-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

ppff venus mag wel stoppen daar met al die nare dingen:( sterkte hoor tis niet niks allemaal....duim voor je...
    hier drie dagen vrij...jippie zo maar eens een kijkje nemen bij mijn kleindochter die ik toch al weer 1,5 maand niet gezien heb....dus word weer tijd...daarna hond ophalen ook weer leuk die te zien....verder eff paar dagen niks o ja toch wel naar Duitsland voor benzine hahahah zal wel een paar uurtje voor uit trekken ....
    fijne dag allemaal

LucieSchreurs, venus261256 en leni1955 vinden dit leuk.
  2. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Jeetje Venus het houdt ook echt niet op bij jullie zeg, heel veel sterkte met alles en dat het voor jou maar goed mag aflopen hoop ik van harte, voor je broer uiteraard ook.:inlove:
    Thuva voor jou natuurlijk ook veel sterkte, spannend weer allemaal.:(

Popje 1,5 maand je kleindochter niet zien:eek:, pfff dat is wel heel lang en zeker als ze zo klein zijn, ze veranderen zo snel, zelfs mijn dochter die in het verre friesland woont zag ik altijd vaker, zeker elke 3,4 weken wel anders kreeg ik heimwee:oops:

Eten heb ik geen idee van, er wordt altijd voor mij gekookt en meedenken doe ik meestal niet.xD Soms wel als ik vind dat ik vaak te saai eten krijg.8)

Het event morgen zal mij benieuwen, maar op 1 veld drops :wuerg::(

snietje1, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

ja ik zou wel vaker willen hoor...maar onze agenda's passen niet altijd....als je allebei in de zorg werkt dan is plannen lastig hoor... maar goed het was leuk om de dames weer te zien mijn zoon was werken...en ja ze veranderen heul erg snel...
    en ik zag we kunnen weer ruilen....altijd leuk...

suuske1960, LucieSchreurs, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedenavond ,
    Hier druk dagje gehad Prive en ook met werk.
    o_Ok een hoop kilometers afgelegd vandaag.
    Dus weinig op farm geweest.
    Eten heb maar wat lekkers bij de chinees besteld.

leni1955, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  5. popje4

lekker venus....fijne avond allemaal....

6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekkere Venus !
    Hier ook druk bezig met vanalles en nog meer. Nu even zitten, strakkies samen koken en eten, wij hebben spitkoolstamppot met voor mijn wederhelft verse worst en voor mij een karbonade xD

Thuva, sterkte meis, jou zit het ook niet mee, ik hoop dat dit het laatste is en dat je daarna geen last meer hebt. Maar je weet niet wat er precies gebeurd ?? Heb je dat niet gevraagd ? Nachtkleding meenemen is toch iets anders als een punctie of echo laten maken ? Het kan natuurlijk ook dat ik het verkeerd zie...

popje4, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. LucieSchreurs

LucieSchreurs Levende forumlegende

Goedenavond
    En Thuva ben het met Snietje eens, nachtkleding?Dat klinkt als blijven...of willen ze gewoon dat je comfortabel in bed ligt?
    Hoe dan ook veel sterkte en ik duim voor goed nieuws.

Eten was pasta met gehaktballetjes en ricotta uit de oven, superlief gemaakt door mijn zusije. die had medelijden met mijn lange trainingsdagen.

