-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

hahaha suus ja altijd een heel gedoetje he die truckerrun...heel gedoe ook om iedereen aan boord te krijgen trouwens maar een lol dat ze dan hebben....en in de avond....niet kunnen slapen van alle prikkels....
    beterschap voor iedereen die het nodig heeft lees veel ongelukkige dingen....
    zo werk weekend zit er weer op nu weer dagje vrij dan weer een dagje vrij maar wel voor twee uurtjes naar het werk voor een vergadering....en dat voor 8 cent de kilometer hahahha ....

2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag ,
    Nou lees ik toch ook allemaal weer lekkers is toch ook wel smullen :music:.
    Die truckersrun hebben we ook hier 1 keer per jaar is toch heel mooi om te zien en zeker in de avond.
    En dan vooral die blijde gezichten van al die kinderen 8).
    Dat blijde gezicht had ik vanmiddag niet want heb dik verloren met het gesjoel.

Pop las in andere draadje dat je nog aan korte gewas moet beginnen zou ik niet doen als ik jou
    was want dat ga je denk niet halen:(. Zou proberen om de laatste drops voor de wolkenrij nog te halen.

snietje1, rickvenema, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag bijna avond :inlove:

Met Feestcommissie gaat helemaal prima ... Tja met een vrouw als Hofje aan je zijde kan dat niet anders natuurlijk xDeuh euh:oops:
    Heerlijk weekend heeft gehad als oma en mama Hofje zijnde :inlove: Vandaag ook nog prachtig weer, Hofje wat wil je nog meer.
    Nou ... :music: ...een beetje :inlove::inlove:...:oops:

Bij wijze van hoge hoge hoooooooogggggggge uitzondering beide M- Boompjes 1 pakket gekocht van de zorgvuldig gespaarde TG... Op de farm ging goed ...maar liefst 3 komkommer boompjes, 1 stoppelden en 1 albino sequea of zoiets ...ondanks de ook nog belachelijke xxl suikeresdoorn en xxl amandel bomen o_O Toch heul blij ...
    Op Bama niet 1 nieuwe aardappelboom extra o_O Wel 3 paradijsdinges bomen :)en een zooi niks aan bomen :wuerg:...
    Briefje aan Hofje zelf ...Maar niet meer doen he die bomen koperij -.- Yeuh yeuh yeuh ...wel mooi zelf voor de Roze Hof gezorgd 8)8)

Event gaat best goed ...euh euh op nog zo 4400 gewas en 405 DI na :wuerg::wuerg: ...Zal mij verder nog benieuwenxD

Lied van de Dag ; Ne-Yo - Miss Independent :music:
    :inlove::inlove:

suuske1960, snietje1, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. popje4

ja venus goed plan....ga ik voor...dank voor de tip;)

5. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Hier net terug van een rondje fietsen, zou droog blijven volgens de weersites. Niet dus:wuerg: maar ff onder de bomen schuilen hadden uit voorzorg maar plu mee genomen. Bij een eerdere fietstocht kregen we ook al regen.
    Hebben geen ongelukken gehad en zijn niet van de fiets gevallen zoals een paar is overkomenxD
    Hoop dat jullie er gauw geen last meer van hebben.

Wat event betreft korte gewassen zijn klaar, wolkenrij is ook binnen. Nu bezig met de lange gewassen.
    Gaan zo pannenkoeken bakken lekker makkelijk:p
    Het worden geen pannenkoeken vandaag maar patat;)

Laatste bewerkt: 25 September 2022
    popje4, suuske1960, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Rick, frietjes, niets mis mee :)
    Popje, 8 cent per km o_O Kan dat niet met teams of zo ?? Leve het internet, toch ?
    Hofje, zomaar zo'n pakket gekocht o_O Wel gefeliciteerd met je nieuwe boompjes, Sniet heeft er ook zo'n albino en een paradijsvogelpalmpje erbij met losse boompjes kopen.

