-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Leni, oppassen op zo'n kleine driftige man is gewoon zwaar als je wat ouder wordt. Vroeger werd dat in toom gehouden, blijkbaar is het tegenwoordig anders, kinderen mogelijk vaak alles en drammen van jongs af aan vaak hun zin door. Ik zie het vaak (gelukkig niet altijd, er zijn er ook met een "ouderwetse" opvoeding) om mij heen, ik vraag me dan altijd af wat er van die kinderen moet worden als er tegenslag op hun weg komt. :oops: Leni, als het te zwaar wordt voor je, denk aan jezelf !:inlove::inlove:

Fijn Venus zo'n stoel ! Ik moest het opzoeken, ik had er nog nooit van gehoord. :oops:
    Lekker, broodje kipsate en bak fruit ! Wij hebben vanaaf bloemkoolschotel uit de oven, ook lekker !
    Hier is de wolkenrij ook geactiveerd 8)

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Hier ook het event al klaar.
    Mooi Venus die stoel, geeft je meer bewegingsvrijheid.;)
    Nu zo richting bed, door de warmte best slecht geslapen en heb daar best wel lang last van.(zal wel iets met de leeftijd zijn)

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. snietje1

Lekker slapen Suuske !

Hier zijn we vanaf 4 uur vanmiddag bezig met de toilet, jawel, het water blijft lopen en nope, dan kan je niet doortrekken. Heul vervelend ! Kortom, onze Buum is ook komen kijken, maar nope, het is niet opgelost. Morgen komt de loodgieter, die heeft hem jaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden ook geïnstalleerd, dus dan komt het wel goed.
    Kortom, tis geen mooie week deze week.
    Oh ja, ik ben op mijn been gestoken door een of ander beest, je kan zien waar hij/zij gestoken is, rondom is het helemaal blauw, ik sta er dus gekleurd op :music:

Lied van vandaag : Daniel Powter, Bad day

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. suuske1960

Goedemorgen.
    Ja snietje je kan van die dagen hebben dat alles tegenzit, geef je even een knuffel.;)
    Hier dadelijk weer op pad richting werk, fijne dag allemaal.:)

popje4, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. snietje1

Dank je Suuske, werk ze, hier dadelijk ook de fiets pakken om te werken.
    Fijne dag allemaal.

suuske1960, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Werkse dames en wat een pechdag Sniet, ook een knuffel van mij:inlove:

Schoondochter heeft nog geen baan en stelt ook best veel eisen;) dus we zien wel en zeker denk ik aan mezelf sniet en gelukkig begrijpen zij het ook, dat scheelt een heleboel.
    Als de kleine man in goede doen is dan is het een leuk vrolijk ventje dus daar maar aan vast houden.

Venus mooi man die stoel, ik hoop dat je er veel plezier van gaat hebben.:)

suuske1960, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Stoel werkt perfect hij kan tot 80 centimeter de lucht in hang ik wel een eind
    met me voetjes van de grond maar dat is nooit voor lang.
    Kan alleen net niet bij het bovenste plankje in het keukenkastje , maar daar
    staan dingen die niet vaak gebruikt worden verder overal bij 8).
    Maar sta toch liever op me benen.
    Werk ze voor die aan de slag zijn en met zin.

suuske1960, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Yep Sniet soms heb je van die dagen/weken :wuerg: Dikke knuffel en hoop dat het vandaag een beetje meezit voor je...
    Venus zou toch maar een beetje uitkijken met die stoel ... omhoog is leuk maar als je naar beneden kukelt :wuerg:

En de kids van tegenwoordig o_O Mompelt heel zachtjes ; pamper/patat generatie :oops:Een ouderwetse opvoeding zou voor velen veel beter zijn...Maar ja :music:Nee zeggen is er nog maar heel weinig bij...Verder houd Hofje de mond op slot 8)

Wolkenrij is hier niet en zal er ook niet komen ... Wel de 5e roze donsveren gemaakt heeft :inlove:xD En nog een paar halve roze werkstallen...Wanneer die andere halfjes zullen komen ? Nah dat duurt denk nog ff Hofje :wuerg:...Voorlopig eerst nog maar ff sparen he, voor je de fokdierenrommelmarkt opgaat -.-

Lied van de Dag ; Mr Probz - Waves
    :inlove::inlove:

.Fisherman., suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

Zit ook nog een veiligheidsriempje op hoor Hofje dus omhoog dan riempje vast kan je er niet afvallen:music:8).
    Hier roze brandkraan , bikini en stokjesfabriek er bij gemaakt en weer 550 miljoen bd verdiend
    op de fokrommelmarkt dus weer helemaal :D:D.

10. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Zoveel gemaakt en verdiend :eek:o_O... Euh euh ... :wuerg: Daar ken Hofje alleen van Dromen xD...Allememachies ...

Zelfs met riempje zou Hofje er op zeker vanaf kukelenxD ...

11. popje4

popje4 Levende forumlegende

mooi venus die stoel geeft je wat meer ruimte voor beweging al is het dat zittend he....en ach komt vast weer goed dat lopen.....maar herstel kan langer duren dan we willen....knuffel hoor en voorzichtig dan maar..
    hier ook geen fokgeromelgedoetje heb nu 1 dag vrij dan weer drie weken en gisteren veel later thuis dat de bedoeling was dienst liep een beetje uit.....pppfff tja as ze ziek worden bij ons kan je niet zo maar weg he dat doe je gewoon niet....maar inmiddels hoef ik eigenlijk tot het einde van het jaar nog maar twee weken te weken....dan heb ik mijn contract uren van dit jaar al op......gaat hem vast niet worden hahahaha ...
    en opvoeden...tja ze mogen en moeten ook zo veel he ....zie het hier ook hoor gelukkig dat mijn oudste hier wel... van het een beetje streng zijn is niet verkeerd is....maar ja of hij dat vol houd als de kleine een jaar of ?? is geen idee we wachten het af...
    zo nu eerst maar eens boodschappen halen....fijne dag allemaal

HofvanDromen, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

Dat zou wel heel lekker zijn Popje nog 2 weken werken en dan lekker vrij tot nieuwe jaar :).
    Maar denk ook wel dat het dat niet gaat worden :music:;).

Ben lekker bezig geweest vandaag en niet van de stoel gekukeld.
    Wel lekker beenhammetje gebakken die ik zo gaat snijden en die eten we vanavond op
    een broodje. Even op de grillplaat opwarmen en lekker smullen , met een bakje salade erbij :D8).

HofvanDromen, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Goedenavond allemaal.
    Loodgieter is geweest, nope, hij heeft hem nog niet kunnen maken, we moeten naar een winkel met foto's van ons probleem, daar zullen ze het blijkbaar wel weten. Onze Buum gaat zondag weer proberen om het te maken, we wachten af.

Yep Hofje, opvoeding, dat is voor sommige een vloekwoord lijkt wel. Laten we hopen dat ooit het tij keert.
    Venus, fijn dat je er zo goed mee overweg kan, dat is toch altijd mooi als je wat meer kan doen.
    Lekker beenham met broodje en sla, mjam mjam, wij hebben vanaaf stifado met basmati, ook lekker.

Ik ben vanuit het werk eerst even gaan zingen voor mijn schoonmama, ze is vandaag jarig, mooi man, ze heeft de hele dag al aanloop (en geniet ervan). Mijn wederhelft heeft vanmorgen het gebak gehaald (voor een heel weeshuis) wat ze besteld had.Ik zal morgen de rest wel per stuk inpakken en invriezen, kan ze weer een hele tijd vooruit om op zaterdag haar gebakje te eten ;)

Nu is het tijd om de was op te hangen...

Oh ja, niet vergeten :

Laatste bewerkt: 19 Augustus 2022
    leni1955, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

ben der ook bang voor Venus....zo nu gauw slapen morgen weer vroeg....

15. snietje1

Goedemorgen, jawel: poetstijd -.- en natuurlijk tussendoor fietsen :inlove:

16. popje4

poets ze.....en lekker fietsen dan...hier maar op weg naar werk...
    fijne dag allemaal

en gefeli met je schoonmama....

leni1955, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Dank je Popje, werk met zin !

leni1955, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. suuske1960

Goedemorgen.
    Popje werk ze.
    Hier alweer op pad geweest en nu even bedenken wat ik vandaag ga doen.:)

19. venus261256

Goedemorgen ,
    Popje werk ze.
    Snietje poets en fiets ze , en gefeliciteerd met je schoonmama .
    Ga hier proberen wat in de tuin te doen op die stoel eens kijken of dat ook lukt :music:.
    Verder fijn weekend allemaal.

20. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

goedemorgen allemaal
    Beetje druk in real life. Maar nog twee dagen werken en dan lekker vakantie
    Eten gisteren was bbq met een lekkere salade met nectarines. Vanavond uit eten..wij zijn al weer 23 jaar getrouwd

leni1955, venus261256, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.