-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedemiddag,
    Mijn weekend was minder, zondag behoorlijk last van rug en enkel>:(
    Vreselijk balen want als ik last van rug heb ging ik meestal ff stukkie lopen ( vaak meer dan stukkie ):p maar dat kon weer niet vanwege enkel:cry:

Vanmiddag toch maar ff buiten blad harken was lekker fris wel droog niet te lang om enkel rust te gunnen.

Fijn Hofje dat het zo leuk is met je klein dochter.

Uit de 10 gekochte bahama stekjes kwam een nieuwe palm:p Uit de 20 andere kwam wel een komkommer boom xD die had ik nog niet maar geen esp.:wuerg:

popje4, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Hofje braaf geweest, geen boom stekkies gekocht heeft8)... Beterschap met de rug en enkel Rick...

Zit hier al weer in het donker, al met de lamp aan ...Wat een ongelofelijk saai, koud, kil, niks aan weer. blech...:(
    Inmiddels wel al weer 10 miljoen BD in het knipje heeft..poe poe..xD... Denk dat Hofje er maar geen ticket Canada van koopt. Mij te koud daar, koop denk maar een ticket Timboektoe ...Volgens mij wel warm daar, maar verder hoe het daar is, geen idee:wuerg:

Ga mooi van de week de kerstspullen al neerzetten:oops: Ben zo toe aan warmte en gezelligheid...
    Zingt vast uit volle borst; Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You...

popje4, rickvenema, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Je wordt alweer beetje rijk Hofje moet je het alleen niet weer gelijk uitgeven.
    Timboektoe weet niet eens waar het ligt maar volgens mij wel warm daar.
    Veel plezier met de kerstspullen , maar liedje van Mariah alleen of die met Justin Bieber
    vind ze beide mooi maar die clip wel heel erg leuk.

Eten vandaag spercieboontjes met spekkies , aardappeltjes en slavink.

popje4, rickvenema, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

Zonder de Bieber xD
    Nog 1 nachtje slapen voor dan eindelijk de FAQ van de dump der dumpen er is... Ben angstig benieuwd, zal ik maar zeggen.:wuerg:
    Niet weet nog of de 10 miljoen hier in de knip blijft...Ken zomaar ineens op zijn :eek:xD:oops:

Nu Nederlands Elftal Voetbal kijken...kijk nooit voetbal, behalve WK enz...

popje4, venus261256, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Venus ! Wij hebben voor vanaaf Tjap tjoy met basmati en kippendijvlees gemaakt, ook lekker !

Kerstspullen en voetbal, beide niet mijn ding, doe ik niet aan, hier branden we wel het hele jaar door kaarsen, daar houden we wel van:inlove:

Rick, beterschap met je enkel en rug, kaai vervelend !
    Venus, was je favo therapeute weer goed bezig ?

Lied van vandaag; boomtown rats, I don't like monday

Edit: YES :inlove::inlove::inlove: mijn lieve oude vriend zijn operatie (pacemaker) is gelukt, hij is wakker en ik krijg gelijk een apje dat ik niet zo moet zeuren (verschillende apjes gestuurd op verschillende tijden) Hij is geweldig en ik ben blij dat het goed gegaan is:inlove::inlove::cry:

Laatste bewerkt: 21 November 2022
    popje4, leni1955, venus261256 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Ik ben ook wel benieuwd hofje, wat het gaat worden met het oogstevent.;)
    Vandaag beter fietsweer hoop ik Snietje.
    Hier nog even douchen en dan weer richting werk.
    Fijne dag allemaal.:)

popje4, HofvanDromen, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Goedemorgen.
    Het is iig droog Suuske, al een hele verbetering met gisteren.
    Voor iedereen die werken moet; werk met zin.
    Hier ook bijna fietstijd.

Fijne dag !

suuske1960, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag, dat hebben we zeker gedaan inclusief een rondeiding, altijd leuk en gezellig. Verder heerlijk rondgelopen en ons vermaakt met mensen kijken.

