-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Pffff - kan nu pas op het farmpje/forum komen :wuerg:

Verder zie ik heel veel banners niet - vreemd hoor....

Snietje - alsnog gefeliciteerd met je verjaardag

Hofje - mooi dat winterveld :inlove:

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Zie het wordt weer krabbeno_O.
    Zo weer werken en kijken wat voor pret (not) we vandaag weer hebben op het werk.
    Fijne dag allemaal.:)

popje4, stien56, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen.
    Rick en Stien, dank je !
    Voor degene die gaan werken, werk met zin, hier ook bijna tijd om de fiets te pakken.

suuske1960, popje4, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemoren,hier vandaag niet werken maar met mijn zusjes naar de kerstmarkt in Aken, die is niet zo groot en goed bereikbaar vanuit ons.

suuske1960, snietje1, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:
    Veel plezier en succes met wat jullie vandaag gaan doen.:) Dat die wachtlijst niet nodig mag zijn voor je Rick. En tja ik snap de boze mensen best. Denk dat het meer wanhoop is dan boosheid. Zelf ook nooit gedacht dat er zomaar medicijnen niet leverbaar zouden zijn.
    Altijd van uit gegaan is, dat Hofje toch in 1 van de meest veilige, zorgzame, welvarendste land woonde. Hmmm als ik zo rond om mij heen kijk en hoor... Soms denk ik dan wel eens lijkt onderhand wel een 3e wereld land geworden:oops:... En zo weinig mensen die nog begaan zijn met het lot van een ander. Enkel nog leven in hun eigen leven, voor hun eigen leven, rijkdom en bezit:oops: Tja Hofje weet ook wel dat je niet iedereen kan helpen en niet iedereen wil geholpen worden. Denk wel steeds vaker waar moet het heen met dit Hollandse Land:oops:

A fijn, Hofje rommelt en klooit lekker verder. Heb de hoofdakker ook in winterse stemming gebracht. Gewoon omdat het kan en Hofje dat leuk vind. Gelukkig ist nog steeds mogelijk, je eigen weg te gaan op de Boerderij. Niks hoeft en niks moet, als je dat niet wil...
    laat Hofje nou niet zijn van het moeten :music:... Even een impressie zoals Hofje het mooi en leuk vind ...

Nu tijd voor een lekker bakkie koffie en een lied ...Het mooiste lied wat er is ...Deze keer de "lange" versie van maar liefst 15.17 minuten:inlove:
    Frankie Goes to Hollywood - Power of Love (Long Version)

LucieSchreurs, suuske1960, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Lucie veel plezier op de kerstmarkt in Aken ben daar vroeger wel vaker geweest is erg mooi daar.
    Ziet er goed uit Hofje geniet er lekker van.
    Hier vanochtend rondje opnameplein in het ziekenhuis gehad duurde wel wat langer dan gepland
    maar is alles nu wel geregeld voor 12 januari. Is alleen nog de vraag of narcose geheel of plaatselijk is.
    Wil zelf gehele narcose maar hangt van nog wat dingetjes af.
    Nu maar eens naar de fokqeust gaan kijken wat dat gaat worden.

LucieSchreurs, suuske1960, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

fijn dat het nu geregeld is venus....geeft weer wat meer rust....
    bbbrrr koud buiten maar wel super mooi om te wandelen dus dat ook gedaan hondje ook weer blijxD...ze mag wel nodig naar de kapper dus maar gelijk ook daar voor afspraak gemaakt....en vrijdag naar de DA ze heeft een bultje op haar staart die zit er al een tijd had ze geen last van en geen pijn dus mooi laten zitten nou nu denk ik niet meer ding is in twee weken erg groot geworden dus toch maar naar laten kijken zal wel operatie worden....tja...nu we net gestopt zijn met verzekering omdat ze bijna nooit meer iets had....tuurlijk...:(
    fijne middag allemaal

suuske1960, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Sterkte met hondje Popje ...

Ah Venus, mooi dat alles nu geregeld is en mooi dat je nu toch lekker de feestdagen en je verjaardag thuis kunt vieren.

Feestcommissie is vanaf vrijdag tot na nieuwjaar lekker vrij van zijn werk.:)

Dat worden dan dagen/weken van inkopen/winkelen, bakken/braden/koken voor de kerstdagen en het oud en nieuw festijn.
    Oudsten die een paar dagen hier komen logeren. Enz enz enz...druk druk druk, maar wel heerlijk genieten van elkaar druk:inlove:
    Nu nog ff de kerstkaarten op de bus smijten en rondbrengen in de buurt. Dan is dat ook klaarxD
    En zo glijd Hofje hier langzamerhand de Kerst Hof modus in:inlove:

:inlove::inlove:

popje4, nientje1950, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Kerst Modus hoort mooi lied bij

Blue Christmas van Elvis.

popje4, suuske1960, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Ben nu beetje helemaal af van alle informatie die ik nog heb gehad dus ga in de rust modus.
    Eten vandaag wordt lekker prei schotel met hard kostje van de kaas.

popje4, suuske1960, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. snietje1

Venus klopt, zo'n regelrondje in het ziekenhuis is heel vermoeiend, lekker op tijd rust nemen. Preischotel met kaas, lekker !! Wij hebben vanaaf macaronischotel met een boel groente en (jawel, ook) kaas erover, ook lekker !

