-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Sterkte Venus, ja was erg vroeg op de markt de vis was nog niet eens warm.xD
    Fijne dag allemaal ik ga even werken.

venus261256, popje4, -matthias1952- en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Werk ze Suuske.
    Tine, Yep, wij hebben 2de paasdag ook vrij xD Hopelijk dus 2de paasdag ook lekker fietsweer. Ik hoop voor jou dat de wind zich koest houdt, fijne paasdagen !

Hier tijd voor koffie en daarna poetstijd -.-

venus261256, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,

Ik kreeg net telefoontje van het ziekenhuis hoef niet op het bezoek uur te komen want onderzoek
    ging niet zo als gepland , ze moesten der volledig onder narcose brengen dus ze slaap voorlopig nog :wuerg:.
    Als ze goed bijkomt bellen ze weer , mag dan ook nog na het bezoekuur langskomen .
    Uitslag waarschijnlijk dinsdag pas :mad:.

Nu aan het denken wat ik straks ga eten.

popje4, leni1955, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

goedemiddag allemaal

Ben nog lang niet de oude, alles kost mij heel veel moeite.
    Verder slaap ik ook nog heel veel. 's Middags naar bed en dan 3 uur echt helemaal van de wereld.

Venus dus als je vrouw slaapt dan herstelt ze, dat werd mij in het ziekenhuis verteld. Slaap is de beste medicijn.
    Beterschap voor je vrouw en ze laten je echt geen dag langer in het ziekenhuis. Als je voldoende hersteld bent dan mag je naar huis.
    Maag/darm onderzoek is niet prettig heb dit zelf ook 4x moeten ondergaan. Tegenwoordig krijg je narcose, zelf heb ik dit dus toen in 2003 en 2004 niet gehad en dan is het echt niet prettig.

Ik doe dan ook nog niet mee met de events, kost mij nog teveel moeite.
    Af en toe log ik even in en lees dan het forum.

Iedereen hele fijne Paasdagen. Het weer is goed dus daar zal het niet aan liggen.

venus261256, popje4, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. venus261256

Middag ,
    Klopt Thuva des te meer slaap des te sneller knap je op zeggen ze :sleepy:.
    Zelf ook lekker rustig aan doen en herstellen en zoals je zegt veel slapen.
    Heb vorig jaar zelf ook het onderzoek gehad maar met gedeeltelijke verdoving is niet prettig :wuerg:.
    Voor alle anderen niet vergeten morgenochtend om 10.30 uur is de paasbrunch in de boerenhut :p:music:.

Edit , me vrouw slaapt nog steeds dus bezoekje wordt pas morgen weer.
    Hoef niet voor eten te zorgen want ga bij oudste dochter die heeft een hartige taart gemaakt :D:p.

Laatste bewerkt: 16 April 2022
    popje4, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. snietje1

Beterschap voor iedereen die het nodig heeft !! Venus, ik hoop dat ze vinden wat het is en dat ze er iets voor hebben waardoor het snel beter is. Dinsdag pas de uitslag, zal waarschijnlijk op kweek gezet moeten worden, dat duurt even.
    Thuva, voor jou hoop ik ook op een snel herstel, maar dat heeft tijd nodig, rustig aan en niets forceren (ben ik altijd een kei in, ook toen ik dezelfde operatie gehad had, :oops:)

Ik ben uitgepoetst voor vandaag, ook tapas gemaakt voor vanaaf en morgenxD:inlove:

7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sterkte voor alle zieken en degene die moeten opknappen, altijd vervelend als het zo langzaam gaat.

Vandaag een bijzondere dag met vooral veel gereis en onrust, vanmorgen eerst even naar de makro om een aanbieding te scoren, wij kunnen de komende tijd weer naar het toiletxD
    Vanmiddag even naar coolblue voor een nieuwe ipad, hebben ze hetzelfde euvel bij de farm als de mijne dus veel geld bespaard, mooi is dat je ze daar kunt proberen. Sinds ergens deze week krijg ik alles flikkerend als ik de knechten activeer dus nu maar op de laptop spelen.

