-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Proberen is altijd nog een betere optie, dan niet proberen 8) Als de wereld alleen maar gaat bestaan in en van Willem de Zwijgers...Tja dan kenne me het helemaal wel vergeten :music: Succes morgen met de afspraken...

    Me ineens bedenkt ...Heb me Rick:inlove: na een vlugge snelle ochtend euh euh zoen enzo enzo :oops: Helemaal niet meer gezien o_O
    Hij zal toch niet zelf die dak op enz enz...toch niet, niet toch :wuerg: Straks hangt tie daar op 6 meter hoogte te bungelen :eek:
    Euh euh ...Maar ff niet aan denken he Hofje :wuerg:
     
    leni1955, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Goedemiddag kan nog net:)
    Nee hoor Hofje:inlove: niet zelf op het dak sta ergens op een wacht lijst erg druk natuurlijk.
    Hele dag bezig geweest met de schutting, kon schutting ergens anders vandaan halen was stukkie verder dan bouwmarkt waar ik normaal heen ga maar die hadden geregeld dat ik daar terecht kon. Als ze zelf nieuwe moesten bestellen gelijk 40 stuks afnemen:wuerg:. Niet ik natuurlijk maar de bouwmarktxD.

    Dus vanmiddag heerlijk in het zonnetje schutting vervangen.:p

    Spring het event ook maar over van sommige dingen heb ik niet genoeg op voorraad en wat een gedoe allemaal:wuerg:
    Ga rustig verder met de andere questen die ik nog moet doen zijn er nog genoeg:oops:
     
    leni1955, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ohw ... xD:inlove: Hoop dat het dak dan wel snel aan de beurt is ...
    0ok niet mee doet met event ? Hebben we mooi tijd voor andere dingen :music:...:oops:
     
    leni1955, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedenavond
    Lekker Venus, snijboontjes met allerlei lekkere dingen erbij, altijd goed ! Wij hebben vanaaf andijvie met gebakken agata (aardappelsoort) met tijm uit de oven en zalm (ook uit de oven) 0ok lekker !

    Event, nope gaat aan mij ook voorbij.

    Even een leuke: iedereen denk ineens dat de corona voorbij is. Op het werk kregen we een mail dat er vanaf deze week op kantoor maximaal 2 dagen in de week thuisgewerkt mocht worden en de rest gewoon op kantoor werken.
    Nu is er 1 dag voorbij en er is al een gedeelte die ziek zijn, ze hebben corona... Blijkt dat er 1 besmet was maar er nog geen last van had.
    Kortom, nope nog niet over..... Wie hier over nagedacht heeft heeft wat dingen over geslaan ;) Dat zal nog iets worden met het carnaval as weekend:wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 23 Februari 2022
    leni1955, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja sniet....beetje dom he toch....en nee het is nog lang niet over hoor er zijn mensen die het voor de tweede keer krijgen he....vlak achter elkaar dan...ppfff...beter thuis werken als dat kan...
    ;) fijne avond allemaal
     
    leni1955, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Nope die virus is nog niet weg, Gelukkig worden de meeste mensen die geprikt zijn en/of het al een keer gehad hebben en anderen volgens mij ook er niet zo ziek meer van, als in het begin het geval was ...
    Tja alles gaat open en ja Hofje is daar heul erg blij mee...sommige misschien niet, dat mag ...:) Maar ja de economie/ bedrijven enz ze moeten toch ook wel weer is geld verdienen, willen ze blijven bestaan.

    Hofje gaat zo lekker op de bank : Het Verhaal van Nederland kijken ... yep Hofje houd ervan
     
    popje4, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Dat is mooi Hofje, verhaal van Nederland houden wij ook bij :inlove:

    Oh ja Lied van vandaag; Pearl Jam, Jeremy.

    Edit; Goedemorgen, bijna fietstijd.
     
    Laatste bewerkt: 24 Februari 2022
    popje4, leni1955, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    De boerderij is startklaar voor het event, wil wel weer 2 piccolo kisten erbij.
    Ga ze dit jaar weer verzamelen tot aan het eind van het jaar.:)
    Fijne dag allemaal.
     
    popje4, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Hier farmpje ook start klaar nu wachten tot 2 uur.
     
    popje4, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Goedemorgen,
    Heb net de grappenmaker maar opgesloten in de kelder, kan hij daar maar grapjes gaan maken ben er helemaal klaar meexDxD
     
    popje4, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Gisteren gezellig een dagje naar mijn dochter geweest, zij heeft nog steeds hoofdpijn van de Corona, rest van het gezin is wel weer beter.

