-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Wonderbaarlijk goed geslapen heeft 8) De lijst staat nu nog bij het klokje voor wie wilt weten wat. K heb er een foto van gemaakt.
    Denk dat ik hem een ere plaatsje gaat geven :music:...

Hofje toch maar mooi 6e van Holland is geworden xDxD Dat Venus nu perse mij nog voorbij moest ..mompel de mompel -.-...
    Nee hoor geintje xD Gefeliciteerd hoor Venus met je 5e plek van Holland ... Best trots op mag zijn. Hofje is trots op haar 6e plek :inlove:

Trots is op de Roze Hof, die het toch maar mooi, zonder veel voorbereiding geflikt heeft...8)8)...

De 1e 10 duizend wortels liggen al weer in de schuur. De 1e fokdieren, dieren, gereedschappen en niet te vergeten de ruim 2 miljoen BD ook...Blij is met alle kistjes die Hofje van de wolkenrijen krijgt.

Even dus een poos in rust stand gaat ... Af en toe wellicht wel iets zal doen op de Roze Hof, maar voorlopig niet veel tot niets.
    RL leven lekker voorrang geven doet ...

Lied voor nu enz enz enz ... Greatest Love of All · Whitney Houston
    :inlove::inlove:

snietje1, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hofje, Venus gefeliciteerd! super mooi resultaat. Zeker als je ziet wat er allemaal gestort is boven in de lijst. snap niet hoe mensen aan dat soort bedragen komen

snietje1, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier 14nog wat geen idee welke plaats dat dan is hahahha....ach ja ..
    maar venus en hofdame top gedaan hoor....en ja dutch ook toch....

hier koud en t word al weer mistig pppfff net bij kleine dochter op bezoek geweest...zo schattig dat loopt al gewoon los ppffff 9.5 maand tja moeders is er maar druk mee....maar lief kind hoor:inlove: en tanden tjeee ook al een boel....

leni1955, snietje1, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond.
    Ik had vanmorgen geluk bij het bloedprikken. Normaal zit het er vol met bejaarde mensen ( die wonen er boven en willen er als eerste zijn) maar vandaag : leeg :inlove:xD Sniet was dus zo aan de beurt en was ruim op tijd op het werk.

Voor de grote en kleine winnaars van het dump-event : hartelijk gefeliciteerd !!!!

Leni; alvast een hele fijne vakantie, geniet ervan !

Tja, wat eten we vandaag ? Wij hebben voor strakkies bami gemaakt met vanalles erop en eraan, lekker!

Nu is het tijd om de was op te hangen.

leni1955, suuske1960, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. popje4

bami lekker sniet...goed idee ook....
    event tja ik weet niet als je op 1469 staat heb je dan ook zo ene sieritem of??? tja volgende keer iets meer of juist niet...hahahah
    slaap lekker allemaal

leni1955, suuske1960, stien56 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd.
    Voor iedereen die gaat werken, werk met zin.
    Fijne dag allemaal.

leni1955, suuske1960, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. LucieSchreurs

Goedemorgen fijne dag allemaal
    Eten was gisterende restanten van de rijsttafel met als extra babi ananas, zo hadden we weer genoeg voor vier. vanavond warme komkommer schotel

leni1955, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Vanmorgen toch wat drukte dus niet echt tijd gehad voor de ochtendgroet.
    Was een thuiswerkdaggie, ga die steeds fijner vinden.
    Eten wordt kriel met boontje en een kip/kaas hamburger.

leni1955, -matthias1952-, stien56 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. LucieSchreurs

ik vind thuiswerkdagjes ook erg fijn. goede koffie en beter wifi xD

leni1955, suuske1960, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

betere wifi das zeker niet verkeerd toch....wauw dat ik ook thuis werk dagjes kon doen....hihihi weet iemand trouwens wanneer je die dingen krijgt van het oogstfeest? of zijn die al gedeeld? misschien viel ik net buiten de prijzen pppfff zou zo maar kunnenxD we gaan het weer mee maken...fijne avond allemaal...

leni1955, suuske1960, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Goedenavond allemaal.
    Ik lees weer lekkers xD:inlove::inlove: Kaai gezellie !! Komkommerschotel, lijkt me lekker, maar die ken ik niet Lucie, hoe maak je die ? Rijsttafel, altijd lekker ! Suuske, kriel met boontjes en een kip/kaas hamburger, lekker !! Wij hebben vanaaf poussintjes met een boel groente uit de oven en frietjes erbij, ook lekker !!

