-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal
    Zoekplaatyjes daar moet ik ook nog mee beginnen.....
    Vandaag eten we weer van de bbq, er zit nog zoveel in de vriezer...

2. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Nou lekker dan wilden we net als gisteren fietsen waren we net 5km weg begint het te regenen>:( dus nat geworden:cry:
    Zou droog blijven en lekker zonnetje niet dus:mad:

suuske1960, popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  3. LucieSchreurs

Oei rick dat is niet leuk....

4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Dat is vervelend Rick , hier geen regen gezien en hebben volop het zonnetje.

net uurtje bezig geweest met 100 zoekplaatjes weg te werken.
    Wolkenrij en de twee piccolokisten ook weer binnen en geactiveerd en op land gezet 8).
    Vind het genoeg zo.

Eten vanavond wordt russich eisalade met tartaartje erbij :D

5. rickvenema

Nee zeker niet leuk en het vervelendste was dat toen we nat weer thuis waren een half uurtje later de zon volop scheen:sleepy:

Eten word verse pizza uit de oven

venus261256, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

knap venus....je gaat als een trein...:)
    hier is ook veel zon en gewoon weer warm buiten wel fijn voor mijn zusje want die had lekkage van het dak dus nat bed....morgen pas komen ze kijken dus graag nog eff droog.... en hopen dat het allemaal meevalt...
    ppfff Rick das niet fijn nee...
    hier straks hondje weer weg brengen....die heeft een stress weekend achter de rug zo jammer veel vuurwerk en ander soort van bom geluiden...tja ...morgen weer vroege dienst aansluitend gesprek over de werkdruk bij ons en wat we zo al nodig hebbenxD:p we gaan het mee maken....
    fijne avond allemaal

rickvenema, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Hier hangen al heul de dag de vakantie wasjes en andere wasjes vrolijk en vrij te wapperen in het heerlijke windje en zonnetje.8)
    Tussen de vakanties en andere bedrijven door dus weer even thuis en op de Roze Hof aanwezig is...Het is momenteel een gaan en komen...:music:...Hofje gaat en Hofje komt...Vind geweldig :oops: De vrijheid, de blijheid, de reizen, Het Motorrijden door het Sauerland was bochtig en heuvelop en heuvelneer :wuerg: ... Heul enge weggetjes gereden heeft, van donkere enge bossen tot een Biggensee 8) bleef het toch nog een beetje boers xD:oops: Dwars door Dortmund niet -.- Prachtig weer gehad, al was 30 graden in het motorpakkie iets teveel van het goed zalt Hofje maar zeggen :wuerg:...1 ochtend regen en op de terug weg 1 uurtje regen gehad...Het mocht de pret niet drukken. Drogen deed Hofje vanzelf wel weer...Aankomende weken weer heen en weer en komen en gaan...:music:
    Dan wordt het nog een schoonmaak en opruim van de onderduik van Paps en Mams ... En dan ist weer gedaan met die mooie zomer en ja die begon zowat al in mei :inlove:... Hier dus nog volop aan het genieten is van al wat het RL leven Hofje momenteel te bieden heeft.
    0ok van de kleine prinses geniet Hofje veel, heel veel, en oma heb natuurlijk niet vergeten overal waar zij kwam, kadootjes te kopen...Het paste nog maar net in de zijkoffers xD:oops:...Voorlopig blijven de meeste Hofse velden dus nog groen en leeg ...

Lied van de Dag ; Floor Jansen - Me Without You

:inlove::inlove:

nientje1950, popje4, LucieSchreurs en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Vindt Lenny's lab ook niets, maar heb de kisten binnen en denk niet dat ik echt tot het eind ga.
    Vindt het een beetje te gek worden met dit event, beetje jammer want zo haken er steeds meer mensen af.o_O
    Eten was een patatje met stoofvlees, lekker smullen tijdens de F1.:inlove:
    Mooi hofje, geniet van alles en zeker van het real-life.

@ goedemorgen, ga weer richting werk.
    Fijne dag allemaal.:)

Laatste bewerkt: 12 September 2022
    LucieSchreurs, .Fisherman., popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Goedemorgen ,

Werk ze Suuske.
    Hier wachten op de therapeute kan ik weer op de pijnbank :oops::sleepy:.

popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  10. LucieSchreurs

Goedemorgen allemaal

Succes met de therapeute! Hier weer braaf aan het werk;)

11. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal en een hele fijne dag gewenst

popje4, suuske1960 en janniekwak vinden dit leuk.
  12. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Hallo allemaal, ook hier de vakantie weer voorbij en de was inmiddels in de kast, Ameland was heerlijk en vooral omdat het prachtig weer was.:inlove::D
    De farm staat op een heel laag pitje, zo erg dat ik van de week zelfs een dag niet heb ingelogd, ik geloof niet dat dit ooit in de ruim 10 jaar dat ik speel gebeurd is.
    Events heb ik overgeslagen en cadeautjes ook.:oops:
    Voorlopig blijft het ook zo want de zin is echt een beetje verdwenen en het zoek en vind event vind ik helemaal niks.

Hier zal ik dus ook niet heel veel verschijnen maar ik stop niet helemaal, wacht voorlopig even tot de zin weer terugkomt en het mooie weer voorbij is, d.w.z. 1x per dag inloggen en verder niets.
    Wanneer er weer een leuk event komt kan het wel veranderen maar dan zien jullie me wel weer.:)

Qua energie en gezondheid is het ook niet echt jofel dus ben elke dag blij als ik kan doen wat ik wil.:music:

popje4, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  13. venus261256

Beetje jammer Leni maar je gezondheid en RL gaan toch voor hoor xD.
    We zien je vanzelf wel verschijnen als de zin er weer is verder gewoon doen
    waar je zin in hebt.

Edit : eten vanavond vers gemaakte groentesoep met broodje erbij.

Laatste bewerkt: 12 September 2022
  14. suuske1960

Goedemorgen.
    Leni gewoon doen wat je het beste voegt, we zien je wel weer voorbij komen.:)
    Hier richting werk, en ga met het autotje denk ik.
    Fijne dag allemaal

popje4, venus261256 en janniekwak vinden dit leuk.
  15. LucieSchreurs

goedemorgen allemaal
    ik begrijp het goed Leni, real life gaat voor. Ik heb bij vlagen hetzelfde, maar kom toch altijd weer terug xD

popje4, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  16. venus261256

Goedemorgen ,
    Wens iedereen een fijne dag en werk ze voor wie aan de slag moet.

Edit ; eten vandaag peultjes met aardsappeltjes en verse worst :D.
    En de jus niet te vergeten.

Laatste bewerkt: 13 September 2022
  17. suuske1960

Goedenavond en slaap wel.:)

venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  18. rickvenema

Vanavond lekker uit eten geweest naar Tapas restaurant:p Was een speciale dag vandaag;)
    Sla de laatste tijd ook regelmatig events over omdat de zin daarin er niet is of omdat ik het geen leuk event vind, ga gewoon verder met de questen waar ik nog genoeg van heb.xD

venus261256, suuske1960 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. LucieSchreurs

Eten was vanavond pasta met broccoli en salami. En heerlijk tapas......Wat was de speciale dag, Rick?

venus261256, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  20. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

wij aten vanavond biefstukje met pepersaus met aardappel en gebakken bloemkool (wel voor gegaard)