-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

* Binnen rennen doet *

Hallo en dagggggggggggggggggg xD Kadettendruk is met mantelzorgjes en Oma zijn ... Het heerlijk vind :oops:

* naar buiten rennen doet* ....Ohja, Lied van de Dag ; 1927 - If I Could

:inlove::inlove:

2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo, braaf mijn dagje vol gewerkt, boodschapje opgeruimd, wasje erin gestopt, dadelijk wasje ophangen en dan weinig meer doen.

Hofje, geniet van het oma zijn !

Wat wordt/is er gegeten vandaag ? Wij hebben strakkies gevulde groente uit de oven, lekker !!

Washangtijd

3. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie avond iedereen
    hier aten we biefstukje met gekookte aardappel en oesterzwammen.

suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. snietje1

Lekker Tine !

suuske1960, popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  5. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedenavand -.-, was even in slaap gedommeld o_O en dat mocht van vrouw en dochter :p.
    Hebben gegeten mac en cheese uit de oven had het nog niet eerder gehad naar was toch wel erg lekker.
    mag best nog weleens herhaald worden8):music:

suuske1960, HofvanDromen en popje4 vinden dit leuk.
  6. snietje1

Klopt Venus, dat is lekker !

Edit, Goedemorgen, bijna fietstijd.

Laatste bewerkt: 5 Oktober 2022
  7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgne allemaal,

Hier was het gisteren hamburger met frietjes. En voor vanavond maaltijdsalade met gerookte vis

suuske1960, snietje1, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. venus261256

Goedemorgen ,
    Werk ze voor wie aan de slag is of gaat :).
    Was beetje laat wakker nu opschieten want therapeute staat zo op de stoep.
    Daarna maar eens kijken wat het nieuwe event gaat doen :D8).

9. HofvanDromen

Goedemiddag :inlove:

Nieuwe event :wuerg::wuerg:... Wordt steeds maar meer en meer :(Voor de normale simpele roze boerin niet meer te doen:wuerg:

De helft is al bij voorbaat uitgeschakeld, die dus die paddenstoelenwoud nog niet vrij hebben. Of de benodigde gewassen vrij hebben.
    Dan komen degene die geen mandjes kopen/geen Jack hebben/ niet het geluk hebben een oogstbonus te draaien/ geen heel veel SM hebben enz enz enz ... Nah leuk hoor BP ... fijn dat jullie zo aan iedereen denken op het boerenland ... -.- Echt zo leuk weer :wuerg:NOT.

Drinkt de koffie op en loopt het dorpshuis uit * Rent naar de Roze Hof en gaat is ja wat eigenlijk ???
    Lied van de Dag ; Adele - Hello

EDIT: Hamburg City heb de plannen eens op een eerlijke en leukere manier gewijzigd :
    Update er is 1 verplicht sieritem, Als Hofje het goed gelezen heb, moet je voor de wolkenrij de linkse rij/huisje helemaal doen. Daar is stap 9 de paddenstoelen douche en stap 12 de wolkenrij. De rest zijn "vrije" items ...
    De andere huisjes kun je laten zitten en/ of zijn voor de ik wil veel spelen ofzoiets boeren en boerinnen ...

suuske1960, LucieSchreurs, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Goedemiddag ,
    Zit toch op me gemakkie een bakkie koffie te doen :D , schiet daar toch een zwarte schim voorbij 8),
    die had zeker goed nieuws gehad ofzo :music: , maar wou in ieder geval weer snel naar der boerderijtje o_O.

Ga toch proberen om drie leuke kleine spookhuisjes te bouwen o_O:).

nientje1950, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

Yeuh loop tegenwoordig in het zwart enz enz ...De witte trouwjurken in de kliko gesmeten :oops:...Ben nog opzoek naar een Nonnen kleed - Ken Hofje zo het klooster in 8)
    Goed nieuws :eek: ... Pieter Post is hier ook al in geen weken geweest hoor :wuerg: Zelfs die wil niks meer van Hofje weten -.-

3 huisjes bouwen gaat hem hier niet worden bent Hofje bang ...Tis zowieso dinges veels te veel ...Dan bent Hofje morgen niet veel thuis en vrijdag zit Hofje van 8 uur in de ochtend tot minimaal 4 uur in de middag zonder stroom :wuerg:-.- is weer heel fijn allemaal...:cry:

12. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier pannenkoek met van alles er in....

vandaag is het hek geplaatst hier erg mooi geworden blij :)dat de hond er nu echt niet meer uit kan kon eerst ook niet echt hoor maar er zaten wat gaten in de omheining waar ze wel haar kop door kon stekken en daar zaten scherpe randen aan.... was elke keer bang dat ze daar zou blijven haken met haar oog of zo vooral als er een kat loopt daar is ze wel heul vel op sorry hofdame....tja soms is ze een monstertje...wel weer super lief tegen mensen vooral kinderen...
    zo nu eff niks meer eerste vakantie dag zit er al weer bijna op en ik ben gesloopt....niet echt veel gedaan hoor maar alles kost veel energie....komt vast weer goed morgen hopelijk beetje uitslapen zou toppie zijn...
    fijne avond allemaal....

