-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

hihhhi kan echt nie hofdame...dat je de leukste en liefste baby daar hebt.... hahah want die is namelijk hier....nog nooit zo ene rustig kind meegemaakt heb haar in deze 8 maand nog maar 1 keer horen huilen en ze is eigenlijk altijd vrolijk heerlijk...dus....grapje hoor je hebt vast en zeker de allerleukste...
    lucie gefeliciteerd hoor en veel plezier...

venus261256, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Popje :inlove: Elke Oma heeft het aller liefste kleinkind ... :inlove:... En zeker diegene die er heul veul van houden enzo enzo :inlove:

Wat heerlijk dat die meisje bij jullie zo rustig is en weinig huilt...

Hier ist dametje een echt Hofjes Dametje :oops: Onstuimig, druk en euh euh aanwezig zal ik maar zeggen xD ... Aan de andere kant zo mooie ontzettende lieve knuffekadet. :inlove:

Hier zijn paps en mams onderweg ... De Hofje is er klaar voor xD

venus261256, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Hier nog geen kleinkind, hoeft voor mij ook nog niet ga ik me zo oud voelen;)

4. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

oud voelen Rick? je wordt er juist jong van. en ik kan het weten, heb 4 kleinkinderen die al tussen 15 en 20 jaar zijn.
    best heel leuk en heel fijn dat ze af en toe toch nog langskomen. (ik hoor wel anderen grootouders die ze zelden of nooit zien)
    en ze weten mij gelukkig te vinden als er iets scheelt. ik heb al heeeeel veel geluisterd en ook al heel veel mogen taxi rijden voor hen. altijd leuke gesprekken onderweg.

venus261256, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Kleinkids, zal voor ons niet meevallen, wij hebben geen kinderen, als we elkaar eerder hadden ontmoet, was het een ander verhaal. Zo verloopt het soms. Rick, je bent zo oud al je jezelf voelt. Ik kan wel beamen wat Tine zegt, ik zie het om mij heen. Mijn collega is afgelopen weekend bonus-opa geworden, ik heb nog nooit zo'n strenge, dwarse stijfkop (hij is ook heel aardig) zien smelten als hij over dat kleine prulleke praat, dat ze in zijn armen legde xD Echt mooi om te zien. Dat is niet de eerst waar ik dat bij zie.
    Hofje heeft lekker draadjes vlees, mjam mjam ! Wij hebben vanaaf spitskoolstamppot met gehaktballen, het is er echt weer voor :)

6. -freedom5555-

-freedom5555- Keizer van het forum

Goede avond,

Kom nooit in dit draadje, maar wil jullie wel attent maken op een code !

WRONGVC

te vinden onder : technische aankondigingen

venus261256, HofvanDromen en popje4 vinden dit leuk.
  7. snietje1

Whouw, dank je wel Freedom !:inlove::inlove:

8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Gisteren nog even eerder naar bed gegaan, en voel me vandaag wat opgeknapt.
    Dadelijk toch weer werken, fijne dag allemaal.:)

venus261256, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Werk met zin Suuske, fijn dat je weer wat opgeknapt bent.
    Hier ook bijna fietstijd

venus261256, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Weer vroeg wakker -.- Mevr de Zwart vond het nodig om Hofje wakker te maken ... :wuerg: Eten gegeven, wilde ze naar buiteno_O

Ach oud oud, de duvel is oud zei Hofjes omaatje lief altijd en daar houd Hofje zich maar aan. En oud omdat je Opa of Oma zou zijn:eek:
    Daar ben je nooit te jong of te oud voor. 8)

Fijn dat je weer opgeknapt bent Suus...
    Bedankt voor de code Freedom ...