popje4, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

De chirurg en radioloog weten niet wat er op 5 plaatsen tegen de buikwand zit. Uit de brief naar de huisarts heb ik in het dossier gelezen dat het vrijwel geen ****** kan zijn.
    Mijn vermoeden is dat het restmateriaal van de operatie is. Naar ik nu van de chirurg vernomen heb was er geen galblaas meer maar een blok cement en dat is tijdens de operatie geëxplodeerd. Ze hebben overal de kleine steentjes en gruis in mijn buik op moeten zoeken.
    Bij de 2e operatie binnen 36 uur is de buik gespoeld en toen zijn er ook nog resten van de galblaas uitgehaald.
    Als dat zo is wat ik nu hoop dat er dus kleine steentjes tegen de buikwand geplakt zitten die zijn gaan ontsteken.
    Misschien dat ze besluiten als het meevalt met de punctie dat ze het dan meteen kunnen verwijderen. Als dat zo is dan zal ik 's nachts moeten blijven vandaar de nachtkleding.
    En dit alles is dus de nasleep van een half jaar moeten wachten en 2x operatie uitgesteld.
    November opgenomen met een ontstoken galblaas en niet durven opereren en in maart nog steeds een ontstoken galblaas (wat ze toen niet wisten) en geopereerd terwijl het nu een chronische ontsteking was. Vandaar die complicaties

popje4, leni1955, janniekwak en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Sterkte Thuva.
    Vandaag weer werken en morgen vrij, dan wel weer zaterdag werken.
    Fijne dag allemaal, hier schijnt de zon al volop.:)

popje4, leni1955 en venus261256 vinden dit leuk.
  10. LucieSchreurs

sterkte thuva. Laten we hopen dat ze het inderdaad meteen kunnen verwijderen.

Auto staat al weer startklaar!

popje4, leni1955, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. snietje1

Getsie Thuva, dan hoop ik dat ze alles makkelijk kunnen verwijderen en dat je dan geen last meer hebt, sterkte !

Voor degene die moeten werken(of naar een cursus moeten), werk (leer)met zin, hier ook bijna fietstijd.
    Fijne dag !

LucieSchreurs, popje4, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. venus261256

Goedemorgen,
    Thuva heel veel sterkte en hoop voor je dat het snel is opgelost.
    Werk ze met veel zin en plezier voor wie aan de gang gaat.
    Hoop hier vandaag op rustig dagje maar mag wel op de hond passen vandaag.
    Zo maar even naar het event kijken want dat had ik nog niet gelezen , wel dat
    we ook weer kunnen gaan ruilen.

snietje1, popje4 en leni1955 vinden dit leuk.
  13. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Sterkte Thuva

snietje1, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. .Fisherman.

.Fisherman. Levende forumlegende

Heel veel sterkte gewenst Thuva

snietje1, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. popje4

sterkte thuva....we denken aan je...
    hier vrije drukke dag tja zo gaat dat soms he...fijne avond...

16. venus261256

Goedenavond ,
    Hier was het een lekker rustig dagje , paar keer met de hond uit geweest
    en verders lekker lui gedaan.
    Eten vandaag lekker broodje met opgebakken zuurkoolstampot met rookworst.

Iemand nog iets nodig of graag wil hebben.

leni1955, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  17. snietje1

Goedenavond, Wat eten we vanaaf ??? Oeps, Venus zit er tussen met een lekker broodje zuurkoolstamp met worst, mjam mjam ! Wij hebben vanaaf kousenband met rijst en kippenkluifjes, ook lekker !

Ruilen.... oeps, was ik vergeten :oops: Ik zal eens kijken wat ik allemaal over heb om weg te geven. Zoekt iemand nog wat ??? Ik zoek alleen iets wat niemand heeft (zoals gewoonlijk)xDxD

leni1955, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  18. venus261256

Zal ik toch eerst moeten weten wat je zoekt Sniet :):music:

leni1955, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  19. snietje1

Nog steeds aan het sparen voor een roze skateboardstal 8)xD Hotels staan vol met schildpadden, nu nog geluk met het overslaan 8)xD

leni1955, venus261256 en popje4 vinden dit leuk.
  20. LucieSchreurs

Goednavond, wij hadden vandaag nasi en een extra portie in de vriezer voor zoon, als wij op vakantie zijn.
    o_Ok ik zoek alleen de nieuwste dingen, maar mocht er iemand nog iets nodig hebben.....

leni1955, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.