-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Thuva, risotto, mjam mjam !! En natuurlijk goed bezig geweest ! Geniet van de schone en opnieuw ingerichte huiskamer :)

stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier een thuiswerkdag dus rustig aan beginnen.:)
    Hoop in de loop van de ochtend me auto weer te halen, snipper dan wel ff een uurtje tussendoor heb tenslotte nog 5 vakantie weken van vorig jaar staan.;)

stien56, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. snietje1

Goedemorgen
    Werk ze Suuske. Nog 5 weken o_O Daar heb ik geen "last" van;) Ik ben al bezig om de vakantiedagen in te vullen voor dit jaarxD
    Hier ook rustig opstarten, dat is wel zo lekker.

stien56, LucieSchreurs, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Dat is wel balen Rick beterschap voor jou en je vrouw.
    Succes met ophalen van het auto'tje hoop dat de kosten niet te hoog zijn Suuske.
    Werk ze Dames en met plezier thuis of op locatie.
    Wie mee doet aan de weekendqeust denk eraan dat ie morgen op akkerland is en niet op
    de open plek en start om 10 uur.
    En nog een week te gaan met allemaal regeltjes waar ik me vanaf vandaag aan moet
    gaan houden Pfffffft .

stien56, -matthias1952-, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

yep sniet de vriezer doet ook weer dat wat die moet doen...straks laptop weg brengen die is ook kapot gegaan nou je te scharnier is afgeknapt en nu kan lappie niet meer dicht....dus:(
    sterkte venus met aftellen en de regels.....
    en beterschap allemaal voor wie ziekjes is....

6. suuske1960

Wie o wie weet het.
    Geeft de seizoensbeker van vorig jaar nog een EP-bonus in dit eerste seizoen?
    Kan er niets over vinden.

popje4, stien56, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. enk52

enk52 Levende forumlegende

Er wordt een speciaal sieritem uitgegeven, waarvoor in elk seizoen van 2022 één of meer upgrades te verdienen zijn.
    Iedere speler krijgt het basis-item de eerste maal dat hij inlogt als er een seizoen actief is.
    Dit item geeft als basis EP/TEP en tijdens de seizoenen in 2022 (en eerste seizoen in 2023) ook een extra werking.

popje4, stien56, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemiddag allemaal
    Hier ben ik van mijn vrije week aan het genieten..
    Eten is vanavonn, het restant van de smoor en daar indische eieren en roedjak

9. suuske1960

Enk bedankt voor je snelle reactie. :)

popje4, stien56, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. snietje1

Lucie een hele week vrij, heerlijk, geniet ervan ! Indische eieren met roetjak en smoor, lekker !!! Wij hebben vanaaf daging roetjak boemboe, bijna hetzelfde xD

Zo'n vrije dag vliegt voorbij, morgen maar weer braaf aan de bak.

Venus, wat voor regels heb je nu ?

Lied van vandaag, Live, the dolphin's cry

Laatste bewerkt: 5 Januari 2023
  11. LucieSchreurs

inderdaad bijna hetzelfde, heerlijk van gesmuld en alles op, nu maar eens bedenken wat het morgen gaat worden

12. snietje1

Hier ook alles op, was goed gelukt.
    Hier tijd om de tanden in 5voud schoon te maken.
    Fijne avond

popje4, LucieSchreurs, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

Goedemorgen.
    Vandaag nog ff werken en dan weekend.
    Hier is het droog Snietje, hoop bij jou ook.
    Fijne dag allemaal.:)

popje4, stien56 en venus261256 vinden dit leuk.
  14. snietje1

Goedemorgen
    Hier ook nog 1 dagje werken, daarna weekend.xD:inlove:
    Yep Suuske, hier is het gelukkig droog, je waait wel bijna van je fiets af, maar dat mag de pret niet drukken.
    Voor iedereen die gaat werken: werk met zin.
    Fijne dag allemaal.

Edit, het is ondertussen ook maar gaan regenen...

Laatste bewerkt: 6 Januari 2023
    rickvenema, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Hier is het nog steeds droog en een heel lekker zonnetje.
    Hoe rijdt het auto'tje weer Suus.
    Regeltjes 2 keer per dag wassen met betadine shampoo , andere bloedverdunner gebruiken voor
    7 dagen en de belangrijkste dat ik niet mag vallen en zo en geen wondjes moet maken ivm
    bacterieen.
    Dus wordt geen rondje markt vandaag:wuerg:.
    Eten gister was rode kool met aardappels en vlees.
    Vandaag worden het opgebakte piepers met hele kip van het spit uit de oven met bak
    gemengde sla.
    weekend qeust loopt ook al en die is denk heel snel klaar.