Nu eerst ff een bakkie koffie... Hofje bent wel op, maar nog lang niet wakker :wuerg:xD

Lied van de Dag ; Roxeanne Hazes & Nielson - Wie ik zoek
    :inlove::inlove:

11. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen

Spitskoolschotel dat hadden wij van de week ook, echt weer voor inderdaad. Vanavond maar eens kijken, we zijn met zijn tweeen, misschien lekker sushi bestellen

snietje1, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dank je Freedom, top

Oma worden/zijn is een cadeau en een eer vind ik, ik heb zelf 5 kleinkinderen in de leeftijd van 17 tot 2 en alles daartussen en nog 2 bonus van schoondochter, de 2 van mijn dochter komen het meest en heb ik ook het meeste gevoel bij, zelfs kleinzoon van 17 hangt nog tegen me aan en knuffelt me, heerlijk.:inlove:
    De 2 van zoon zijn meer afstandelijk en dit komt ws doordat ex van zoon de kinderen heel erg bij zichzelf hield, vasthouden was al lastig vond ze dus dan bouw je ook veel minder een band op.:(
    Ik vind dat jammer en zeker ook voor de kinderen. o_Ok zij missen een boel van oma vind ik.

Jongste van zoon (van bijna 2 dus) is een heel ander verhaal en is inmiddels een heerlijk mannetje, wel met een stevig koppie eropxD

Te jong of te oud ben je nooit voor kleinkinderen hoewel ik nu wel merk dat mijn lijf minder flexibel en fit is dan bij de eerste waar ik nog alles mee kon en wilde doen, klimmen en klauteren in een indoor speeltuin is nu toch echt niet meer te doen helaas.:cry:

13. HofvanDromen

Dat is zeker jammer Leni van die 2 kindjes en yep vooral voor de kindjes zelf ... Al bestaan er ook opa's en oma's die totaal niet naar de kleinkinderen om kijken -.- Hofje daar alles van weten doet, maar verder zwijgen doet -.-

Hier al heel dankbaar dat er 1 kleindochter mocht komen ... Misschien blijft zij de enigste of misschien mag zij ooit nog een broertje of zusje verwelkomen...Neefjes of nichtjes zal zij helaas niet mogen krijgen ...

De nieuwe kalender is er ...
    https://board-nl.farmerama.com/thre...eplande-zaken-geen-feiten-oktober-2022.40813/
    Met jawel ruil-event :inlove:...Wel jammer dat die op vrijdag begint ...Dan zit Hofje zonder stroom:cry::cry:
    Is een reparatie van die stroom uitval van, van de zomer toen het zo beetje bijna 40 graden was ...Ze zijn er nog snel bij o_O

Hier een poos zitten tobben en tobben en een boel hele lelijke woorden :oops: Vanwege internet bankkieren -.-
    De pas deed het niet in dat kassie -.- Dan weer wel en dan weer niet ...Vraag de helpdesk stond er ook nog steeds:wuerg:... Nah Eer dat Hofje een foon nr gevonden had :wuerg: Hofje bellen : Krijg je me daar een stom menu o_O Ze vroegen nog net me pin code niet :eek:xD...Heb maar opgehangen -.- Toen verder zoeken bij die helpsite ...Er moesten 4 lampjes branden van die batterij van dat kassie ...Die branden ook :wuerg: maar doen deed hij het niet :sleepy:... Hofje verder zoeken ... Het kassie kon ook kapot zijn of me bankpas die net nieuw is :eek:dan moest je maar even langskomen -.- Leuk ...Maar hier is geen bank filiaal meer ...Moest Hofje naar Gouda centrum :eek:o_O Achterlijk gedoe ook met die banken :mad:... Ik denk toch maar nog eerst proberen met dan nieuwe batterijen in dat kassie ... Doet tie het in ene wel -.-xD... Het waren dan toch de batterijen ... Echt he ...de moderne wereld -.--.-

Pppffff eerst maar is ff een boterhammetje smeren ...Die Hofje buiten in de zon gaat nuttigen. Want ja gelukkig schijnt de zon xD

leni1955, snietje1, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goede middag.
    Ik mag morgenmiddag de boosterprik halen. Echtgenoot heeft donderdag al gehaald.
    Kon per telefoon er niet doorkomen dus voor manlief via internet een afspraak gemaakt. Dacht dat ik dan gelijk mee kon, dus niet. Bij de deur werd gecontroleerd en als je geen afspraak had dan mocht je niet naar binnen.
    Via internet geprobeerd maar mijn geboortejaar was nog niet aan de beurt.
    Iedere dag gekeken en gisteren eindelijk mijn geboortejaar. Afspraak gemaakt en kon zaterdagmiddag pas terecht. Dus morgenmiddag zijn we beiden weer geboosterd en hopelijk voldoende beschermd voor de komende winter

