-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Middag ,
    Hier stonden alle items gewoon in de schuur dus was simpel 8).
    Alle bonuscodes zijn ook binnen :D.
    Eten vanavond vietnamese wokgroente met gekruide aardappeltjes en tartaartje :p.

leni1955, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Mooi dat het gesprek de goede kant op ging Sniet:inlove:En dat die over de datum kleuter lekker niet zijn zin krijgt -.- Wat een sukkel-.-
    Alle codes en bonussen opgehaald heeft ...8) Alle siertuinen leeg gekierperd heeft, opzoek naar de items ....:wuerg:maar liefst 1 hele wolkenrij kunnen vullen -.- Bloedhekel heeft aan deze vorm van kadootjes geven ...-.- Men kan nu eenmaal niet altijd op de boerderij zijn -.- ... A fijn ken mij het schelen...xD Dan maar wat minder Ep binnenhalen :music: Kopen voor TG doet Hofje die items niet 8)...

Hier aan de fok gegaan voor een 2e Struisvogel Roze Broed Werkplaats ... Het wil alleen nog niet zo lukken :wuerg:... Bovendien zo graag de zon weer is wil zien...Wordt gewoon een soort van depri van dit al wekenlange zelfde grijze saaie weer:cry: Terwijl Hofje zelf toch altijd wel het zonnetje in huis is :eek: Ziet zelfs zij de zon niet meer in het water schijnen of zoiets :oops:

Lied van de Dag ; Beth Hart - Caught Out In The Rain
    :inlove::inlove:

leni1955, venus261256, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Hier gaan we prei kerrie schotel uit de oven eten.:p

leni1955, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Goedenavond, ik lees weer lekkers, preischotel en wokken, lekker ! Wij hebben vanaaf boerenkoolstamppot met voor mijn wederhelft een slavink en een rundervink (hij kan niet op 1 been staan) en voor mij uitgebakken speklapje.

Hier ook alle bonussen opgehaald en de wolkjes gevuld, ondertussen gewassen en opgehangen, Hooligans losgelaten en nog tig andere dingen gedaan.
    Nu tijd om lekker uit te rusten, morgen weer een nieuwe dag.

leni1955, popje4, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. HofvanDromen

De 2e Roze Struisvogelbroedplaats op de Roze-Hof net heeft kunnen verwelkomen:inlove:...Kon ene Schaatsstruis kopenxD ...Dus half zelf gemaakt, half met BD gekocht. Het koste een hoop :wuerg:...Maar dan heb je ook wat:music:...
    Nog net 3 miljard BD nog maar hebben doet :oops:... Der helemaal moe van is ... Snel onder de knuffeldeken op de bank kruipen doet ...
    Zo Kunst en Kitsch kijken :inlove:

leni1955, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. snietje1

Gefeliciteerd Hofje !! Die is mooi hé ! Veel plezier met kust & kitsch, die kijken wij morgen of overmorgen.

HofvanDromen, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier de items nog op de velden, denk van het weekend ff kijken waar ze allemaal staan.:)
    Vandaag komt me nieuwe fiets, nee geen elektrische heb daarvoor nog geen opbergruimte.
    Fijne dag allemaal.

HofvanDromen, leni1955, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. snietje1

Gezellig Suuske, een nieuwe fiets, wat voor soort fiets heb je?

Goedemorgen, bijna fietstijd.

suuske1960, HofvanDromen, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

gefeeli hofdame die is zeker erg mooi....en fijn suus een nieuwe fiets....
    vandaag eten we erwtensoep gisteren avond nog gekookt altijd lekker na een dagje staan....en straks werken en laten testen voor toegang als negatief is .....waar ik wel van uit ga geen klachten en zo....maar ja je weet het soms niet he....dan morgen lunchen met de pas geworden ouders.....we gaan het meemaken...fijne dag allemaal

snietje1, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie middag. hoe gaat het met de baby en de ouders?

popje4, snietje1, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  11. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Was even weg maar inmiddels alles weer gelezen en gelikt.

Sniet goed gedaan, ik ben supertrots op je:inlove: en hoop dat je in de andere baan weer plezier hebt, dat is heel belangrijk als je nog een tijdje door moet.

Suus veel plezier met de nieuwe fiets, maar geen plek voor een elektrischeo_O, mijne neemt niet meer ruimte in dan een gewone stadsfiets, ik ben wel van mening dat zolang je kunt een gewone fiets prima is, ik heb er geen lucht meer voor.:cry:

Venus langzaam beter, mooi en houden zo.

Dochter en haar gezin inmiddels ook besmet met het corona virus :(maar gelukkig niet heel erg ziek.