rickvenema, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Deze week 1 uitstapje gemaakt:music: Zijn samen naar de HA geweest :music: Wilde nu wel eens weten of Feestcommissie dan toch niet een longontsteking had-.- HA heb toen maar ons beiden onderzocht. Schrok van hoe ziek feestcommissie geweest is. HA vond dat hij eigenlijk naar ZH had gemoeten. -.- Feestcommissie vond van niet, het risico zo ziek te zijn en nog iets anders in ZH op te lopen vond hij groter. HA snapte dat wel gelukkig. En Hofje had goede zorg verleend :oops:... A fijn uit onderzoekjes en dergelijke bleek dat Feestcommissie geen longontsteking heeft, wel had hij een zware bronchitis opgelopen, die al op zijn retour is gelukkig. Medicijnen waren niet meer nodig. Wel nog rust en niet werken. -.- Dat vond 'baasje' niet leuk. En ook niet wat Hofje hem toen nog even streng toesprak.:music: De 2 weken vakantie houden wij dus ook nog tegoed. 8)Misschien heel misschien gaat Feestcommissie maandag weer aan het werk. Hofje had een wat ik al dacht weer oorontsteking met de griep opgelopen. Wat ook zo fijn is voor de Meniere en de daarbij horende Tinnitus. Kreeg dus oor antibiotica druppels en meteen maar een extra shotje B12. Energie is ver te zoeken nog. Tot zover het klaagmomentje :music:xD

Nog niet geleveld is naar de 230 -.- Misschien vandaag nog en anders morgen. Voor fokevent alle dieren bij elkaar geschraapt. en vervolgens 132 fokhokjes gevuld met bijen en vlinders :wuerg::wuerg: Daar ging 264 SV naar de Fillistijnen -.-... Dus overnieuw met de andere dieren gedaan. En geluktxD ...Alles bijelkaar geschraapt en fok event was met een 40 minuten dus klaar. Dan ist wel heul jammer dat er dan zondag voor 1 SV fokken is :wuerg:...
    Nu bezig met de weekendkwis. Die ramt Hofje er maar ff doorheen. Kreeg natuurlijk weer geen oogstbonus, maar heb nog genoeg SM.
    Dat gaat dan vandaag nog wel afkomen...En verder ??? Hofje weet het niet. :oops: Zie nergens nog een reden om door te gaan ...:oops:

Me nemen eerst maar ff een lekker bakkie koffie ... Lied van de Dag; Looking for Love - Whitesnake
    :inlove::inlove:

rickvenema, .Fisherman., snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. LucieSchreurs

Goedemiddag

Het komt nu wel dichtbij Venus, wel een hoop regels maar ze zullen nodig zijn..

Oef Hofje wat een verhaal weer gelukkig gaat het nu wel de goede kant op

Eten vanavond wordt, marokkaanse worteltjes met kip, ingelegde citroen en oliven en daar eigen gebakken brood bij

Laatste bewerkt: 7 Januari 2023
    rickvenema, stien56, .Fisherman. en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier net terug van werken....was weer ren je rotje ochtend....
    hoop snel iets te horen van mijn lappie want op deze i-pad gaat het best traag...maar goed we kunnen we spelen de weekend qeust doe ik verder niet aan mee de vorige viel net in de vak dagen dus...geen tijd voor gehad hihih
    hondje haar staart lag gisteren een stukje open:( tja vond het niet gek het beschermende verband moest er af was beter he aan de lucht en zo ik zeg nog .....1 keer met die staart tegen een muur of deur en....het ligt open....en jip dus maar DA gebeld de assistent zou overleggen en terug bellen....eerst had ze met collega overlegt en nee mocht echt niks omheen...ik dus er tegen in want ik vond dat het wel verbonden moest worden....foto gemaakt en opgestuurd....nee DA had er naar gekeken en niks niet verbandje....ik was boos>:( en zeg nog dat ik zelf wel verband aanleg dan.... dus ik was zelf al bezig ging de telefoon moest toch maar komen met de hond...en ja hoor staart weer geheel ingepakt....zag er zo mooi uit zegt DA nog....ja toen die bescherming er om zat wel ja...pppfff wat een gedoe toch altijd...deze man kent mijn hond al 9 jaar hij moest beter weten ze heelt moeilijk....en ja zo ene staart is voortdurend in beweging toch...
    nou ja maandag de hechten er uit...zitten nu al veel te lang...we gaan het weer meemaken...
    zo nu verder met brood bakken ....fijne dag allemaal

rickvenema, stien56, .Fisherman. en 4 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank je Lucie, beterschap voor Hondje Popje...

Zo weekendkwis klaar, nu nog op zoek naar 27. 7 miljoen EP 8)

rickvenema, popje4, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

goedenavond allemaal,
    Venus, dat wordt dus goed uitkijken dat je jezelf niet stoot en zo, goed uitkijken dus.
    Hofje, getsie nog steeds ziektes, voor jullie beterschap gewenst en laat de feestcommissie niet te snel naar het werk gaan !
    Popje, beterschap met je hondje.
    Fokevent : doe ik lekker zondag met 1 sv en een babyboom xD:inlove::inlove: Ben ik eens een keer niet te vroeg8)

Ik lees weer lekkers :inlove::inlove::inlove: Rode kool met aardappels en vlees, kip uit de oven met aardappels en sla, Marokkaanse worteltjes met kip, ingelegde citroenen, olijven en eigen gebakken brood, whouw allemaal heerlijk !! Mjam mjam , ik schuif wel aan xD:inlove::inlove:
    Wij hebben vanaaf gegrilde kip met zelfgemaakte frietjes en sperzieboontjes, ook lekker !

Jawel het is weer

Lied van vandaag: nice and slow van Jesse Green

Tijd om weer verder te gaan met The Crown (laatste series)

Laatste bewerkt: 6 Januari 2023
    rickvenema, popje4, LucieSchreurs en 4 anderen vinden dit leuk.