Eten vanavond pasta met salami en broccoli

suuske1960, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Goed gedaan dus. Leuk stadje he?

suuske1960, snietje1, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Ja Hoor Sniet ze heeft weer aardig haar best gedaan gister :eek:.
    Heb faq van fokevent gelezen denk dat ik die maar oversla wordt me toch wat gevraagd en je
    krijgt niet echt wat terug vind het echt wel een beetje schandalig zo.
    Faq oogstevent ook gezien gaat ook nog wel klusje worden en dan nog zien in de 500 top
    te komen :music::oops:.

suuske1960, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Goedemiddag :inlove:

FAQ's gelezen en gezien...Fok- event is echt belachelijk, onzinnig en nog veel meer lelijke woorden:oops:
    Tis dat Hofje al 4 waakganzen in de kast heeft staan en daarom wel dan het konijnen item gaat halen ...Das dan een mooi kadootje voor de Roze Hof...De rest mooi laat zitten, zijn ze nou helemaal van de ....:mad::mad: nu ja dat :wuerg:

0ogst event ook gezien ...tja de prijzen wegen natuurlijk nooit op aan wat je dumpt, maar dit is bijna om te huilen-.-
    Toch wel mee gaat doen, mits mijn gezondheid geen roet in het eten gaat gooien en Hofje de bijbehorende event haalt...
    En tijd genoeg overhoud om te kunnen dumpen...

Werkelijk nog geen idee heeft hoe vaak te moeten zaaien en oogsten :oops: Daar hangt alles vanaf op dit moment...En daar ziet Hofje echt wel tegenop ...Als dat dan maar lukt :oops:

Lied van de Dag ; Marvin Gaye - Let's Get It On
    :inlove::inlove:

venus261256, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Komt vast goed Hofje:p

Wat het fok event betreft is inderdaad een uitdaging deze keer anders meestal in half uurtje klaar maar moet nu wel ff aan de bak geen enkel fok dier op voorraad

venus261256, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Ik hoop Rick , ik hoop het ... Tis een crime voor Hofje als ik dat zo mag zeggen...:oops:

Die Fok event is echt te belachelijk voor woorden...Vinden ze het nog gek, dat spelers er mee stoppen en de nieuwe aanwas al heul snel weer stopt....-.-

Eerlijk gezegt...ben der wel klaar mee, het draait enkel nog om geld te verdienen en te cashen...op zoveel mogelijk manieren.
    Ja weet ook wel dat de kachel daar in Hamburg City moet blijven branden, maar het ken ook een tikkie minder he -.-
    Ben er woedend en tegelijkertijd best verdrietig van/om/ over ...Zo mooi spel en forum om zeep blijven helpen...:(

14. popje4

popje4 Levende forumlegende

zozozooz alles weer gelezen hoor.....was beetje drukjes in t echte leven werken dus....client is geopereerd en heeft veel extra zorg nodig en tuurlijk krijgen we dan meer handen aan t bed.....niet dus>:( we moeten het maar weer uitzoeken en zelf alles oplossen...daar ben ik zo klaar mee.....er staat al een maand dertig uur open ....maar er wil niemand....hoe dan he?? zo jammer:cry:
    event nog niks gelezen maar zo te lezen hier hoeft dat ook niet ook beetje jammer....ga toch wel eff doen hoor....xD en kijken of ik het leuk vind om mee te doen dat dumpen zo wie zo niet...maar wens iedereen suc6 die wel mee gaat doen.....zet hem op hoor....:)

leni1955, venus261256, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Ja, heel leuk stadje. We waren er 25 jaar geleden al eens geweest. Leuk om weer eens te zien en rond te lopen

leni1955, venus261256, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Wat een beroerde situatie popje:wuerg: das echt niet leuk dan..

Hmm zie net dat ik die konijnen item ook wel ken vergeten ...moesten nog 7 badeenden en ik weet niet meer hoeveel breedborst kalkoenen bij -.- Die heb ik niet :wuerg: ... lekker dan ....

leni1955, venus261256, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Goedenavond.
    Lekker Lucie, salami met broccoli en pasta, wij hebben vanaaf roseval met wortels en kip uit de oven (op grilstand), ook lekker.
    Popje, Yep, het is vaak huilen met de pet op, niet aan personeel te komen maar beloven dat ze komen gebeurd nog wel :wuerg: Sterkte daaro !
    Hofje, ik heb de event ook even doorgelezen en nope, ik doe (zo ongeveer voor het eerst) niet mee aan het fokevent, dit is echt te gek:wuerg: en de prijzen ?? Niet in verhouding. Ik ben er dus al klaar mee. Sniet gaat gewoon lekker verder met vanalles en niets op de boerderij 8)

leni1955, popje4, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

Sniet, nog even in de gaten houden allemaal...Las net in fok event draadje, dat men in Duitsland op het forum al aangepaste dingessen hebben staan ...Misschien ist dan wel te doen... Ben bang voor Hofje als nog niet :music:xD

19. snietje1

Dank je Hofje, we gaan het meemaken ;)

20. HofvanDromen

Helemaal hyper is ... nu al :wuerg: En dan mot ik eerst nog 1500 zoveel gewas zien te maken ...stuiter stuiter stuiter...:wuerg::cry: