-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Succes Hofje !

leni1955, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

3. snietje1

Ik weet nog niet of ik die ga halen, ik heb echt niet alles :oops: Kortom: ik zie wel 8)

Fijne avond onder je dekentje, hier is het bijna etenstijd,

leni1955, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hier etenstijd geweest. Wel pasta maar geen broccoli, geloof het of niet maar uitverkocht:cry:Nu bleekselderij met spekjes en blauwe kaas

5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Had nog niets gelezen over de aantallen voor het fokevent, maar probeer wel mee te doen zeker nu het is aangepast.
    Hier weer dadelijk werken, vermoed dat het wel weer druk zal zijn met dit druilige weer.
    Fijne dag allemaal.:)

leni1955, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Lekker Lucie, broccoli uitverkocht, ook apart.
    Succes met de drukte Suuske.
    Voor iedereen die werken moet, werk met zin.
    Bijna fietstijd.

leni1955, popje4, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Hofje is ter klaar voor 8)... U ziet Hofje dan wel verschijnen in de lijst ...Of niet, dat kan ook altijd nog:music:het verder zeer rustig gaat houden ...

Lied van de Dag ; Europe -The Final Countdown

:inlove::inlove:

snietje1, rickvenema, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

Weer klaar met werken en nu eens kijken hoe of wat met het grote gooi maar in de shredder event.xD

snietje1, HofvanDromen, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

En weer middag, fokevent hier zo goed als klaar dus maar weer kijken wat er uit de mysterie stallen komt, heb nog steeds geen poldermot 8)
    o_Ogstevent ga ik niet heel veel moeite voor doen, duurt 4.20 uur om 1x te oogsten en kan vandaag voor mij al geen 2x omdat ik meestal redelijk op tijd op bed lig.

Om te gooien mag je eerst op het eventveld ploeteren Suus.:music:

Sniet zet maar een andere banner neer als je het leuk vind hoor, prima:inlove:

venus261256, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank je wel hofdame....heul mooi zal wat over je poortje gooien .....

11. snietje1

Leni, die poldermot schittert hier ook nog van afwezigheid, ooit komt ie wel ;)

Popje, mooie banner !

Eten van vandaag ? Wordt er eigenlijk wel gegeten of is het eten ook gedumpt ? Wij eten strakkies een ovenschotel met verse spinazie, pasta, tomaten, kippenndijvlees en oude kaas :inlove:xD

Morgen lekker een dagje vrij, maar eens beginnen met de kapper te pesten.

venus261256, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Eten was spinazie:p aardappelen en een kip sate schnitzel .
    Fok event inmiddels afgerond. Tevens ook de paardenfokquest en de bijenfokquest.xD

o_Ogstevent weet niet hoever ik met de gewassen kom. Ben vanaf zaterdag week weg:)

venus261256, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

In staat is het eten ook te dumpen voor BD :oops:xD

Hofje zo iets van 500 BD nog had, toen weer ruim 60 miljoen, toen weer rond de 500 duizend, enz enz enz...tis best druk zo xD Nog ff en dan is alles al verkocht voor Hofje het ken gaan dumpen :wuerg:xD
    Fok event enkel het konijntjes item opgehaald heeft ...

Fijne vakantie Rick ...
    Hofje heb vrijdag oppasdagje ... Heb wel gevraagd of ik daar dan wel ff zo tussendoor op de pc mag :oops:...

Nu lekker op de bank, het was weer een spannende dag 8)

venus261256, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Lekker Rick ! Ohhhh heerlijk een weekje weg, geniet ervan !

Hofje, lekker bankhangen !

venus261256, popje4, .Fisherman. en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. suuske1960

Goedemorgen.
    Vandaag weer een thuiswerkdag, dus dadelijk rustig aan starten.
    En mocht het Hofje xD.
    Veel plezier bij de kapper, ik mag zaterdag weer.
    Fok event af, en nu maar ploeteren op het event veld, al is het relaxt daar je kan het toch niet sneller doen.;)

rickvenema, venus261256, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Werk met zin Suuske.
    Ik weet nog niet of ik het fokevent ga doen, het oogstevent doe ik een beetje mee (zaaien en oogsten) hier is de vos nog vermist en ik kan niet in de boomhut.

