-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Jah, Hofje heb hele spannende tijden op de Roze Hof:music:... Heb toch maar een telegram naar Hexia gestuurd. Om ff te checken van JR enzo enzo:oops: Was al wel bij Tante Aagje ff langs geweest om nadere info te verkrijgen. Maar ja die had zoals gewoonlijk alweer een slok teveel op, wijzer bent Hofje daar niet van geworden :wuerg: Nah me zalle verder wel zien en beleven of niet, dat ken ook nog.
    Voorlopig geniet Hofje mooi van de euh euh ...werkzaamheden van de man, zal ik maar zeggen:music:Allememachies Hofje :oops:

Feestcommissie heb ook een brief van de HA gekregen voor de griepprik. Hij was ter niet blij mee xD Volgend jaar wordt tie 608)
    En das toch wel een dingetje voor hem, merk ik steeds vaker xD Dat tie 50 werd deed hem niks en nu o_OHij wou die prik heul niet halen ook :eek: Nah ik zeg dwaas doe nou maar gewoon, jij bent altijd zo ziek van de griep met hele hoge koortsen enz...:wuerg: ... Wou dat Hofje al die brief had gekregen...Maar ja ben nog veels te jong 8)xD... Alhoewel, soms :oops: Met winkelen of shoppen ofzo, dan staat ik met iets van kleding of schoenen in me handen. Dan denk ik toch regelmatig; Nee doe maar niet Hofje, je bent nou 56, dit kan echt niet meer. Dat moest je maar niet kopen en of gaan dragen-.- Die tijd is geweest, je mot je nou toch wel een beetje naar je leeftijd gaan gedragen. Maar ja wat is leeftijd denk ik dan meteen weer,:music: De 1 is al 'oud' met 25 jaar de ander op 85 nog lang niet. Netjes en verzorgd er uit zien, tja daar moet toch wel op blijven letten. Fris en Fruitig kan tenslotte op elke leeftijd...
    In RL ook weer druk dagje, ben gevraagd om straks mee te gaan shoppen, met de kleine dame :inlove:...

Nu nog snel even een lekker bakkie koffie en hup de kadetten van de stoel ...Lied van de Dag; Bruce Springsteen - I'm On Fire
    :inlove::inlove:

snietje1, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag allemaal,
    Ik hoop dat je veel plezier hebt gehad met het shoppen, Hofje.

Hier heel druk in rl, dus niet veel te zeggen hier

rickvenema, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

:( het shoppen is niet door gegaan...Met dat Hofje bij hunnie huisje was, niemand deed open :wuerg: Gelukkig heb Hofje zelf een sleutel, kon dus wel binnen komen ...Voorzichtig geroepen : Hallo hallo, hier is Omaaaaa:music: Hoor ik van boven, we zijn in de badkamer...
    Tja, de kleine dame zat van boven tot onder onder de p* nu ja dat dus:wuerg: Lijkwit gezichtje en helemaal niet lekker:(...Kan gebeuren met zo kleintje. Toen maar besloten lekker thuis te blijven...Half uurtje later ...weer zo ene luier tot in de nekje:wuerg:... Dus maar weer even in een warm badje gewassen...De kleine dame dus echt niet lekker en blij dat we niet waren gaan shoppen...Oma heb flesje gegeven en ze viel in slaap in mijn armen...Zo maar een poosje blijven zitten. Kon de mama even de was doen en nog wat andere dingetjes...Boterhammetje daar gegeten en later nog weer banaantje aan de kleine dame gegeven...Ze was en is nog steeds niet echt de kleine dame die ze normaal is. Beetje ziekjes dus...
    Hoop dat morgen weer beter is...:inlove:

Nu even aan de fokrommelgedoetjes ... Die van die zombies is nu net klaar...Geen idee of handig is nog verder met die te fokken...en nog ff kijken of het de moeite is om die andere te doen ...Heb heul nog niet naar die prijzen gekeken:oops:

rickvenema, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Hier het fokken klaar, maar tis wel jammer geen zombieschaap verkoop op de markt.:(
    Eten vandaag spaghetti met gehaktsaus en veel groente.

rickvenema, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

Ze motten wel in de nieuwe quest nog ...en je ken een gele stal bouwen :cry: Een Gele :wuerg:

EDIT: Wilde morgen een mooi ritje met de trein maken...Maar er staat nog niks:eek:
    Welke kaartjes moet Hofje dan kopen :wuerg: En welk perron moet Hofje zijn8)

EDIT 2 : Het lot was Hofje goed gezind deze fokrommelgedoe ronde xD

Kreeg een Neon Schildpad ... Heb een roze Kraaiennest :inlove: weer een Roze Pindakaas Fabriek en weer een Roze Ladder Fabriek ...xD+ een halve Roze beverwerkplaats xD De andere helft moeten ze denk nog over nadenken in Hamburger City denk ik :oops:

Laatste bewerkt: 20 Oktober 2022
    rickvenema, popje4, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Die heb ik ook nog niet gezien dus weet ook niet welk perron o_O.
    Fok gedoe hier ook helemaal klaar 8).

Eten vandaag hele kip uit de oven met patat en appelmoes :D.

rickvenema, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal.
    Fokgerommel is hier ook klaar, dadelijk maar eens kijken wat het allemaal gaat worden.
    Ik lees weer lekkers xD:inlove::inlove: Hele kip uit de oven met frietjes en appelmoes, spaghetti met veel groente, tomatensaus en gehakt, mjam mjam, allemaal lekker !!! Mijn wederhelft heeft vanaaf spinaziestamppot en ik heb spruitjes met aardappels uit de oven met een karbonade, ook lekker !

Hofje, beterschap met de kleine dame.

Morgen nog 1 dagjes werken en dan is het weer weekend xD:inlove:xD Joepieeeeeeeeeeeeeeeeee

popje4, rickvenema, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Hier vanavond mijzelf op sushi getracteerd, beide mannen zijn weg. :cry:

popje4, rickvenema, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Lekker Lucie ! Ik hoop voor je dat de mannen zo thuis komen.
    Hier over een anderhalf uurtje eten :)

Laatste bewerkt: 21 Oktober 2022
    popje4, LucieSchreurs, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

wij aten chipolata met zelf gekweekte groene boontjes en gekookte aardappel.
    dat kweken van groene boontjes is nu al het derde jaar op rij heel goed gelukt in "bloembakken". we konden er telkens 3 x van oogsten.
    morgen lekkere WUPS (wortel - ui - prei - selder ) soep met zelfgebakken brood en roereitje.
    en daarna naar onze clubavond. (scrabble)
    fijne avond en morgen gezond weer op. slaap lekker

popje4, rickvenema, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Hofje beterschap met de kleine meid.
    Fokquest ook klaar kreeg een neon hamster:)

popje4, venus261256, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Allemaal lekker Tine, veel plezier vanaaf op je clubavond.

Goedemorgen, bijna fietstijd.

popje4, rickvenema, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

Goedemorgen.
    Snietje fiets ze en een fijne werkdag.
    Ik ga zo even naar de markt, ook vandaag een vrije dag.:)
    Morgen wel weer werken, maar de zaterdagen werk ik tegenwoordig vanaf huis.

popje4, LucieSchreurs, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. venus261256

Goedemorgen ,
    Werk ze Sniet.
    Ga zo ook maar even op de markt kijken en misschien ook nog wat lekkers halen.

popje4, rickvenema, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

Ze was deze morgen al vroeg opgestaan, had het ontbijt gemaakt, koffie gezet, eieren gekookt en alvast de lunch voor JR in een trommel gedaan. JR was na een rustig ontbijten samen weer vertrokken met Banjer voor de wagen. De bossen hadden onderhoud nodig had hij gezegd. En kon hij mooi brandhout hakken van de bomen, die met het fokprogramma waren mee gekomen8)Ze had nu voor het echt koud was al mooi een flinke voorraad hout voor de haardvuren en de oven.

Ze had hem vanuit het keukenraam, tijdens het afwassen zien lopen op haar erf en zien vertekken met de wagen. Ze had hem nog lang staan nakijken. Hoe rustiger de dagen zo voorbij gleden. Hoe onrustiger zij zelf werd. Haar genegenheid voor JR groeide met de dag. Hoe hij was, hoe hij naar haar keek, hoe hij lachte, hoe hij praatte, hoe hij bewoog. Hoe hij haar als "baas" respecteerde. Er geen enkele moeite mee had dat een vrouw zijn meerdere in die zin was.
    Ze werd bang van binnen, welke gevoelens deze man nog meer bij haar opwekte. Ze deed niet anders en zeer haar best deze gevoelens niet toe staan en toe te laten, het kon gewoon niet. Ze wilde het niet. Niet meer. Voor haar was er geen liefde meer mogelijk.

Van Hexia had ze nog niks vernomen, ook van de andere dochters niet. Die waren in het hoge noorden van Canada druk met hun eigen leven. Al had zij in de laatste brieven opgemerkt, dat het daar in het hoge noorden ook niet geheel op rolletjes scheen te lopen. Niet dat ze van plan waren terug te keren naar het Farmeriaanse Plattelandsdorp. Ze hadden nu hun leven daar. Ze moest nog maar even afwachten dus wat Hexia als antwoord op haar vragen in het telegram ging geven. Want ja vragen had zij nog wel. Antwoorden had ze nodig en zekerheid.

Onderwijl de schone vaat weer terug in de kast zettende, gingen al deze gedachten maar door haar hoofd. Misschien was het beter geweest JR hier niet die baan te geven. Misschien was het beter geweest hem in het koetshuis te laten verblijven. Maar ja, Haar Roze Hof was zo groot en zij woonde er alleen. Ze had ruimte genoeg gehad. En het was aan de andere kant ook wel een prettige gedachte geweest dat zij in de stille donkere nachten niet alleen in het grote huis was. Hij was ook geheel niet haar type, ze hield helemaal nooit van mannen met snor en of baard. Hoe kon het dan toch? Nee Hofje, nee nee nee...Dat is voorbij, dat is allemaal voorbij, klaar, over en uit-.-

Ze trok haar laarzen aan en de dikke overjas. Liep naar de stallen naar Bles. Ze was van plan om nog maar is een rondje over de fokdieren markt te maken. Veel kopen zou ze niet. Ze had gister al de net verdiende 50 miljoen al ruimschoots uitgegeven:oops: Tja het kon eraf vond ze en het was het meer dan waard geweest. Goed voor de vooruit gang van de Roze Hof ook. Want stilstaan was achteruitgang. Dat moest ze niet hebben. Gister al had de dorpelingen getrotseerd, het zou vandaag ook wel weer lukken.

Ze had op de markt ook vernomen, van enkele oosterburen, dat vandaag dan eindelijk de langverwachte trein het dorp weer eens zou aandoen. Al had zij her en der al gehoord dat de speciale goederen trein niks nieuws zou brengen. Ze zou wel eens kijken of ze zin had in een treinritje, de kaartjes waren ook niet misselijk meer kwa prijs tegenwoordig.

Ja Bles rustig maar we gaan...We gaan nu. En zo galoppeerde ze samen de oprijlaan af.
    Lied van de Dag; Am I the One - Beth Hart

:inlove::inlove:

.Fisherman., popje4, LucieSchreurs en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. suuske1960

En de trein rijdt weer, eens ff wat gele upgrades er in gooien.:)

HofvanDromen, popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

Pffffft was ik toch nog net op tijd om de trein te halen zeg :D.
    Heb voordat ik wegging nog even wat neonkisten geopend 8) , kwamen toch weer wat
    mooie stalletjes uit :DxD.
    Die geven toch veel mooiere lichtjes o_O dan alleen maar roze :oops: lichtjes o_O:).

Heb je wel weer gemist op de markt Suus ;) , maar heb wel lekker portie kibbeling gegeten.

18. HofvanDromen

Eerst nog braaf de keuken gesopt hebben doet...

Daarna naar het station gerent ...Kaartje gekocht ...Was net op tijd ... en op de trein gestapt...
    Het kon wel is een lange lange lange treinreis gaan worden 8)

popje4, rickvenema, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. suuske1960

Heb jou ook niet kunnen ontdekken Venus, maar de kibbeling rook zeker lekker op de markt.xD
    Hier al weer een 2 de ritje in de trein erop zitten.

Eten vandaag wordt erwtensoep met een warm broodje met kruidenkaas.
    Ik had trouwens een neon koekoek, de zoveelste dus.:cry:

20. venus261256

Treintje rijdt hier ook lekker heen en weer eens kijken wat voor roze stallen :eek:eruit komen.

Eten is/wordt een lekkere verse pizza met boel veel groente en extra salami met plakjes
    oude overjarige kaas erover:p:D.

HofvanDromen, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.