-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen...

mee eens theav hier wel wat stekjes gekocht maar er kwam niet veel nieuws uit dus de volgende keer tja denk het niet...en inderdaad de trein geeft alleen maar weer iets terug waar je al zo veel van hebt wat is dan het nut? zelfs de molen draaien zijn t zelfde elke keer weer die den of de XXl daarvan....suiker es boom pppfff of een stal waar je er ook al veel van hebt....jammer-.- ik mis ook Renzo die is al een hele tijd weg....maar goed nog steeds wel aan het spelen maar wel met iets minder plezier zeg maar....
    zo koffie hier op zo maar eens op pad voor client voor 5 dec. ja ook dat doen we met "plezier" in eigen tijd hahahaah ook nog voor kleding voor haar kijken voor nu maar ook voor de kerstdagen tja je wilt toch dat ze mooi naar familie gaan he...dus....ik verveel me vast niet vandaag..:p
    fijne dag allemaal

rickvenema, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Renzo mis ik niet, dat vind ik niet leuk om te spelen. Ik heb hier een periode gehad dat er roze salamanders aan het gratis rad te draaien waren, dat was wel leuk. Maar dat hebben ze natuurlijk weer terug gedraaid.

rickvenema, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Kijk, dat vind ik nu zo héééél prachtig en lief van jullie in Nederland in de zorg ! Dat jullie in de vrije tijd "iets" voor de klanten doen.....ik zelf woon in Belgie.......hier moet je bijna niet eens vragen aan de zorgkundige : "breng jij een kalender mede voor volgend jaar??" ?
    Goed wetende dat ze in die winkel moeten zijn voor hunzelf.....voor idem kalender...... !
    Hier werken ze duidelijk tegen hun zin, vanochtend nog gevraag of het tegen hun zin was. Antwoord : ja......ik heb rust nodig.....goed wetende dat ze de avond ervoor op pad zijn geweest......:) (lees naar feestje zijn geweest.....)

dus popje een dikke proficiaaaaat voor je inzet....... want zelfs voor kleding in je vrije tijd gaan kijken vind ik dus echt, maar echt fantastisch hoor.

4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Hier paar dagen met zware griep op bed gelegen dus niet veel op farm gedaan.
    Begin weer op te knappen maar gaat langzaam.
    Fokevent in het weekend maar even naar kijken.
    o_Ogstevent gaat langzaam we gaan het wel zien hoever we komen.

rickvenema, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Beterschap Venus...

Yessssssssss Hofje ken vanaaf al vakje 3 en 4 vullen xD Was wel vanmorgen gelijk met Feestcommissie opgestaan :oops: Die Mij eens hoofdschuddend zat te bekijken :wuerg:... Net wakker is van een middagdut..Ja want dat moet dan, anders trekt Hofje het niet...
    Eigenlijk bent Hofje niet goed bij der hoofd :music: ... En dat is nu precies de reden waarom events een crime voor Hofje zijn-.-
    het is teveel in te korte tijd. Men moet zo strak oogsten en op de tijd letten...0ok als je niet werkt heb je nog genoeg te doen of veel rust nodig 8)
    Maarrrrrrrrrr zo als Hofje nu heb uit gerekend na vanaaf nog 6x zaaien en oogsten8)...Met een beetje geluk en goede gezondheid/hoofd. Ken Hofje zaterdagavond/zondagmorgen gaan smijten xD...
    En ondertussen zorgen niet failliet te gaan:wuerg: Er zijn al enige bijna faillissement momenten langs gekomen :oops:...xD

En me zingen rustig verder ABBA - Dancing Queen ...

rickvenema, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal.
    Tja, het boerenleven zoals het ooit is geweest is wel heul veel veranderd, ik doe alleen de dingen waar ik zin (en tijd) voor heb, de rest laat ik zoals het is.

