-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo af en toe blijven bukken :)

2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

oeps, tja wat zal ik zeggen:p

Venus wil je nog een neon lynx?

popje4, venus261256, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Hoeft niet hoor Leni gewone gereedschapkist is ook goed.

popje4, HofvanDromen, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd.

5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Had voor mezelf een lui weekend ingepland en dat ook gedaan, had het even nodig.
    Vandaag weer richting werk.
    Fijne dag allemaal.:)

snietje1, rickvenema, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen, fijne dag allemaal
    Eten gistren was sateetjes en watermeloensalade, vandaag??????????

snietje1, rickvenema, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

Goedemorgen ,
    Fijn dat je luie weekend gelukt is Suus ;).
    Eten gister was simpele pot met macaroni en boel veel groente.
    Hoofdpijn is gelukkig een beetje over :music: , want laatste keren telkens op tijd gebukt 8).
    Zo nog even rondje door de ballon maken kijken of er nog iets in zit.
    Voor wie werken moet werk ze met zin

snietje1, rickvenema, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....

de zon is er weer....heerlijk ....eigenlijk zoek ik wel wat ja:oops:....hihih een meidoorn xxl de gewone heb ik wel maar niet de xxl en de walrus maar die is niet te ruil zag ik....verder ben ik wens loos gelukkig hahaah...:p zo nu als de bliksem aan t werk afwassen en boodschappen ...vloer dweilen....en dan rond een uurtje of twee in de auto op weg naar t water.....paar dagen op bezoek bij zusje dus....

snietje1, rickvenema, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Was gister zomaar in slaap gesukkeld ...:oops:... Het was ook een bijzondere dag ...Zowel op de Roze Hof als in RL...Ben der nog steeds een beetje stil van en ken nog niet goed onder woorden brengen...Net zoals mijn gevoelens. Want die vliegen bij deze emotionele muts natuurlijk weer alle kanten op. Van Blijdschap, dankbaarheid, ontroering en nog zoveel meer ...:oops: Het was dus iets heel moois...en geeft veel te denken enzo enzo ...Nee niet nog een kleinkind hoor...Maar voor mij een zeer groot kado.
    Wist altijd wel dat Hofje veel zaaide, maar om dan te oogsten, voelt toch heel raar ...

Het even hier bij laten doet ...

Lied van de Dag ; Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love
    :inlove::inlove:

snietje1, popje4, rickvenema en 6 anderen vinden dit leuk.
  10. theav71

theav71 Levende forumlegende

De walrus kan je voor farmmuntjes kopen.

snietje1, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Het is een mysteriestal dus kans op een walrus;)

Dat is net als die waar je kans hebt op een mot heb 5 van die stallen gekocht voor de muntjes maar geen mot>:(:wuerg:

Uit de piccolokist kwam een multitaskgenie:oops:

Verkeerd gelezen je kunt een walrus stal inderdaad kopen voor je oranje muntjes sorry voor de verwarring dacht dat je de stermuntjes bedoelde uit de quest.

Laatste bewerkt: 10 Oktober 2022
  12. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Eten is bijna klaar, wordt borenkoolstampot met worst en spekjes erdoor heen.:)

13. rickvenema

Maakt ons wel erg nieuwsgierig Hofje wat voor goed nieuws je hebt gekregen:p

14. popje4

popje4 Levende forumlegende

ja hier ook....nieuwsgierig hihih...hier wel in april een tweede kleinkind en alles gaat goed....en dat is fijn na twee keer een miskraam pppfff was wel spannend hoor maar alles nu oke....

15. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hofdame je spreekt weer in raadselen maar fijn dat het voor jou een mooi cadeau is.:inlove::)

Hier het event afgerond en 3 spookhuizen gebouwd dus nu maar even gewassen bij telen en de beestjes weer op het veld zetten.

Suus heerlijk een lui weekend.

