-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Amarant heb ik ook niet Hofje, zal ooit wel komen ;)
    Wat ik wel vind : vroeger was het veeeeeeeeeeeeeeeeeeel strenger op het forum, ik heb ooit een ban gekregen omdat ik een afkorting gebruikte die bij het bedrijf waar ik werk normaal is. (bij ons wordt zo ongeveer alles afgekort, er zijn zelfs verschillende boeken van) Nu is dat veel minder. Ja teveel smileys mogen niet, dat weer iedereen wel, maar verder is het veel soepeler.

Vandaag een stuk gewandeld met mijn wederhelft ipv fietsen, tis te koud (vochtigheidsgraad) voor mijn wederhelft om te fietsen en verder is het poetsten vandaag.

Nope die spelletjes heb ik ook geen tijd voor, daar heb ik het veels te druk voor. Als ik spelletjes wil spelen ga ik wel een ander spel spelen en geen boerderijtje bijhouden -.-
    Dumpen begin ik niet aan, vind ik zonde van mijn bij elkaar gespaard boerderijtje :oops::oops:

Rick, wat vervelend van je achillespees !

Wat eten we vanaaf ?

popje4, suuske1960, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag,
    Vandaag toch weer wat minder dagje maar zal aan het weer liggen ook al kom
    ik momenteel niet veel buiten :wuerg:.
    Heb ook wel eens een ban gehad maar weet niet eens meer waarom.
    Verders vind ik nog steeds leuk om te doen en zit echt niet de hele dag op de farm
    om een qeust af te krijgen. Meestal leuk het me maar gebeurt ook van niet dan maar pech.
    En de gewone qeusten staan er ook nog open en daar ook mee bezig.
    Eten vandaag had nog zuurkool over van de week dus vandaag lekker opgebakken op
    een broodje met lekkere rookworst.

popje4, suuske1960, -freedom5555- en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Succes Sniet, amarant zit pas in level 234 :wuerg: Allememachies ...
    Tja strenger, strenger ...Er gebeurd ook niks meer he op het forum8) dus hoeft men ook niet streng te zijn...
    Hofje ooit ook een ban gekregen ... Achteraf denk ik best verdient ...toen niet he :music:... Er zich verder maar niet over uit laten doet. Die tijd was het echt niet zo leuk op het forum en boerderij. Daar verlangt Hofje dan ook niet naar terug.-.-

Feitelijk best veel tijd heeft, soms ook niet, tussen alle zorg processen door. Maar Hofje heb toch een Boerderij gekozen :eek: Geen en nogmaals daar in Hamburger City-.- ; GEEN !!! Spelletjes paleis -.-
    Neuh zonde vind Hofje niet, had 5 jaar geleden dus na dumpen helemaal niks meer op een paar honderd BD, een spijker, kip en een verdwaald konijn na.xD
    En zie hoe Hofje er 5 jaar later en met soms helemaal tijden en tijden er niet zijn weer heb opgebouwd.

Zoek meer een reden en wel een heul leuke reden en of zo om toch te blijven ... Ben bang dat het bij zoeken blijven wordt ...:oops:
    JR gaat Hofje ook niet meer zoeken, die schijnt het, na horen zeggen van Pieter Post erg naar zijn zin te hebben met 1 van de dochters-.- Maar ja ken der niks van zeggen, Hij wist niet dat Hofje hem meer dan leuk vond enzo enzo :oops:

Tis hier heul de dag al donker, koud en ongezellie...dus een niet zo goede dag snap Hofje ook nog.
    Wel staat hier al een poos de slowkoekert aan...gevuld met draadjes vlees ...:music:

popje4, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. -_Moira_-

-_Moira_- Alwetend orakel

Lekker draadjesvlees, echt weer voor. Lekker met rode kool?