Hofje, weer een mooi veld gemaakt, goed bezig ! Geniet van jullie vakantie !

Lucie, gezellie een dagje naar Aken, ik hoop dat je ervan genoten hebt.

Popje, hé jakkie, dat is altijd, als je een verzekering (of zo) opzegt, gebeurd er iets waardoor je die verzekering voor kon gebruiken. Hopelijk is het zo opgelost voor je hondje.
    Sniet gaat de was ophangen en daarna weinig meer doen, beetje White Lotus kijken is wel opportuun :)

Edit: lied van vandaag: Stone tempel pilots; Plush.

Laatste bewerkt: 14 December 2022
  12. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Denk het wordt vandaag een beetje krabben, lijkt wel niet zo koud deze ochtend.
    Weer richting werk, normaal thuis werken, maar er moest nog een afscheidreceptie worden geregeld.
    Dat ook weer gedaan met hapjes en drankjes.
    Fijne dag allemaal.:)

stien56, popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  13. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd.

suuske1960, stien56, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. venus261256

Goedemorgen ,
    Heb beetje uitgeslapen na de dag van gister.
    Kijk naar buiten en volgens mij is het een grote ijsbaan dus zal wel glad zijn.
    Dus voorzichtig allemaal en heel blijven graag.

snietje1, suuske1960, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Heerlijk genoten gisteren, op stap met de zussen is altijd gezellig. Lekker flammkuchen gegeten 's avonds.
    vanavond wordt het vlugge cottage pie

snietje1, suuske1960, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier ook koud maar gelukkig niet glad eerst maar eens klein rondje met de hond gedaan zo rond half 1 maar een lange ronde met haar op pad richting bos....voor de rest vandaag niet veel beetje opladen voor morgen dan wel drukke dag....
    en ja we gaan t zien morgen bij de DA staartjes zijn altijd moeilijk he dat beweegt te veel dus het Helings proces is langer en wat moeizamer maar we gaan het zien.....misschien moet het puntje van de staart er af tja....:(
    fijne dag allemaal....

snietje1, suuske1960, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. rickvenema

Goedemiddag,
    Vanmiddag op deze zonnige winterse dag een lekkere wandeling gemaaktxD
    Ben vanavond met het eten alleen wederhelft heeft werkoverleg en eet op het werk. Eet ik spruitjes, :p die wederhelft niet lust,;) gebakkern aardappelen en een stukje vlees uit Duitsland. Ze noemen het daar frikandelle. Ziet er uit als een dikke hamburger is wel heel lekker:)

stien56, popje4, LucieSchreurs en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Wandelen gaat hier nog steeds niet is nog heel glad buiten heb al meerdere mensen
    onderuit zien gaan lopend en fietsend.
    Lekker eet smakelijk Rick lijkt me lekker.

Kreeg hier net bericht dat me oudste zwager het niet lang meer zal maken.

Eten hier wordt opgebakte zuurkool op een broodje en lekker rookworst.

stien56, popje4, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. rickvenema

Wat een vervelend bericht Venus zo voor de feestdagen sterkte.
    Hier totaal niet glad

stien56, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Goedenavond allemaal
    Venus, jé wat vervelend ! Zelf in de lappenmand en nu je zwager die opgegeven is, heul veel sterkte !!
    Popje, morgen succes bij de DA, ik hoop dat er een andere oplossing is voor de staart.
    Lucie, fijn dat je genoten hebt, mooi meis !
    Ik lees weer lekkers :inlove::inlove: Cottage pie, spruitjes met gebakken aard en frikandelle (mijn wederhelft vindt dat ook lekker) en opgebakken zuurkool met worst en een broodje, mjam mjam, lekker allemaal !! Hier hebben de Buum (die komt eten) en mijn wederhelft chili con carne en Sniet heeft een gestoofd kwarteltje met groente en knoflookbrood, ook lekker !

Hier was het ook glad op verschillende plekken, mijn oplossing is: mijn banden niet hard op te pompen(niet meer dan 3 bar), dan heb je wat meer grip.

Nu is het tijd om lekker te niksen, alles is gedaan dus lekker achterover hangen.
    Lied van vandaag, Saga, don't be late.

stien56, popje4, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.