-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wat naar Rick die rug, sterkte ermee
    Popje jij bent wel een pechvogel zeg, nu weer een gekneusde vinger, jakkes.
    Suus ik ga met mijn dochter en gezin naar Zuid Spanje, hoop op mooi weer maar in iig gezellig en lekker met elkaar:inlove:
    Kleindochter gaat 10 dagen aan het zwembad liggen zegt ze, schoonzoon 10 dagen slapen, ben bang dat beide niet gaat lukkenxD

Wandeling met de hond weer gedaan en nu even de was ophangen, daarna zie ik nog wel.

suuske1960, venus261256 en snietje1 vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag , ben volgens mij vanmorgen vergeten om op knopje te drukken.
    Rick let maar goed op wat je doet rug moet je zuinig op zijn :music:.
    Popje niet leuk beter opletten hoor ;).
    Lekker over de markt geweest Suuske weer niet gezien die was weer aan het werk ,
    net als Snietje.
    Verder me vrouw maar geholpen met de was en zo want gaat toch een beetje moeilijk
    met armpje in het gips :sleepy:;).
    Eten vanavond wordt Kip Jambalaya met rijst :music::( , recept van me jongste
    dochter ga het meemaken zo :D:p.

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Venus, wij hebben vanaaf frietjes met kabeljauw en een bak salade, ook lekker !
    Ondertussen staat hier een nieuwe douchecabine in de badkamer, mij is duidelijk vertelt : NIET POETSEN VOOR ZONDAG !!!! -.- Heb ik weer.....

Nu weer naar mijn was...en verder :

leni1955, suuske1960 en venus261256 vinden dit leuk.
  4. venus261256

Frietjes met kabeljauw is ook erg lekker :wuerg:.
    Niet poetsen voor zondag mag je dan ook niet douchen >:( , of dat nog wel ;).

leni1955, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  5. snietje1

Nope Venus, maar wij hebben een hele lieve Buum ;) Anders kunnen we ook nog naar mijn schoonmama :) Dus dat is geen probleem. Hij moet uitgehard worden, dat kost tijd.

Venus, whouw, ik ben sprakeloos, kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai bedankt, ik ben er heul blij mee !:inlove::inlove::inlove:

Laatste bewerkt: 8 April 2022
  6. venus261256

Goedemorgen ,
    Blij dat jij er blij mee bent had er 1 teveel voor de menagerie.
    Zo eerst maar even de was buiten ophangen en dan weet ik het nog niet wat
    we gaan doen vandaag.
    O ja weet het al zo eerst maar eens puzzeltjes leggen voor de qeust.

suuske1960, snietje1 en leni1955 vinden dit leuk.
  7. leni1955

Oeps niet poetsen voor zondag Sniet, dat is echt iets voor jou xDxD zal moeilijk worden 8)

straks de kleine man de hele dag dus maar iets leuks verzinnen :)

En natuurlijk een heel goedemorgen

suuske1960, venus261256 en snietje1 vinden dit leuk.
  8. snietje1

Alleen de douche Leni 8) maar je hebt wel gelijk, moeilijk om de zooi niet te poetsen :oops: Maar om die beste man terug te laten komen omdat ie in elkaar gevallen is, vind ik nog erger.:eek:

Poetstijd !

9. venus261256

Middag , zou gaan kijken wat we gingen eten vandaag o_O, gaat de bel staat de buurvrouw voor de
    deur van heb nog bami over met sate en kroepoek alleen de satesaus was op :wuerg:.
    Ik zeg geeft niks satesaus maakt ik zelf wel even 8).
    Dus gaan zo weer lekker eten.
    Qeust is afgerond en heb een veldje met me betoverende bruiloften neergezet had ik er maar
    78 van , net of ik niet al getrouwd ben :oops::).

10. snietje1

Lekker Venus, dat is een hele mooie verrassing ! Wij hebben vanaaf een gestoofd konijntje (tis goed dat Hofje niet in de buurt is) met vers stokbrood xD:inlove:

Zo, voor vandaag klaar met vanalles en nog wat, morgen weer verder.

venus261256, leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.
  11. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier gister ook een groot gedeelde van de dag aan de poets, we hadden eerder deze week vlam in de pan.:(
    De keuken is dus weer spic en span, blij dat ik geen open keuken heb en ook geen afzuigkap.;)
    Vandaag maar een rustdag, komt weer een drukke week aan.

