten venus zo jammer je zou denken dat je moet aansterken dus....goed eten zou moeten krijgen....maar gelukkig is er dan toch nog brood....;) hoop dat het gaat met je en dat de pijn nu minder word....
    zo maar eens kijken naar dat stapel/bak dinges gedoetje....
    fijne avond allemaal
     
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Venus, weer geen lekker eten o_O:eek::wuerg: Dat kan toch niet ! En dan brood....das ook niet alles. Ik weet nog lang geleden dat ik in het ziekenhuis lag toen hier de keuken slecht was. Mijn schoonmama kwam tussen de middag met een thermosfles zelfgemaakte soep en mijn wederhelft zorgde s'avonds dat ik lekker at. Je moet wel aansterken toch ?

    Ik lees wel weer lekkers xD:inlove::inlove: Tartaatjes met aardappelen en boontjes, lekker Suuske ! Wij hebben vanaaf nassi met vanalles erop en eraan, ook lekker xD:inlove:
    Suuske, zullen we de sneeuw achterwege laten ?

    Koekies bakken begin ik niet aan, vrij zinloos als je het toch niet kan halen.

    Morgen wel lekker een dagje vrij, hij is wel volgepland, maar toch, ik begin maar met de kapper.
    Lied van vandaag: Genesis, home by the sea
     
    popje4, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Hier een thuis werk daggie, net wel ff een rondje gelopen en Snietje het is droog hier.:)
    Jammer Venus dat de keuken zo slecht is, dat is niet goed voor een herstellende patiënt.:(
     
    popje4, stien56, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Ruilen Suuske ? Hier ligt er een pak sneeuw en het regent op z'n best :wuerg: Het ziet er voorlopig niet naar uit dat het droog wordt of dat de sneeuw verdwijnt .
     
    popje4, suuske1960, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Zelfs een lekker zonnetje hier vanaf 8.30 uur.
    Eten wordt pasta pesto met zalm.
    Venus kan je niet iets van buitenaf bestellen?
     
    venus261256, popje4, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.