-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen,

inderdaad het spel was traag, nu even de opnieuw opgestart en gaat het beter

suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Hier geen last van traag spel , ben wel zelf een beetje traag.
    Het is buiten nat en koud dus ga vandaag maar aan me puzzel verder raakt
    die ook eens af.

suuske1960 vindt dit leuk.
  3. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemiddag allemaal
    Donderdagavond laat terug gekomen van een heerlijke vakantie. Wel vermoeiend omdat we het dit keer met de trein hebben gedaan.
    Ben dan ongeveer 12 uur onderweg. Heb daar veel kunnen wandelen, 3 dagen zelfs 10 km en dat had ik nog niet verwacht omdat na de operaties mijn conditie heel slecht was. Had wel de nordic walking stokken meegenomen en dat scheelde echt veel met het lopen.
    Gisteren heb ik mijn draai nog niet kunnen vinden. Dus alleen het hoog nodige gedaan.
    Op vakantie hadden we wel WIFI maar ik moest inloggen via Puffin en kon dan 1 uur per dag gratis spelen. Het spel was zo traag dat ik blij was dat ik iedere dag kon inloggen dus van farmen is niet veel gekomen.
    Nu heb ik thuis weer supersnel internet en ik weet af en toe niet wat mij overkomt.

Ben nu bezig met de vakantiewas en tussen de buien door probeer ik veel buiten te kunnen drogen.
    Komt er een bui dan gauw de droogmolen inklappen en binnen zetten. Als de zon er weer is kan de molen weer naar buiten. Zo hoop ik vandaag de was wel droog te krijgen.

4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag, hier toch een wasje droog tussen de buien door.
    Eten wordt broodje hamburger of iets bestellen, kreeg een folder van een nieuwe bezorgerdienst met allerei kipgerchten water liep in me mond.xD

venus261256 vindt dit leuk.
  5. thuva1

wij hebben vandaag stamppot rauwe andijvie met spekjes en een karbonade. Weer lekker hollands na 8 dagen o_Ostenrijks eten :)

6. venus261256

Middag ,
    Lekker Suuske , hier wordt het patatje met mini loempia's en bakje salade erbij.
    Puzzeltje schiet al aardig op.

7. LucieSchreurs

Hier was het eigengemaakte rendang. Lekker veel gemaakt, zodat er ook porite in de vriezer konden

suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  8. venus261256

Goedemorgen ,
    Fijne zondag allemaal , voor zover het lukt met het weer.

9. LucieSchreurs

Godemorgen allemaal, hier ziet het er inderdaad nat uit. Binnen maar het beste van maken

venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  10. suuske1960

Goedemorgen.
    Het is toch maar de zelfgemaakte hamburger geworden, want weggooien is zonde .;)
    Lekker hoor luci rendang, wil dat ook nog eens proberen zelf te maken.
    Hier ook vies weer, al heb ik net wel ff de tuin kunnen schoffelen.:)

venus261256 vindt dit leuk.
  11. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Paps en Mams weer thuis en dus Hofje ook :music: Onderduik opgeruimd en schoon. Op naar volgend jaar we zullen het beleven of niet8) Voorlopig ist vrije leven en vakanties gedaan ... Hofjes wapperende handjes kunnen weer in den huizen der familiaaaaaaa gaan wapperen ...
    Net zitten wachten op de babyboom ...Dacht dat om 1400 uur zou zijn ...Ist al voorbij :mad::oops: Stomme tijden ook steeds en elke keer korter ... Heb toch het fokrommelgedoe hok maar geleegd ...kreeg meer dan genoeg badges, dat dan weer wel xD ...Dus wolkenrij gehaald..of die ooit gevuld gaat worden is een 2e...Mis het 1e item ...tja ...

Verder nog geen idee wat te doen met de Roze Hof ... Alle velden zijn wel gevuld en das al heul wat -.-... Een boerenhuwelijk zou een stimulatie kunnen zijn voor Hofje om nog met de Roze Hof en forum door te gaan...Heb meestal wel wat stimulatie of positieve aansporing nodig :oops:... maar ja geloof niet dat er nog De Grote Boeren Liefde van Hofjes leven aanwezig is of zo iets :wuerg:... :oops:... En al zou die er zijn, dan durft die het vast ook niet...Dan is Hofje natuurlijk vrij praatziek:music: En dan zou die ook wel praatziekerig moeten zijn. Begrijp aan de andere kant ook wel dat daar niemand meer op zit te wachten... Maar ja, al was het maar om weer is wat meer pit, of gezelligheid enz enz in dit draadje enz te krijgen...:oops: lees ook en graag andere dingen dan alleen zoiets van wat eten we vandaag, het weer en de ongemakken om het maar "veilig" te houden ...Sorry maar dat is gewoon niet mijn ding :oops: Misschien ligt het wel gewoon aan Hofje en vraagt Hofje wellicht teveel van het goede ...weet ff niet zo goed ...

Lied van de Dag ; Fleetwood Mac - Big Love
    :inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 18 September 2022
    rickvenema, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  12. thuva1

goedemiddag
    hier de vakantie voorbij en de hondjes vliegen weer binnen. Heb de komende 3 weken weer volle bak.
    Baasjes en bazinnetjes met vakantie en de hondjes hier op vakantie, dus weer een lekker vrolijke boel.
    Nu het weer nog, ik laat ze nu niet in de grote tuin rennen. Moeten nu op het betegelde terras blijven. Daar is ook ruimte genoeg.

rickvenema en suuske1960 vinden dit leuk.
  13. suuske1960

Goedemiddag.
    Tja het eten is vandaag een zelfgemaakte pizza.xD
    Verder alweer me herfsttafel opgetuigd, de zomer/strandspullen in de decoratie bak tot volgend jaar.
    Het is weer leuk geworden al zeg ik het zelfxD, en nu gelijk maar wat waxinelichtjes erbij aan gezellig binnen terwijl het buiten regent.

rickvenema en HofvanDromen vinden dit leuk.
  14. venus261256

Middag ,
    Hier eerst het puzzeltje afgemaakt waar ik aan begonnen was ook opgeplakt en ingelijst
    want is voor me dochter 8):D.
    Daarna eigenlijk net als Suuske alle zomer decoraties opgeruimd :oops: en het van de hersft
    tevoorschijn gehaald ;), moet alleen nog neergezet worden:wuerg:
    Dus waxinelichtjes moeten nog even wachten :music:.

En dan het eten wordt boerenkoolstampot met rookworst mag wel met dit weer:D:p.

rickvenema, HofvanDromen en suuske1960 vinden dit leuk.
  15. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ik heb lekker nieuwe roze konijnen pantoffel / slofjes 8) met oortjes xD

rickvenema, LucieSchreurs en suuske1960 vinden dit leuk.
  16. venus261256

Krijg je wel lekker warme voetjes van ;).

HofvanDromen, rickvenema en suuske1960 vinden dit leuk.
  17. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Zo weer terug van verjaardag visite van mijn schoonmoeder hebben we ook weer gehad

HofvanDromen, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  18. suuske1960

Goedemorgen.
    Weer tijd om richting werk te gaan.
    Event hoop ik vandaag af te hebben, dus de volgende mag wel weer aanvang maken.xD
    Fijne dag allemaal.

HofvanDromen, venus261256 en janniekwak vinden dit leuk.
  19. LucieSchreurs

Goedemorgen allemaal

Eten was gisteravond een biefstukje met sla. Nu maar weer aan het werk

suuske1960, HofvanDromen en venus261256 vinden dit leuk.
  20. venus261256

Goedemorgen ,
    Werk ze dames en met zin.
    Hier te wachten op de therapeute die is beetje laat o_O.
    Event vandaag al af zo ver ben ik nog niet :oops:, dus nog even wachten met de volgende :music:.
    Als het beetje droog blijft maar even de tuin schoffelen vandaag.

suuske1960 en HofvanDromen vinden dit leuk.