-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

o_OWaarover o_O

Net bij HA geweest voor de B12 injectie ... Afspraak was al verzet naar laat in de middag ...was al niks voor Hofje zo laat nog :oops:
    Kom ik daar ...20 minuten zitten wachten :wuerg:... Waren ze mij vergeten :wuerg:...De niet lieve assi ging de injectie doen...Ik vertel en vraag over dat tekort van B12 ampullen...Zeg ze, tja die zijn op rantsoen en die jij heb zijn helemaal niet meer leverbaar:wuerg: kreeg ter plekke een flauwte en daarna een bijna woede uitbarsting :oops: Want zei ze ook nog doodleuk, jammer voor je, je zal dan wat meer klachten hebben>:(>:(... Ik zeg meer klachten, meer klachten ...ik ken dan helemaal niks meer :wuerg: Tja zeg ze tis nie anders:eek::eek:
    Met nieuwe afspraak maken en onderwijl echt kokend van woede en bijna huilend van zo weinig begrip :oops: Zag ik de lieve assi ...
    Hoi zeg ze hoe ist?? Ik vertel bijna huilend wat andere niet lieve assi mij vertelde ... Zeg ze...even wachten Hofje, ik heb vrijdag voor de zoveelste keer nog een keer contact gehad met de apotheek enz enz enz...Ze zouden ze hier voor je afleveren aan de balie. Dat was de afspraak. maar dat hebben ze dus niet gedaan.:wuerg: maar ze moeten er voor jouw zijn bij de Apotheek...Hier lees en ze trok mij zo naar haar pc scherm.
    Kreeg ineens weer normaal adem en hartslag enzo :oops: Meteen door gegaan naar de Apotheek...en jaaaaaaaaaa ze hadden gewoon 4 stuks, zoals altijd voor Hofje, dat als het nodig is, ik een extra shot kan krijgen...En ook gewoon dezelfde die ik altijd heb...:inlove:
    Mompel de mompel niet lieve assi ...mompeldemompel...-.-...Dat de kerstman haar geen kadootjes mag geven en mooi overslaat 8)

stien56, rickvenema, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Oh wat naar Hof. Maar gelukkig zijn er nog wat ampullen. Heb je niet iemand in je omgeving die ze wil zetten voor je (of zelf doen, hoewel ik dat ook best eng zou vinden) , kan je gewoon altijd je ampullen enzo bij de apotheek halen.

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal.
    Hofje, fijn dat je toch je ampullen hebt.
    Popje, werk met zin.
    Freedom, 1 maand geen boetes, dat wordt een racebaan rondom de stad :wuerg:
    Lucie, aanrommelen, dat doe ik ook altijd. Aan die winterpret begin ik voorlopig nog niet, geen sterren en geen zin 8):)

Ik denk dat iedereen hier wel gegeten heeft, ik zorg vandaag voor iets lekkers bij de koffie, smakelijk.

4. HofvanDromen

Dank Moira

Nee helaas niemand in de omgeving, Hooguit de mama van mijn oudste schonedochter. Die werkte tot zo ongeveer 25 jaar geleden in een ouderen verzorgingshuis...Dus euh euh in geval van echte nood zou zij het wel kunnen. Al woont ze bij de oudsten in de buurt en niet hier..

Zelf doen :wuerg: Daar heb Hofje het weleens met vorige assi over gehad. Je moet dan oefenen op een sinaasappel xD...Het moet dan in je bovenbeen. Als je het zelf doet. De assies zetten hem in de Hofse kadetten ...het liefst moet het in een hele grote spier...Maar euh zelf wordt dat wat moeilijk in de kadettenxD:oops: maar goed, dan moet het dus in het bovenbeen en daar zit het hem nou, daar zitten ook veel aderen, dus de kans op een bloedbad enzo enzo ...:wuerg:...En ik durf dat echt niet dan. Feestcommissie heeft zichzelf ook al aangeboden om het te leren en/of doen...maar euh euh ...liever niet ...:oops:

Heb de ampullen wel altijd in eigen beheer...Dan kan ik altijd en overal terecht zal ik maar zeggen. Kreeg met zomervakantie naar buitenland zelfs de spuiten/ injectie naalden mee van HA...
    Nu ja ik kan gelukkig weer even vooruit. Het heeft "maar" 5 weken geduurd :music: voordat de ampullen er dan eindelijk weer waren.

