-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

:inlove:xD:inlove: Whouw wat een veel lekkers lees ik hier:inlove::inlove: Kaai gezellie, allemaal lekker, chinees, rendang, schnitsel, worteltjes, dop erwtjes, verse worst, scampi, pasta, witte boontjes, stukje vlees en dan nog de toetjes, allemaal kaai lekker ! Wij hebben vanaaf nassi met drummets en een eitje, ook lekker !

Lucie, ging het een beetje ? De eerste dag na vakantie is altijd weer echt wennen !
    De kop is er weer af, nog 4 dagen te gaan....

leni1955, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Nou snietje, het ging en het ging niet...collega's zien was goed en gezellig. Mijn mailbox was minder. Man man, ik had nog zo gezegd dat ze moesten appen als ze iets niet wisten.

Eten vanavond was shoarma met veel rauwkost en broodjes

3. snietje1

Lekker Lucie !
    Tja, zo werkt dat, als je vakantie hebt gehad is je mailbox ontploft en heb je een hele tijd nodig om bij te komen, succes !

Goedemorgen, tis weer bijna fietstijd.

leni1955, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier weer richting werk, fijne dag allemaal.:)

leni1955, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede middag....

hier lekker vakantie....gisteren eerste dagje was gelijk lekker druk twee mannen die voor de airco kwamen om die te plaatsen...dacht nog ach die zijn zo een keer klaar 1.5 uurtje dacht ik hahahah die uurtjes later was het geregeld maar ik ben blij hoor....later in de middag kreeg ik bericht dat mijn fiets klaar stond dus....heb daar heen voor een proefritje en Jip ik vind het helemaal goed....morgen kan ik die dan echt ophalen...dus eerst de hond weer naar de baas dan fiets ophalen dan hond weer ophalen en iemand vinden die dan de auto weer naar hier brengt word een drukke middag denk ik zo ....maar goed tijd genoeg..xDxD
    fijne dag allemaal

6. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Je hebt het er maar druk mee Popje ook al heb je vakantie.
    Hier vanochtend met eega op stap geweest want die had nieuwe schoenen en kleding nodig ,
    en dochters konden niet dus moest zelf mee :wuerg:.
    Maar ze is weer geslaagd en gelijk portomonnee stuk leger.
    Zo farm maar even inrichten voor het taart spektakel wat morgen begint.
    Trouwens morgen ook nog babyboom en fijne kortingsdag dus fokken voor 1 supervoer vanaf 10 uur.

Edit : Eten vandaag wordt broodje met gebakken tartaartje en bak salade.
    en voor mezelf ook nog broodje tartaar speciaal.

Laatste bewerkt: 28 Juni 2022
    suuske1960, -matthias1952-, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Zoals jullie hebben kunnen zien ben ik erg weinig op het forum, dit heeft diverse redenen, ik ben nogal druk met van alles en nog wat en heb tussendoor nog steeds hoofdpijn, ging even goed maar is weer terug en dat maakt dat het forum op een laag pitje staat, de farm overigens ook want zet steeds lange gewassen dus log maar 2 keer in per dag.:)
    Ik heb zo nu en dan wat gelezen en hoop dat het met iedereen die ziek was weer wat beter gaat.:inlove:

o_Ok is hier weinig te melden omdat elke dag op de vorige lijkt als je met pensioen bent met uitzondering van de afspraken dan.xD
    Gisteren met huisgenoot naar de bedrijfsarts gegaan en ze hoopt een regeling te kunnen krijgen zodat ze kan stoppen met haar werk, ze kan het niet meer aan na 2 langdurige gezondheidskwesties en het thuiswerken tijdens Corona heeft haar ook geen goed gedaan.

Er zijn tot haar pensioen nog wel wat jaren te overbruggen dus ik ben benieuwd wat eruit gaat komen.

Nu mezelf eerst maar eens onder een plens water zetten (zoals mijn farmvrouw dit zegt) en dan op de bank ploffen met medicijnen en een serie denk ik.

Tot later weer allemaal.:inlove:

suuske1960, -matthias1952-, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Hoi Leni, fijn je weer te lezen, wens je huisgenoot sterkte ! Geniet van je bankhangen en kijk uit, het water is nat ;)xD

Lekker Venus, wij eten strakkies aardappelkroketjes met zalm en verse spinazie (jawel, uit de oven) 0ok lekker !

Oh ja, bijna vergeten, lied van vandaag; Winger, Who's the one.

Laatste bewerkt: 28 Juni 2022
    leni1955, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

sterkte leni....

hier had ik nog van gisteren snijboontjes...rode bieten salade gemaakt en rosti rondjes gebakken....verder nog een handje vol verse doperwten gewoon omdat ik die zooooo lekker vind....en de sinasappels moesten op dus dat was het toetje fruit gaat nu hard he....
    fijne avond allemaal

10. snietje1

Lekker Popje, smakelijk !

popje4, leni1955, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

wat m'n man eet deel ik hier niet. ik kook wel voor hem maar ik lust wel beter.
    ik at gemarineerde lamsboutssneede met gestoofd witloof. enkele stukjes nieuwe gekookte aardappel als "extraatje".
    fijne avond en morgen gezond weer op.

12. snietje1

Lekker Tine !

13. venus261256

Goedemorgen ,
    De dag begint al goed het zonnetje doet ze best al dus wordt vast een warme dag.

popje4, leni1955, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Fijn om te weten Venus, kijk zelf niet zo vaak op het forum voor de events.xD
    Hier maar weer richting werk, ook al zegt de zon blijf thuis.;)
    Fijne dag allemaal.

popje4, venus261256, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. snietje1

Goedemorgen
    Yep, hier schijnt de zon ook al volop, we gaan het meemaken.
    Suuske, werk met zin, hier dadelijk ook braaf fietsje starten om te gaan werken...

suuske1960, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Vandaag maar naar het water met die heerlijke zon, wel in de schaduw en eens voelen of het water al lekker warm is, hondje vind het ook heerlijk hoewel ze vreselijk jeuk krijgt van natuurwater maar gelukkig zijn daar pilletjes voor.
    Lekker genieten, gewoon omdat het kan.

suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemiddag allemaal, veel plezier Leni. Ik ga zo ook maar eens buiten kijken

leni1955, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. venus261256

Middag , ben gebeld door ZH mag me morgen om 10.30 uur melden voor de operatie :eek:.
    Dus vanavond nog maar iets lekkers eten want vanaf 22.00 uur mag ik niets meer , behalve wat water
    drinken voor de medicijnen die ik nog moet innemen.
    Dus heb een lekkere eiersalade gemaakt voor de koelte en ervoor hebben we nog een broodje gebakken
    tartaar met uitjes en champignons en knofloook :p:D.

leni1955, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. janniekwak

janniekwak Levende forumlegende

Sterkte morgen:)

leni1955, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. snietje1

Venus, lekker, smakelijk !! Heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte morgen !
    Hier schaft de pot vanaaf zelfgebakken frietjes met een hele kip (uit de oven) en een grote bak salade, ook lekker !
    Leni, lekker gezwommen ?

leni1955, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.