Thuiswerken, nope ook niet voor mij weggelegd Popje, om te beginnen, geen ruimte en momenteel niet meer te doen. Ach, er zijn ergere dingen ;)

Venus, hoe is het met je ?

Hier stond een mooie bos witte rozen te wachten op mij, mooi man !
    Morgen nog 1 dagje en dan is het weer weekend xD:inlove:

Lied van vandaag, Heart, Magic man

Laatste bewerkt: 1 December 2022
    leni1955, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. LucieSchreurs

Goedenavond

Snietje warme komkommer schotel is een oud recept, heeft jaren (40) geleden in de Libelle gestaan. Goed recept om komkommers en tomaten te verwerken die net niet meer goed genoeg zijn om rauw te eten.

Ik fruit ui, knoflook en spekjes aan. Draai kleine balletjes van (zelf) gekruid gehakt en bak die mee voor een bruin korstje. Dan per persoon een halve komkommer schillen en de zaden eruit. Daarna boogjes snijden (halve cm?) Komkommer bij de balletjes en een flinke scheut witte wijn. Laten stoven tot het gaar is en dan nog tomaten toevoegen en warm laten worden. Ik reken een tomaat pp in stukken gesneden.

Warm opdienen met lekker veel vers brood.

O ja, ik krijg altijd commentaar van mijn zussen dat ik nooit op hoeveelheden let. Ga een beetje op mijn gevoel af als het gaat om verhoudingenxD Als ik meer komkommer heb, minder tomaat en omgekeerd. Zodat we een beetje aan onze groenten komen:inlove:

leni1955, stien56, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Dank je Lucie, die kende ik echt niet :inlove: Gezellie recept xD

leni1955, stien56, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Zo weer ff werken en dan weekend.
    Voor wie werken moet werk ze.
    Dat recept klinkt wel lekker Lucie.
    Popje geen idee heb het volgens mij ook nog niet ontvangen, maar ff wachten op antwoord van Venus.;)
    Fijne dag allemaal

leni1955, snietje1, stien56 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. LucieSchreurs

Goedemorgen allemaal,

Hiet heb ik het cadeau van het oogstevent volgens mij ook nog niet, ik wacht rustig af zal wel een OA van komen

leni1955, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. theav71

theav71 Levende forumlegende

Goedemorgen het duurt altijd een aantal dagen voor dat de prijzen worden geboekt. Je krijgt vanzelf een pop-up als je in de top 3000 ergens staat. Ze controleren eerst of spelers botjes gebruiken. Dus nog ff geduld.

popje je bent op plek 1469 terecht gekomen. Je krijgt dus het bronzen pakket die bij de top 1001 - 3000 hoort en een upgrade voor je sieritem.

Laatste bewerkt: 2 December 2022
    leni1955, suuske1960, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. popje4

oooo kijk das mooi om te weten dank jullie....wacht rustig af....
    zo straks werken en sint vieren op de groep we hebben van alles lekkers en zo gehaald dat vinden onze cliënten fijn hihi....dus letten we even niet op gewichten en zo... moet kunnen in deze maand...

fijne dag allemaal

leni1955, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Goedenavond, jawel :

En, wat eten we vanaaf ? Wij hebben strakkies aardappelschotel met dorade en salade.

leni1955, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  19. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Hier biefstukjes met spekjes, uitjes en champignons :)

leni1955, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. snietje1

Lekker Moira !

leni1955, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.