-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wat een rust hier.
    Hondje heeft vanmorgen heerlijk gelopen met haar vriendje en vrouwtje vond het ook weer gezellig.xD Verder wil ze nog steeds haar botje niet en is ze nog niet helemaal in haar hum, duidelijk beledigd dat de vrouwtjes 2x achter elkaar op vakantie zijn geweest8) komt vast in orde met een paar dagen.

Inmiddels alle was gedraaid maar vandaag wil het niet echt drogen buiten, morgen schijnt de zon weer heb ik begrepen dus ik laat het maar lekker hangen.

Morgen ook de kleine man een paar uurtjes om daarna uit eten te gaan met zijn allen bij een restaurant in de buurt, ben er nog niet eerder geweest dus ben benieuwd of het lekker is:music:

Eten vanavond heb ik geen idee van, schijnt iets indisch te worden dus ik wacht het af.xD

2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag ,
    Komt vast goed met hondje Leni , hier was ook buiten maar nog niet droog dus laat
    het ook lekker hangen.
    Verder vandaag oudste broer en vrouw geholpen met verhuizen voor zover het ging die gaat naar een
    seniorenwoning.
    Zo aan het eten beginnen Spercieboontjes met Spek en aardappeltjes en een slavink.

Kreeg ook nog een sms van het ziekenhuis dat ik morgen een controle hebt van de orthopeet voor
    me heup , de reumatoloog had dat doorgegeven was ik vergeten.

suuske1960, leni1955, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond.
    Leni, tja, hondje moet weer wennen en had liever meegegaan ;)xD Komt wel goed, heeft even tijd nodig. Smakelijk in het nieuw restaurant !

Venus, goed bezig, meehelpen met verhuizing, altijd heul aardig ! Smakelijk !! Lekker !
    Wij hebben vanaaf tonijnschotel uit de oven, ook lekker !
    Nu is het tijd om de boodschappen op te ruimen.

4. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier ook lekker gegeten was eff bij Turkse winkel daar soort van wrap gekocht en thuis iet van alles door elkaar er op gemaakt met veel groenten en knoflook en pepers en ei gekookt ei in ketjap was lekker...kwam er achter dat mijn medicatie niet meer up to date was :oops:oeps dus mag nu niet meer delen aan bewoners eerst weer cursus volgen pppff is goed hoor... komt alleen slecht uit met veel werken deze week 33 uur en volgende weer 28 en nog een andere cursus mee begonnen waar haal ik de tijd vandaan...nou ja dan maar eff niet...fijne avond allemaal

venus261256, suuske1960 en leni1955 vinden dit leuk.
  5. snietje1

Klopt Popje, met dat brood kan je hele lekkere dingen maken. Wij hebben ze ook wel eens. Succes met je cursussen, ik ben met een paar gestopt, geen zin meer in, zeker niet wat er aan vast hangt.

popje4, suuske1960 en leni1955 vinden dit leuk.
  6. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Fijne dag allemaal, ik ga richting werk.:)

leni1955, popje4, janniekwak en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd.
    Werk ze Suuske.

leni1955, popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  8. venus261256

Goedemorgen ,
    Werk ze allemaal.
    Ga straks weer bij broer verder met het laatste deel van de verhuizing .

snietje1, leni1955 en popje4 vinden dit leuk.
  9. popje4

suc6 venus pas wel een beetje op jezelf hoor ......en dat snap ik sniet maar helaas zijn deze cursus wel verplicht..ze vertellen alleen niet wanneer je die kunt doen hahaha ja volgens de organisatie tijdens het werk:p....nou ja we kunnen meestal niet eens een bakkie koffie doen zonder dat er weer iemand aan de bel zit of dat er telefoon is of nou ja vul maar in o_Odus een cursus doen tijdens je dienst ik kan het nie hoor moet me wel volledig kunnen concentreren dus....
    nou werk ze voor wie gaat werken en fijne dag allemaal ik straks late dienst dus ga me nu nog even vermaken met andere dingen....

venus261256, suuske1960, _Heavenly en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Middag ,
    Succes met alle cursussen Popje hoop dat het allemaal lukt , hoe is trouwens met hondje :).
    Broer is nu helemaal verhuisd alles draait en doet het weer , oude huis helemaal schoon :),
    Nieuwe bewoners kunnen er zo in als ze willen 8).