HofvanDromen, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  13. snietje1

Ik lees weer lekker :inlove::inlove: Frietjes met hamburgers, maaltijdsalade met een lekker visje en pannenkoeken met vanalles erin, mjam mjam ! Wij hebben vanaaf een aangepaste poutine (anders wordt het te zwaar voor mijn maag) ook lekker !!
    Event, tja de eerste hoeveelheden, daar bedank ik voor, de tweede wil ik wel een poging voor doen om de rij te halen :)

Leuke banners Hofje en Lucie !

Venus, hoe ging je therapie ?

Hier hangt de was al, de buum is even een bak thee komen drinken (gezellie) nu tijd om even uit te rusten, strakkies te eten en na het tanden poetsen weer lezen in bed.

14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedenavond, dank je wel Sniet. BA heeft weer iets heel moois gemaakt inderdaad

popje4, venus261256, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Weer erg druk de laatste dagen, dus vergeet wel eens de ochtendgroet.
    Fijne dag allemaal.:)

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Goedemorgen, werk ze voor degene die moeten werken.
    Bijna fietstijd.

suuske1960, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

Goedemorgen ,
    Werk ze dames.
    Therapie viel wel mee hoor Sniet al is het wel zwaar.
    Eten gister was bloemkool/broccoli roosjes gewikkeld in spek met aardappeltjes uit de oven.

18. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Dank Sniet, kwam het tegen op de zoektochtjes enz enz. Hofje heb nu zoveel bannerts dak bijna elke dag wel een andere ken nemenxD
    Hmm zat zo is te denken...:music:Is die 0rakel van hier eigenlijk een man of een vrouw ... Als't een man is wilt tie misschien wel met Hofje trouwen xD Ik dacht, ach doe is gek xD Wie is die 0rakel eigenlijk, best stiknieuwsgierig ook naar is en tis vast ook reuze spannend dan :oops:...Nou nou nou Hofje jouw fantasie gaat weer alle perken te buiten -.-...Tis maar goed dat je 4 dochters in die Canada verblijven-.- want anders ..0ei 0ei oei :mad::wuerg:... 0ver de dochters gesproken, brengt mij op ruil /geef event ...
    Ben van plan om daar de boel leeg te geven, in zoverre er daar nog licenties zijn enz ...en dan van LotteLientje - xapata - Hexia ...
    Lees graag wat jullie zoeken / nodig hebben...

Zelf bent Hofje ik dacht aardig bij met stallen en bomen- Mis enkel die poedelmot, maar die zal nog wel niet te ruil zijn.
    En er staat al een ruil met Venus voor die wolkenrij item ; Een gebalanceerd dieet ...tenminste het licht eraan wat Venus er voor terug wilt:music:

Nu eerst een lekker bakkie koffie en dan op naar de kleine dame ...Lied van de Dag ; Smooth Operator · Sade

19. popje4

popje4 Levende forumlegende

hofdame toch...:) het event heeft trouwens vertraging...iets met probleem rond een aantal dingen zoals nieuwe buren kadootje....voor wie wel wil mee spelen dan he...
    hier is het toppie weer heerlijk zonnetje mag wel zo blijven...
    en als ik uit mijn raam kijk zie ik de trekkers als gekken over het land scheuren die gaan me snel....tja het gras moet gemaaid he....

20. venus261256

Kan niet vragen of je een stukkie met ze mee mag rijden Pop , zit je lekker hoog
    op die trekker kan je alles zien :oops:;).

yup event beetje vertraging hoop niet dat ruilevent morgen ook nog eens vertraging oploopt
    want dan moet Hofje iets langer wachteno_O op het Dieet , niet dat ze het nodig heeft hoor;):oops:.
    Wel voor de wolkenrij natuurlijk :music:.

Zal zo eens gaan kijken wat we gaan eten vandaag want jongste dochter kreeg bericht dat schoonmoeder
    een hartinfarct heeft gehad en in het ziekenhuis ligt dus die zijn nu onderweg naar Groningen