Hier vanavond Penne, met kip, spinazie, bousin en pijnboompitjes.
    Ik vind veel van de events te saai worden doordat het iedere keer hetzelfde is, zoals nu ook weer met dat voetballen. Hoeveelste keer is dat nou inmiddels? Dat event met die monsters was een aangename afwisseling, alleen duurde dat wel weer erg lang. Maar ach: er moet altijd iets te zeuren overblijven natuurlijk.
    Volgens mij heb ik nooit een ban gehad, ben dus kennelijk best braaf... (uiterlijke schijn hoor)

5. HofvanDromen

Vandaag met bloemkool Moira, met wat overblijft wordt goulash gemaakt. Das voor morgen dan he xD

Hofje braaf, braver, braafst, burgerlijk, burgerlijkste, lief liever liefste enzo enzo is -.-Ken zo het klooster in 8) maar dat mag niet van Sniet :music: Zo jammer weer, had graag een zingende non geworden -.-... Tja ...

6. snietje1

Ik lees weer lekkers :inlove::inlove::inlove: Broodje zuurkool en rookworst, Penne met kip, spinazie, boursin en pijnboompitjes en draadjesvlees met bloemkool en voor morgen goulash, heerlijk allemaal !! Mjam mjam :inlove::inlove:xD Wij hebben strakkies allerlei tapas, ook lekker !

Hofje, nope, het klooster kan niet, je bent geen maagd meer (je hebt kinderen) Ik kan nog wel het klooster in, ik heb nog geen bewegend gemaakt "als zijnde getrouwd" 8):music:xD Dus als mijn werkgever me beu is, kan ik me nog altijd aan gaan melden ;)

Moira, jij braaf xDxD Dat zou een nieuwtje zijn ;) Meer toeval dat jij er geen gehad hebt dus 8)xD

Lied van vandaag; Iron Maiden, still life 8)

Edit, oh ja, momenteel zijn de gekochte stekkies niet aardig: xxl amandel, xxl suikeresdoorn en verder nog een paar van zoiets :wuerg: Niet aardig voor Sniet:eek:

Laatste bewerkt: 19 November 2022
    popje4, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  7. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

o_Oit een waarschuwing gehad voor een dubbelpost op 19 Augustus 2015 , en al die jaren staat die nog steeds, maar al met al ben ik zeer netjes hahahhaha

Had uit de stekjes 2 es en 3 aardappelboom , dus valt mee

Laatste bewerkt: 19 November 2022
    popje4, venus261256, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Gefeliciteerd Fisherman, mooie stekkies. Waarschuwingen, die was ik weer vergeten, die bestaan ook nog :oops:

Goedemorgen, ter jullie info: tis koud buiten :wuerg:

Edit; net gekeken, een waarschuwing heb ik ook, blijkbaar iets geplaatst wat niet goed was. Zal wel in mijn enthousiasme zijn geweest :oops:
    Fietstijd !xD

Laatste bewerkt: 20 November 2022
    popje4, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Alweer wat klusjes in huis gedaan, verder wordt het niet veel qua actie's die ik onderneem in huis.
    Draaide net de oogstbonus voor 24 uur en las op het derde veld komen er ook dropitems omhoog, dus krijg het vandaag wel af.:)
    Las er was geklaagd dat er te kort dropitems omhoog komen.xD Daar zijn toch genoeg andere oplossingen voor?

10. -_Moira_-

Hhahhha, ik dacht wel een waarschuwing gehad te hebben, maar kennelijk toch niet. Dus ik ben echt een uberbraaf meisje *smiley met aureooltje*

popje4, suuske1960, .Fisherman. en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Moira xDxDxD zijn ze bij jou stiekem weggegumd ?;)xD
    Vanmorgen lekker gefietst, sinds vanmiddag regent het hiero, hadden we wel mooi uitgekiend xD

Wat wordt er vandaag gegeten ? Hofje zit lekker goulash te smikkelen en wij hebben strakkies nog tapas, ook lekker !
    Lied van vandaag, supertramp, Rudy.

popje4, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  12. venus261256

Heb vandaag een zoals hofje het zegt een slowkoekert dag , alles rustig aan
    en lekker binnen bij de kachel blijven :D.
    Was even buiten om wat in de vuilcontainer te doen maar is me veel te koud :music::oops:.
    Kom er ook ineens achter dat het treintje rijdt nou hier dus niet volgende
    keer maar weer
    Eten vandaag lekker zelf gemaakte nasi met sate'tje en kroepoek.

popje4, suuske1960, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Venus er komt niets nieuws uit de trein, ik heb het ook overgeslagen, met voetbal de wolkenrij binnen en verder ben ik het Moira eens, teveel van hetzelfde.8)
    Dumpen ga ik denk ik niet doen, kost zoveel tijd en is ook supersaai om vervolgens weer ergens onderaan te eindigen omdat ik er niet mee bezig ben de rest van het jaar.xD

Vrijdag met kleine man was gezellig, hij was uitgerust en blij en heeft heerlijk bij oma geslapen, weinig wakker geweest en pas rond een uur of 6 in bed bij oma, keurig dus.

Vanmorgen nog lekker gewandeld maar nu is het echt vreselijk weer geworden dus lekker grey's anatomy aan het kijken geweest vanmiddag.:inlove:

14. snietje1

Lekker Venus, nasi met saté, altijd lekker.
    Leni, fijn dat de logeerpartij gezellig was. Als je een winter of herfstbanner wil lees ik het wel ik heb ze nog staan van vorig jaar :)

Edit; mijn gezeur over stekkies heeft geholpen, Sniet heeft een esp en een rhapiapalm (of zoiets)

Laatste bewerkt: 20 November 2022
    popje4, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. -_Moira_-

Ik ben gestopt met stekjes of mysterieuze stallen kopen. Ze komen vanzelf wel.
    En ik had een pizza'tje in de oven gedaan vanavond. Morgen dagje sauna, dus dan daar eten.

popje4, leni1955, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. snietje1

Lekker Moira ! Tja, ik heb geen tijd voor events, dus dan komt er nooit iets nieuws binnen, zodoende af en toe wat stekkies of stallen. Ik vind het altijd spannend wat het gaat worden. (klopt, ik ben niet goed wijs, maar vind het heul gezellie)
    Veel sauna plezier morgen en alvast smakelijk !

popje4, leni1955, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Iedereen een lekker weekend gehad?
    Hier weer klaar om te werken, fijne dag allemaal.:)

popje4, leni1955, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Goedemorgen
    Werk met zin Suuske, ook voor degene die ook moeten werken.
    Hier ook bijna fietstijd, gelukkig ziet het er droog uit.

popje4, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. venus261256

Goedemorgen ,
    Hier is het niet droog Sniet maar miezerig.
    Werk ze allemaal , zit hier te wachten op me favoriete therapeute.

20. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Heerlijk weekend zondag gehad, veel tijd met de kleine dame doorgebracht:inlove: ...Ze kruipt als een wilde overal heenxD... Is nu flink aan het oefenen met zitten, staan en zelfs al lopen:eek:, geeft kusjes, handje, zwaait, en zo lief zo lief:inlove:

De Roze Hof is nog in het bezit van maar 5.5 miljoen BD...:oops: lang geleden dat Hofje een arme boerin was:oops:...echt arm dus...
    Ken het schelenxD Nog wel fris en fruitig ...Dat dan weer wel8)...Voorziet wel een eenzame koude lange winter:wuerg:Met kopjes thee en droog brood:wuerg:

Eerst maar is een lekker bakkie koffie, en weer verder met de maandagse gedoetjes, tussendoor maar beter van de markt weg blijven doet:oops:

Lied van de Dag; Glen Campbell - Rhinestone Cowboy
    :inlove::inlove:

popje4, leni1955, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.