-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. stien56

stien56 Alwetend orakel

Zelfgemaakte pizza met van alles en nog wat - was lekker!

leni1955, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Wij hadden hartige taart met zuurkool, appel en spekjes...heerlijk en goed voor de vitamine C

leni1955, stien56, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lees weer lekkers xD:inlove:, pizza (en zeker zelfgemaakt) en hartige taart met zuurkool,appeltjes en spekkies, mjam mjam, daar schuif ik graag bij beide bij aanxD

Goedemorgen, hier is het poetstijd.

leni1955, stien56, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  4. LucieSchreurs

Goedemorgen

Dan had je toch vlug moeten zijn Sniet...ze zijn er hier ook dol opxD Zo maar eens kijken er moet nog gestreken worden. Eens kijken of ik manlief eropuit kan sturen voor konijn

leni1955, snietje1, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Heb weer een aantal dagen plat gelegen omdat ik weer eens een misstap had gemaakt ,
    dus niet veel op de farm geweest. Wel alles een beetje bijgehouden maar verder weinig
    gedaan.
    Kreeg gister wel bericht uit Alkmaar voor de operatiedatum dus helemaal :D:D,
    zeggen ze alleen op 12 januari 2023 :wuerg::wuerg:>:(.
    Wordt dus nog een maand doorsukkelen.

6. popje4

popje4 Levende forumlegende

ooooo venus toch....die misstap das niet goed he....wel fijn dat er nu een datum is en ja ik snap dat je graag eerder was geholpen ....kalm aan doen dan nu he....
    hier gisteren op t werk sint gevierd was een drukke gezellige avond...ze waren allemaal zeer tevreden met hun kadootjes maar vooral ook door taart en hapjes hihihi
    vanmiddag maar weer gewoon in het ritme komen en lekker weekend houden...

venus261256, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.

Hier al met van alles bezig geweest, nu ff zitten bij de PC.
    Pfffttt Venus, dat duurt nog ff, maar je weet nu tenminste een datum.
    We leuteren je er wel doorheen.xD.

venus261256, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Venus toch, getsie, potverdikke :eek: :eek::wuerg: We vliegen met z'n allen zo snel mogelijk naar 12 januari en zoals Suuske zegt, we leuteren je er doorheen, maar nu geen misstappen meer aub :eek:
    Popje, Mooi dat de sintavond geslaagd is geweest, altijd leuk met een hapje en een klein cadeautjexD Wij hebben morgenmiddag een sintmiddag met de familie, gezellie ! Ik was zoals gewoonlijk vanmorgen bij mij schoonmama na mijn fietstocht, blijkt dat ze flink misselijk en duizelig gisteren is geworden en het was nog niet over (zó zielig, ze twijfelde om 112 te bellen, zo erg was het) Ze was natuurlijk wel vanalles aan het maken voor morgen, allerlei hapjes en eten..... Echt hé :wuerg: Dus ikke alles over genomen en alles afgewerkt, afgewassen en opgeruimd. Heeft zij het gevoel dat ze voor morgen alles klaar heeft en kan de rest van de dag uitrusten en bijkomen. Soms zou je ze toch -.-

Lucie, konijntje, lekker !!! Wij hebben voor vanaaf spare-ribs in de marinade gezet, die gaan dadelijk de oven in, kunnen ze 3 uur lekker gaar worden. Hierbij komt vers knoflookbrood met een tomaten/komkommersalade, ook lekker.

Oh ja, fietstocht; mijn wederhelft had bloem nodig van de molen (die was zo goed als op) Tis moeilijk brood te bakken zonder bloem:music: Was hij vanmorgen een boodschap doen, Yep veels te koud voor hem, kreeg geen adem en alles verkrampte enz... Dus ben ik maar even naar de molen gefietst, tis maar 30km heen en terug, dat heb ik zo gedaan tussen het poetsen door:)

Kortom, voor mij een vruchtbaar dagje vandaag, ik heb me niet verveeld ;)

popje4, suuske1960, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Komt vast allemaal goed , hier lekker voetbal gekeken en tussendoor lekkere bami met sate´tje en kroepoek
    verorberd dus buikje zit ook weer vol.

popje4, suuske1960, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. snietje1

Lekker Venus !! Mjam mjam, laten komen, door de buuf gemaakt of zelf gemaakt ?

11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

fijne avond iedereen.
    gefeliciteerd met Oranje ploeg.
    Venus, dat is wel nog lang volhouden. ik hoop dat het lukt zonder verdere misstappen.
    vanavond was lasagne met gehakt/groentesaus lekker!
    morgen de kids en kleinkids voor Klaas.
    wordt klaaskoeken met sneden jonge kaas en zelfgemaakte chocomelk. (jaarlijkse traditie)
    heel blij dat de kleinkids (20 - 17 en 20 - 15) nog graag bij de "oudjes" langs komen.
    deze namiddag was kleinzoon met z'n liefje (reeds 2 jaar samen) nog eens hier. (wilden graag in onze infrarood sauna cabine)
    slaap lekker en morgen gezond weer op.

popje4, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Lasagne met gehakt/groentesaus, lekker Tine !
    Wat gezellie als je de traditie behoud, mooi meis ! Dat wil mijn schoonmoeder ook, alleen, ze kan het momenteel niet meer. Zodoende heb ik het afgewerkt en klaargezet voor morgen. Ik hou van tradities. 0ok de sintzak met cadeaus op de juiste plaats gezet en zo. Morgen klopt alles voor haar, dan is het goed :)
    Lekker slapen voor strakkies

popje4, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. LucieSchreurs

Hier is het vanavond vietnamese verse rijstloempiaatjes geworden , met allemaal lekkere verse dingen erin. Konijn is voor morgen, die was nog niet ontdooitxD

Lief van je Sniet...zo slaapt je schoonmoeder vannacht ook goed

popje4, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Vietnamese loempia's, Lekker Lucie!! Ach, ik ga regelmatig naar haar toe (vaste dagen en tijden), ze vertrouwd er op (en terecht). Ze noemen het mantelzorger, ik noem het, erop vertrouwen dat je er bent ;)

Ik ga mijn tanden in 5voud schoonmaken, jammer van de smaak, het was te lekker :oops: (te veel gegeten)
    Voor iedereen, lekker slapen en tot morgen.

leni1955, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. LucieSchreurs

Goedemorgen
    Ach , het is toch normaal dat je er bent voor elkaar. Noem het mantelzorg of iets anders . Elkaar helpen maakt de wereld een stukje fijner

leni1955, popje4, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Helemaal mee eens Lucie.
    Dadelijk maar eens kijken of ze nog iets gedaan wil hebben voordat de rest van de familie komt.

leni1955, popje4, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedemorgen,
    Zo ik ben ook weer thuis. Was wel laat vannacht dat we er weer waren 2.45. Gauw ff een beetje geslapen.
    Koffers net uitgepakt en de eerste was draait.
    Maar het is hier wel koud hoor zeker 25 graden kouder.

Nog niet forum gelezen komt wel dan kan ik nog wel ff reageren

.

leni1955, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Goedemorgen ,
    Fijne vakantie gehad Rick en het is zeker koud hier.
    Bami was zelf gemaakt Sniet maar kwam wel uit de vriezer.
    Kreeg gisteravond nog visite van Sinterklaas had hem niet verwacht maar was wel
    even gezellig en heb mooi kado'tje gehad.

leni1955, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag alweer.
    Was bezig met van alles en niets.
    Rick weer thuis, en ja het is zeker frisjes buiten.;)
    Venus leuk dus zomaar een verrassing van de sint.
    Snietje een gezellige middag met de familie en sinterklaas.

leni1955, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Zo maar eens bij gelezen wat er allemaal gebeurt is deze week. Wel een hoop zeg. Nog een felicitatie aan diegene die mee hebben gedaan aan de top 3000 of je nu hoog of lager bent geeindigd
    Venus sterkte met je herstel en een beetje voorzichtiger zijn hoor op jouw leeftijd;)

De eerste 2 wasjes hangen inmiddels te drogen de laatste moet maar ff wachten.

De vakantie was lekker warm 27 graden veel mooie vissen gezien, lekker gegeten alleen 1 dag behoorlijk aan de sch...:wuerg: maar dat gebeurt daar vaker. Je gaat daar dan naar de apotheek en haalt ff tabletjes daarvoor.

Het reizen daarheen en weer terug is wel erg vermoeiend we zijn opgehaald bij ons hotel om nederlandse tijd 13.00 waren om 2.45 weer thuis:p:wuerg:

Maar is voor herhaling vatbaar de drukte op de luchthaven van Hurgada viel dit keer heeel erg mee waren vrij vlot door de controles heen en dat hebben we wel anders meegemaakt

leni1955, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.