-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Venus sterkte met je heup. Heb vanmiddag ff klein rondje gelopen maar wil nog niet echt lekker met mijn ontstoken Achilles pees ontsteking:wuerg:

Dat is best wel balen want we wilden wat meer gaan wandelen in de bossen nu de paddenstoelen weer boven de grond komen.
    Had vandaag deuren geschilderd zodat er een heerlijke :wuerg: verf lucht in huis hangtxD

Met de quest gaat het wel goed komen nog 1 oogst dan de wolken rij binnen. o_Ok genoeg di voor hele quest alleen gewassen moet nog ff wat van gemaakt worden;)

popje4, leni1955, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag ,
    Rick gaat met mij vast wel een keer goed komen kost alleen beetje tijd :music:.
    Hoop dat die achillespees ontsteking van jou sneller weg is ;).
    Zeker met terpetine geverfd dan , ja komen er heerlijke geurtjes naar boven :wuerg:>:(.
    Als het kleurtje maar mooi is geworden Rick , Als het maar geen Roze is geworden :oops:,
    want 1 roze boerderij gaat nog wel maar twee wordt wel beetje te:oops::music:;).

Eten wordt volgens mij vers gemaakte bami met veel groente en kip.
    Kroepoek en sate'tje.

popje4, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

ROZE ist mooiste wat er is -.-

over Roze :inlove: gesproken ... bestaat er een Roze kreeften verblijf / stal ??? Zo ja ...dan bent Hofje hem kwijt :oops:

4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Nope Hofje, bestaat niet... Kan je ook niet maken.

Rick, gestie, beterschap !!!

Lekker Venus ! Hier staat het deeg te rijzen, daar maken we strakkies pizza van, ook lekker.

5. venus261256

Roze Kreeft is er volgens mij nog niet , dus ben je hem niet verloren.

Maar Neon kleurtjes vind ik toch veel leuker die flikkeren lekker ( oeps niet voor iedereen geschikt).

6. HofvanDromen

Wat jammer dat tie er niet is ...Ik wou hem :oops:... Heb 2 rode, met een beetje scheel kijken lijken ze roze8) maar mooi dak hem dan nie kwijt benxD

Ik zie ze nooit flikkeren VenusxD, ( kan daar ook niet tegen) want Hofje heb altijd alles op uit staan...Dus geen herrie en niks mag er bewegen :oops:
    Bovendien zijn ze spuuglelijk -.-:oops:xD

7. venus261256

Sommige zijn wel lelijk >:(maar zitten ook een hoop leuke bij :music::D.
    Maar mag nu niet verder meer moet me tafeltje vrij maken dan kan ik eten :D:p.
    Lijkt al bijna het ziekenhuis :music:maar wordt goed voor me gezorgd :p:cry:.
    Sorry af en toe weet ik het niet meer >:(:wuerg::mad:.

popje4, leni1955, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Rustig aan maar Venus...Zolang je nog weet wat je naam is en waar je woont :music:...Niks aan de hand 8)

Eet smakelijk ...

popje4, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Ik ben ook meer van de roze als de flikkerende neonstallen. Hier staat ook alles af, ik hoef geen kermis op mijn boerderij -.-

Venus, mooi dat er goed voor je gezorgd wordt, je verdiend het om in de watten gelegd te worden. Smakelijk !!

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Kleur geen roze maar donker grijs en niet met terpentine er door. Je hebt ook reuk loze terpentine tegenwoordig ;)

Wolkenrij binnenxD

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Verf op waterbasis Rick ?

Tja...

12. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier richting werk, fijne dag allemaal.:)

13. snietje1

Goedemorgen, werk ze Suuske
    Bijna fietstijd.

popje4, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Gordemorgen allemaal, hier gaan we ook weer aa nhet werk
    Eten gisteren was biefstuk met frietjes. Vandaag denk ik nog even over na xD

popje4, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  15. venus261256

Goedemorgen,
    Werk ze voor wie aan de slag gaat en met plezier :music:.
    Hier zo eerst weer therapeutische behandeling o_O en dan kijken wat ik nog mag vandaag :(.
    Zal wel weer legpuzzeltje worden :music: en voorraden op volle maan verder laten groeien :D.
    Fijne dag allemaal en maakt er wat moois van ;).

popje4, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Tis een koude kille bedompte grijze stille saaie maandag :(... Ist morgen happy gewassen dag :( Hofje heb net alles vol met stallen gepleurd:( Echt he altijd doene ze dah :(...Hofje helemaal klaar met Tommie Tomaat is ...Vond 75/78 wel genoeg ... -.-
    Begonnen aan kasten leeghalen en die naar de stort gaan ... Zelfs als je ze gratis aanbied, willen ze nog dat je ze komt brengen of onderhand geld toe geeft:(... marktplaats niet Hofjes ding dus is :(...Tis wel hier geloof ik altijd 0ktober - Opruim maand ...:(
    Heb volgens mij al een auto vol met zooi :( ... Hofje heb dan wel knechtjes gekocht :oops:... Vond/vind 0ktober meestal wel een leuke maand om op de Roze Hof te zijn ... Zo het er nu uit ziet ken Hofje tot januari op de Roze Hof spelen...Als Hofje het nog leuk blijft vinden dan he :(...
    Hofje eerst nog maar een bakkie koffie neemt en weer verder met de opruim gaat:(

Lied van de dag ; Everything But The Girl - Missing
    :inlove::inlove:

popje4, snietje1, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. venus261256

Middag ,
    Zijn zeker allemaal van het mooie weer aan het genieteno_O , heb ik ook gedaan
    hoor voor zover het ging :music:.
    Eten vandaag wordt harricots gewikkeld in ontbijtspek met verse kruiden daar bij
    gemaakte aardappelroosjes licht met oude kaas bestrooid :oops::p.

18. snietje1

Ik lees weer lekkersxD:inlove: Biefstuk, frietjes, groene boontjes omwikkeld met spek en aardappelroosjes, lekker !!! Gaai gezellie allemaal. Hier staat een zij gekruid spek in de oven, die mag nog een paar uur erin blijven. Wij hebben vanaaf zeeuws spek met zuurkoolstamppot uit de oven, ook lekker !

Hofje, De najaarsschoonmaak noemen ze dat, succes !
    De kop is er weer af deze week, nog maar 4 te gaan ;)
    Lied van vandaag, Clannad, Caislean öir

popje4, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, Ik zit weer netjes op kantoor. Super rustig, lijkt erop dat er veel mensen gekozen hebben thuis te werken.

suuske1960, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Goedemorgen ,
    Hoop dat je je niet te eenzaam voelt dan Lucie ;).
    Heb Sniet en Suuske ook nog niet zien langskomen , hoop toch niet dat ze ziek zijn :oops:.
    Heb op vollemaan bijna alle gewassen op de +50000 staan dus ga maar eens aan de bomen
    daar beginnen met ophogen:music:.
    Verder wachten op de thuishulp die komt vanmiddag ook weer :D8).

suuske1960, popje4, LucieSchreurs en 2 anderen vinden dit leuk.