-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Wat bedoel je Hofje? (heul onschuldig gezichtje)

2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Schud de wilde witte zilveren krullenbos nog maar eens. -.-

Hofje gaat even de action onveilig maken ... :music: ... Doe geen dingen die Hofje nu juist wel zou doen xDxD

3. snietje1

Heb ik even geluk, ik doe dat nooit 8)xD

4. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Zo ben nu wel klaar weer met ruilen en weggeven op naar de volgende keer :D.

Nog even farmpje nalopen en aan het eten gaan denken wordt wel gemakkelijk
    dus patatje met frikandel , hotdog en kalfskroketje ofzo , misschien kaassouffle erbij :):p.

5. popje4

popje4 Levende forumlegende

ooo snietje arme muis sorry lees net pas....hier jongste zoon positief getest:cry: wij mogen morgen.....dus de deuren hier zijn op slot pppff

6. snietje1

Oei Popje, sterkte !! Dank je Popje !:inlove:

Lekker Venus ! Wij hebben nog chinees over van gisteren, ook lekker !

suuske1960, venus261256 en HofvanDromen vinden dit leuk.
  7. HofvanDromen

Jammer Popje, Maar met zoveel besmettingen in het land ... Tis haast onmogelijk om het niet op te lopen :wuerg:

Ohja .. moet nog koken ook :wuerg: nog geen idee heeft:oops:

suuske1960, snietje1 en venus261256 vinden dit leuk.
  8. Raycko

Raycko Actieve auteur

Doen jullie allemaal mee met de events? Ben nu af en toe weer aanwezig, maar ik weet nog niet hoe ik het ga doen.
    Een leuke boerderij maken en deze laten staan en oogsten, of meedoen met al die events...

Twijfel... o_O

snietje1 vindt dit leuk.
  9. HofvanDromen

Hofje doet zelden mee aan events ...Haal soms de krenten uit de pap... Doe soms wat questjes in de coop. Maar ben meestal vooral bezig met voorraden aanvullen ... En de Roze - Hof mooi maken of op nieuw inrichten ... Euh eigenlijk rotzooit Hofje maar wat aan:wuerg:xDxD

venus261256, suuske1960, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik doe allebei xD

venus261256, janniekwak en snietje1 vinden dit leuk.
  11. Raycko

Raycko Actieve auteur

Tja Hofje, is misschien nog wel het beste wat je kunt doen, gewoon wat aan rotzooien... Als ik denk aan al die events en om de paar uur alarmklokkies moet zetten om het te halen... Ik weet het niet hoor. Zie de stresslevels al oplopen. Niet goed voor Raycko`s...
    xD

Is dat niet heel veel uurtjes aan je lappie kakelot?

Laatste bewerkt: 6 Februari 2022
  12. snietje1

Raycko, ik doe misschien 3x per jaar mee aan een event, als je full-time werkt is het niet te doen zonder veel geld in te steken. Dat ben ik echt niet van plan. Ik rommel ook wat aan zoals Hofje en heb er heul veel lol in. Toevallig heb ik aan het huidig event meegedaan en gehaald. Dat kon ik met de SM-bomen die ik heb. Nu is de mest weer ver op en ga ik weer sparen:)

Zoekt je toevallig nog iets met het ruilevent ?

13. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Goedenavond allemaal,
    En Hofje:inlove: de action geplunderdxD
    Snietje wat naar van je muisje:cry:
    Ja popje de corona houd flink huis de kans op besmetting is wel erg groot.:wuerg: Het is heel goed oppassen met wat je doet. Wij komen bijna nergens meer, als ik boodschappen haal ( dat doe ik liever zelf dan om ze te laten bezorgen) ga ik vroeg.
    Het leven word wel erg saai zo>:(
    Rayco ook ik spring regelmatig events over vooral die waarbij je nog een spelletje moet doen. Heb momenteel veel tijd om farmerama te doen en anders is er ook niks.

Eten vanavond was lekker makkelijk broodje gebakken ei:p
    Hadden niet veel zin in iets;)

venus261256, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

Niet leeg geplunderd ... Ze hadden niet echt leuke dingen :cry:

Kom al bijna 2 jaar nu eigenlijk al nergens meer :(...Tis een zeldzaamheid geworden :(

15. snietje1

Lekker Rick, eitjes zijn altijd lekker :) Dank je :inlove: Ik zou willen dat mijn beestjes net zo lang leven als ik, jammer genoeg werkt dat niet in de muizen en rattenwereld-.-
    Boodschappen, wij laten het thuiskomen, voor ons geweldig, leve de elektrische autootjes die het komen brengen :inlove:xD

Hofje, jammer voor je, je geniet er altijd zo van.

venus261256, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

Klopt Snietje ...Maar of het nou ook door dat corona gedoetje komt, met die mondkapjes enz en ik weet het niet ...
    Ik loop niet echt meer als een blij ei door die winkel of andere winkels ... En vanzelf wordt Hofje ook een stuk selectiever ofzo o_O
    Steeds vaker denk ik dan ...Ach dat heb ik eigenlijk al...en soms ook van en steeds vaker ook...Wat moet ik er eigenlijk mee:oops:...
    Moet niet gekker worden :wuerg: ...

Zal ik eens wat zeggen en vertellen ....:music: Feitelijk is voor Hofje de Papegaaien verzamelgedoetje klaar xDxD ... heb een prachtig veldje zo ...nu nog even wat kleine dingetjes erbij zetten en dan ist klaar:inlove: ... ongelofelijk ...xD ...Zal straks wel ff foto plaatsen

17. rickvenema

Ben benieuwd hoe het geworden is:)

En je hebt gelijk winkelen is geen leuk en ontspannend uitje meer. Steeds vaker is het van bestel wel online:wuerg:

18. Raycko

Raycko Actieve auteur

Dank jullie voor de reacties!

Ik denk dat ik er ook een rommelige boerderij van ga maken, dat vond ik in het begin al leuk om te doen.
    Het is leuk om te zien, en je hebt er niet zo veel werk aan. En het is eigenlijk ook wel zoals jullie zeggen, er is niks mis me om af en toe met een interessant evenement mee te doen als dat kan. Op je gemakkie...

Fijn weekend. ;)

suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

Het Roze Papagaaien Paradijs
    :inlove::inlove:

Superblij Mee :inlove:

Katinka1700, vinc05, .Fisherman. en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. rickvenema

Ziet er geweldig uit:)