Oh Sniet , heerlijk neem mooi alle chocolade gebakjes ...sorry :oops:xDxD

5. snietje1

Euh, Hofje, je vergeet er 1

Dank je !!

stien56, rickvenema, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

0000000000000000oooooooooooohhhhhhhhhhhhh llllllllllllllllekkerrrrrrrrrrrrrrrrr:inlove:mjam , mjam kwou eigenlijk net aan die roze torentjes beginnen, die zijn ook zo lekker :oops:...

Nu lekker op de bank onder de knuffeldeken kruipt...Heb ondekt op net en zijn flixen ... Downton Abbey the movie / film :inlove::inlove:
    Ben zo benieuwd hoe het met iedereen daar is xD:oops:xD

En Kunst en Kitsch kijken natuurlijk ...heerlijk ...

7. snietje1

Veel plezier met de leuke dingen op tv Hofje, neem nog een roze torentje mee (niet aan je dekentje afvegen) ;)

Ik heb van onze Buum een bos bloemen gehad waar je bijna mee omvalt, hij is echt lief (wel de opmerking erbij, ik weet niet of ik de datum volgend jaar nog weet xDxDxD, geweldig !)

Venus, lekker , zuurkoolstamppot, altijd lekker met spekkies en rookworst, lekker !!
    Wij hebben vanaaf (uitgekozen) kabeljauw uit de oven met zelf gemaakte frietjes en groente uit de oven, ook lekker !

Laatste bewerkt: 12 December 2022
  8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Snieeeeeeeet, jarig en vanochtend niets gezegd:eek:
    Van harte meis

9. snietje1

Die is leuk Lucie xD:inlove:xD Dank je !

10. popje4

popje4 Levende forumlegende

he gefeliciteerd hoor snietje....hoop dat je een leuke dag hebt/had en wat lief van je buur.....tot morgen allemaal

11. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Als je bij mij in de buurt woont wil ik t wel doen, maar vrees dat je niet in de buurt woont.

@snietje1 Jarig? Feli!

stien56, rickvenema, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Snietje nog van harte gefeliciteerd.
    Hier weer gereed om op pad te gaan, wordt wel eerst krabben vermoed.
    Fijne dag allemaal:)

stien56, rickvenema, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Goedemorgen.
    Dank jullie allemaal.
    Succes met het krabben Suuske, hier ook bijna tijd om de fiets te pakken.
    Fijne dag allemaal.

suuske1960, stien56, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen, ik ben wijselijk thuis aan het werk. Scheelt krabben, maar is vooral omdat mijn knie niet mee werkt. Hoop dat rust gaat helpen anders van de week nog naar de HA

Eten gisteren was hartige taart met salami en tomaat. Vanavond varkenshaasje met appeltjes uit de oven

Laatste bewerkt: 13 December 2022
    suuske1960, stien56, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Moira, dank je voor het onwijs lieve aanbod:), helaas wonen wij niet bij elkaar in de buurt ...