Goedemorgen allemaal

rickvenema, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, gisteren de hele dag bezoek gehad, dus niet op het forum geweest. Lekker gehaktbrood met frietjes gemaakt.
    en ja sniet dat de broccoli was uitverkocht vond ik ook wel heel apart. Maar goed dan eten we dat wel weer een andere keer

18. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Voorlopig niet naar de kapper zal gaan, ben het korte nu al weer zat :oops: En ook dat elke keer naar de kapper gaan...Laat mooi nog een poosje groeien :oops: Der af kennen de krullen altijd nog weer...

Jaaaaaaa Suus, het mocht xD...Ze reageerden eerst wel van o_O:eek:...En Hofje mocht niet op jongste zijn pc :wuerg:...IS voor zijn werk enz..en wie weet wat Hofje kluns dan weer doet :wuerg::oops:...Jongste schonedochter zei toen, je mag wel op mijn lappie ...Dat ding is wel erg oud al, zal mij benieuwen morgen xD...8)

Hofje al 2 vakjes gevuld heeft...nog 4 te gaan 8)...Geen vos nog te zien hier...Diep zuchten maar weer doet-.-

Sniet? Wat moet je in die boomhut:eek: Je mot bij die marktkraampje zijn...Boomhutten zijn alleen voor spannende dingen enzo nu ja en dat enzo :oops: Niet dat Hofje dat gaat doen natuurlijk:music: Zit ik daar alleen -.-

A fijn, Hofje neemt nog een bakkie koffie en gaat hier verder met de huishoudelijke gedoetjes ... Tussendoor wel op de markt koekeloeren natuurlijk ...PPPfffff je ken er maar weer druk mee wezen ... nog 5 dagen te gaan 8)

Lied van de Dag; Whitney Houston - I Wanna Dance With Somebody
    :inlove::inlove:

19. theav71

theav71 Levende forumlegende

Het enige spannende aan dit oogstevent is of Hofje het gaat halen. Blijf de events op het eventveld erg saai vinden. De prijzen van de top 3000 zijn nu ook niet zo denderend. Het enige leuke is de wolkenrij maar voor de top 500 moet je naar mijn verwachting zoveel inleveren dat dat weer niet leuk is. Ben ook te lui om het hele jaar door op de koopjes te letten en dingen te kopen en verkopen om zo meer voorraad te krijgen. Spaar de voorraad wel op van mijn eigen velden. En vind het fijner om van een beperkt aantal dingen een berg tegelijk te kunnen inleveren. Maar eerst maar eens afwachten hoeveel de spelers gaan inleveren. Ga in ieder geval wel voor een plek tussen de 1000-3000.

Vind op het moment het spel in het algemeen wat minder worden, de trein geeft niks nieuws, ruilen is ook minder leuk omdat nieuwe dingen vaak al met events worden gegeven of je kan kopen voor farmmuntjes (heb afgelopen keer dus ook maar geen stekjes gekocht) en sommige mini games zijn erg vervelend omdat ze lang duren (zoals laatst met die monstertjes verbinden). Maar hopen dat dat kabelbaantje weer wat leuks in het spel brengt.

20. HofvanDromen

Nouh, vind ook wel spannend, als Hofje dan het event doorkomt :music: Op welke plek Hofje zal eindigen...xD:wuerg:
    Ben natuurlijk weer veels te laat, impulsief en spontaan op de gedachte gekomen om mee te doen...
    Nu dus nog druk met verkoop en inkoop ...allememachies ...Waar bent ik weer aan begonnen :wuerg:
    En hoeveel keer moet je eigenlijk zaaien en oogsten om het te halen ...Weet nog steeds nie...

Het spel helemaal niet zo leuk meer vind :oops: Alles wat jij noemt Thea klopt...Snap ook niet waarom men zo het spel moet verpesten:cry: En jaaaaaaaaaaa die stomme stomme stomme spelletjes ... Het is nogmaals ...een BOERDERIJ....-.-... Hou zo van het boerenleven...hou helemaal niet van spelletjes ... Die kabelbaantjes ..als het maar niet nog een speelveld erbij betekent ...

Met de saaiheid van het spel gaat ook het forum zo achteruit...Ik bedoel, wat valt er nog te lachen en onzinnigheid, fantasie, verhalen, serieuze enz en gesprekjes te voeren ...Gewoon om ff alles van je af te schrijven of van je af te zetten...Even de Rl wereld buiten te laten.
    Ik hield en hou der zo van, maar dat is niet meer ...:oops:

Nog maar een liedje, gewoon omdat het kan-Fleetwood Mac - Big Love

rickvenema, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.