-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. popje4

popje4 Levende forumlegende

thuva suc6 morgen.....hier niet alles gelezen beetje druk in RL en het is mijn werk weekend dus dan nog iets minder tijd.....fijne zondag allemaal

leni1955, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag , hier lekker in het tuintje gezeten en al lekker gekleurd in het zonnetje :D.
    Wel op lappie dobbel event afgerond.
    Zou vanavond lekker broodje beenham maken maar zat zo lekker dus dat gaat niet door:cry:.
    Wordt nu maar patatjes met mini frikandelletjes en zelf gemaakte loempia's uit de vriezer :D.
    En een bakje verse salade erbij anders mis ik me groente en daar ben ik dol op :p.

suuske1960, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

ik heb vandaag maar rustig aan gedaan.
    Het dobbelspel uitgespeeld dus als ik morgen in het ziekenhuis ben dan hoef ik niet meer te dobbelen
    Vandaag maar heel licht gegeten. Een groentesoepje zelf gemaakt en dadelijk nog een boterhammetje en dan morgen pas weer als ik dan niet meer misselijk ben na de narcose. Ik zie dan wel wat ze in het ziekenhuis voor mij te eten hebben

-matthias1952-, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Venus en Thuva, zelfgemaakte soep, altijd lekker en frietjes met zelfgemaakte loempia's en frikadelletjes, ook lekker. Smakelijk beide en Thuva, morgen heel veel sterkte en snel weer beter !
    Wij hebben vanaaf Toscaanse spare-ribs met een ovenschotel van aardappels en verschillende groente gegratineerd met crème fraîche.

Suuske, ik ben benieuwd wat er dinsdag vertelt wordt !
    Hoi Thea, gelukkig houdt niet iedereen van hetzelfde.

Edit: Tijd voor een mooie serie: de kastanjeman (Scandinavische serie)

Laatste bewerkt: 13 Maart 2022
    suuske1960, popje4 en leni1955 vinden dit leuk.
  5. venus261256

Goedemorgen ,
    Het is weer maandag.

leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.
  6. snietje1

Goedemorgen, Klopt Venus, bijna fietstijd.

leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.
  7. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Gisteren toch nog wel wat klusjes in de tuin gedaan, maar niet echt gezeten daarvoor was de zon te regelmatig aan het verstoppertje doen.
    Hier ook gereed om te gaan werken.:)
    Fijne dag allemaal.

snietje1, leni1955 en janniekwak vinden dit leuk.
  8. venus261256

Middag ,
    Ben weer lekker in me kruiden tuintje bezig geweest 8), wat nieuwe kruiden erbij gezet
    en alles weer netjes gemaakt :D. Tussen door lekker beenhammetje gebraden en een verse
    salade klaargemaakt ook verse turkse broodjes gemaakt :). Dus alles bijna klaar :music:.
    Nu alleen nog even de beenham op de snijmachine heeeeeeeel dun snijden , hoop niet
    dat me vingers er aan meedoen :wuerg: , en dan gaan we lekker eten:music::D.

suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  9. snietje1

Lekker Venus xD Smakelijk ! Wij hebben vanaaf gegrilde parelhoen met een boelveel groente uit de oven en aardappelkroketjes, ook lekker xDVerder staat hier een grote pan soep te trekken vanaf vanmorgen, waar nu de groente bijgegaan zijn. Mijn lunch is weer gegarandeerd voor een tijd ;)xD

Nu is het even tijd voor uit te rusten, ik ben er moe van... Strakkies soep invriezen en de Hooligans willen ook aandacht :inlove:xD

popje4, venus261256, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. suuske1960

Goedemorgen.

Event hier ook helemaal af.:)
    Dacht vandaag meer te horen over het hoe en wat op me werk, maar het is uitgesteld naar volgende week maandag.:(
    Snap niet dat ze gewoon melden, je kan blijven of het stopt.
    Maar ja we gaan het horen volgende week.
    Nu richting werk, fijne dag allemaal.

popje4, venus261256, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. snietje1

Jakkie Suuske, werk toch met zin !
    Fietstijd !!

12. venus261256

Goedemorgen ,
    Gaat niet echt soepel zo Suuske.
    Werk ze dames ik heb nog dagje vrij.

Middag , rustig hier -.-.
    Vanmorgen spiertje in me nek verrekt is niet leuk maar is gelukt om de pizza te maken :wuerg:.
    Kan zo uit de oven lekker met veel groente , chirozzo en salami lekker bestrooid met oude kaas
    wordt weer smullen :p:D.

Foutje dubbelgepost >:(

Laatst bewerkt door moderator: 15 Maart 2022
    popje4, -matthias1952-, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Ach Venus, dat is niet gezellie, zo'n vervelende spier die niet wil wat jij wil, gelukkig is het wel gelukt om een pizza te maken, lekker, smakelijk !! Wij hebben vanaaf nog erwtensoep die we de vorige keer ingevroren hebben, ook lekker !
    Aangezien dat er nog steeds niet aan fatsoenlijke muizen te komen is, heeft mijn wederhelft ze maar besteld voor mij, waarschijnlijk hebben ze volgende week donderdag wat ik wil :inlove:xD:inlove:
    Dadelijk weer tijd voor de Hooligans :inlove:

leni1955, popje4, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

succes met de muisjes snietje.
    wij aten braadworst met gekookte aardappel en rode kool (die heb ik altijd in de vriezer)
    slap wel iedereen.

leni1955, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

Goedemorgen ,
    Wat is ie toch weer lief voor je Snietje , hoop dat het lukt met de muizen.
    Zo eerst maar even naar de stembus dan bij dochter op de koffie.
    En straks eens kijken naar de faq van de fokqeust.
    Daarna zien we wel weer.

popje4, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  16. suuske1960

Goedemorgen.
    Weer klaar om richting werk te gaan, maar weer eens kijken wat de dag gaat brengen.
    Fijne dag allemaal:)

leni1955, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. snietje1

Goedemorgen
    Lekker Tine.
    Stemmen is hier al gedaan, dadelijk is het fietstijd.

18. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

fijne dag iedereen

leni1955, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....

nou ja suus das toch ook weer wat met dat werk niet echt fijn zo....sterkte hoor...
    event was bijna af nog wel die roze stal er uit kunnen vissen de rest niet meer maar vond dat ik een heel eind op weg was kost wat maar dan heb je ook wat .....
    zo maar eens boodschappen doen en stemmen ...eten klaar zetten en dan nog een late dienst draaien....tja voor vier en een half uur naar je werk moeten is ook niet echt fijn schiet niet op zo met de uren...en voor al nu met de benzine prijzen je gaat je afvragen of het nog wel loont zeg maar.....nou ja fijne dag allemaal....de zon is er in ieder geval wel....:)

20. venus261256

Middag ,
    Lekker koffie gedronken bij dochter , daarna toch even afspraakje bij dokter gemaakt in
    verband met het lastige spiertje word ik weer doorverwezen naar de reumatoloog ivm de
    spierdystrofie :wuerg:.Dat was nou net een arts die ik nog nooit heb gezien >:(.
    Dus maar weer afwachten op de afspraak huisarts er wel spoed bij gezet zal me benieuwen:music:.

Eten wordt Spinazie met aardappeltjes en grote gehaktbal en een gekookt eitje.
    Prakken we hier altijd door de spinazie heen :D:).

popje4, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.