-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hier ook beetje laat maar venus beterschap en ik hoop dat de operatie goed verloopt en dat je snel weer wat van je laat horen hier....
    wat een weertje he ppfff het is hier al twee dagen nat...en veel wind en zo...bbbrrr voelt gewoon als koud....zo maar eens naar het werk daar is het lekker warm....wel moeten we wegens nou ja geen bezuinigen hoor:(...nee niet echt...onze uren op andere locaties gaan draaien....dat wil zeggen dat je op groepen komt te staan waar je eigenlijk niet voor kiest...of op dagbesteding terwijl je meer van de begeleiding bent of juist meer de verzorging...zo jammer dit weer geeft veel onrust en zo...ook kunnen cliënten niet meer zo maar een dagje "thuis "blijven want er is dan niemand zo moeten dus elders naar toe zo jammer vooral als je al lang met pensioen bent he....bij ons zijn ze tussen de 50 en 88 tja :cry:de zorg he die toch zzzoooo goed is in dit landje....
     
    stien56, LucieSchreurs, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    He bah, Tante Popje das ook helemaal niks :( ... Ben bang als ik zover oud ben dak zorg nodig ben...Je weet het niet...Ben tenslotte nog zeer jeugdig :music:...Dat der helemaal niks meer is ...of onbetaalbaar ... :wuerg:

    A fijn bij Mama Hofje het boodschappen gedoetje er ook maar ff doorheen geramd :oops: ... Anders ist zo zielig voor haar...enzo enzzz...
    Weet eigenlijk niet waar het goed voor was ...xD...
    Ohjaaaaaaa lappie heb weer kuren, ernstige kuren-.- Denk dat tie binnenkort gaat zeggen doet het zelf maar -.- De rookwolken kommen der nog net niet uit ... Hij is pas 9 jaar oud :eek:xD...Dat was nog een stunt ...ik dacht een jaar of 4 :wuerg:...Waar blijft de tijd ...Dus nu heb Mama Hofjes Oudste (tja ik ben Hofje niet) :music:... Een noewe besteld ...Zondag dan daar heen met oude lappie om alles over te zetten en hopen dat, dat dan weer goed zal gaan enz enz enz...tis altijd weer een heul gedoe ...leve de vooruitgang -.-...Paar weken terug ook al een nieuwe foon moeten nemen...Die gaf ook al de pijp aan maarten o_O...ttsss tis al een duur jaar zo met net 2 weken op de teller ...8)...
     
    venus261256, stien56, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemiddag was me thuiswerkdaggie vandaag, dus droog over naar me kantoortje.xD
    Verder weinig puf om wat dan ook maar te doen.
    Event vanmorgen al klaar had oogstbonussen en wat jack's aan het werk gezet.
    Eten kriel met cordon bleu en boontjes,
     
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lucie, yep, je kan echt tegenwoordig Apjes naar jezelf sturen, mijn wederhelft vind het geweldig, hij apt het boodschappenlijstje naar zichzelf en gaat dan boodschappen doen (en knap vinden dat ie niets vergeten is xD)
    Wat een luxe Suuske om zo droog op je werk aan te komen xD
    Leni, ik hoop dat je er morgen vanaf bent, kaai vervelend om een dicht oor te hebben. Geniet van je kleinkind !
    Popje, ja, het is op veel plaatsen bezuinigen en rouleren is het toverwoord. Tis makkelijk als iedereen overal inzetbaar is, maar aan de andere kant (dat wordt vaak vergeten) voelt niemand meer de verantwoording over die plek en ze denken : de rotzooi lost de volgende maar op. Niet wat je wil hebben ! Succes Meis.

    Ik lees wel weer lekkers :inlove: boontjes met zalm, cordon bleu en krieltjes, allemaal lekker ! Wij hebben vanaaf Penne met allerlei visjes en groente erdoor, ook lekker !
     
    stien56, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Oh
    Die is wel heel goed sniet. Moet ik mijn wederhelft misschien dan ook maar lerenxD ik heb het collegae gevraagd en die gebruiken het ook. Pff ik vind het al lastig genoeg om mijn mail bij te houden:oops: eten was nasi met een sateetje
     
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Lucie ! Hier net onze vispasta op, was weer heerlijk, nu de tanden in 5voud schoonmaken en daarna lekker lezen in bed. Morgen weer een nieuwe dag.
     
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Zo klaar met boodschappen doen kan ik weer verder met het kweken van oranje bloemetjes.
     
    venus261256, stien56, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Zo nog even werken en dan weekend.:)
    Iedereen s6 en beterschap, hoe zal het met Venus gaan?
    Fijne dag .
     
    venus261256, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen
    Hier ook nog een dagje werken, nog even volhouden dus.
    Bijna fietstijd.
     
  10. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedemorgen,
    hier is het een thuiswerkdagje, kijken of ik de laatste mail uit mijn vakantie ook weg krijg
     
    snietje1, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    nog niks gehoord van venus....