Event schiet al weer lekker op.:)

venus261256, leni1955 en snietje1 vinden dit leuk.
  12. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

wij hadden lasagne met Bolognesesaus erbij lekker veel sla erbij.
    alles zelf gemaakt en meerdere porties van de saus in de diepvries
    oeps, niet op het knopje geduwd gisteren
    fijne zondag iedereen

13. snietje1

Lekker Tine !

Goedemorgen, dadelijk eerst de douche poetsen, daarna de medicatie voor deze week in de cassettes doen, daarna tijd om te fietsen.
    Kortom, ik verveel me niet....

14. leni1955

Goedemorgen, ik heb nog geen idee wat de dag brengt, eerst maar met het hondje lopen en de was aanzetten en daarna zie ik wel weer.

En Sniet, ik ben een zeer tevreden mens zowel in rl als op de farm dus niets nodig.

Ik heb nog wel een stekelvarken over, iets voor jou?

Succes met poetsen en fietsen en iedereen een mooie dag, het is iig droog.:D

snietje1, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  15. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

xDGoedemorgen,
    Zonnetje schijnt lekker hier. Zie wel wat ik doe vanmiddag.
    Heb wel mijn fokstallen vol gezet met bijen-kippen- koeien en salamanders, het is vandaag kortingsdagxD

Heb dus maar ff een stukkie gelopen was wel een koude wind:)

Laatste bewerkt: 10 April 2022
  16. venus261256

Middag ,
    Beetje druk bezig geweest met ruilevent en dus kortingsdag bijna vergeten ga zo maar even
    fokmotel vullen.
    o_Ok me vrouw weer even geholpen met der arm in het gips om te douchen .
    Kreeg nu geen tik :D8).
    Ben voor mezelf wel klaar met ruilevent , weer wat mooie dingen binnen gehaald.

Eten vandaag aardappeltjes met doppertjes en worteltjes met zigeunersnchitzel.

17. snietje1

Lekker Venus, deze keer geen tik ? Je krijgt er handigheid in :)
    Leni, stekelvarken heb ik al 2, ik ben dus ook een zeer tevreden boerin:)
    Klopt Rick, de wind is nog wel kil, maar we hebben vanmorgen toch lekker gefietst :)

Zo, voor vandaag ben ik er klaar mee, nu hier kijken of er nog iets gezocht/geruild wordt of zoiets. Wij hebben voor vanaaf bami gemaakt met vanalles erop en erbij, de Buum is met mijn wederhelft weg, dus die eet natuurlijk ook een hapje mee.

Edit :Heb bijna een hartwip gekregen, jawel: mijn eerste (en waarschijnlijk enige) TGboom o_O:inlove:xD

Laatste bewerkt: 10 April 2022
  18. leni1955

Sniet gefeliciteerd met je tg boom:)

Onverwacht naar mijn dochter geweest vandaag, vanmorgen regende het hier en daar hadden we geen zin dus auto pakken en op naar het noorden waar het prachtig weer was.:inlove:
    Nu weer thuis en een broodje gegeten met verse makreel van de markt vrijdag (niet meer zo heel vers dusxD) nog wel heel lekker.

19. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Ja leni hier in het noorden was het prachtig weer geen regen gehad alleen een frisse wind.
    Snietje gefeliciteerd met je tg boom heb er zelf ook 1

20. snietje1

Lekker Leni ! Hier was het ook niet slecht met het weer. We hebben een paar verdwaalde drupjes gehad en verder is het droog gebleven met een zonnetje. De wind was ook minder, dus mij hoor je niet klagen xD Overigens gerookte makreel blijft best wel lang goed in de koeling Dus nog steeds vers toch;)
    Daaaaaaaaaaaaaaank, ik ben helemaal blij met die TGboom, mooi man !:inlove:

venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.