-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Het was een vroege vroege morgen voor Hofje -.- ... Om 6.15 de foon...Je hart staat dan stil -.- Hofje hart tenminste wel xD Midden in de nacht mij wakker bellen is meestal niet goed nieuws-.-... Gelukkig viel het mee :wuerg: Het was jongste ; Hij had zijn enkel gister zwaar verstuikt...Tja tis een kind van Hofje zal ik maar zeggen :music:Jongste schonedochter moest al om 7 uur op werk zijn en de opvang gaat pas om half 8 open...Nu ja pas voor Hofje ist midden in de nacht :wuerg:... Of Opa dan de kleine dame kon halen en daar brengen...En of Oma dan ook ff mee kon...:music:...Want Opa wist niet helemaal hoe dat allemaal moest... Tuurlijk xD:inlove:... Snel dus aangekleed en de grijze zilveren witte inmiddels coupe wanhoop gefatsoeneerd8) Tja ken natuurlijk niet als een soort van oma vogelverschrikster op die opvang aankomen :wuerg:... Allemaal gelukt, de kleine dame was vrolijk gestemd zoals bijna altijd:inlove: 1 tandje komt al zo goed als door en de dame is aan het oefenen met kruipen :inlove:... Ze zat op haar manier gezellig tegen ons te kletsen in de auto... Vond wel een crime om haar daar achter te laten :oops: 3 dagen in de week verblijft zij daar...Hofje vind niks en ergens toch een soort van zielig:oops: Maar ja Hofje is dan ook hopeloos ouderwets...:oops:... Voor het kind zelf schijnt het beter te zijn om al vroeg met andere kindjes contact te hebben en dergelijke...Dan denk ik vaak was alles maar zoals vroeger:oops: Papa werken, Mama thuis bij de kindjes enzo enzo ... :oops:... Das allemaal verleden tijd mama zeggen ze dan ... Jongste schonedochter zeg ook dan heb ik voor niets zo hard gestudeerd enzo enzo...Snap het best hoor, maar toch ................Ben echt in de verkeerde tijd geboren volgens mij:oops:

A fijn Hofje is en was dus al vroeg in de weer ... De was afgehaald en nieuwe opgehangen...Mag Hofje zo strijken :wuerg:...Tussen door maar even dan de tv volgen... De begrafenis van Koningin Elisabeth ... Normaal is Hofje niet zo ene ramptoerist-.--.- Maar dit kopstuk uit de geschiedenis is overleden en een tijdperk daarmee ook afgesloten ... Persoonlijk vond Hofje het geen lieve vrouw...Al heeft ze in dienst van haar land wel goed gediend zal ik maar zeggen...Ben benieuwd hoe de nieuwe Koning het gaat doen daar.8)
    Om nu nog op zijn leeftijd Koning te moeten spelen ...

Ben hier verder maar bezig met die eventveld event ...Ben bang dak meer druppels als gewas straks zal hebben ...Ach ja het is allemaal zoals het is en leuker kunnen me het nog niet maken geloof ik ...

Lied van de Dag : Jaap Reesema - Grijs
    :inlove::inlove:

2. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Hofje fijn dat je zo vroeg wakker was, en daardoor de wolken heb doen verdwijnen.xD
    Ja event is af en ik ben zelfs al ff in de tuin aan de schoffel geweest.
    Eten vandaag krieltjes, met sla en een saterol.:)

HofvanDromen en venus261256 vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag,
    Lekker rustig dagje gehad vandaag , wat kleine dingetjes gedaan en wat gepuzzeld.

Eten broccoli/bloemkool mix met aardappeltjes en stukje vlees.

HofvanDromen en suuske1960 vinden dit leuk.
  4. suuske1960

Goedemorgen.
    Hier weer klaar om richting werk te gaan, fijne dag allemaal.:)

venus261256 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  5. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen , hier gaan we ook maar een rustig richting het werk

venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  6. venus261256

Goedemorgen ,
    Werk ze Suus en Lucie hoop dat het droog is onderweg.
    Hier niet droog maar moet straks wel even naar HA dus hoop dan wel :eek:.
    Krijg vanmiddag nog bezoek van me zus die weer eens in de buurt is dus dat is weer even leuk :D.

suuske1960 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

zo niet alles gelezen hoor....pppfff ben een paar dagen bij t Veluwe meer dus eff wat anders dan op t lappie...hoe gezellie dan ook...maar hier is het aangenaam enkel staat er nu een man hier op t dak om een lekkage te verhelpen hahahah tja gelukkig wel een aangename man aardig en nou ja ziet er ook nog eens niet verkeerd uit....:oops: dus...
    als die beste man klaar is dan maar eens kijken wat ik vandaag ge doen...eerst natuurlijk de rommel hier op ruimen van dat wat naar binnen is gevallen want er moest een licht koepel af dus viel er nog al wat naar binnen....
    fine dag allemaal

venus261256, suuske1960 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

Geef die lekkere vent koffie popje 8)xD

Rent weer naar de tv ... Mot ff de koning enz enz zien xD ohjaaaaaaa gister enorm genoten :inlove:zover je dat van een begrafenis mag :oops:

9. venus261256

Middag ,
    Grote zus ook weer geweest hebben vanmiddag in het dorp een lekkere versnapering
    en drankje genomen en lekker bij gepraat :D. Nu is ze weer onderweg naar de andere kant van het land.
    Verders kon ik niet veel meer maar wel met eten bezig gehouden wordt
    rode bietjes met ui , aardappeltjes en een slavink.
    Eventveldqeust ook nog afgerond dus de volgende mag weer beginnen :(.

10. suuske1960

Goedenavond, het eten alweer op.
    Was stimpstamp, nu uitbuiken op de bank en denk op tijd naar me bed toe vandaag.-.-
    Yippie Venus en weet je al wanneer het nieuwe event start?

@ Goedemorgen. Ga weer richting werk, fijne dag allemaal.:)

Laatste bewerkt: 21 September 2022
    popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  11. venus261256

Goedemorgen ,
    Werk ze Suuske , als goed is morgen event op baha volgens kalender.

popje4, suuske1960 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Goedemorgen:inlove:

Hier al druk aan de poets is/was ...Zo ff de schoon gewassen beddegoed buiten laten wapperen...volgens mij bleef het droog 8)
    De zon schijnt tenminste hier heerlijk nu dan he :music:...

FAQ- nieuwe event staat er al ...Nah wat een feest :wuerg::wuerg: ... Het is weer een herhaling van een herhaling van een herhaling event ...poeh poeh wat spannende allemaal weer : NOT -.-... Met weer zo'n wolkenrij met kist, waarvan Hofje denkt :wuerg:...

Het tegenwoordige Boerinnenleven eens overdenken doet :
    - Saai tis vooral saai en dan heb Hofje het nog niet eens over het forum-.--.--.-
    - Elke week een aankondiging op woensdag van een stom spelletje wat dan donderdag begint...En op dinsdag of woensdag dan weer eindigt...:wuerg::wuerg:... Bovendien bijna niet meer zonder bonussen of veel heel veel tijd te halen...
    - Elke maand een nieuwe boom of stal...met daarbij horende veels te veel en veels te vaak de dezelfde dingen gevraagd...Mis je 1 zo'n stal of boom, kun je voorlopig vele questen in de coop niet doen...Leuk Joh -.-
    - Dan de andere coop questen ...Miljoenen gewassen worden ervoor gevraagd ...:wuerg::wuerg:...

Zich afvragen doet : Heeft dat creatieve team in Hamburg City der ook geen zin meer in ? Of denken ze : We duwen het gewoon door de boeren en boerinnen hunnie strot, tot ze stoppen en niet meer terug komen ? Ist makkelijker geld verdienen zo ?
    Wat Hofje wel weet, nog steeds spelende met/ op de zuinige knechten coupons ...Tis mij onderhand geen 10 euro knechten in de maand meer waard op deze manier...

Bovendien mist Hofje zo erg de samenhang, gezelligheid, de verhalen, de gekkigheid, de onzin, de tja zo vooral het even los kunnen laten van soms de werkelijkheid van RL...

Nog maar even een lekker bakkie koffie neemt en dan weer verder met de poets en geniet van het nu nog buiten kunnen zijn...
    Zich er dan maar stilletjes bij neer leggen doet ... En denkt was dit het dan ??? Is dit dan het einde ???

Lied van de Dag ; Thru The Window Of My Mind - Beth Hart
    :inlove::inlove:

13. venus261256

Tja , het is maar net hoe je erover denkt o_O.
    Qeusten kunnen lang duren maar ook zo klaar zijn hangt af van hoeveel je hebt aan bomen en stallen :oops:.
    De ene vond 3 bomen of stallen genoeg -.- en de ander wil er veel meer van zoals ik ;) , dan ben je vlugger
    klaar met de qeusten 8).
    Saai vind ik het helemaal nog niet :eek:, want blijft altijd een uitdaging om het te halen :(:).
    Had vanmorgen er een hoop mysteriestallen en bomen opgezet die ik toch met qeusten binnenhaal
    en kreeg daar toch weer 3 poedelmotten , 2 walrussen , 3 komkommerbomen uit 8):D.
    Knechten koop ik ook niet want heb in de eerste 6 a 7 jaar dat ik speelde alles met de hand gedaan :wuerg:,
    maar intussen dus zoveel coupons opgespaard dat er nu voor 2 jaar staat 8).
    En alle kistjes die je kan krijgen /winnen geven toch leuke prijsjes :music:.
    Voor mij is de lol er dus echt nog niet vanaf .

