-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Lucie gefeliciteerd met je 23 ste trouwdag en maak er een gezellige avond van.

leni1955, HofvanDromen, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Dank je Venus, en Yep, vandaag gebakjes per stuk ingepakt en ingevroren :)

Lucie, gefeliciteerd met je 23ste trouwdag, dat is al een hele tijd, er zijn er overigens veel die het niet halen. Veel plezier met je uitje, geniet ervan !!!xD

Ik lees weer lekkers, BBQ, salade met nectarines, lekker !! wij hebben vanaaf spitskoolstamppot met gehaktballen, ook lekker !

Voor vandaag is het poetsen weer gedaan, fietsen was weer heerlijk, we hebben ook verf gehaald voor mijn gekleurde muur. Daar stond de kooi van de Hooligans tegenaan (die nu weg is) verder hebben we de haard die er hing ook de deur uitgedaan. Tegenwoordig is die brandstof minder goed als vroeger. Nu gaat de lak eraan van dat spul, dus weg met die zooi. Kortom, mijn muur moet opnieuw opgeknapt worden. 3 keer raden wie dat gaat doen.... Jawel, onze buum wil dat doen als wij op vakantie zijn, dan heeft mijn wederhelft er geen last van. Hoe lief kan iemand zijn, hij is echt te gek, zó lief !

Venus, ging het goed met je stoel in de tuin ?

leni1955, venus261256, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

Eerst maar eten doen dat was een hartige taart met een boel veel groente erin want hebben hem
    inmiddels al opgegeten:D:p.
    Met stoel ging het goed in de tuin totdat ik het ook nog wou opvegen , dat ging bijna niet goed.
    Maar heb ook een goede buur die kwam dat even doen 8).
    Heb ook brief van AMC gehad mag op 14 september voor die MRI komen , zit wel een
    lange vragenlijst bij:wuerg:.

En wat gaat de kleur van je muur worden Snietje , en ja weet wel wie dat gaat doen ,
    en ik gaat niet raden.

leni1955, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

Lekker Venus, dat eten we aankomende week ook nog.
    Kleur blijft wat hij is, robijnrood.
    Je bent hopelijk toch niet gevallen of zo Venus :eek: Gelukkig heb je een goede buur !
    Jé 14 sept is nog ver weg o_O Tja, die vragenlijsten, echt :wuerg: Ik ken ze, ze vragen nog net niet welk kleur je ondergoed is... Sterkte.

Edit, oh ja, lied van vandaag, Kansas, Nobody's home

Laatste bewerkt: 20 Augustus 2022
    leni1955, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Zo ook weer terug van een midweekje Ede in de flatwoning van onze zoon. Was wel wat behelpen met een heeeeeel klein terrasje
    3 meter breed en 1 meter diep:wuerg:. Heel anders dan bij ons thuis waar we heeeeel veel ruimte hebben rond onze farm.
    Hebben heerlijk gefietst over de heide velden die al paars beginnen te worden en door de bossen. o_Ok dagje langs NederRijn gefietst,
    eerst met veer pont naar de overkant toen over de dijk gefietst en op het eind weer terug met een een ander pontje, deze was alleen voor fietsers. Helaas begon het op het laatst te regenen dus nat pak>:(

o_Ok middagje gewinkeld in Ede hadden toen ook al de plu nodig.
    Wat korte broeken gekocht en wederhelft heeft leuke hobbywinkel ontdekt en aantal leuke dingen gekocht.

Verder hebben ze daar in Ede heel lekker ijsxD
    Heb nog maar weinig gelezen dus weet niet wat er allemaal gebeurt is. Heb weinig farmerama gespeeld.

leni1955, HofvanDromen, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Goedemorgen allemaal

Fijn Rick dat je ondanks af en toe wat regen, een leuke week hebt gehad. Klein terrasje ? xDxDxD Dat heeft het gros van de stadsbewoners, tis maar wat je gewend bent ;)

leni1955, rickvenema, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

Goedemorgen ,
    Nee was niet gevallen voelde dat de stoel wou gaan kieperen toen gestopt.
    Buurman zag het gebeuren dus die kwam gelijk helpen.
    Straks met dochter nog even door kruiden tuintje heen is het weer helemaal klaar.
    Verder rustig aan in de tuin vertoeven vandaag.

leni1955, rickvenema, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Gister dus gewoon helemaal niets gedaan, denk dat ik nog zo'n dag erachter plak.xD

leni1955, rickvenema, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal, Dank jullie wel voor de felicitaties. Eten was erg lekker.. Dit restaurant gaat echt een pareltje worden.
    Fijn zo'n lieve buum, snietje. Wat zal het straks weer netjes zijn.

Venus, wel voorzichtung doen he! gelukkig heb jij ook van die lieve buren

leni1955, rickvenema, snietje1 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

[​IMG] gefeli lucie lees het net....en ja inderdaad vele halen dat niet he hier helaas de 34 ook niet meer tja....
    venus.....mompeldemopel doe voorzichtig die stoelen zijn goed maar kunnen wel kiepelen hoor....maar fijn die buren ...
    Ede heerlijk daar prachtige omgeving en prima fietsen als het niet regent.....
    nou fijne dag allemaal hier eten maken om mee te nemen naar t werk straks....fijne dag allemaal

LucieSchreurs, leni1955, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Lucie nog feli met de trouwdag...Popje een dikke knuf:inlove:...Venus toch bijna gekukelt xD:oops: Suus een lui wijf goed zo 8) Rick op een klein balkonnetje en weer terug in de ruimte van zijn eigen ofzoiets ...Sniet een nieuwe muur en een lieve buum...:)...

Hofje vreemde wonderlijke dagen heeft beleeft :wuerg:... Eerst was daar Feestcommissie die zijn diploma's gehaald heeft voor wat hij aan het leren was:inlove: ... Die op het werk op het matje werd geroepen...Die dacht wat nu weer :mad:o_O...Die in plaats van onheil een promotie kreeg xD En niet geheel onbelangrijk ook nog het bijpassende salaris 8)Plus nog een beetje extra vanwege inzet en hun waardering o_O8) Hij is nog net niet van de stoel aldaar gepleurdxD Het werd een late vrijdagavond in huisje Hofje ...

Eerst is Gisterochtend de Roze Hof geleveld ...:music: Nouh wat zal Hofje er eens van zeggen ...

Allememachies ...euh euh :oops:xD
    Toen ging Feestcommissie voor wat dingetjes voor de Motor op pad ... Het duurde allemaal vrij lang :wuerg:... Het was nogal druk enz enz zei hij :wuerg:... In de middag stonden in eens jongsten aan de deur :eek:o_O... Natuurlijk heb Hofje ze binnen gelaten :music:
    En later bleek dat Feestcommissie bij hun was geweest...Hij was heul niet voor de Motor op pad gegaan...Hij kon het niet meer aanzien mij zo nuja "ongelukkig / verdrietig " te zien :oops::oops:... Wat hij precies allemaal daar gezegd heeft? Geen idee...Tis een man van best wel weinig woorden...Dat hoeft ook niet veel woorden, want Hofje l*lt voor 2 meestal xD... Maar tis dus wel flink aangekomen bij Jongsten :wuerg: Om een heul lang en toch best prive enzo enzo verhaal wat korter te maken... We hebben heel veel gepraat en gepraat en gepraat...Alles is nog niet opgelost zal ik maar zeggen...Het Kleine Dame is weer terug in Hofjes leven ...:inlove:...Das voor mij nu het allerbelangrijkste.-.-8) En weer werd het een late avond in huize Hofje ...

Als nu ook nog iemand bij Hofjes marktkraam de fokdieren komt kopen-.- kan dit weekend helemaal niet meer stuk 8)

Nu eerst even alles in rust laten bezinken ...

Lied van de Dag; Frankie Goes To Hollywood - The Power Of Love
    :inlove::inlove:

LucieSchreurs, leni1955, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

popje4 Levende forumlegende

fijn hofdame.....soms komt alles zo maar weer lekker goed....toch...:inlove:

HofvanDromen, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Dat is goed nieuws Hofje:D

Een terras waar je niet eens je benen kunt strekken:wuerg: en als wederhelft ff naar binnen wil dat ik eerst moet omdat ze er anders niet langs kan is wel erg klein:oops:

Laatste bewerkt: 21 Augustus 2022
    popje4, HofvanDromen, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. venus261256

Middag heb een klein beetje gelezen maar ben te moe om verder wat te doen.
    Hele dag beetje bezig geweest in de tuin en daar ook nog lekker gezeten.
    Nu maar aan eten beginnen wordt patatjes met hotdog speciaal en dan maar in rust stand gaan.
    Fijne avond nog en tot morgen.

popje4, rickvenema, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Lekker uitrusten Venus, tis altijd zeer vermoeiend als je niet goed uit de weg kunt. Fijne avond !

Rick, ik ken terrasjes waar je de deur open moet zetten, anders kan je er geen stoel op zetten (jawel 1 stoel groot) Dus als je met 2en kan zitten is het voor sommige een ruim terras.

Lekker Venus, frietjes met een hete hond :) Wij eten vanaaf koude schotel alá Sniet, mijn wederhelft is er dol op (de Buum ook overigensxD)

Tja, morgen weer.....

popje4, venus261256, -matthias1952- en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ben ik weer, mijn farm staat echt even op een laag pitje, doe teveel andere dingen dus als jullie de cadeautjes missen klopt dit en wanneer jullie ze niet sturen is dat ook prima, heb ze niet nodig, wel welkom natuurlijk maar hoeft niet.:)

Hofdame wat een mooi nieuws en tja alles opgelost lukt meestal lastig als je maar weer door 1 deur kunt en de kleine meid kan zien opgroeien, dat is het allerbelangrijkste.:inlove:

Ouder zijn is vooral horen, zien en zwijgen.8)

Vanmorgen naar een oude ambachten markt geweest met ook diverse tractoren en vrachtwagens en onze oude vriend Peter even gek gemaakt met een foto van een DAF, hier is hij niet zo blij mee.xD dus ook een aantal van een ander merk waar hij wel gelukkig van wordt.:music:

Rick ik was gisteren ook nog in Ede, mooi dorp en ook nog leuke winkels die hier toch steeds minder zijn.

Voor nu eerst mezelf even onder een plens water zetten want het druipt van mijn hoofd en dan verder met mijn serie Chigaco fire.:inlove:

popje4, venus261256, rickvenema en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Leni, kijk uit, het water is nat.

Hofje, fijn dat het weer goed gaat komen in de familie, laat het bezinken en geef het een plekkie.

Oh ja, lied van vandaag, Dream Theater, take the time

Edit :eek:o_O Heb ik zomaar een walrusbad :eek:xD:inlove:

Laatste bewerkt: 21 Augustus 2022
    leni1955, popje4, venus261256 en 5 anderen vinden dit leuk.
  18. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Hofje dat is fijn nieuws.:)
    Hier vandaag wel iets meer gedaan dan gisteren, maar wel eens weer genoten van een relaxweekend zo.
    Morgen weer werken, laatste drukke week en dat ik alleen zit.
    Fijne avond.

leni1955, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Dank jullie :) 0ok voor de berichtjes en vliegtuigjes :)

Feli Sniet ...mazzelaarster xD... Hofje kreeg een rode ezel-.- en een oranje schildpad :wuerg::wuerg:...Tja ...

Ander doel wel gehaald dan eindelijk ...:music:...

8)

leni1955, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. snietje1

Goed bezig Hofje !! Ik kom niet verder als 1......xD Ach, ik ben (volgens mijn wederhelft) te pinnig om iets te verkopen8)

Suuske, sterkte morgen met het Remi zijn !

Overigens, de toilet is nog steeds niet gelukt om hem te maken, wordt vervolgd.. We hebben een goede band met een emmer water om door te spoelen -.-

leni1955, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.