-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Raycko

Raycko Actieve auteur

Ziet er super mooi uit Hofje, als ik klaar ben moet ik even opzoeken hoe ik een foto van de boerderij hier neer kan zetten.
    Kan nog wel even duren hoor...

2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

ik hoop dat het meevalt met je zoon, en ook voor jou. als ik het begreep ben jij anti.. niets mis mee hoor, jouw keuze.
    ik hoop echt dat het allemaal meevalt
    heel veel moed en beterschap.

Laatste bewerkt: 6 Februari 2022
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Zo, net gegeten, nu tijd voor de tanden in 5voud en daarna lezen in bed :inlove:

4. popje4

popje4 Levende forumlegende

ben anti corona ja...hahahah nog test gedaan vandaag die was negatief hihihi we gaan t morgen zien...punt is dat.... maar ja dat vind ik...zal er maar niet over beginnen dus truste allemaal en morgen gezond weer op....

5. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier een heel lui weekend gehad, dan kan ik er weer tegen aan.:)
    Popje en wie het nodig heeft beterschap.
    Fijne dag allemaal.

6. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd.

suuske1960, popje4, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Fijne werkdag voor wie aan de bak moet , zelf ben ik nog 2 dagjes vrij.

8. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen :inlove:

Nog aan het nagenieten is van het ruil event :inlove: Het wel erg vermoeiend is /was...Dat merkt Hofje nu best wel :music: Verschrikkelijk verwend is. Ontzettend gelachen heeft en lol gehad ook. xD ... LotteLientje haar molentje draait overuren. Zoveel beestjes die nu eten willen. En zoveel boompjes die nog een plekkie moeten krijgen. Rozijntje heel blij en verliefd op haar roze rodeo :inlove: En dankbaar dat haar geheime weldoener er weer was. Nog een eierboom gescoord heeft. 0ok zeer goed gaat daar.

En dan de Roze-Hof ; Die gewoon nu uitpuilt van het mooie Roze ...xDxD ... Zo blij mee is :inlove:

Nu eerst ff een bakkie koffie en dan maar is aan de poets hier ...Lied van de Dag; Touch Me In The Morning · Diana Ross
    :inlove::inlove:

EDIT: Hoe mooi en toepasselijk is dit dan xDxD

Laatste bewerkt: 7 Februari 2022
    suuske1960, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag ,
    Schiet wel op zo Hofje al zoveel dochters en dan wordt je er zelf eentje en ook nog op
    het platteland 8).
    Hier nog steeds een beetje aan het inventariseren wat er allemaal gebeurt is met het ruil/cadeau event :D.
    Wordt weer een hoop bijwerken :wuerg:.
    Dus weer lekker aan de gang gaat op het farmpje 8).

Eten wordt vandaag Boerenkoolstampot met lekkere rookworst en Jus :p.

suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. HofvanDromen

Tis wat he ...:music: En dan alleen Hofje nog getrouwd ... De dochters niet ...worden misschien wel ouwe vrijsters :wuerg:... Al zijn er van de 4 nog maar 2 in het Platteland :oops: ... Waarvan er maar 1 misschien nog wilt trouwen ...Maar ja ...Klets grage boeren zijn ter nieto_O ...Een wildvreemde vind Hofje ook best eng

Hofje zelf hoeft niet veel te inventariseren ... wat er is binnen gekomen staat op het land ...Wat er uit gegaan is ...euh dat heb ik niet bij gehouden :wuerg:xDxD

Nog even verder met de poets gaan doet ...

EDIT: xDxD Der was in ene een vliegtuigen file boven Hofje velden ...Schiphol was er niks bij :wuerg:... Dank jullie wel :inlove:

suuske1960, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. snietje1

*PLOF* Goedenavond, Sniet heeft een zeer vermoeiende dag achter de rug. Komt wel goed, kep ook bij een nieuwe dierenzaak gekeken wat voor diertjes ze hadden : niets voor mij, jammer, ik had me die tijd kunnen sparen, maar dan had ik het niet geweten;)

Ik lees wel weer lekkers, boerenkool, heerlijk ! Het moet wel lekker geweest zijn Venus xD Wij hebben vanaaf macaroni met een boel veel groente met ricotta xD:inlove:

Dadelijk tijd voor de Hooligans, maar eens kijken of ze eruit willen.

