-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

wij noemen dat hier een generatiewoning. Samen in één huis maar toch apart met elk de eigen voorzieningen

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

fijne zondag allemaal...

3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedemorgen

popje4, leni1955, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Verrassing maal werd een gevuld stokbrood en wat mini loempia's.
    Hier geen last van het carnaval , wel altijd last op zaterdagnacht
    van het laat en herrie makende buren die thuiskomen van het stappen de jeugd dan.
    Ga vandaag lekker relax dagje van maken.

popje4, leni1955, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier schijnt al een heerlijk zonnetje, denk dat ik vandaag wat gaan rommelen in de tuin.:)
    Event is hier ook klaar, dus de 2 kisten zijn toegevoegd aan de voorraad andere piccolo kisten.

popje4, venus261256, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. snietje1

Zo, hier de normale zondagochtendklusjes gedaan, tijd om mijn fietspakje aan te trekken xD:inlove::inlove:

suuske1960, janniekwak, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Goedemiddag, het was al heel druk in het park vanmorgen met heeeeeel veeeeel honden.:wuerg:

Event klaar en op de farm de voorraden wat aanvullen, kisten op het veld en mysterie stallen en bomen ook.:)

Nu nog even lekker in het zonnetje in de tuin rommelen, ziet er al weer een stuk beter uit.:D

Wat een vervelende situatie Suuske op het werk, sterkte ermee.

suuske1960, popje4 en venus261256 vinden dit leuk.
  8. popje4

popje4 Levende forumlegende

suc6 tuva ik hoop dat je snel geholpen word en raar die bedden....

suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  9. venus261256

Lekker rustig dagje gehad vandaag :D.
    Hoe is fietstochtje gegaan Snietje nog hoop carnavallers tegen gekomen :music:.

Eten wordt lekker broodje shoarma met als afkoeling een lekkere salade erbij :D8).

popje4, leni1955, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. thuva1

lekker eigengemaakte soep met knoflookbrood

popje4, leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.
  11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

kalkoenbout met aardappelkroketten en bak sla
    fijne avond iedereen

popje4, leni1955, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. snietje1

Ik lees weer lekkers :inlove: :inlove:xD Lekker hoor, verse soep, knoflookbrood, shoarma en salade, mjam mjam ! Wij hebben vanaaf ook shoarma met verse pitas en salade :inlove:xD

Venus, fietsen ging lekker, ik heb zo'n slordige 40km achter de rug, heerlijk weer, weinig mensen in het buitengebied, echt genieten ! Tja weer in het centrum is het zoeken hoe je thuis kan komen, ach, gewoon hek losmaken, fiets optillen, en het lukt wel8)

Dadelijk : Hooliganstijd !xD

popje4, janniekwak, .Fisherman. en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    De nieuwe week is weer van start, eens kijken wat die allemaal gaat brengen.
    Fijne dag allemaal:)

14. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd.
    Sterkte Suuske !

popje4, leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.
  15. venus261256

Goedemorgen ,
    Suuske , Snietje werk ze.
    En Sniet de maandag heeft wel een hobby hoor , zo veel mogelijk mensen weer aan het werk zetten :music:;).

popje4, snietje1, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. leni1955

Goedemorgen, nog even relaxen, ontbijten en dan aan het huishouden, kapper komt straks dus hondje moet even wachten vandaag.xD

Bij ons was het gisteren ook shoarma met sla.

En ook nog heerlijk in de tuin bezig geweest, naar het tuincentrum om iets tegen de mollen te halen want ik heb een behoorlijk heuvelachtige tuin:cry: Vind het sneu voor de beestjes maar dit wil ik toch niet.:music:

popje4, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. thuva1

Vanmorgen geprobeerd om het ziekenhuis in Arnhem te bellen. Ik wilde graag weten of er al een opname in te plannen is.
    Krijg een bandje en dan hoor je dat er geen datum te plannen is in verband met corona.
    Je wordt gebeld zodra de corona voorbij is.
    Hoop a.s. woensdag bericht te krijgen van de zorgbemiddeling van de ziektekostenverzekering.
    Krijg een lijst met ziekenhuizen waar ik sneller terecht kan (hoop ik) als daar ook geen stop is in verband met corona

18. leni1955

Vervelend Thuva, schiet echt niet op zo en eerlijk os het ook niet want er liggen niet heel veelCorona patiënten meer in het ziekenhuis volgens de cijfers.

popje4, suuske1960 en snietje1 vinden dit leuk.
  19. thuva1

ik heb de laatste maanden mij overal van weg gehouden om maar geen corona op te lopen en nu blijkt dat degenen die nergens
    wat van aan hebben getrokken en corona krijgen mij van de operatie weg houden
    Ik ben er verdrietig van omdat ik gewoon veel pijn heb en niet kan doen wat ik graag wil
    Vanmorgen geprobeerd om de ramen te zemen samen met mijn man. Zagen er niet uit, heb halverwege moeten stoppen omdat ik niet verder kon. Gelukkig heeft mijn man het af kunnen maken maar ik voel mij daar echt niet fijn bij

popje4, -matthias1952-, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Dat schiet niet echt op zo Thuva , vind ook dat die bemiddeling maar lang duurt.
    Weet dat het niet echt helpt maar hoop dat de pijnstilling wel goed werkt.

Hier vandaag de tweede boosterprik gehad dus kunnen als het goed is er weer even tegenaan.
    Nu alleen arm vrij gevoelig dus vanavond maar simpel eten hebben maar chinees besteld :D.

popje4, suuske1960, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.