popje4, rickvenema, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Al blij is dat er van sommige 1 is, laat staan 3 of meer :music: Daar Hofje al jaren en jaren niks meer koopt, behalve knechtjes (die al 2 jaar ook niet meer gekocht heeft) 8) Moet Hofje het van de events hebben waar ze in zitten...de stallen en bomen dan he :music:
    Maar die events :wuerg::( zijn soms niet door te komen en vaker is Hofje pas de allerlaatste dag op het nippertje klaar. Daar komt dan nog bij dat Hofje regelmatig wegens de stomme chronische ziekte ... een dag uitvalt, weg is of druk met de kleine mooie dame of Paps en Mams. Ze hopen binnenkort 81 en 80 te mogen worden, wonen nog steeds zelfstandig thuis...Maar hebben wel meer en meer de mantelzorgster genaamd Hofje nodig 8)... Aangezien BP daar geen rekening mee houd :music:wordt het bijna onmogelijk te halen aan deze kant dus ... Bovendien heb Hofje een boerderij ; Een prachtige Roze Boerderij ... Geen spelletjes paleis ... Uitdaging om een event te halen is bij mij al zo lang weg ...

Dus bent Hofje al blij als zij dan ook nog met haar geluk een beetje ken bij blijven met de vele vele bomen en stallen...
    Ken toch moeilijk elk ruil event om de nieuwste dingen gaan vragen o_O:oops:

Komkommerboom :eek: nooit van gehoord ...dus die hebt Hofje niet ...diep zuchten doet ...xD
    Kortom Saai saaier saaist ........

Hier lekker burgelijk bezig geweest ...Bed gewassen en verschoont - Alle ramen boven van binnen en buiten gezeemd - alles gestoft en gezogen ... Der moe van is 8)

.Fisherman., popje4, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. suuske1960

Goedemiddag.
    Mooi Venus, ga er zo kijken wat het event gaat brengen.
    o_Ok ik blijf het nog steeds leuk vinden het spel, al heb ik vandaag wel erg veel geduld moeten hebben.
    Wat is et spel traag.:cry:
    Eten vandaag pasta pesto met zalm.

HofvanDromen, popje4, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. venus261256

Middag , geen last gehad van een traag spel doet het hier supersnel 8).
    Nog nooit van een komkommerboom gehoord o_O , hij is er nog niet zolang maar toch
    al wel een tijdje -.-.
    Ben hier ook deels afhankelijk van me dochters xD en dat is ook mantelzorg , maar ben nog niet aan die leeftijd toe :).
    Heb wel hulp in de schoonmaak eenmaal in de week dus dat scheelt ook wel weer 8).
    Kreeg ook nog telefoontje van me orthopeed , dat AMC niets voor me kan doen , hij is nu
    in contact met Alkmaar of ze daar iets kunnen doen :mad: , verder is het weer afwachten :wuerg:.

Wel voor het eten gezorgd wordt echt zelf gemaakte bami met sate'tje en kroepoek :D:p.

17. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

o_Ok ik heb lang niet alle nieuwe bomen en stallen, komt vanzelf en anders maar niet.
    Spel loopt hier voor geen meter loopt steeds vast:wuerg:

18. popje4

hahahh ja hofdame die mooie man heeft zeker wel een paar bakkies koffie:p gehad hoor hihihi en hij kon ook nog eens leuk vertellen ppfff maar inmiddels weer op het thuis honk....morgen weer aan het werk...

ben het wel half om half met je eens hofdame de spelletjes zijn een beetje het zelfde en...als je zulke rare tijden werkt dan haal je bijna nooit het hele event zo ook deze keer weer niet en de questen daar heb ik er een hele boel van laat het mooi zo staan ....en die nieuwe dingen heb ik ook niet allemaal maar zou ook niet weten waar ik ze moest laten....dus
    zo nu koffie en netflix....fijne avond allemaal

19. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond

ik snap je wel Hofje, kies steeds meer de events uit die ik leuk vind, geen haastje nippertje daar is real life veel te druk voor. Mag ook een poosje de boerderij van mijn ouders doen. die zitten tijdelijk zonder internet. Dat is dan wel weer een uitdaging aangezien vooral mijn moeder nog veel quessten open heeft

20. popje4

fijne dag allemaal en werk ze voor wie werken gaat.....
    en Lucie hier ook veel quessten open hoor...komt vast ooit nog eens...