-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Sniet wat een pech met de schuifpui, zit er pas in :(

    Thuva balen zeg dat uitstel maar gelukkig niet al te lang.:)

    Hier onverwacht kleine man weer een dagje, gaat nog maar een slaapje doen op een dag, pffff vermoeiend voor oma hoor.xD
    Maar gezellig naar het tuincentrum geweest omdat ze daar een nieuwe speelhoek gemaakt hebben dus hij heeft na het eten van een tosti zich daar heerlijk vermaakt.:inlove:

    Eten vanavond pasta met versgemaakte gehaktsaus en salade met mais en avocado, was erg lekker.:)

    Op de farm is het hooitijd, voorraad was schrikbarend gedaald.8)
     
  2. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    *PLOF* goedenavond
    Ik lees weer lekkers :inlove:xD:inlove: Lekkere tosti's, pasta met gehaktsaus en bami met vanalles erop en eraan, mjam mjam !! Wij hebben vanaaf kipkerrie met suri, ook lekker :inlove:

    Nu gaan we vergaderen wat de schade is aan dit appartement, vanmorgen stond er water onder het luik van de lift (waar de motor hangt) Kortom: we gaan lekker:wuerg:

    Oeps Leni, misschien ligt het aan mij ?:oops:

    o_O Heb ik toch zomaar een kakaponest van een M-stal, JoepieeeeeeeeeexD
     
    Laatste bewerkt: 21 Februari 2022
    nientje1950, leni1955, venus261256 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    S6 met alle schade's.
    Snietje werk ze, ik ga ook dadelijk weer op pad.
    Fijne dag allemaal.:)
     
  4. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Werk ze Suuske !

    Goedemorgen, bijna fietstijd
     
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    LotteLientje heb event uitgespeeld xD en nu maar liefst 320 GB op het tellertje staan xD Dat wordt shoppen in de tempel:music:
    Zo dan, nu even weer rustig en hopen dat het weer ook is een beetje rustig blijven doet...

    En die enge vent daar in verweggiestan, zich bedenken doet of zich ook rustig gaat en blijft houden...Na al dat gedoe, vreselijke dingen en ellende met het virus enz enz enz ... Had Hofje zich toch een andere tijd voorgesteld...En niet bang te hoeven zijn voor oorlog en andere ellende :cry:De wereld lijkt steeds gekker te worden en op zijn kop te staan...:wuerg: Hofje heftig hopen doet, dat het met een sisser af mag lopen en de wereld weer is een beetje liever, mooier, vriendelijker, vrolijker enz enz enz mag worden...:oops:

    Nu Een snel bakkie koffie en als de sodeju naar Paps en Mams ... Lied van de Dag : Tino Martin & Samantha Steenwijk – Een Keer
    :inlove::inlove:
     
    suuske1960, Raycko, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Had je bericht nog niet gelezen dat lotte lientje event uit had gespeeld en had haar dus een di gestuurd. :wuerg: Morgen krijgt ze wel weer dat andere kado;)
     
    suuske1960, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    :inlove::inlove:... maakt niet uit Rick, en geeft niet hoor :inlove:
     
    suuske1960, venus261256, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Nee hoor Sniet dat ligt niet aan jou, sommige dieren eten nu eenmaal graag hooi dus gewoon aanvullen, duurt maar 20 minuten dat scheelt.:)

    Ja hofdame dat hoop ik ook al heel lang maar ik ben bang dat we nooit meer een rustige "normale" wereld krijgen met al die machtliefhebbers en mensen die naar verweggistan reizen en van alles mee terug nemen.:wuerg:

    Zo maar even naar de fysio en hopen dat die wat aan mijn hoofdpijn kan doen door mijn nek weer wat soepeler te maken, mijn zwakke plek zullen we maar zeggen en met deze rare wereld en het nare natte weer wordt het er niet beter op.8)

    Ik duik lekker in de virtuele farm en laat de boel de boel.-.-
     
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Middag ,
    Ben lekker bezig geweest vandaag al was het beetje fris maar auto aan de binnenkant maar weer
    eens een grote schoonmaakbeurt gegeven en toen ook gelijk maar de buitenkant gedaan en
    die ook weer in de was gezet 8).
    Nu maar even op de boerderij bezig met tarwe en wortels aanvullen en misschien ook nog de hooi want
    die kom ik momenteel wel chronisch tekort :wuerg:.

    Verder maar alvast voorbereiding voor het eten doen wordt rode bietjes met ui , aardappeltjes
    en een verse worst , krijg je wel rode handjes van met raspen van die bietjes >:(.
     