Mijn Farmvrouw zit er nu beter bij, ik hoop dat ze een mooie tijd heeft in den vreemde:music:xD Tis maar goed dat ik de mooiste boerderij heb, anders zou ik heul zielig zijn zonder mijn Farmvrouw:inlove: Was echt een heule gave/geweldige ruilevent waar ik helemaal happy van ben. Ik kijk zoveel naar mijn nieuwe stallen, zó mooi :inlove::inlove:

12. HofvanDromen

Euh Sniet ... ist in je bezemstok gevlogen ofzo -.-....Der is ter maar 1 met de mooiste Boerderij 8)...en das Hofje xD

Jammer dat ze geen beestjes voor je hadden ...

Hier nog spannend nieuws : Jongsten waren bij verloskundige geweest, even een extra controle en daarop een echo extra ...
    Het scheen zo te zijn dat de kleine dame nog steeds in stuit houding lag :wuerg: Dat moest veranderen of anders wordt het op zeker een keizersnede bevalling...:wuerg: Vond al vreemd, Ik zei nog van de week tegen jongste schonedochter ... Het zou kunnen dat de kleine dame nog moet draaien, maar zo jouw buik te zien is ze volgens mij al een stuk ingedaald...:music: ... Nu blijkt na de echo, dat de kleine dame dus al heel ver ingedaald is :eek:...En helemaal niet in een stuit ligt 8)... Ze schatten nu dat de kleine dame minstens 14 dagen eerder gaat komen :eek: Allememachies ... Oma Hofje moet nog veul doen en opschieten dus...En jawel ook op deze echo was het nog steeds een meisje xDxD... :inlove:

vinc05, suuske1960, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Hofje, mijn bezemsteel is nog steeds heel, maar tja, het feit ligt zo : ik heb de mooiste roze boerderij 8):inlove:xD Jij hebt de tweede mooiste8):inlove::p (even bukken)xD

Hofje, whouw, joepie, dat klinkt goed, je wordt nog eerder oma Hofje:inlove:xD En dat met vaak een klein Hofje (sommige lijken op oma, of krijgen er dingen van mee die heul herkenbaar zijn) Mooi meis !! Dit is heul goed nieuws !! Wanneer is ze uitgeteld ?

suuske1960, venus261256, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Het 1e boek wat Hofje haar klein dochter gaat voorlezen -.-

Hofje is zelf in een stuitligging geboren - Yep was toen al eigenwijs :music:....Niet met een keizersnede - Dat deden ze toen nog maar zelden ...

Euh nouh het was eerst 2 april ...Wat natuurlijk al de grap van de familie werd ... Wij zeiden steeds ...dat wordt 1 april xDxD
    Al was't voor de kleine dame natuurlijk niet heel leuk ... die datum dan ...
    En hoe meer de zwangerschap vorderde, hoe meer ikzelf het gevoel al had...Die kleine dame komt eerder ...:oops: ... Nu wordt het dus ...Met een grote slag om de arm :music: een 14 dagen eerder ... Hofje heeft het gevoel op 21 maart ...geen idee waarom. Dat heb ik al heul lang :oops:...
    Of ze op Oma gaat lijken, kweet niet of dat nou wel zo goed isxDxD ...

vinc05, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Jaaaaaaaaaaaaaaaa, lees het ook aan mij voor, ik heb hem als kind gemist xD
    Tis ALTIJD goed om op Oma te lijken, Ik lijk ook in vele dingen op mijn oma 8)xD Was niet iedereen van gecharmeerd, maar je kan niet alles hebben. Ik ben er nog steeds trots op8)

16. HofvanDromen

Tuurlijk moet je daar trots op zijn 8)
    Ik zal het de kleine dame vertellen Snietje, als zij daar is xD:inlove:

Oke oke ... Hofje leest vast voor ...1 blz :music:... kon het hele boek niet ...Maar verdraait ik geloof dat ik het ga kopen xD

Nu lekker op de bank onder de knuffeldeken ... Slaap Lekker Allemaal ... Met Mooie Dromen
    :inlove::inlove:

17. snietje1

xDxD:inlove: Mooi boek Hofje:inlove:

18. popje4

popje4 Levende forumlegende

gefelie hofdame mooi level hoor en oma das best leuk toch ...hier alle drie positief getest dus deuren op slot....krijg ik wel mijn code hahahah tja

vinc05, snietje1, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Event is klaar op naar de volgende maar.:)
    Eten was gisteren ook boerenkoolstamppot, en voor vandaag wordt het spagettie met een gehaktsaus.
    Nu eerst weer werken hoop op een dag als gisteren, dan kan ik tussendoor de OS volgen.;)
    Fijne dag allemaal.

20. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd.
    Popje, beterschap !

venus261256, popje4 en HofvanDromen vinden dit leuk.