-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Heb zeker vannacht goed geslapen ben net wakker zit even lekker uit te rekken.
    Vandaag maar rustig dagje houden .

leni1955, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemorgen allemaal
    Kon de moed weer opbrengen om even de laptop aan te zetten en heb alle berichtjes gelezen.
    Voor de zieke hondjes beterschap en voor iedereen die het nodig heeft: houd moed.

Zelf zit ik opnieuw in de lappenmand.
    Na de operatie in mei longontsteking gekregen in het ziekenhuis. Flinke antibioticakuur gehad met alle naweeën die de medicijnen met zich meebrengen. Nu 6 weken na de operatie opnieuw aan het hoesten. Hoest bijna mijn longen uit het lijf.
    Naar het ziekenhuis om longfoto's te maken en bloedprikken voor de ontstekingswaarden. En je raad het al: opnieuw longontsteking en weer een kuur van 7 dagen antibiotica.
    Het schiet niet op, ben nog steeds zo slap als een vaatdoek. Dinsdag weer terug naar de huisarts en hopelijk heeft hij dan beter nieuws.
    Dus ik doe nog even niets aan de boerderij, heb daar op dit moment nog niet de puf voor.

Alle moeders een fijne moederdag vandaag en als ik mij beter voel dan zien jullie mij wel weer.

venus261256, leni1955, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. popje4

popje4 Levende forumlegende

ppfff thuva t zit jou ook niet mee beterschap....hou vol hoor....:)
    hier werk weer klaar....zo mar eens eff een min of tien in de zon hihihi....langer hou ik toch niet vol....fijne dag verder...

4. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Thuva ook heel veel sterkte voor jou, het zit ook wel erg tegen.:(:inlove:

Vandaag rustig aan gedaan, vanmorgen eerst gelopen met het hondje en nu is moeder huisgenoot bij ons, zo meteen lekker eten bij vd Valk in Breukelen, groot maar super goed eten daar.

popje4, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  5. venus261256

Middag ,
    Schiet ook niet lekker op zo Thuva veel beterschap en hoop dat je snel opknapt.
    Popje zit ook in de tuin hoor maar wel onder parasol.
    Lekker hoor Leni ben daar ook vaak geweest zeker goed eten , tegenwoordig gaan we hier naar
    vd Valk in Akersloot is ie ook heel goed.

Zo maar eens in de vriezer duiken voor het eten , denk maar dat ik de nasi eruit haalt
    met een sate'tje en kroepoek er bij doe met wat mini loempia's :D:p.

popje4, leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.
  6. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Thuva, jij hebt er ook geen geluk mee, veel sterkte en beterschap !
    Venus, fijn dat je goed geslapen hebt, en jjaaaaaaaaaaaa, ik lees weer lekkers ! Nasi met vanalles erbij, lekker ! Leni, smakelijk, ook lekker ! Wij zijn deeg aan het maken voor ons avondmaaltje: pizza, lekker !
    tja, en toen was het weekend weer ver voorbij.....

popje4, leni1955, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Thuva beterschap en sterkte. Doe rustig aan boerderij is niet zo belangrijk.

popje4, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedenavond, zeg ik alvast maar.
    Heerlijk genoten van het weekend, veel buiten bezig geweest en zelfs vanmorgen ff op de fiets de 2 boosterprik gehaald.
    Venus, ik schiet wel op maar moet nog ff aanpoten.
    Dacht ff dat je de mammoetbomen al binnen had.o_O Woon je best wel dichtbij mij Venus lees ik.;)
    Beterschap voor degene die het nodig hebben, o ja hier ook pizza gegegeten.

popje4, leni1955, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. venus261256

Bijna al avond ,
    Sorry Sniet werd bami de nasi was op dus moet de buurvrouw maar weer even lief
    aankijken :music::oops:.
    Suus de mammoetbomen heb ik van elk soort al 10 stuks dus die sla ik over o_O.
    O ja Suus boven Akersloot of eronder.

popje4, leni1955, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. snietje1

Bami is ook lekker xD

Akkersloot, phoe, dat is heul ver fietsen ;)

venus261256, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Ik woon in de buurt van Hoorn Venus, in Westfriesland.:)
    Ga vanavond aan de slag met het event, in het weekend weinig er aan gedaan.
    Ga nu richting werk, werk ze voor wie er gaat werken en voor de rest allemaal een mooie dag.:)

venus261256, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. snietje1

Werk ze Suuske.
    Hier ook bijna fietstijd.
    Fijne dag allemaal !

Laatste bewerkt: 9 Mei 2022
  13. leni1955

Hier mooi weer tijd, zo lekker wandelen en het bed hangt al buiten, de was mag straks ook, wat een geweldig weer, echt genieten.:inlove:

Venus Breukelen is voor mij 10 minuutjes met de auto, woon in het dorp ernaast richting Utrecht dus kom daar nog wel eens.:oops:
    Vroeger vaak met de fiets naar mijn moeder, ik ben geboren en getogen in Breukelen wat vroeger een prachtig dorp was maar nu zou ik er niet meer willen wonen, zo druk en anders geworden.:music:
    Het is ook een prachtige fietsroute langs de Vecht maar dat duurt wat langer.;)

Goedemorgen en werkse dames.

14. popje4

goede morgen allemaal....hier dagje vrij jippie...wel twee zelfs jajajajja....
    jullie wonen allemaal ver weg hihihi ik woon juist aan de andere kant van t land.....hier prachtig weer:) zo maar eens wat plantjes planten en eff boodschappen doen verder nog geen idee...o ja toch wel poets tijd....fijne dag allemaal

15. venus261256

Middag ,
    Woon hier bijna aan de zee bijna onder de rook van die grote staalfabriek.
    Akersloot is hier ook maar 10 minuten vandaan.
    Vanmorgen de was maar gedaan hangt nu buiten en lekker in de tuin nog
    een beetje rommelen , moet de kruiden wel een beetje bij houden.
    Straks eerst maar eens kijken hoe het met broertje gaat en daarna zelf naar orthopeed.

popje4, suuske1960, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. leni1955

Popje heerlijk even 2 dagen vrij, geniet ervan met dit mooie weer.
    Net schoondochter even op de thee met de kleine man, was gezellig en straks mag ik naar de tandarts, zat een gaatje:(

Hondje werd vanmorgen in het park aangevallen door een andere hond, echt niet leuk:oops::mad: ze is de hele dag een beetje van slag en heel blafferig, gelukkig niet gewond.:)
    Hopelijk is ze morgen weer een beetje gekalmeerd

popje4, suuske1960, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. snietje1

Goedenavond
    Leni, je hondje aangevallen :eek: echt zielig ! gelukkig is hij niet gewond.
    Popje, ik woon ook aan de andere kant van het land, zodoende zeg ik ;veels te ver fietsen ;) Geniet van je vrije dagen !
    Wat gaan we vandaag eten ? Wij hebben vandaag pasta carbonara xD

We hadden appels die niet zo lekker waren om zo op te eten dus net maar even appelsap van gemaakt, dan zijn ze wel lekker. nu maar weer braaf verder met de was.

leni1955, popje4 en suuske1960 vinden dit leuk.
  18. venus261256

Oeps vergeten te melden o_O.
    Kwam nog hartige taart tegen in de vriezer die is nu aan het opwarmen:music::D.

leni1955, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. snietje1

Lekker Venus xD

leni1955, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. popje4

mooi kleedje sniet...en leni pppff hoop dat je hondje morgen weer oke is...wat sneu...
    truste allemaal...

leni1955, snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.