    Dit virus gaat nooit meer weg, wie dat denkt heeft blijkbaar geen idee hoe virussen werken, als ze er eenmaal zijn gaan ze niet meer weg maar komen ze in diverse varianten steeds weer terug, kijk maar de griep, verkoudheid en zo zijn er vast nog wel meer.

    Mee leren leven dat is van belang en dat alles weer open gaat vind ik ook een goede zaak, heb een schoonzoon die al 2 jaar zonder inkomsten zit vanwege Corona (evenementenbranche), kon het gelukkig wel hebben omdat ze zo zuinig zijn maar leuk is het zeker niet.

    En al die meneren in verweggistan weten ook niet waar ze mee bezig zijn en de "gewone" mens wordt er weer de dupe van, dat is altijd zo naar.8)

    Zit startklaar voor het event, kom maar op want er is toch alweer regen buiten:cry:, gisteren wel heerlijk genoten van het zonnetje:inlove:
     
    popje4, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemiddag :inlove:

    Nu ja goed :wuerg:
    Het nieuws over de enge vent en wat tie nu al heb gedaan...Ben der van slag van ...sorry ...Niet zoveel praatjes dus:oops:

    Lied van de Dag ; Dionne Warwick - What The World Needs Now
    :inlove::inlove:
     
    popje4, suuske1960, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Hou me lekker bij het event dat gaat wel weer lekker 8):music:.

    Eten wordt een Nacho schotel uit de oven (wereldgerecht) , heb ik al eerder gehad
    maar nu beetje aangepast :oops::D.
     
    popje4, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    goedemiddag.
    Hier in een hele diepe dip.
    Vanmorgen naar het ziekenhuis gebeld hoe laat ik morgen verwacht wordt voor de operatie.
    10 uur dus ik sprong bijna een gat in de lucht.
    Nog geen uur later werd ik teruggebeld. Operatie gaat niet door.
    BEDDEN TEKORT. Hoezo bedden tekort heeft dit soms weer te maken met een golf coronapatienten waar bedden voor vrij gehouden moeten worden. Het gaat mijn verstand te boven.
    Kunnen ook nog niet zeggen wanneer ik wel aan de beurt ben.
    Als de pijn te erg wordt dan neem maar pijnstillers.
    Ben helemaal uit het veld geslagen en heb nergens geen zin meer in.
    De boerderij laat ik maar even voor wat die is.
     
    popje4, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Ben nu hier door ook even uit het veld geslagen en weet niet precies wat ik moet zeggen >:(.
    Maar kloppen doet het niet , Thuva toch heel veel sterkte xD
     
    popje4, suuske1960, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lekker Venus, smakelijk !! Wij hebben vanaaf captains diner met koteletten, ook lekker !!
    Tja, wat er gebeurt momenteel Hofje... nope, geen goed woord voor :wuerg: Klopt Leni, de gewone man is altijd de pineut en mag alles betalen. We gaan ik meemaken-.-

    Thuva, bedden tekort :wuerg::eek: Hoe kan dat ? Wat een doffe ellende ! Getver, dit is echt niet meer leuk, het lijkt wel, of ze het erom doen>:(:wuerg::(
    Voor jou :
    [​IMG]

    Is er geen ander ziekenhuis waar je naartoe kan ??
     
    popje4, suuske1960, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    dit is echt van de pot gerukt. kan dit zomaar in NL ?
    sterkte thuva. ik zou ook de moed verliezen. maar daar schiet je ook niet mee op.
     
  18. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    heb contact gehad met de huisarts. Die kan het niet bespoedigen.
    Als hij mij aanmeldt bij een ander ziekenhuis dan volgt eerst een intake gesprek en dan alle onderzoeken die nodig zijn voor de operatie en dan is het nog afwachten of er een wachtlijst is. Iedere dokter mag mijn medische gegevens inzien maar ze willen toch zelf de onderzoeken doen. Kreeg van hem de tip om bij de ziektekostenverzekering bemiddeling aan te vragen.
    Heb dat vanmiddag ook gedaan en ik krijg over 4 werkdagen een aantal ziekenhuizen waar ik terecht kan. o_Ok hier weer hetzelfde verhaal, intake gesprek en onderzoeken en dan afwachten hoe snel je geopereerd kunt worden.
    Het spookt maar door mijn hoofd: beddentekort, hoezo de coronacijfers in de ziekenhuizen zijn toch niet meer zo hoog. Of moeten er bedden gereserveerd worden voor patienten die er met de losgelaten regels er maar op los gaan
     
    popje4, -matthias1952-, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, bijna fietstijd
     
    venus261256, leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Hoop dat het droog blijft Snietje.
    Kan ik straks even lekker de markt over.
     
    leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.