Eten vandaag weet niet helemaal wordt straks bezorgd heeft broer besteld en moest verrassing blijven 8):eek:.
    Dus gaan het meemaken.

suuske1960, popje4, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

Venus, goed bezig bij je broer !! Wat is het eten geworden ??? (aagje zijn)
    Hier hebben we voor vanaaf spaghetti bolognaise gemaakt, lekker !

Nu tijd om de was op te hangen.... tja, je bent nooit klaar hé

12. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedenavond,
    Zo zal ook maar weer eens wat van me laten horen, de laatste dagen niet zoveel zin om reacties te plaatsen. Soms heb je van die dagen dat je niet veel zin hebt.
    Met mij gaat het redelijk doordat ik de laatste tijd veel klussen heb die niet zo leuk zijn voor mijn rug heb ik daar behoorlijk last van.
    Maar dat had ik al verwacht, de klussen moeten gedaan worden dus neem ik de pijn maar voor lief en neem wel een pilletje.

Las dat er een paar zieke hondjes waren sterkte daarmee ik hoop voor jullie dat ze spoedig weer beter zijn.
    Cursussen hoef ik gelukkig niet meer te doen moet wel naar speciale bijeenkomsten om licentie te behouden maar hoef daar alleen maar aanwezig te zijn en voor te betalen natuurlijk.

Eten was vanavond spinazie met kiprollade en aardappelen.

Fijne avond verder.

leni1955, venus261256, suuske1960 en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Lekker Rick, maar je rug hé, dat is uitkijken dat het niet erger wordt. Sterkte !!

Hooliganstijd xD:inlove:

leni1955, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

wij aten rode zalmfilet met puree en asperges.
    super hoor, nu is het er de tijd voor. lekker uit volle grond gekweekt
    ik heb een bouillon gemaakt van de "gekookte" asperges en ook van de zalm.
    rest in de frigo. morgen een lekkere soep van beide bouillons. met lekker restjes van de zalm.
    (expres extra klaargemaakt) dan ook een pot naar mijn zus. zij en haar man zullen er heel zeker ook van smullen.

leni1955, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

Goedemorgen ,
    Werd Chinees bezorgd Sniet , heb lekker Babi Pangang met bami en loempia gegeten
    en de kroepoek natuurlijk :D:p.
    Zo heb de was al buiten hangen 8).
    Straks de hond van dochter weer halen mag weer dagje oppassen o_O;).

leni1955, popje4, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier staat de wasmachine wel aan, en die wordt straks vast wel even opgehangen in buiten.
    Ik ga weer richting werk, fijne dag allemaal.:)

leni1955, venus261256, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. snietje1

Lekker Tine, wij hebben ook al aspergesoep gemaakt en in portie ingevroren, dat is momenteel mijn lunch.

Suuske werk ze.
    Venus, veel plezier met het oppassen.
    Bijna fietstijd.

leni1955, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

zo werk zit er weer op voor vandaag....was weer vroeg hihihi en druk alle cliënten waren thuis geen dagbesteding vandaag....tja...
    hondje nog steeds niet helemaal oke....dus toch maar afspraak maken want dit duurt wel lang nu...
    zo fijne dag verder voor iedereen...

19. venus261256

Middag ,
    Popje sterkte met hondje en hoop dat afspraak snel kan dan en dat da een oplossing weet :).
    Vrouw vanmorgen naar HA want der oog zat dicht moest met spoed naar oogkliniek maar dat kon alleen
    35 kilometer verderop :wuerg: , ben je gelijk weer een halve dag bezig en arme hondje moest natuurlijk
    ook nog mee o_O , dus maar grote fles water , appel en komkommer met wat snoepjes meegenomen
    was ie toch nog een beetje :D:D.

leni1955, popje4, janniekwak en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

john, jullie zitten wel in een hoek waar de klappen vallen tegenwoordig.
    sterkte en spoedig herstel

leni1955, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.