-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Groentesoep, koninginnenhapje,stoofvlees, aardappelkroketjes, een lekkere sandwich en een visje, lekkerrrrr !!! Ik ben ook niet van het warm fruit Tine, ik krijg er teveel last van.
    Wij hebben voor strakkies spareribs in de marinade staan, strakkies in de oven smijten, daarbij vers knoflookbrood en een grote bak salade, ook lekker !

    Zo, ik ben voor vandaag klaar, lekker zitten en eens kijken wat voor leuks we op gaan zetten:)

    Jaaaaaaaaaa, gezellie, no nonsens kijken naar de serie Reacher xD
     
    Laatste bewerkt: 14 Januari 2023
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal
    Hier sta ik klaar om te sporten en het is zowar droog, eens kijken hoe lang dat duurt.
    De vis gisteren was zeebaars op een bedje van spinazie en tomatensaus. Vandaag worden het coquilles.
     
    stien56, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Venus fijn dat je er weer bent en heel veel sterkte met wat nog komen gaat, pfffff het is nogal wat.

    Tja popje de zorg is ook niet meer wat het was helaas, balen hoor hoe het tegenwoordig moet gaan en vooral wanneer het je werk is, hou je taai hoor.

    Sniet helaas is het oor nog steeds dicht en nu andere druppels, ben benieuwd of dit wat gaat doen maar kan morgen pas starten, helaas heeft de apotheek hier geen voorraad meer dus krijg ze morgen.
    Met normale medicijnen is dat niet erg die bestel ik gewoon op tijd maar met dit soort dingen vind ik het heel irritant.:mad:

    Eindelijk weer eens met het hondje gelopen en weer natgeregend:cry:, het leek zo lekker vanmorgen.

    Nu eerst maar eens lekker douchen en weer warm worden.
    Boodschappen op de farm klaar en huisgenoot is ze hier doen.xD

    Eten geen idee.:oops:
     
    stien56, popje4, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag ,
    Hier net de lunch op dus kan er weer even tegen.
    Vanmorgen vroeg ze begonnen al om half 7 :wuerg: kregen we het ontbijt al voorgeschoteld.
    Daarna was het de was ronde en omdat het infuus los schoot mocht ik lekker onder de douche dat is
    wel een hele onderneming hoor , want je hebt geen steun aan 1 been.
    Maar is allemaal goed gegaan , daarna infuus weer ingebracht en op bed.
    Nu eerst maar even uurtje in de rust stand en dan zal de fysio er wel weer zijn.
    Farmen gaat lekker op zijn gemakkie dus ben helemaal bij.

    Eten vanavond heb ik besteld opgebakte aardappeltjes met doperwten en worteltjes en een stuk zalm:D:p.
     
    stien56, .Fisherman., popje4 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemiddag,
    Dat klinkt lekker Venus, hier wordt het kippen shoarma.
    Verder vindt ik het butweer vandaag.:(
     
    stien56, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Eten is wraps met kip en van alles en nog wat geworden en zelfgemaakte quacamole, was erg lekker.:inlove:
     
    stien56, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond allemaal.
    Suuske: helemaal mee eens : het is butweer -.-
    Venus, blij te horen dat het allemaal goed gegaan is om te douchen, tis toch een enge bedoening zonder heup :oops:
    Kaai gezellie :ik lees veel lekkers :inlove:xD zeebaars met spinazie en tomatensaus, coquilles, (oh, hier lang geleden, kunnen we ook weer eens meenemen) gebakken aard met doperwten en wortels en zalm, kipshoarma en ook nog lekkere wraps, lekker allemaal xD:inlove::inlove: Hier zijn we nu bezig met het deeg, daar gaan we strakkies vispizza van maken, ook lekker !:inlove:

    Tja, morgen weer een nieuwe werkweek en die begint met
    [​IMG]
    :eek:-.-:wuerg:
     
    stien56, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    De nieuwe werkweek, denk ik nog even niet aan. Fijn om iets van je te horen Venus....klinkt eng zo zonder heup, maar ze zullne daar weten wat ze doen

    De coquilles heb ik gebakken en dan met linguine en een citroen dille room sausje. was zeer geslaagd, behalve de idiote hoeveelheid groente in de saus. volgende keer laat ik dat allemaal weg ( is ook total niet italiaans) en dan serveer ik heerlijk een salade vooraf los van het pastagerecht met eigen gebakkne brood.
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    En ja hoor het is weer maandag.xD( bleumonday zelfs)
    Zo weer richting werk, het wordt vies weer vandaag zal dus wel retedruk zijn.:(
    Fijne dag allemaal.
     
    stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Klopt Suuske, regen, regen en nog eens regen... succes vandaag !
    Klinkt lekker Lucie !!

    Bijna tijd om de fiets te pakken
     
    suuske1960, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen, toen ik vertrok met de auto begon het net te regenen:cry: ondertussen op kantoor aanbelandt.
     
    snietje1, suuske1960, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen:inlove:

    Ff testen of lappie jahaa de noewe :music: het net zo goed kan als de " oude" 8)...Wat een genot zo ene noewe ...
    Stil, snel, stil, had ik al gezegd stil xD Poe poe geen geblaas meer, vlieg van veld naar veld en zo stil ... het is wel nog even wennen allemaal, toetsenbord en scherm enz...zij is wat kleiner als oude lappie ...Dus de banners leken ook kleiner...Dacht eerst huh:wuerg:...Is nu alles anders en mislukt :oops: maar nee dus xD Oudste heeft fantastisch werk geleverd ...Alles is netjes op nieuwe lappie overgezet.:inlove: Ken weer met diverse schermen open staande van alles doen enz...Het was dus een goede geld besteding maar wel een dure...Nuja een investering die het wel waard was ...zal ik maar zeggen.
    We zijn enkel vergeten het muziek programma erop te zetten...xD... Dus ja heb wel alle muziek erop, maar of Hofje het ook ken afspelen ..geen idee ...Allememachies xD... Gelukkig ken ik ook gewoon via jouw pijp luisteren enz enz ...Want zonder muziek kan Hofje niet:oops:
    Euhm tja dus zomaar vanuit Canada een berichtje...:oops: Waar Hofje nog wel even blijft. In alle rust en stilte:music:een beetje aan het rommelen is. De lege schuren een beetje aan het vullen is zeg maar. Soms ook gewoon niks doet...-.-...Jah wel BD uitgeven,met de Bd die uit de wolkenrijen komen en de kistjes, maar verdienen zit er nog niet in...
    Voorlopig is Hofje dus nog arm, straatarm ken ik wel zeggen :wuerg: Ken het schelen xD

    Alles ff snel snel gelezen, weet niet meer zo goed van alles...Maar wel fijn dat met Venus 'goed' gaat. :)
    Hier verder alles prima...Nu eerst een bakkie koffie en een lied...

    Place To Hide - Lucie Silvas
    :inlove::inlove:
     
    snietje1, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    das zeker een onderneming he venus zo zonder die heup dan heb je een wiebel been....lijkt me een raar gevoel...sterkte...
    hier regent het ook nog steeds net weer klets nat met de hond op pad is een gedoetje zo met die staart moet geheel in plastiek zodat verband niet nat word nou ja als goed is haal ik vandaag het verband er af en dan maar hopen dat ze de staart niet kapot tikt tegen deur of muur....ze is altijd zo blij als er iemand komt....dan zwiebel staat he....
    zo nu eerst maar eens koffie...
     
  14. stien56

    stien56 Alwetend orakel

    Venus - fijn dat de operatie goed gegaan is - maar...... zo lang antibiotica geeft wel aan dat het goed mis was :eek:

    Nu wel op naar herstel - lijkt me wel gek zo zonder heup - en dan op naar de volgende operatie - sterkte!
     
    HofvanDromen, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag , het is zeker een heel raar gevoel heb zelf ook weleens met gips moeten lopen
    en dat je niet mocht belasten maar dat is toch heel iets anders omdat je dan toch een
    bepaalde steun van het been hebt.
    Dat is nu niet het geval is nu gewoon een slingerend touwtje wat alle kanten op gaat en nog
    pijnlijk is ook. Misschien raar om te zeggen maar is wel een heel aparte ervaring.
    Klopt Stien was ook goed mis met de bacterie maar hopen nu dat het goed gaat komen.
    En weer tijd voor de fysio dus weer aan het werk.
     
    stien56, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    yup een wiebel been...lijkt me inderdaad een raar gevoel zo zonder heupje...maar des te beter als die er dan straks weer in komt he...zet hem op hoor daar....
    net eff naar ski oord geweest daar weer geprobeerd wat boompjes te maken zie ik dat mijn klokjes links in beeld op 8334 uur staan hahah das lang.....snap ook nog niet helemaal de bedoeling...
    en ja net eff tussen de buien door met hondje op pad....3 kwartier toen weer regen...vind eigenlijk dat het grondwaterpeil nu wel op orde is hihihixD
     
    stien56, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond
    Kaai vervelend Lucie, die regen wil gewoon niet ophouden :eek:
    Hofje, gefeliciteerd met je nieuw lappie, je bent zo gewend dat ie geen herrie meer maakt en zo;) Lekker hoor !
    Werk ze Venus, braaf oefeningen (die mogen) en zo, goed bezig !
    Fijn dat je tussen de buien door kan Popje, ik had de pech om 2x in de grote bui te fietsen, alles hangt weer te drogen -.-
    En wat wordt er vandaag met dit vies weer gegeten ? Wij hebben vanaaf spruitjes met krieltjes en kipkluifjes, lekker !
     
    suuske1960, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Doe ook goed me best hoor Sniet :music:.
    Eten hier zou hutspot met bal gehakt zijn en vlaflip als toetje.
    Nou heb toetje opgegeten :D maar de rest was niet te eten heb ik zo teruggestuurd >:(. Met de gehaktbal
    kon je bijna tafeltennissen:wuerg::wuerg:.
     
    suuske1960, -matthias1952-, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    De stilte is echt fantastisch van lappie...ben daar zo blij mee :oops:...Hier waren het ook spruitjes, met gewone aardappelen en varkensfile lapjes ...

    Wijs Venus, dat terug sturen ... Bij mijn paps was dat ook vaak zo, gehaktballen waar je mee kon tennissen...:wuerg:..en zo slecht eten:wuerg:
    Ik snap dat nooit, juist in ZH moeten mensen goed eten -.-... Mijn paps wilde op een gegeven moment dan maar de koks leren fatsoenlijk eten te koken en zelf aan de slag daar xD...:oops:

    Dus goed aan blijven geven dat het eten niet te v*eten is...en desnoods gewoon om een boterham / broodje vragen hoor:)
     
    Laatste bewerkt: 16 Januari 2023
    venus261256, suuske1960, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ppfff wat erg venus van dat eten zo jammer want zo moeilijk kan het toch niet zijn he....op het werk koken we zelf omdat inderdaad het eten wat we zouden kunnen bestellen ( mag geen namen noemen) niet te pruimen is....zo jammer
    hier gebakken aard. met bloemkool en doperwten....verder geen zin om te koken....o ja nog beetje groente soepje....genoeg dus..
    fijn zo ene stille lappie hier ook erg stil totdat ik bepaalde spelletje open...vooral de grotere spelen zoals sims pppff dan gaat het hier ook los hoor....xD dus dat doe ik niet vaak me te veel lawaai...:p