    en ja sniet dat klopt wat je schrijft verder is het ook nog zo dat je cliënten.... waar je dan een soort van dagbesteding aan moet gaan bieden niet kent...op zich niet erg je leert ze wel kennen op den duur maar voor vele van hun ( zo autistische al wat) is het weer een spanning opbouw en het duurt altijd lang voordat ze je kennen/vertrouwen he...dus ze gaan mopperen en zo ...en terecht want ze willen graag vaste begeleiding nou is dat nooit te garanderen maar je probeert altijd daar zo goed mogelijk mee om te gaan....voor veel cliënten is het ook weer spannend en gaan ze vaak gedrag laten zien die je liever niet ziet...zoals agressie.... verder lopen we ons helemaal uit de naad want rond 10.15 ( dus eerst alle bewoners uit bed eten geven je start om 7.00) ga je dan naar een groep waar die dagbesteding is....dan om 12.00 moet je weer terug voor je eigen cliënten die komen lunchen en dan een rust moment op bed hebben....tussen door moet je maar zien hoe je je eigen cliënten naar en van een andere locatie brengt waar hun dan dagbesteding hebben....allemaal voor 9.00 graag....dan nog maar te zwijgen over...artsen bezoekjes/tandarts/PVK/mondhygiënisten/ziekenhuis afspraken/zwemmen/fysio nou ja klein greepje uit de wekelijkse dingen....en ja we staan wel met drie mensen op 10 bewoners dat houd in 15 min per bewoner voor aankleden eten geven enz....zucht snap je t nog ikkke niet meer:cry:en andere taken doen?? hahaha hoe dan he....tja ben nog steeds blij met mijn baan hoor maar dat komt vooral door de vele lieve cliënten die we hebben..:)
    fijne dag allemaal hier een flauw zonnetje en dat op de eerste verjaardag van mijn kleindochter....:inlove:
     
  12. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Popje gefeliciteerd met je verjaardag van je kleindochter.:)
     
    stien56, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag ,
    Wel een beetje gelezen maar dringt niet allemaal door :sleepy:.
    Popje gefeliciteerd met je kleindochter xD:inlove:.
    Gisterochtend de operatie gehad van bijna 3 uur.
    De oude prothese geheel verwijderd samen met alle specie er ook uit gehaald .
    Daarna het bot schoongeschraapt en gespoeld van de bacterieen.
    Toen wond goed behandeld met antibiotica en zonder nieuwe heup weer dichtgemaakt.
    Lig op een 2 persoonskamer met een morfinepomp die ik zelf kan bedienen tot een
    bepaalde hoogte , maar het is een heel pijnlijke .
    Moet nu eerst 2 tot 3 weken aan het infuus en als dan goed gaat nog 3 a 4 weken met antibiotica
    pillen. Als het dan helemaal schoon is gaat er een nieuwe heup inkomen.
    Is voor nu wel even weer genoeg. Probeer op gemakkie beetje te farmen.
    Qeust is wel klaar :D maar heeft dochter gedaan.

    Eten vandaag heb gekozen voor aardappels , sperciebonen en stukkie vlees:music:.
     
    stien56, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Popje, whou, gefeliciteerd met je kleindochter :inlove: Alles en iedereen hopelijk gezond. Met je werk, tja, dat klopt, het gaat meer over het geld (minder uren en meer taken) Als het maar mooi op papier staat is het goed, hoe het in de praktijk is, maar niet uit, dat papier is veul belangrijker, daar krijg je het geld van.

    Venus, fijn je te lezen, het is logisch dat het minder binnenkomt met die pomp. Eerste operatie is dus al gedaan, gelukkig alles goed gegaan. Nu uitrusten en bijkomen voordat de volgende mogelijk is.
    Aardappels, stukje vlees en sperzieboontjes, lekker !! Wij hebben vanaaf een hele kip uit de oven met krieltjes en aubergine, ook lekker !

    Jawel:
    [​IMG]
     
    stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Goedenavond. John, wat fijn om wat van je te horen. Doe rustig aan en sterk genoeg aan voor het volgende deel.

    eten was vanavond sushi. Werk is nog niet bij, maar we gaan maandag vrolijk verder
     
    stien56, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Venus heel fijn om wat te horen van je, pas op jezelf en knap op voor het volgende deel.

    Hier dadelijk op pad voor de slager enzo.
     
    stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen allemaal.
    Sushi, lekker Lucie !
    Suuske, boodschap ze.
    Hier is het poetstijd....
     
    stien56, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    goedemorgen, hier ook tijd vor de boodschappen en een beetje poetsen. Het grote werk is van de week al door mijn fantastische hulp gedaan.
    Eten wordt vanavond vis, verder geen idee want manlief gaat er voor zorgen
     
    stien56, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    gisteren 's middags bij jongste schoonzus gegeten (ze vertrekken maandag naar hun eigen huis in Spanje)
    was koninginnenhapje als voorgerecht en daarna Vlaams stoofvlees (met bier) en aardappelkroketten en opgelegde perziken en peren.
    (fruit bij eten is niet mijn ding, heb liever sla of sperzieboontjes bij stoofvlees.
    's avonds heb ik dan brood gemaakt. (per persoon 2 sneden zelfgebakken brood besmeerd met ketchup en bestrooid met gemalen kaas. dan op 1 kant een sneden ham en dichtklappen) lijkt beetje op pizzabaguette maar niet zo krokant. was ook lekker met een bak gemengde sla erbij.
    fijn weekend iedereen
     
    stien56, venus261256, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    sterkte venus en fijn dat het eerste gedeelte goed is gegaan nu aansterken voor de volgende en die pomp ja fijn hoor dan heb je minder pijn want dat het pijn doet geloof ik direct.....
    en klopt sniet op papier is alles gemakkelijk....tja we gaan gewoon door om er voor deze mensen te zijn.
    hier regent het al de hele dag ....twee keer al heul nat geregend want hondje moet er wel uit he....staartje dan eerst inpakken met een plastiek zakje en daar omheen tape zodat het er om blijft zitten en het verband er onder droog blijft.... staartje ziet er wel goed uit ietsjes korter.....:(
    zo maar eens groente soepje maken oudste ging vandaag naar o_Ostenrijk en had nog veel groenten in de koelkast die maar mee gekregen tja nu heb ik wel weer heul veel dus vandaar maar soepje...
    fijne middag verder allemaal..
     
    Laatste bewerkt: 14 Januari 2023
    stien56, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.