Venus, gestie, jou blijft echt niets bespaard, beterschap en doe rustig aan.
    Hofje dank je, bij het kraampje dus en niet de boomhut :oops: Ik ben echt een kluns :wuerg:xD

Wij eten vanaaf captain's diner, onze Buum eet graag mee ;)xD

Edit, lied van vandaag; Blind Melon, no rain

Laatste bewerkt: 24 November 2022
  7. popje4

dank je freedom... tis ook best leuk om te doen hoor enkel kost t veel tijd....drie uur in de stad geweest maar dan heb je ook wat he:)....t mag natuurlijk ook niet al te veel kosten maar ben heul tevreden en heb twee volledige winter sets kunnen scoren 1 ook nog zeer geschikt voor de kerst maar ook voor zo zeg maar...hoop da familie ook tevreden is verder nog wat truien/broeken online kunnen bestelen want met een band van elastiek is in een jeans bv moeilijk te vinden en ja die comfort boorden zijn wel nodig als je de hele dag moet zitten..
    dus een geslaagde dag....morgen alles mee en passen maar vind ze ook heel leuk hihihihi....

hoop dat je je beter voelt nu venus....wat sneu weer....komt vast goed toch....hofdame zet hem op....je kunt het hoor...
    nou fijne avond allemaal....

8. snietje1

Popje, je bent echt heul lief voor je bewoners ! Petje af voor je !

9. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedenavond,
    Beterschap venus.

Het drop event ga ik in geen geval halen omdat ik vrijdagnacht richting Schiphol ga en de laptop blijft thuis;)
    Vakje 4 moet nog lukken maar de rest niet dan maar niet.

Als ik teug ben zie ik wel wat er in december te doen is:p

Hofje en ook de rest natuurlijk ook veel succes met het dumpen:)

10. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Heel veel plezier gewenst alvast! Geniet van de vakantie

rickvenema, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

@rickvenema geniet van je weekje weg.
    het is niet vanzelfsprekend als RL boer om er even tussenuit te gaan.

12. popje4

sniet.....:)....thanks....kan ook wel wat minder lief zijn hoor hihi als ze je collega uitschelden bv dan kan ik ook boos:( worden hoor hihih maar ik vind ze ook lief hoor....:inlove:
    rick geniet van je vakantie....

13. snietje1

Goedemorgen.
    Rick, heerlijk vooruitzicht, fijne vakantie gewenst, waar gaat de reis naartoe ?
    Popje, natuurlijk kan je ze niet iedere minuut van de dag lief vinden, soms kunnen ze echt onaardig zijn. Maar toch, niet iedereen is zo begaan met de bewoners.

Werk ze voor iedereen die moet werken.
    Fijne dag gewenst.
    Bijna fietstijd.

popje4, rickvenema, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Voor die gaan werken, maak er een mooie dag van.
    Popje wat ben jij een kanjer.:)
    Venus beterschap, rustig aan doen hoor.
    Rick en fijne vakantie, we zien je weer verschijnen.
    Hier weer richting werk, en dan weer weekend.:)

snietje1, popje4, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Zo fris en fruitig naar de kleine dame vertrekt :inlove: nu zat Hofje zich wel aftevragen ... Als ik daar in huis oogst en weer zaai...
    Dat wordt toch niet als " vals spelen " gezien :oops: Straks bent Hofje de hele boerderij en hard werken voor dump der dumpen kwijt omdat zij 1 keer ergens anders geoogst heeft:oops: Ben echt geen valsspeelster of crimineel ofzo :(...

Nu ja anders sla ik maar een oogst over. Vind echt heel vervelende situatie...

Nu snel de jas aan en op pad ...Lied van de Dag; Billy Ocean - Love Really Hurts Without You
    :inlove::inlove:

snietje1, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. LucieSchreurs

Hofje, dat lijkt mij geen enkel probleem, ik oogst vaak op mijn werk, en heb daar nog nooit problemen mee gehad vanuit BP

Goedemorgen trouwens

snietje1, HofvanDromen, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Rick fijne vakantie geniet ervan.
    Dat maakt niet uit hoor hofje heb er nog nooit een probleem mee gehad.
    Gaat alweer heel stuk beter maar sla rondje markt toch nog maar over.
    Ben wel even bloedprikken wezen doen.
    Nog 3 keer oogsten en dan zou ik aan de dump kunnen beginnen.

18. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedemorgen,
    Dank voor de vakantie wensen, de reis gaat naar Egypte.

19. LucieSchreurs

Heel veel plezier, dat staat ook nog op mijn lijstje

snietje1, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Wouw wens je een hele fijne vakantie toe hoor......

snietje1, rickvenema, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.