Kleinkinderen is het mooiste wat er is.
    Nooit gedacht dat we dat mee mochten maken. Oudste dochter vanwege medische problemen mocht niet zwanger worden.
    Toch met hulp van artsen is het uiteindelijk gelukt en kleinzoon is inmiddels 12. Wel 7 weken te vroeg geboren maar heeft daar geen gevolgen van over gehouden
    Jongste dochter heeft er heel veel moeite voor moeten doen. 10 jaar lang in de medische molen en uiteindelijk na 3 miskramen en een doodgeboren kindje toch zwanger via IVF. Kleintje werd 12 weken te vroeg geboren en hij is nu inmiddels 5 en ook hij heeft geen nadelige gevolgen overgehouden van de vroeg geboorte.
    Daar zijn we heel dankbaar voor en we genieten dagelijks van de 2 kleinzoons.
    Daar blijft het ook bij omdat we geen risico's willen

leni1955, LucieSchreurs, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

ppfff das een heel verhaal thuva schrikken denk ik maar gelukkig is alles toch goed gekomen he....inmiddels 5 mooi....

hier de kleine nu 8 maand en doet het super goed gelukkig ze heeft veel medicijnen binnen gekregen voor de geboorte omdat mijn schoondochter ziekte van crohn heeft en daardoor ging er van alles mis....ze hebben op t punt gestaan om in Groningen de darm weg te halen dus operatie tijdens de zwangerschap...ppfff maar door hele sterke medicatie ging het een stukje beter...maar vond het heel spannend wat dit met de kleine meid had gedaan tot nu toe niks van te merken...
    en binnen kort krijgt ze er een nichtje of neefje bij:inlove: nog 6 maandjes wachten:)

suuske1960, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag/Avond ,
    Heb wel een beetje alles meegelezen en vind het heel fijn dat iedereen van de kleinkinderen geniet :DxD.
    Verder voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel :D.

Ben vandaag bij de orthopeed in Alkmaar geweest en die had dus goede en wat slechtere mededelingen o_O:eek:.
    Het probleem wat ik heb is wel op te op te lossen maar wordt geen gemakkelijk dingetje :cry:.
    Is nu afgesproken dat ik binnen 10 weken wordt opgeroepen voor operatie , want moeten nog wat extra onderzoeken
    gedaan worden , die hiervoor echt nodig zijn -.-:(.
    Als de operatie zover is wordt dus eerst de oude prothese er uit gehaald ook de kop die nieuw geplaatst was ,
    gaat eruit :wuerg:. Dan lig ik dus minimaal 6 weken in het ziekenhuis om alle bacterieen en dergelijke te verwijderen ,
    maar er zit dus op dat moment geen heup meer in me been.
    Als alles na 6 weken helemaal schoon is en geen bacterieen te vinden zijn wordt er pas een nieuwe heup prothese geplaatst.

Ben dus momenteel beetje meer met mezelf bezig , en niet met de farm dus zal heus wel eens wat
    vergeten. Real life heeft altijd voorrang door :music:.
    Dus ben nu weer even kwijt o_O:eek:.

popje4, suuske1960, janniekwak en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Ppffff Venus...:(

Natuurlijk heeft dit allemaal voorrang ... RL heeft dat altijd ...

Popje, wat fijn dat je weer oma gaat worden ...:)

popje4, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. snietje1

Goedenavond allemaal
    Wat een verhalen allemaal, mooi en niet mooi om te lezen.
    Venus, ik ben er gewoon stil van, dat is echt ellende en te erg voor woorden om dat mee te moeten maken.
    [​IMG] voor jou !!
    Heul veel sterkte en doe alles op je gemakkie, RL gaat altijd voor !

Hier wordt vanaaf paella gegeten, verder voor iedereen:

19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Jeetje Venus dat is wel effe wat zeg, logisch dat de farm even achterblijft.
    Ik hoop voor je dat het allemaal mag lukken en je daarna weer wat beter wordt.

Popje weer oma worden, gefeliciteerd. Leuk hoor.

Fijn weekend evengoed voor iedereen.:inlove:

20. snietje1

Goedemorgen, poetstijd..

leni1955, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.