Toen zou kleinzoon met de trein naar huis maar helaas de trein tussen Utrecht en Amersfoort was uitgevallen en de trein tussen Zwolle en Meppel reed ook niet maar daar waren bussen in gezet.
    Kleinzoon weer terug uit Utrecht met een van de laatste treinen naar Maarssen, die zat ook bomvol want de trein ervoor en erna reed ook niet dus wat doet oma8)

? Kleinzoon in de auto, hondje mee en huisgenoot rijden en op naar het noorden, 3 uur onderweg:wuerg:

Net voordat we weggingen belde zoon of we daar wilde eten omdat mijn jongste broer en zijn vrouw ook zouden komen, dit zou rond 6 uur zijn, belt hij net dat broer het was vergeten en die komen nu later, wij dus ookxD en zo is de zaterdag weer om en alleen maar van hot naar her gereden en gelopen.
    Nu dus op naar zoon:)

Morgen naar moeder huisgenoot en daar maar uitrusten.xDxD

suuske1960, venus261256, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedenavond,
    Sterkte en beterschap voor een ieder die het nodig heeft.
    Dat was en word een heel gereis kris kras door het land leni, maar zo zie je ook nog eens wat van het landxD

Hier de hele dag in de tuin van onze chalet bezig geweest, was er nog niet eerder aan toe gekomen.
    Nu verder rustig aan vanavond, filmpje kijken de nieuwste van ice age
    Morgen waarschijnlijk fietsen.
    Fijne paasdagen. En denken jullie om het paaskado van farmerama 1ste paasdag vanaf 10.00 te openen.

suuske1960, venus261256, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. snietje1

Goedemorgen, het ziet er uit als mooi fietsweer xD:inlove:
    Lied van vandaag, bicycle race van Queen.

suuske1960, janniekwak, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Goedemorgen ,
    Zal het niet vergeten Rick komt goed , weer ziet er zeker goed uit :D.

Heb net de verpleging van me vrouw gesproken ze heeft vanmorgen sinds de opname weer eens gewoon broodje
    gegeten. Is goed bij en vrolijk dus kan vanmiddag weer lekker naar der toe :D.
    Mag alleen geen eten of snoep meenemen.
    Zal dus ook maar niet tegen der zeggen dat ik na het bezoek bij jongste dochter ga gourmetten ,
    want dat zouden we eigenlijk samen thuis doen :oops::wuerg:.

suuske1960, leni1955, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Dames en heren de paasbrunch in de Boerenhut is geopend. U bent van harte welkom :D

suuske1960, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

Venus, fijn te lezen dat ze opknapt, dat is goed nieuws ! Veel plezier en smakelijk strakkies bij je jongste dochter, lekker !! Wij hebben vanaaf nog tapas, ook lekker !

13. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Gelukkig venus dat je vrouw alweer wat opgeknapt is.
    Vanmorgen in de tuin aan het klussen geweest, vanmiddag stukkie (38km.) gefietst heerlijk weer voor en gelukkig niet al te druk.
    Wij gaan vanavond ook gourmettenxD
    Dus niet zoveel tijd voor farmerama;)

suuske1960, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

popje4 Levende forumlegende

sterkte allemaal ....hoop dat iedereen snel weer opknapt....fijne Pasen allemaal....

15. snietje1

Lekker Rick, geniet ervan !
    Wij gaan dadelijk op ons gemakkie tapas eten.

16. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Gister de hele dag in de tuin aan de rommel en mooi zitten en dom kijken.xD
    Vandaag weer werken.
    Er is een bonuscode : EASTER22.
    Fijne dag allemaal.

popje4, leni1955, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. snietje1

Werk ze Suuske.
    Vandaag maar eens naar het buitenland fietsen om koffie te drinken bij mijn zwager.

18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Dank je wel voor de code Suus.
    Gisteren dagje bij moeder huisgenoot, was gezellig en vanmorgen heerlijk gewandeld met het hondje, inmiddels lekker de was buiten gehangen en zo bed weer opmaken en de rest van de dag zie ik nog wel even.:)
    Energiepeil is niet heel erg hoog dus het zal rustig aan worden, ben niet van plan om helemaal overspannen met vakantie te gaan eind van de week.-.-

Denk maar lekker een beetje op mijn gemakkie in de tuin rommelen met dit mooie weer.

popje4, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Rommel ze Leni!
    Ik ga hier ook maar eens rommelen, fietstocht was gezellie, nu tijd om te zorgen dat ik morgen weer braaf kan werken.

popje4, leni1955, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. venus261256

Middag , bijna avond.
    Vanmorgen hele huis maar schoon gepoetst :) , de was gedaan en buiten gehangen zo nog even binnen
    halen :wuerg:. Vanmiddag paar uurtjes bij me vrouw geweest die is weer aardig opgeknapt :D , als morgen de
    uitslag goed is en de glucose waardes goed blijven mag ze in de middag weer naar huis :D:D.
    Heb voor zo maar grote loempia besteld met babi pangang en kroepoek :p:music:.

popje4, leni1955, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.