Gisteravond genoten van Downton Abbey :inlove::inlove:...Helaas volgde er een niet goed slapen maar draai draai draai nachtje.
    Dat was ook wel te zien toen Hofje vanmorgen in de spiegel keek:wuerg: Alle wilde krullen stonden recht omhoog o_O...Kon zo door voor de zus van EinsteinxDxD Ik zeg mens Hofje wat zie je der uit xD Euh ja Hofje praat regelmatig tegen haar eigen spiegelbeeld :oops:

A fijn :music:
    Net even bij de Duitse buren gekeken voor FAQ fokrommelgedoetjes ...Allememachies ...je moet geloof ik 400 x fokken.:eek:
    Nu heb Hofje wel de SV, maar de dieren wordt probleempjexD en zeg nou zelf 800SV voor een wolkenrij die ook nog is 45 uur cooldown heb... Der zitten dan ook nog van die automaten in die je elke 8 uur moet legen enz enz ...Neuh dah goan me nie doen hoor Hofje -.- Misschien ken ik nog een beetje BD eraan verdienen ...

Eerst maar is koffie ... Lied van de Dag ; Parson James - Only You

suuske1960, stien56, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Sniet nog gefeliciteerd met je verjaardag .
    Zat gister middag/avond bij een jonger broertje die ook jarig was en daarna geen fut meer.
    Hier staat fokmotel nog vol voor 1 supervoer met toevallig de goede catogorieen dieren erin
    scheelt weer een stukje.

17. popje4

popje4 Levende forumlegende

bbrrr wat koud....hihihi goede middag net maar eens op de fiets wat boodschappen gedaan...straks voor client eff nieuwe kast gaan kopen en dan voor dit jaar klaar met uitgeven voor een ander hahahah wel leuk hoor....daarna de hond weer ophalen en dan is de was ook klaar denk ik zo maar...
    fijne dag verder iedereen en ja hofdame ik zou ook kunnen als we niet te ver uit elkaar woonden stom gedoe hoor met die prikken....

18. HofvanDromen

0ok heul lief van jouw Popje...

Een mooi kerst veld ondertussen gemaakt heeft...:inlove:... Yep der moeten er nog heul wat voor konijntjes en sneeuwbollen vervangen worden...En ja, de draaiende bloementjes zijn dus de mooie halloweenbollen ...Heb ze dan nu wel uit de inventaris op het veld gekregen. Maar landen willen ze nog niet :eek: ...maar voor nu ist mooi :inlove:

popje4, suuske1960, stien56 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Goedenavond allemaal.
    Koud, ja, jakkie bha, tis echt veels te koud, ik was vanmorgen zelfs misselijk van de koude handen (ja ik heb hele goede handschoenen, maar nooit genoeg voor mijn handen). Laat die zon maar terugkomen :)
    Fokevent, ik ga dadelijk maar eens kijken wat het is, ik heb wel genoeg sv en heb alles al vol staan met 1 sv fokjes, maar ik moet even kijken of ik het haal met mijn werk. Ik lees van Hofje iets van iedere 8 uur.. tja, dat kan ik dus niet.

Ik lees weer lekkers xD:inlove: hartige taart en varkenshaasjes met appeltjes uit de oven, lekker !! Wij hebben vanaaf spitskoolstamppot met gehaktballen, ook lekker !

Hofje, mooi veld !

Lied van vandaag Nothing but thieves, impossible

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedenavond,
    Zo ook maar weer eens op het forum niet veel geweest de laatste paar dagen.
    Las dat buuf snietje gisteren jarig is geweest nog van harte wel wat laat maar toch.

Ja hofje die b 12 is een groot probleem net als heel veel andere medicijnen trouwens mensen worden daar niet vrolijk van. Wederhelft werkt in apotheek dus die krijgt veel boze mensen aan de balie.

Mijn bloed onderzoek heeft geen problemen opgeleverd zelfs geen b 12 te kort zoals paar jaar geleden, krijg wel geen b 12 injectie meer maar slik elke dag trouw tabletje.

Inspannings ECG nog geen bericht zal morgen ff bellen maar denk niet dat er wat aan de hand is anders was ik al wel gebeld.
    Trouwens als ik naar ZH moest is wacht tijd 6 maand.

o_Ok afspraak met oorarts is nog niet te maken had vorige ff gebeld maar word waarschijnlijk dit jaar niet meer. Wacht al vanaf half juni.

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.