-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

*PLOF* Zo, ik heb het verdiend om te zitten.
    Vandaag braaf gewerkt, daarna thuis aan de poets (mijn wederhelft in op de buurtborrel voor mannen dus ik heb het rijk alleen) ik heb gestofzuigd, gedweild, boodschappen opgeruimd, de keuken, huiskamer en slaapkamer gepoetst. Nu kan ie dus wel weer. Morgen ga ik verder met de rest en eventueel wat extra dingen. Kunnen we morgen lekker gaan fietsen zonder dat ik me te pletter sjouw, heerlijk !
    Ik lees dat Hofje toch maar de trein genomen heeft, tis echt geen lange rit, na een uur ben je weer op dezelfde plek xD;)
    Het is dus het oude "rondje rond de kerk" Knap van farmerama dat ze daar machinisten en conducteurs voor gevonden hebben xDxD

Ik lees ook weer lekkers :inlove::inlove::inlove: Erwtensoep met een broodje kruidenkaas, kibbelingen en pizza xDxD Allemaal lekkere dingen :inlove::inlove:
    Wij hebben voor vanaaf erwtensoep gemaakt, mijn wederhelft in een aparte pan en dan met de staafmixer erdoor, onze Buum en ik gewoon.

En jawel :

HofvanDromen, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Terug van een lange middag shoppen in Duitsland.:)
    Ff weer bij gelezen en ook maar eens een treintje genomen had de eerdere treinen gemistxD

HofvanDromen, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier de vroege trein maar genomen wel de machinist gezien de conducteur ligt nog te slapen vermoed ik.:)

HofvanDromen, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

Dacht ik vanmorgen ook al Suuske, zelfs de machinist was nog niet echt wakker, dus veel personeel zullen ze niet gevonden hebben ;):)
    Goedemorgen, hier is het poetsen al begonnen, strakkies tussen de bedrijven door wel lekker uitwaaien op de fiets :inlove:xD

5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

daar zijn we weer, na een drukke dag gisteren. Eten vanavond wordt pittige wortelquiche

HofvanDromen, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Ben wakker hoor Sniet ook al is het wat later ;).
    Mag nu wel opschieten voordat ik de trein mis :oops:.

Edit ; Dacht ga lekker rustig dagje uit met de trein 8), nou dat valt
    dus ook even tegen hoor :(.
    Is het hartstikke druk op perrons :wuerg: lijkt wel of iedereen vandaag
    op stap gaat met de trein>:(.

Laatste bewerkt: 22 Oktober 2022
  7. suuske1960

Zo nu wel weekend, het lekkere van thuiswerken vindt ik toch wel met 10 stappen zit je op de bank.xD
    Heb een kamer boven er voor ingericht de spullen van de baas gehad, dus ik ga het nu regelmatiger doen.
    Tussendoor ff de trein laten rijden vandaag, ga de stallen daarvan morgen op het veld zetten.
    Eten vandaag een broodje megaburgen zelfgemaakt.;)

HofvanDromen, popje4, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Venus, volgende keer zorgen dat je een personeelspasje hebt, dan heb je voorrang ;):music::p

Lekker Lucie en Suuske een megaburger en een wortelquiche, mjam mjam !! Wij hebben vanaaf orzo met kabeljauw en een zooi groente erin. Dat is zacht en redelijk te eten voor mijn wederhelft ;) Natuurlijk is het ook lekker.

Hier is weer vanalles gepoetst, ook wat extra's en natuurlijk heerlijk gefietst vanmorgen. Verder mijn schoonmama bezocht en wat klusjes gedaan.. Kortom, ik heb me niet verveeld ;) Nu tijd voor een wijntje met heul veel water :inlove:

Oh ja, lied van vandaag, Linkin park, in the end

Edit: Goedemorgen.
    Heb ik een rij bij en wat denk je ? Moeten er 2 dingen op die ik niet kan vinden :wuerg:
    Ik zoek me een slag in de rondte naar een bovennatuurlijke levering en een springende spin. Ik ga maar eens kijken waar ik die vandaan moet toveren (als ik het kan vinden) We gaan het meemaken.

Edt, edit, Joepieeeeeeeeeeeeeeee, gevonden 8)xD

Laatste bewerkt: 23 Oktober 2022
    HofvanDromen, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Fijn dat het gelukt is Sniet! Hier is zoon onderweg naar New York voor vijf dagen. Dus we zijn met zijn tweeen. Eten vanavond wordt biefstuk met friet.

