-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Dames dank voor het lekkers :)
    Venus voor jouw en succes xD
    :
    Al een klein begin heeft voor de kleedjes, maar nog lang niet klaar...Eerst nog nieuwe draad in de naaimachine naald zien te krijgen:music: Dus nog even geduld ...Roze stallen die spaart Hofje :music: De Hofse schuren zijn gelukkig groot genoeg xD Fokdieren verkopen :eek: Het zou verboden moeten worden-.-
    Gister weer genoten heeft van We zijn er bijna !!!...xD Zoveel dingen herkenbaar bijv ...De badjassen parade en ja in alle soorten en maten ...xD...Het kneuterige, eenvoudige ...Al is bij sommige geen eenvoud te bespeuren :wuerg: Wat een lellen van sleurhutten en campers hebben sommige :eek:o_O Dat grote is alleen maar lastig met reizen denk ik dan, maar ja wie ben ik :music: Verder genoten van de omgevingen waar men zich dan doorheen reist ...altijd leuk om ideetjes op te doen 8) Maar vooral : de levensverhalen, hoe is hun leven verlopen, hoe staat men in het leven enz enz enz...Tja dat heeft nu eenmaal Hofjes grote interesse :oops: Hou nu eenmaal van verhalen :oops: Wat mensen beweegt om de dingen te doen die ze doen of gedaan hebben enzo enzo :oops: nuja ...

FAQ fokrommelgedoe bekeken, wat een stom event -.- Daar gaat Hofje haar fokdieren niet aanbesteden -.-
    Hier heeft het vannacht en vanmorgen al heerlijk geregend en geen zon te zien nog ...Joepie xD...Niet gedacht dat Hofje dat ooit zou roepen :wuerg:
    Zo nu eerst ff een lekkere bak koffie ... Lied van de dag : Sade - By Your Side
    :inlove::inlove:

LucieSchreurs, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Ga de handschoentjes maar aan trekken en aan het werk , zal een weekje ofzo duren
    maar komt wel goed :music::oops:.
    De kraan wordt hier nog steeds niet dichtgedraaid blijft maar regenen wel lekker
    en zeker voor de tuin.

popje4, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

Alle Kostuums in de winkel heeft hangen...Ze zijn klaar ...Naaimachine liep er warm van :wuerg:... Hofje ook :wuerg:...Ben der moe van ...

Mooi languit gaat, de rest van de dag. Hofje hoeft toch niks meer te doen ... Want Venus is aan sop en de poets xD
    Ken Hofje mooi is een lui wijf zijn 8)

popje4, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

Oef mag wel een beetje doorwerken :oops: , want kleertjes zijn al klaar :D.
    Hofje wel weer erg moe maar ligt nu lekker te slapen , ze is toch wel lief hoor ;).

HofvanDromen, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Mooi hoor al die nieuwe kleedjes.:)
    Hier ook nog regen, lekker voor de tuin en het gras.
    Eten vandaag sla met feta avocado en tomaatjes met een dressing, krieltjes en kebab erbij.
    Hoopte op een nieuw event , maar ze nog niets.;)

6. venus261256

Event komt morgen staat bij de event-Faqs .Is een fokqeust.
    Zijn denk vergeten om het bij de events te plaatsen.

Eten hier vandaag Rode bietjes met ui en kruiden , aardappeltjes en een lekker gebakken slavink.

7. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond allemaal.
    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: heerlijk allemaal !! Wij hebben vanaaf linzen met verse spinazie en zalm, ook lekker.

Ter jullie info, vandaag overleden, onze oude heertjes de Hooligans:cry:. Dit waren de laatste ratten voor mij, er komen dus geen nieuwe meer. Onze Buum heeft alles opgeruimd voor mij, hij is echt zó lief !

Lied van vandaag, Joe Cocker, with a little help from my friends

leni1955, HofvanDromen, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Wat sneu snietje. Sterkte ermee.

leni1955, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Dank je Lea, ik moet het nog een plekkie geven, dat komt nog.

leni1955, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Wat zul je ze missen Sniet, en wat heb je van ze genoten!

leni1955, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

snietje, echt triest, maar wel goed dat je een besluit genomen hebt.
    dit was dan een laatste afscheid. de kleintjes zijn er dus wel nog. geniet ervan.
    en misschien ook (ooit) daar dan afscheid van nemen. ???

leni1955, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. popje4

popje4 Levende forumlegende

snietje..snik snik sterkte hoor...ppff we hebben inderdaad van ze genoten leuke verhalen en zo...
    voor nu truste allemaal...

leni1955, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Ach Snietje sterkte.
    Hier zo weer op pad, denk weer op de fiets maar.
    Fijne dag allemaal.:)

leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. snietje1

Goedemorgen
    Yep Tine, van de kleintjes wordt ook afscheid genomen, daar hebben we een goed en lief adres voor gevonden. Dus dan ben ik beestjesloos. Soms kan je beter, als het toch aan de hand is, de knoop doorhakken. Tis niet makkelijk, maar soms gaat het niet anders. Ik ben hier al een jaar mee bezig, als de Hooligans het begeven, zorgen voor een goed adres voor de kleintjes...

Vandaag een dagje vrij, ik heb natuurlijk alles weer volgepland om te doen en af te werken.
    Fijne dag allemaal

Lied van vandaag, Police, so lonely

Laatste bewerkt: 18 Augustus 2022
  15. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen allemaal

Ach Sniet..dat zal niet makkelijk zijn, maar soms is het zo beter. Sterkte en een knuffel

suuske1960, snietje1, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. venus261256

Goedemorgen ,
    Sniet stekte met je vol geplande dag en het afscheid dat je gaat nemen xD.
    Zal wel de verhaaltjes gaan missen.

suuske1960, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

Goedemorgen :inlove:

Hofje altijd lief is -.-...Nuja :music:
    Dank voor de kadootjes Venus ...:)
    Sniet, wat jammer...En wat goed dat je een mooi nieuw thuis voor de kleintjes hebt gevonden...:inlove:
    Hier zal Hofje nadat Mevr de Zwart gaat hemelen ook beestjesloos zijn/worden...Eerlijk gezegd ook omdat Hofje het niet meer aan kan, om dan weer ooit een beestje /poes te moeten verliezen :oops: Heb er dan 5 in de tuin liggen en das genoeg geweest dan :oops:

Nu eerst maar ff een lekker bakkie koffie, Lied van de Dag ; Sting - Fragile
    :inlove::inlove:

suuske1960, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

[​IMG] sniet.....

HofvanDromen, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet :inlove::inlove:

Zoon en schoondochter kwamen hier even langs met de kleine man, hij was in een goed humeur, dat scheelt;)xD. Schoondochter gaat weer een baan zoeken want het geld is op zeiden ze. tja.....8)

Of we weer wilden oppassen en gelijk maar aangegeven dat we dit erg zwaar vinden worden, ik word ook een dagje ouder en ga dat zeker merken met alle irritante kwalen dus ws 1x in de 2 weken, is echt wel genoeg.
    Vooral ook omdat hij best driftbuien heeft:wuerg:, lastig vind ik:oops:

Nu maar fokken en het event is bijna klaar, nog even wat op de markt gooien zodat mijn miljard deze keer heel kan blijvenxD

popje4, HofvanDromen, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Oppassen wordt ook zwaarder als je wat ouder wordt moeten ze maar rekening
    mee houden dan toch , zeker als ie driftbuien heeft :).
    Zou het niet op de markt gooien Leni want als het beschadigd is kopen ze het toch niet :music:;).
    Heb gisterochtend een triplestoel geleverd gehad , dat is toch een mooie stoel8).
    Ren er zittend het huis mee door en kan zelfs in de keuken van alles doen 8).
    Eten voorbereiden en zo alleen het koken dat gaat er nog niet mee :wuerg:.
    Event is hier klaar en wolkenrij geactiveerd:D8).

Eten vandaag doen we een broodje kipsate met een bakje fruit erbij :p:D.

popje4, HofvanDromen, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.