Vanmorgen weer met het hondje gelopen en de pijnstillers gestopt want het lijkt erop dat ze geen pijn meer heeft, antibioticakuur afmaken dus dat doen we dan maar braaf.

popje4, suuske1960, rickvenema en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Suuske, een uitrustweekend, daar heeft iedereen wel eens behoefte aan, lekker hoor !
    Rick, ik heb ook 5 stallen gekocht, tot nu toe ook geen mot -.-
    Leni, fijn dat hij geen pijn meer heeft, houden zo !
    Popje, veel plezier bij je zus
    Hofje, Yep, je spreekt in raadsels maar : geniet ervan !
    Ik lees weer lekkers :inlove::inlove: Macaroni met groente, sate met meloen en boerenkool met spekkies en worst mjam mjam allemaal lekker :inlove:xD Wij hebben vanaaf spruitenschotel, ook lekker !:inlove:

17. venus261256

Avond , de macaroni was van gister hoor Sniet :(. Vanavond hebben we dus ook spruiten schotel
    in tomaten saus met aardappelpuree en lekker stukje vlees :D:p.
    Ballon ben ik nu in uitgekeken volgende keer weer zoeken :), ben wel lekker verwend ;) en heb ook
    een hoop anderen kunnen helpen wordt je toch wel weer beetje happy van:D.

18. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Mag toch ook best wel is in raadsels spreken ...:wuerg:... Is best spannend ...8)

Maareuh, was er dus nog stil van, wist niet goed de woorden ervoor te vinden. Hoe te schrijven. En toen kwam er weer van alles tussendoor...0ok heul leuke dingen en daar zeg ik lekker niks over ...xD...

Maar goed ; Het mooie kado en geen goed nieuws ... ;

Oudsten waren dus gister hier na het feestje...na een poosje haalde Oudste Schonedochter met een geheimzinnige glimlach een doos te voor schijn... Nee geen roze doos :music:... het ene sieraad na het andere kwam eruit te voorschijn ...Hofje :eek:o_O...En hunnie maar grijnzen -.- Het waren heel mooie oude zilveren sieraden. Sommige met een mooie ingezette steen. Precies eigenlijk wat ik mooi vind. Toen de doos leeg was, zei Schonedochter met een kus op mijn wang ; Voor jouw Mama Hofje ...Ik :eek::eek: Voor mij ??? Ja tis allemaal voor jouw en ik geef/schenk het je met en uit liefde :inlove: Hofje :cry::cry: Ik heb daar minstens een half uur verbluft zitten staren en nou ja zeg. Ik kon geen woord uitbrengen :oops:...
    Toen uiteindelijk stamelend: Maar hoe waar :eek: Oudste Schonedochter vertelde...Ze had van een familie lid een erfenis ontvangen.
    De sieraden dus, ringen, colliers, armbanden...En nog wat andere zaken...Ze had besloten en zonder inspraak of wat dan ook van Oudste ...de sieraden aan mij haar schoonmoeder te schenken o_O... :inlove:... Ik bedoel hoe mooi kan het zijn. Hoe mooi kado is dat.
    En dan heb ik het niet over de sieraden( die overigens prachtig zijn) maar het gebaar ... het gebaar van haar tja hoe noem je dat ? genegenheid / liefde voor mij... Normale gang van zaken zou zijn, dat ik na mijn voltooide leven als appeltaart en in het rietenmandje de oven in glij, het haar zou nalaten...toch ???8):oops: ... Ben der nog steeds wel best van ondersteboven...Dat mij dit mocht overkomen...Zo lief :inlove:...

popje4, woeffie71, suuske1960 en 8 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Weet ik Venus, maar gisteren was ook lekker, spruitenschotel in tomatensaus met aardappelpuree en lekker stukkie vlees is ook lekker ! Wij hebben alles in de ovenschotel gegooid (kip, spruiten, aardappels) en smijten die strakkies in de oven, dan op de grilstand, ook lekker !
    Hofje, wat een ontzettend mooi gebaar van je schone dochter, echt heel mooi, ik snap heel goed dat je van de wap bent !

Laatste bewerkt: 10 Oktober 2022
  20. rickvenema

Inderdaad een heel mooi gebaar en erg lief van haar.

popje4, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.