Lied van vandaag, The Bangels, Manic monday -.-

Laatste bewerkt: 25 September 2022
    popje4, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Had ook 10 stekjes van elk gekocht een Albino en een aardappelboom gekregen. Aardappelen die aan een boom groeien hoe verzinnen ze het evenals de komkommerboom.xDxD

8. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

Onze dochter rijdt ook ieder jaar met haar truck mee. Al die blije gezichten van diegenen die mee mogen rijden. Daar doe je het toch voor.
    Het grootste feest is als ze steeds aan de hoorn mogen trekken. Hoe harder het lawaai des te meer lol ze hebben

9. HofvanDromen

2 pakketten Sniet ...2 ... eens in de zoveel jaar mag Hofje best eens gek doen xD toch :oops:

En het was eens en nooit meer -.-xD

Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen :inlove:

popje4, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

die ritten met de trucks, dat is heel fijn voor de "speciale" kinderen.
    een dikke pluim voor wie daar zijn, haar tijd aan besteed.
    doe zo voort. (mijn nichtje, lang geleden heeft daar ook echt heel veel van genoten)
    jammer dat het maar 3 keer mocht zijn; (daarna is ze gestorven aan een hersentumor).

popje4, LucieSchreurs, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd.

popje4, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  12. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Regenpak aan Snietje? Of nog droog bij jou? Werk ze.
    Hier ook richting werk, fijne dag voor iedereen.:)

13. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Tis koud, nat, kil, somber, maandag en nog zoveel meer -.- Gelukkig bent Hofje het zonnetje in huis, die verder niks te vertellen heeft :wuerg:... Ohja, nog 1200 gewasjes en 318 DI voor de wolk ... wat een feest -.- Zelf maar een oogstbonus uit de eigen voorraad aangezet...Want zoals gewoonlijk weigert BP die uit het rad aan Hofje te schenken ...Nog maar 1 party ticket over heeft ...Tis echt een feest -.-

Gaat maar zingend verder achter de stofzuiger, met af en toe een bakkie koffie ; Earth, Wind & Fire - September
    :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 26 September 2022
    snietje1, popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  14. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Ja de herfst is nu inderdaad echt begonnen. zo in de lunchpauze maar vast boodschappen doen

snietje1, popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  15. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag,
    Lekker on en rustig dagje gehad , vraag me niet waarom maar is zo.

Eten vanavond spinazie met gehaktbal en aardappeltjes.

16. popje4

ja zou je denken he via teams:) deden we ook toen niks mocht maar nu alles weer mag ...moeten we ook weer bij elkaar zitten en vergaderen...eerste uur stukje cursus....daarna uurtje ....nou ja kletsen en zo...maar komt goed hoor wou enkel dat ze die reiskosten eens omhoog gooide:sleepy: de vergoeding dan hexD de kosten zijn hoog genoeg hihiih....
    hier is het niet droog geweest vandaag drie keer nat geregend met de hond hoop straks met de laatste ronde meer geluk te hebben.

event ach korte gewassen wel gestart wolkenrij binnen...wou dat er wat aanpassingen kwamen in het spel zoals bv de draaien elke keer weer die gele melkstal of die den. Of :(nou ja zo zijn er veel dingen die volgens mij er eens uit mogen en in de plaats daarvan eens wat anders... kan dit niet bv eens per half jaar veranderen? in plaats van meer nieuwe bomen en stallen....zou mijn voorkeur hebben maar ja ik ben nier de directeurxDxD
    fijne avond allemaal

17. HofvanDromen

Op Popje stemmen doet voor Directeur 8)8)

18. snietje1

Nope Suuske, geen regenpak, ik ben allergisch voor die dingen. Wel regen, dat dan wel, dus lange jas aan en mijn klak op, word ik ook niet zo nat :)

Lekker Venus ! Spinazie met gehaktbal en aardappeltjes, mjam mjam ! Wij hebben vanaaf spare ribs uit de oven met turks brood en een tomaatsalade, ook lekker. Heeft mijn wederhelft uitgekozen, morgen worden zijn tanden getrokken, daarna komen er gebitten in. Kortom, hij is een half jaar onder de panne bij de tandarts en zal zeker in het begin vloeibaar moeten eten.

*stem ook op Popje als directrice*

Yep tis koud buiten, zeker s'morgens... Echt wennen dus8)

19. HofvanDromen

Diep medelijden heeft met wederhelft Snietje...Heel veel sterkte wenst ...
    half jaar onder de pannen van de Tandarts :wuerg::wuerg:...Met al die enge pijnlijke dingen:wuerg::wuerg:...

20. snietje1

Dank je Hofje, ik ook, kaai zielig maar al die operaties die hij heeft laten doen waren ook niet mis.... De parodontitis heeft toch gewonnen, dus nu een gebit. Echt kaai zielig. Ik moet donderdag op controle naar de tandarts, dat vind ik al eng genoeg :wuerg: