-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie (late) middag
    wij aten gisteren gebakken Parijse champignons met look en verse kruiden, eitje erdoor en lekker vers zelfgebakken brood erbij.
    vandaag wordt het spaghetti met gehaktsaus. veel verse groente mee gebakken verse kruiden erover met ook gemalen kaas.
    voor morgen is er kalkoenfilet met witte druiven saus, bloemkool en puree.
    eet smakelijk iedereen. en nog een heel fijne avond.

thea wat fijn dat je weer eens bij je moeder langs kon.

suuske1960, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Getsie Thea, dat is heel vervelend ! Gelukkig viel corona mee, ja, die nasleep ik helemaal vervelend, hopelijk gaat het snel over. Kippensoep, altijd lekker (ik ben dol zelfgemaakte op kippensoep) Smakelijk !! Fijn dat je weer naar je moeder kon.

Tine, dat klinkt allemaal lekker !! parijse champignons, pasta en kalkoenfile, bloemkool en dat allemaal met allerlei lekkers erbij, mjam mjam !

Edit: Goedemorgen;

Laatste bewerkt: 5 Juni 2022
    suuske1960, popje4, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedemorgen, tot over drie weken!

leni1955, snietje1, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Ziet er hier een beetje dreigend uit denk niet dat het droog blijft vandaag.
    Lucie heel fijne vakantie.

LucieSchreurs, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

fijne vak... lucie...

ben nog op zoek naar een boom en wel de Bougainvillea XXL als iemand die een beetje over heeft?? dan graag hoor wel wat er voor terug kan...hier ook beetje bewolkt weer en het waait nog al...zo maar eens weer spullen pakken om te gaan werken ..hondje weer bij de baas afgeleverd voor een paar dagen...
    zo nu eerst koffie...fijne zondag allemaal

dank je wel super blij met de xxl boom toppie wat kan ik jou sturen??

6. snietje1

Ik las het net pas Popje,(zonder je edit) nu heb je er 2 xD

leni1955, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

-.--.- Das niet eerlijk...-.--.-
    Zonder trapje of krukje kan Hofje bij heel veel dingen niet ...
    :wuerg:

Even wat bij Thea over de schutting gesmeten ...:music:... Lees verder wat mee en lees ook graag wat jullie nog missen zo op de valreep ...

Lied van de Dag ; Fish - Gentleman's Excuse Me

leni1955, popje4, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Hoi Hofje, heul mooi lied :inlove:

Ik kan er ook niet bij, je mag altijd de feestcommissie inzetten 8)xD

Wat hebben we gegeten vandaag ??? Wij gaan strakkies frietjes bakken (gisteren 5 kilo geschild, gesneden,voorgebakken en ingevroren) ik met een gebakken ei (dooier heel) en mijn wederhelft met een snack, verder met gestoofde worteltjes.

Omdat het kan gooi ik er ook een lied tegenaan, Marillion, Script for a jester's tear

leni1955, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Zet Feestcommissie overal voor in :music:

Mooi lied die van jouw... Vind die van mij toch mooier :oops:xD

Euh tja, nu Hofje er bijna niet tot weinig nog is misschien wat brutaal enzo enzo ... Maar euh allememachies ...Als iemand soms konijntjes items heeft waar men niks mee doet :oops: Dan zijn ze hier welkom, vooral die konijnenliefde :inlove: Die zonder de kas erbij.
    Er zijn er 2,maar Hofje zoekt dus die ene ...Tjee wat een zooitje maak jij er weer meteen van Hofje -.-

Zoekt niemand verder nog iets:eek:o_O ...Ben er nog even en dan gaat Oma hups op de bank ...

10. snietje1

Heb 1 konijnding gevonden Hofje, die is onderweg. konijnenliefde ken ik niet :oops:

11. HofvanDromen

Zag hem binnen vliegen ..dank je wel :)

Dit is de konijnenliefde , vrij schaars denk...ben hem nog nergens tegengekomen -.-

Gaat Hofje zo is op de bank Boerderij van Dorst kijken of hoe hij/zij ik weet niet ook heet ...
    Dan bent Hofje ook nog begonnen met een nieuw seizoen Borgen .op Net zijn flixen ...Is erg mooi ...
    En dan is er ook nog een nieuwe serie gewoon op TV die heet : Ten minste houdbaar tot ... Heel herkenbaar zal ik maar zeggen xDxD maar wel blij dat Hofje zelf die ellende allemaal niet meer heb :wuerg:
    Er was ene scene met een sollicitatie en en en ..nou ja ...Hofje had het kunnen zijn :oops:xD

12. theav71

theav71 Levende forumlegende

Bedankt voor de stallen Hofje, als het goed is heb ik de juiste konijnenliefde naar je gestuurd.

leni1955, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. HofvanDromen

Graag gedaan en gegund Thea :) En Jaaaaaaaaa het was de goede hoor en er vloog nog meer van jouw binnen ...Dank je wel :inlove:

14. snietje1

Dank je wel Thea xD:inlove: Was gewoon gegund, maar dat weet je wel :)

Hofje, alles afgezocht, nope, niet te vinden.:oops:

leni1955, suuske1960 en popje4 vinden dit leuk.
  15. popje4

popje4 Levende forumlegende

dank dank dank allemaal super blij met de xxl boom....zo nu slapen....morgen weer een dag:)

snietje1, leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.
  16. snietje1

Goedemorgen, het ziet er naar uit dat het een mooie ochtend gaat worden :inlove:

leni1955, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  17. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Gisteren een rustig daggie, ook wel eens fijn.
    Zo nog ff kijken wat ik vandaag ga doen, misschien wel de tuin in.:)

leni1955, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  18. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedemorgen,
    Het is hier maar een trieste boel met het weer, dat word binnen zitten:wuerg:

leni1955, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Goedemorgen deze mooie 2e pinkstermorgen :inlove:

Geeft niks Sniet, is al lief dat je voor Hofje zocht :)... o_Oit zal de Hof volstaan met alleen konijnen en konijnen items xD
    Hier schijnt gelukkig de zon, voor hoelang geen idee. Buiten zitten zal der ff niet van komen. Hofje is nog druk met de rondreis en de Stoere Tenttrailert. :wuerg: Het was ff om allerlei redenen een ruime week uitgesteld maar nu mag Hofje toch bijna bijna bijna op reis. :inlove:
    Een reis die Hofje langs en door vele landen zal voeren of zo iets :wuerg: Het begon met simpel en alleen de Romantische Strasse...:music:Die al zo lang op Hofjes verlanglijstje stond, maar ja het kwam er nooit van enzo enzo. Nu wordt het : Belgie - Luxemburg - Duitsland - 0ostenrijk en zelfs Italie o_O Nog ff en Hofje eindigt nog echt in Canada :eek:xD Na gelang de weersomstandigheden die vooralsnog niet best zijn :wuerg: Ken het nog zo wezen dat de reis nog verder gaat. -.- Heb al wel de roze regenlaarzen - de roze regenjas en de roze paraplu al ingepakt...:music: ... En de muziek niet te vergeten...:inlove:... Bijna klaar ook nu met de usb stick van ik weet niet hoeveel GB ... De foon zit ook al proppie vol ... Kan toch niet zonder mijn muziek op reis :oops:... Moet wel mee kunnen bleren enzo enzo...xD...

Met nu dan nog 1 lied (waarvan Hofje zelf altijd tranen krijgt enzo enzo ) Het blijft mij raken :oops: ... Zegt Hofje tot dan dan misschien enzo enzo ...

Fish - Garden of Remembrance :inlove::inlove:

leni1955, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Ik hoop dat je een hele mooie reis hebt Hofje

leni1955, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.