HofvanDromen, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Nou pasje heeft niet echt geholpen dus heb maar paar krukken gepakt dat hielp wel :music:8).
    Mooi dat het gelukt is met de staak;).
    Denk dat ik vandaag maar een lekker hangdagje van maak want het weinig zin :wuerg::eek:.

Eten vandaag wordt spinazie stampot met gehaktbal..

11. suuske1960

Goedemorgen.
    Had vanmorgen alweer vroeg de trein genomen, wil toch wel wat meet gele scheerstallen kwijt.
    Nu ff thuis tussen de ritjes en stoofvlees aan het maken in de crockpot.:)
    Verder niet veel plannen voor mij vandaag.

venus261256, HofvanDromen en popje4 vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ze lag nog in het heerlijke warme water met vanille extract badzout. De enige vorm van luxe die zij zich soms gunde. En haar vaak tot rust bracht.

Ze had een lange lange lange treinreis moeten maken. Het was enorm druk geweest op de perrons en in de trein zelf. Gelukkig had zij 1e klasse geboekt en tijdens de treinreis voorzien van een goede zit plek en af en toe koffie.
    De medepassagiers kwamen uit het dorp en omliggende dorpen. Ze hoorde zo af en toe de gesprekken aan. Veel bijzonders of nieuws hoorde zij niet. Zo vreemd, als ze dan de kans had om gesprekken aan te horen of mee te luisteren, dan was er niks bijzonders of nieuws of geruchten en roddel.

Bij thuis komst zag ze de kisten die zij had aangeschaft al op het erf staan. Firma Kist en Co had ze van de trein geladen en hier uitgeladen. JR was al druk bezig de kisten op het land te zetten. Zo Hofje ben je daar eindelijk? Kwam hij haar lachend tegemoet. Oh moest hij nu perse die scheve onweerstaanbare glimlach hebben? Juist nu ? Ze trachtte nu niet weer rode wangen te krijgen:oops: En antwoorde nonchalant : Ja hoor daar bent ik weer.

Het was een lange drukke reis, maar ben goed geslaagd om de kisten om te ruilen. Ik hoop nu ook op een goede uitslag van al het nieuwe wat er mee gekomen is. Ik zal even mijn werk kloffie aantrekken en je helpen met de kisten. Nee nee Hofje, ik doe het wel alleen zei JR. Zo zwaar zijn de kisten niet. Ja maar, ja maar ze moeten wel voor de nacht op het land staan, om morgenochtend de uitkomsten te kunnen zien en ontdekken. Weet ik Hofje, weet ik. Komt goed, het lukt mij wel. Zorg jij nou maar dat er weer zo ene heerlijke maaltijd op tafel komt. Dan doe ik dit wel ff. JR draaide zich weer om en tilde kist voor kist op het speciale landje. Ze zag zijn rug en arm spieren bollen, spannen en weer uit spannen. Die man, die man. Het zo verboden moeten zijn er zo uit te zien-.-

Tijdens het late avond eten, zat zij al te knikkebollen. Wat waren het vermoeiende dag geweest. Treinreizen-verkopen-inkopen-inladen-uitladen. JR vertelde over de bossen die nu ook klaar waren met het onderhoud. Hij had zoveel hout nu gehakt, dat ze de winter op zeker warm door konden komen. Ja zei JR ; Hofje je zult er deze winter warmpjes bijzitten.xD
    Ze dacht maar niet terug aan wat zij toen dacht:oops: En ze wilde al helemaal niet denken aan hoe JR er uit zou gezien hebben tijden dat houthakgedoe. Ze deed de afwas en zette nog een sterke kan koffie. Zo dronk zij altijd haar koffie. Heet, zwart en sterk. JR hield ook van zulke koffie. Slappe brouwels daar moets je ook bij hem niet mee aankomen had hij haar gemeld.
    Ze zette de kan koffie op de salontafel in de huiskamer neer en zei; Ik ga wel te bedde, het was een zeer spannende dag. Prima Hofje zei JR; En weer met die scheve glimlach : Ik hoop dat je goed slaapt , Slaap Lekker Hofje. Ze mompelde nog wat en rende bijna de trappen op naar haar veilige slaapkamer.
    Klop bons klop bons klop klop klop Hofje Hofje Hofje8)8) ... Zo werd ze in de vroege morgen wakker geroepen door JR. Hij klonk behoorlijk opgewonden. Ze schoot haar roze kimonootje aan en opende haar slaapkamer deur. Wah wah wat ??? JR ???...Kom zei JR, kom snel en kijk...Hij sleurde haar temet de trap af. Gooide de voordeur open en riep nu zachtjes Hofje kijk kijk...

Ze keek en keek en keek nog is... een enorme oranje gloed hing over haar speciale landje...Een oranje gloed zoals ze nog nooit gezien had...:eek: Meteen ook hoorde zij het gekwetter. Het gekwetter van honderden vogels. Dit was dus haar uitkomst van de treinreis en de kisten. Hmmm zei JR. Kweet nou niet zo goed of dit goed of slecht is. Als al die beesten tegen je ramen gaan tikken, konden ze wel is breken.:wuerg: Die ene pad, zit daar wel heel zielig tussen die vogels. Ik zal die meteen ff apart zetten voor hij een lekker hapje is voor de valken. Die hier nu ook in overvloed in ene zijn. Tis hier wel een kasteel van een huis. Maar het huis is toch echt geen kasteel. Was haar treinreis nu helemaal voor niks geweest ? Nee zeker niet. Ze had mooi vele gele gratis kisten, gratis kunnen omruilen voor vele oranje kisten, vogels en een pad.

Ze maakte maar ontbijt en koffie. Na het ontbijt kondigde JR aan de rest van de dag afwezig te zijn. Hij zei niet wat hij dan wel ging doen. Ze vroeg er ook maar niet na:oops:
    Zij ging in een heul warm langdurig bad. De gedachten proberen stil te zetten en de rest van de dag rustig het Zondag te laten zijn.

Lied van de Dag; Daniel Bedingfield - If You're Not The One
    :inlove::inlove:

LucieSchreurs, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  13. suuske1960

Zal hofje al uit haar bad zijn??? Anders wordt ze een appeltje die alleen nog geschikt is voor appelmoes.xD

Opbrengst voornamelijk oranje stallen en een roze kameleon tot nu toe.

snietje1, venus261256 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Hofje allang uit bad is, er kwam een dame in mijn stoffenwinkel,:music: die nog niets besloten heeft tot nu toe :wuerg:
    Hofje enkel geschikt is als voltooide appeltaart, niet als appelmoes :eek:

Wel nog hard gewerkt heeft op het speciale Konijnen Veldje ...

15. snietje1

Ik lees weer lekkers xD:inlove:xD Kaai gezellie ! frietjes met biefstuk, stoofvlees met iets lekkers en spinaziestamppot met gehaktbal, heerlijk!!! :inlove:xD:inlove: mjam mjam, waarschijnlijk is het al op en is er van genoten ! Wij eten strakkies aardappelkroketjes (mijn wederhelft aardappelpuree) met erwtje en zalm uit de oven, ook lekker !
    Hofje, wat een mooi konijnenveld ! :inlove:
    Suuske, een roze kameleon is wel mooi, de oranje stallen ? ligt eraan welke ;)
    Venus, misschien de volgende keer mijn pasje lenen, kan je de krukken gebruiken waar ze voor bedoeld zijn ;)xD

Tja, morgen weer....

Oh ja, lied van vandaag: White snake, guilty of love

16. HofvanDromen

Dank je Sniet, Hofje is helemaal en wordt helemaal blij van die Konijntjes Veldje :inlove:

Hier nog niks roze mogen ontvangen, tis nog steeds ene oranje gloed boven de Roze Hof o_O
    Had gehoopt op een kraanvogel...Misschien komt tie nog ...Duim duim duim

venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  17. snietje1

Ik duim voor je, als het niet lukt, ik heb er 2, gooi ik er wel 1 over, wel even mij eraan herinneren bij het ruil event :) (schrijf het in je schriftje aub )

venus261256, suuske1960 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  18. HofvanDromen

:oops:
    Heb er 2 zie ik net ... Dacht 1 :wuerg: Ben een beetje blinderig of zoiets zeker geworden:wuerg:

Lief dat je aanbood:inlove:, maar hoeft dus nietxD Wat erg ook weer :oops:

venus261256, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  19. snietje1

Nooit erg Hofje ! Heb ik regelmatig, denk ik : oh die schrijf ik op voor het ruilevent, en dan heb ik er genoeg dus heb ik niets meer nodig. Kortom : heel normaal ! Ik hou me me altijd aanbevolen voor een mooie banner (als je die tegen komt) Dacht hem dus te ruilen tegen die tijd :oops:;)

Brilletje lenen ?xD:p

venus261256, suuske1960 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  20. HofvanDromen

Die brilletje had Hofje al op de neusje staanxD ... tijd zeker voor een sterkere :wuerg:... compleet over die stal heen gekeken -.-

Zal eens even kijken voor een bannert voor je. Heb denk nog wel voor je, maar dacht ken niet aan de gang blijven voor ons Snietje:oops:

Voor ons Suuske staat er al 1 in de etalage :)

venus261256, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.