-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Geloof zeker dat je bekaf was Venus, dat wordt een gewoon mens ook al met dit weer.
    Hier dadelijk weer richting werk op me fiets, was gisteren best wel lekker op de vlakte tussen de weilanden.
    Fijne dag allemaal.:)

snietje1, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

yakitori spiesjes werd uiteindelijk pasta met kip, roomkaas en een boel groenten. xD

O...goedemorgen allemaal

snietje1, suuske1960, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    o_Ok lekker Lucie.
    Misschien teveel gedaan maar ook de warmte maar ben er weer.
    Dadelijk ook wel weer bekaf want de therapeut komt eraan.
    Verder komt de thuishulp ook nog dus verder rustig dagje houden.
    Werk ze allemaal.

LucieSchreurs, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Yeuh er waaide een flink windje zomaar vannacht in Hofjes slaapkamertje xD Eindelijk weer eens een goede nacht kunnen maken en hoofdpijn vrij opgestaan ...Tis een wonder :eek:...

Meteen even in de stofjes gedoken en een mooi kleedje voor Popje gemaakt...Tenminste ik hoop dat jij het leuk vind Popje :wuerg:
    Niet mag ook :music:... Verder heb Hofje niks te vertellen :wuerg:

Lied van de Dag ; Enrique Iglesias - Hero
    :inlove::inlove:

snietje1, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

rent snel naar de kleedjes site eff wachten hoor ren niet zo hard met dit weer.....

en jaaaaaa het is gelukt geen idee hoe maar mooi he....toppie dank je hofdame

Laatste bewerkt: 16 Augustus 2022
    snietje1, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Zeker is het warm maar ik geniet elke dag van de zon en het mooie weer, lekker kalm houden en het hondje vooral laten zwemmen en weinig lopen.:)
    Verder loopt het event lekker, wachten op de laatste ronde.
    Helaas wil het rad niet meewerken, wel 20 keer een oogstbonus langsgekomen maar helaas niet gestopt.:cry:
    Ben nu even het hooi en de haver aan het ophogen, inmiddels alle voer rond de 600 maar de grondstoffen hebben aandacht nodig.xD

snietje1, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Die zon mag van mij een poosje ophoepelen :oops:

EDIT: Sniet, je ken aan het werk :music:

snietje1, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

Middag ,
    Zon hoeft niet op te hoepelen hoor alleen een beetje minder warm zou lekker zijn.
    Zet je iedereen aan het werk en ikke niks :music:.

eten vanavond ben toch weer bezig geweest met alles klaarmaken maar wordt
    aardappeltjes met spinazie en een gehaktbal :p.

9. HofvanDromen

Leni had gevraagd ...:)... Wil jouw ook best aan het werk zetten hoor Venus :music:... Je mag Hofjes Roze Hof wel stofzuigen, dweilen, stoffen, ramen lappen, afwassen, koken, badkamer boenen...Mest naar de markt rijden, fokdieren kopen en mooie roze stallen voor Hofje maken :music:... Als het om een kleedje gaat? ...Tuurlijk wilt Hofje die voor je maken, maar ik kan niet ruiken dat je dat zou willen:wuerg:

Vandaag gaat niet meer lukken, zit echt aan mijn max kwa uren turen naar de pixels ...Dubbel slaande ogen moet ik echt voorkomen.:oops:

Wou vanavond nog graag naar : We zijn er bijna !!! kijken ...Dat vind ik zo'n fantastisch programma xDxD...

popje4, suuske1960, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. leni1955

Mijn huisgenoot vind het ook geweldig, zelf vind ik het helemaal niks:music:
    Ik ga wel iets anders zoeken.

11. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Kom ik van mijn werk, wordt ik hier ook nog aan het werk gezet :music:xD xD

Lees ik toch weer lekkers :inlove: Spinazie, gehaktbal, pasta met veel groente en kip allemaal lekker !!! mjam mjam ! Wij hebben vanaaf nasi en een boel veel groente erdoor en natuurlijk kippen drummets erdoor, ook lekker !

Leni en Popje, mooie banner !

Nu tijd om hier wat zinnige dingen te doen-.-

12. LucieSchreurs

Goedenavond

eten was vanavond salade met burrata en warme nectarine:inlove: en daarbij dan toch de yakitori spiesjes
    Salade was heerlijk, bij de spiesjes was de opdracht volgende keer weer mijn eigen sateetjes te makenxD

Ik moet nog flinl aa nde slg voor de wolkenrij...was een beetje druk op het werk, alle tovermiddelen maar van stal halen

venus261256, HofvanDromen, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Klinkt lekker Lucie, jammer dat de spiesjes niet was, wat jullie verwachten. Maar wel een compliment voor je saté xD Maar ja, zoals wij altijd zeggen: als je het niet probeert, weet je het niet.xD

Succes met je tovermiddelen !

venus261256, HofvanDromen, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. LucieSchreurs

inderdaad , altijd proberen. Hert was niet slecht..alleen niet zo lekker als gehoopt.

En de tovermiddelen gaan helpen...als ik goed heb gerekend morgenochtend genoeg gewas. Ach daar heb je tovermiddelen voor....ze maar in de schuur laten staan is ook zonde

venus261256, HofvanDromen, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Klopt Lucie, tovermiddelen heb je niet voor niets.

Goedemorgen, bijna fietstijd.
    Fijne dag !

venus261256, HofvanDromen, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen,
    Hier buien en omweer, dus vandaag niet op de fiets naar het werk.
    Snietje werk ze en iedereen een fijne dag.:)

snietje1, venus261256, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

Goedemorgen ,
    Wil best voor je aan de slag hoor Hofje , maar dan moet je wel beetje geduld hebben
    ben niet zo snel meer met schoonmaken en zo :oops:.
    Fokdieren verkoop ik alleen maar die heb ik genoeg 8), en met de mest naar de markt brengen
    ben ik zelf ook nog wel even bezig staan nog maar 5600 kistjes in de schuur :oops::wuerg:.
    Nieuw kleedje zou ook wel leuk zijn maar hoef je geen haast mee te maken hoor :music:xD.
    En roze werkstalletjes tja tja wat doe je daarmee :music:.

Werk ze voor wie aan de slag moet en fijne dag allemaal.

18. leni1955

Goedemorgen,
    Hofdame en farmvrouw, heel erg bedankt voor de mooie banner, lekker zomers met die zonnebloemen en de waterval, super.:inlove: Is een beetje als mijn eigen tuin, geen waterval maar wel veel geel.
    De andere staat in de opslag voor de herfst.:)

Vannacht een flinke plensbui en een donderslag gehoord en toen weer heerlijk geslapen, kan nog wel uuuuurrrren met de warme wakkere nachten maar dat komt wel weer.8)

Zo eerst maar lekker wandelen en daarna maar wat achterstallig onderhoud in huis doen, is niet heel veel van gekomen de laatste tijd.:oops:xD

snietje1, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. LucieSchreurs

Goedemorgen allemaal, werk ze
    Hier wachten we nog met smart op regen

leni1955, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier ook lucie niks niet regen en zo pppfff en wat een plak weer....stil zitten en niet bewegen hahaahah maar goed straks weer werken....net koffie tja das ook warm...tis ook nooit goed he ...
    voor nu allemaal fijne dag...

LucieSchreurs, leni1955, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.