-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Toch fijn dat je een goeie vakantie hebt gehad.
    Eten vandaag Pizzabrood gevuld met groetes en salami met oude geraspte kaas erover.

Dag quest ook weer bijna afgerond.

leni1955, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Rick, fijn dat je genoten hebt, is van harte gegund !
    Suuske, je hebt van die dagen dat je vanalles en nog niets doet, als ze mij dan vragen wat ik gedaan heb,tja, eigenlijk niets waar je de hele dag mee bezig bent xD
    Venus, wat gezellie, onverwacht een sintbezoek en nog een mooi cadeau ook nog, kaai gezellie !! Vanaaf pizzabrood of pittabroodje ? Wel lekker gevuld met groente en salami, lekker, smakelijk !

Wij zijn net thuis van de sintmiddag, was leuk iedereen weer te zien, was echt gezellie ! De rest blijft natuurlijk mee-eten bij schoonmama (hoeft alleen nog warm gemaakt te worden, hebben we gisteren al gemaakt) wij lekker thuis om alles op ons gemakkie te doen en strakkies deeg te maken voor de vispizza's, ook lekker !
    Nu tijd om een wijntje met een grote plons spa erin en een groot glas water erbij te drinken, heerlijk xD:inlove:

rickvenema, leni1955, stien56 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

wijn met spa, dat klinkt als duitse zomer vakanties:inlove: Schorle als ik mij niet vergis, heet het drankje. Liters van gedronkenxD

4. snietje1

Lucie, witte wijn met spa rood is een spritzer of een schorle, tussen die 2 zit een klein verschil, maar dat mag de pret niet drukken. Ik drink spa met rode wijn, daar is (voor zover ik weet) geen naam voor. Je hebt wel cocktails met rode wijn, maar dat is weer iets anders.

Tijd voor de tanden in 5voud schoon te maken, de vispizza's waren weer goed gelukt xD

5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Zo weer richting werk, en vanmiddag uit het werk vandaan een kerstboom kopen.
    Kijken of dat allemaal weer gaat lukken in me kleine auto, met 2 personen erin.o_O
    Fijne dag allemaal.:)

6. snietje1

Succes Suuske zowel met werken als je boom.
    Goedemorgen, iedereen een fijne dag gewenst.

rickvenema, leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

Goedemorgen ,
    Suuske succes met je boom halen in zo'n klein auto'tje.
    Sniet was pizzabrood.
    Fijne dag allemaal.

rickvenema, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen, hier hebben we van de week een mini boompje gekocht als test voor de kat. De versiering in de boom heeft zeer veel aantrekkingskracht op haar dus denk dat we een grote boom dit jaar maar overslaan. Deze kat is heel erg speels dus ik zie in gedachten de kat al in de kerstboom klimmen en de kerstballen door de hele kamer heen gaan. Heb ook een amaryllis gekocht in een mooi groot glas met kerstversiering er om heen, hopelijk laat ze die wel heel. En ze hadden ook mini orchideeën dus daar staan er ook 2 van op de vensterbank. Sinterklaas doen we hier niet aan, dochter vond het op een gegeven moment leuker om cadeautjes onder de kerstboom te krijgen. Koop wel meestal wat chocolade letters, maar die redden 5 december meestal niet.

9. popje4

popje4 Levende forumlegende

zo eff bij gelezen....fijn dat je vakantie goed was rick...en ja je zult het dan koud hebben hier....
    en leuk te lezen dat sint zijn best heeft gedaan...
    hier is mijn vriezer aan het ontdooien blijkt dat als zo ene ding in de schuur staat hij bij te lage temperatuur stopt met vriezen zo jammer dit weer alles is aan het ontdooien zo ook de ingevroren groentes uit eigen tuin... jammer dat ze bij de koop of levering dit soort dingen niet er bij vertellen.... de wat oudere vrieskasten zijn beter geïsoleerd dan de nieuwere blijkt dus.....>:(
    en ja theav hier onze hond ook enkele jaren geleden was ze wel wat jonger maar die ging ook de boom in en at een kerstbal aan stukken helaas was die van glas en konden we met spoed naar een dierenarts op kerstavond....sinds dien geen boom meer.....
    fijne dag allemaal ik ga de vriezer leeg maken :cry:

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemiddag, Popje succes met je vriezer. Niet leuk als apparaten spontaan van alles beginnen te doen

stien56, rickvenema, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. suuske1960

De boom is gelukt was op tijd dus ook ruime keus.
    De rit naar huis ging ook prima, van de week maar ff optuigen.
    Boom van 1.80 in een fiatje.xD

Was eerst bij een grote tuincentrum, die verkochte ze niet meer op houten kruis.o_O
    Je kon er een standaard bij kopen, prijs 30 euroo_O best wel asociaal.
    Maar wist nog een adres in de buurt van me werk en daar de boom maar gehaald, die verkopen alleen in de maand december
    kerstbomen.
    Eten boerenkoolstampot met een lekkere rookworst.

stien56, -matthias1952-, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

popje4 Levende forumlegende

nee klopt vooral als ze spontaan iets niet doen hahahah zeg maar vriezen tja buren waren blij met al het brood en nog meer van die dingen die op moeten als ze ontdooit zijn zo jammer nu maar eens zoeken naar een oplossing schuur isoleren of iets om die koelkast....hihihi ga t ding helemaal inpakken hihihi...
    eten ...van alles wat ;)

LucieSchreurs, stien56, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

Fijn dat het gelukt is met de boom Suus veel plezier met optuigen.
    Vriezer staat bij mij ook in de schuur Popje maar die is dan wel geisoleerd en hij is al
    15 jaar oud maar doet nog steeds goed.
    Eten van alles wat ja dat geloof ik graag op deze manier ,
    hier wordt het snijboontjes met spekjes , aardappeltjes en verse worst.

popje4, stien56, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Even wat gelezen, Rick heerlijk 27 graden, Bij ons Veluwse huis maar 4, brrrr koud:(, gelukkig hebben we een sauna en een bubbelbad waar regelmatig gebruik van gemaakt wordt.:inlove:
    Popje vervelend een vriezer die niet doet wat hij moet doen en jammer van alle spullen, echt zonde.

Vandaag onverwacht bij een vriendin in Deventer op de stoep gestaan en het was heerlijk om haar weer te zien na zeker 3 jaar (corona e.d.) kreeg later nog een appje dat ze het zo fijn vond, ze is behoorlijk ouder dan ik dus je weet nooit hoe het loopt in het leven.

Verder doen we erg weinig dus echt vakantie, morgen halen we moeder huisgenoot een dagje op en gaan we lekker uit eten met zijn drietjes. Verder het park uit en in het bos, heerlijk voor het hondje.:)

popje4, stien56, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Goedenavond,
    Ik lees weer lekkers:inlove::inlove: Snijbonen met spekkies, boerenkool, vanalles en lekkere worsten, mjam mjam ! Wij hebben vanaaf zelfgemaakte snert (erwtensoep) ook lekker !!
    Hier heeft mijn wederhelft weer lekker brood voor me gemaakt, ik snij het en vries het in, ik kan voorlopig weer vooruit met lekker eten op het werk, ook belangrijk !
    Venus, pizzabrood, ook lekker !

Verder is iedereen alles aan het versieren met bomen, bloemen en allerlei dingen, geniet ervan, gezellie !

Leni, geniet van jullie vakantie !

Popje, wat vervelend dat je vriezer niet werkt zoals je wil, echt kaai vervelend ! Je zou toch verwachten dat ze zoiets vertellen, toch ? Jammer van al je ingevroren eten.
    Voor mij was het vandaag een PIEP-dag, alles ging fout, niets klopte en bijna niemand werkte mee :wuerg:-.-
    Tijd voor even lekker relaxen bij de verwarming, heerlijk !

popje4, stien56, -matthias1952- en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedenavond,
    Nou lekker dan Popje zo een diepvries die stopt met vriezen.>:(

Kun je de kerstboom optuigen Suuske hier wachten we nog ff hebben gewoon een nep boom als we een echte zouden nemen is hij altijd veel te groot :wuerg: Buiten lijkt hij veel kleiner:p

Hier hebben ze vanmorgen dan eindelijk ons nieuwe voorraam geplaatst:D Was zo gepiept. Kwestie van latjes eraf raam eruit, nieuw raam erin nieuwe latjes afkitten en klaar is Kees:p

popje4, stien56, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. suuske1960

Goedemorgen.
    Leni geniet van je vakantie.
    Popje bij de specificaties van een nieuwe vriezer/ koelkast staat ook een minimum omgevingstemperatuur, maar zonde van het voedsel is het zeker.
    Hier zo weer richting werk, fijne dag allemaal.:)

venus261256, rickvenema, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Goedemorgen, hier ook weer tijd om de fiets te pakken en braaf te gaan werken.
    Tot laterz

venus261256, rickvenema, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Bonuscode actief: HAPPYRELEASEDAY1. Fijne dag verder.

venus261256, nientje1950, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Bedankt:D

venus261256, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.