  10. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Yep, laten we hopen dat de grote meneren allemaal blije guppies worden die er een mooie vrolijke en liefdevolle wereld van maken. Dat lijkt met wel gezellie ! Met een sisser af laten lopen mag ook... Als dit maar niet escaleert :oops:

    Lekker Venus!!:inlove: Enneuh, rode handen zijn romantisch ;) Wij hebben vanaaf zuurkoolstamppot met klapstuk uit de oven, ook lekker ! :inlove:

    Lied van vandaag; Metallica; ride the lightning 8)
     
    Laatste bewerkt: 22 Februari 2022
  11. LotteLientje

    LotteLientje Gelegenheidsauteur

    Mama Hofje is in staat er heen te gaan en de grote meneren hunnie oren eens flink te wassen -.-
    Heb maar gezegd dat ze toch maar beter nog even hier ken blijven :wuerg:
    Maar leuk ist helemaal niet ...
     
    leni1955, popje4, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Lottelientje, Nope, hou Hofje maar hier, we willen niet dat haar iets overkomt. Daar hebben we andere dingen/mensen voor om de oortjes te wassen, laten we hopen dat hun het in banen kunnen leiden.

    Hooliganstijd xD:inlove:
     
    leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Raycko

    Raycko Actieve auteur

    Nou Hofje, hunnie koppen zijn erg hard, en de oren ook!
    Blijf maar lekker hier thuis, dat scheelt zere vingers!

    :)
     
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemorgen ,
    Weer een nieuwe dag eens kijken wat we gaan doen vandaag :music:.
    In ieder geval wachten op de FAQ voor morgen is kijken wat daar in zit 8).
     
  15. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Goedemorgen, bijna fietstijd
     
    leni1955, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. suuske1960

    suuske1960 Keizer van het forum

    Goedemorgen.
    Snietje werk ze, ik ga ook weer op pad voor een daggie werken.
    Mooi Venus weer een event.:)
    Fijne dag allemaal
     
    leni1955, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goedemorgen :inlove:

    Niet eens naar dat *enge land* zou durven gaan xD Maar eerlijk gezegd; Zou best wel is met zo ene enge vent een vet gesprekje wil hebben...Het waarom, hoezo en tja weet je WHY ????? o_O Het nut, de zin enz enz ... Hofje snapt niks van zulke mensen ... :wuerg:
    Zo zinloos en verdrietig in weze -.- ...

    De Faq nieuwe event gelezen..nuja halverwege al afgehaakt ...:wuerg: ... De rillingen liepen al over Hofjes mooie ruggetje-.- ...Bbbrrrrr.....Das geen Hofjes event en dan hou ik het netjes xD
    Bent Hofje mooi een weekje vrij...

    Hier dan eindelijk de zon :inlove: Het is prachtig weer, ken Hofje mooi is even de buitenboel gaan doen ...Morgen zal het wel weer regenen-.- Over nuttig gesproken :music:

    Lied van de Dag ; Ik Leef M'n Eigen Leven · André Hazes
    :inlove::inlove:
     
    leni1955, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Goedemiddag ,
    Hier farmpje al goed ingericht voor de start van morgen dus gaat wel goed komen :D.
    Hofje lekker een week vrij 8) kan ze in ieder geval de piccolokisten niet voor me neus wegkapen :music:.
    Zou zelfs ook niet met die gasten willen praten want heeft toch geen zin>:(.

    Eten vandaag snijboontjes met ham en spek , aardappeltjes en een gepaneerde zigeunerschnitzel ,
    ben ik weer helemaal happy.
    Behalve dat ik morgenochtend niks op de farm kan doen want alle velden doen mee :wuerg:.
     
    leni1955, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Je kan altijd met je vrouw of dochters morgenochtend even naar de action gaan Venus :music:

    Succes met event en de piccolo kisten -.-xD Hofje ziet echt niet zitten om een week lang op heul de Roze Hof *gevangen* te zitten in een event :wuerg:...

    Juist nu wel is heul graag met die gasten zou willen praten; Veel praten zelfs...praten is altijd goed, zonder praten en alleen daden komt men niet ver of verder...Niet alleen in deze soort van kwestie, maar alle soorten kwesties...Zwijgen en of doodzwijgen is de grootste fout die je kan maken. Praten en in gesrpek blijven , in welke vorm van relatie en dergelijke dan ook...Het is nu eenmaal heel belangrijk...:oops:

    Men is de leider van een volk/land...Wat bezielt jouw dan om niet goed voor de mensen in je land te zorgen-.-... Wat bezielt jouw om elke keer weer je land in onnodig conflict te brengen. Waarom steeds maar weer dat landje pik...Wat beweegt hun, wat zijn hunnie doelen of bedoelingen daarmee. Hofje kan dan veel in tegenspraak daarin brengen:music: En polderen, ben heul goed in polderen xD ...

    Tja en dan Hofje wilt ook gewoon graag dat weten of doorgronden:oops:...

    Zo alles geboend en gezeemd buiten, zelfs nog heerlijk de boterhammetjes buiten gegeten in die zon :inlove: Laat de Lente dan nu maar komen :inlove:
     
    Laatste bewerkt: 23 Februari 2022
    leni1955, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Helaas dat gaat het niet worden naar de action , stond nog afspraak met me oudste die voor
    onderzoeken naar het ziekenhuis moet MRI , EEG en nog eentje maar die weet ik ff niet meer :cry:.
    Maar zou met haar meegaan , dus ochtend zit wel vol:).

    Zou misschien wel met ze willen praten maar helpt toch niet>:(.
     
    leni1955, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.