Zoon en schoondochter inmiddels onderweg naar de zon met de kleine, overige kinderen naar hun andere huis, inmiddels allemaal weer negatief getest.:)

Farm zijn gangetje, veel lange gewassen omdat het event al een aantal dagen klaar is, cadeautjes mogen jullie wel even overslaan (ik vergeet ze steeds te geven:oops:)

Yesss, mijn eerste tg boom uit een kist gekregen.:inlove:

Popje veel plezier bij de kleindochter.

Laatste bewerkt: 27 Januari 2022
    venus261256, popje4, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. HofvanDromen

Goedemiddag :inlove:

Feli Leni TG boom is leuk xD...Yep die fiets vroeg ik mij ook al af ...Een gewone neemt net zoveel plek in als een elektrieke en tja Hofje ken niet meer zonder ...De kleine beentjes willen dat niet meer enzo enzo :oops:
    Veel plezier Popje bij je kleindochter :) Geniet ervan ...Hofje zit nog even een poosje in de wacht ... Voorlopig moet ze nog maar even veilig bij haar mama in de buik blijven ...Kan ze groot en sterk worden ...

Moet morgen naar het Museum :wuerg: Rozijntje kwam hier binnen rennen. Mama Hofje Mama Hofje we kennen naar het tropenmuseum.
    Morgenmiddag wil ik gaan, en ja jij gaat gewoon mee hoor ...Rick kan best een dagje zonder jouw :eek:Dat zei ze gewoon o_O Nah als ik het zo allemaal lees Rozijntje zei ik nog:music: Dat zal het meer als een 1 dags museum bezoek zijn:wuerg: Ja zeg zei Rozijntje, je ken toch gewoon de nachten bij Rick thuis doorbrengen :eek: Doe nou maar, er zijn bomen te verkrijgen die wij nog niet hebben enzo enzo :wuerg: Nah vooruit dan maar weer ...Hofje gaat wel mee op museumtoer ...Tja blijft toch je kind :oops:

Lied van de Dag ; Bucks Fizz - The Land of Make Believe
    :inlove::inlove:

venus261256, popje4, rickvenema en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. suuske1960

Goedemiddag.
    Klopt helemaal dat de elektrische fiets evenveel ruimte inneemt.
    Maar ik heb een groot huis en een grote tuin, maar geen schuurtje voor een fiets.
    Zodra die er is wil ik ook wel elektrisch fietsen, baal ervan als een 90 jarige mij voorbij scheurt.xD
    Maar kocht elke 2 jaar een oude rammelfiets, en nu eens een nieuwe zonder een slag in het wiel of remmen die zeggen doe het zelf maar.xD
    Eten vandaag zalm met pasta pesto.

Wil ook wel weten hoe het gaat met je kleindochter Popje.

venus261256, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ah Suus, zelfs 90 jarige scheuren mij voorbij xD maar zij vallen en ik niet8) Op een elektrische fiets kun je ook relaxed rijden, ik rijd altijd met heel weinig ondersteuning alleen de brug op niet.

Op bahama alles klaar voor het event van morgen.:)

venus261256, popje4, HofvanDromen en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. snietje1

Popje en Suuske, lekker !!! Pasta pesto en snert, mjam mjam !! Wij hebben vanaaf vispasta, ook mjam mjam.
    Dank je Leni :inlove: verder gaan we het meemaken. Vandaag vroeg de overjarige kleuter me om volgende week om tafel te zitten met mijn collega en mij. Ik weet ondertussen al wat hij wil vragen (niet van hem natuurlijk), dat wordt een simpel antwoordt : NIETS (vraag is wat ik meeneem qua werk naar de nieuwe plek) -.- Hij spoort echt niet:wuerg: Gefeliciteerd met je TGboom !!
    Fietsen, altijd lekker, je moet het alleen bijhouden, ik vind het altijd het leukste als ik die elektrische fietsen inhaal xDxD Dat gebeurd regelmatigxD

Voor iedereen die het nodig heeft voor de familie : beterschap !!!!

Lied van vandaag Heart, Barracuda 8)

venus261256, suuske1960, popje4 en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. fruitje70

fruitje70 Forumbeginner

hallo,

helemaal opnieuw moeten beginnen, alle hulp is dus welkom :) :music::p;)

17. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Veel plezier in het tropenmuseum Hofje:inlove: en Rozijntje en ja hoor ik red me best een dagje of meer dagjes alleen:p

venus261256, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

hoi fruitje welkom terug dan....
    met kleindochter gaat het goed ze begint te groeien schoondochter gaat iets langzamer maar komt er vast ook wel weer duurt gewoon...heeft tijd nodig he....met zo ene ziekte maakt het niet gemakkelijk he maar ze is een bikkel hoor niks klagen of mopperen ze geniet gewoon van haar dochter echt een toppertje....
    en ik mag ook gaan want was negatief getest vandaag....voor de zekerheid toch maar gedaan he...nou voor iedereen die het nodig heeft...een knuffel.... slaap lekker en morgen gezond weer op....

LucieSchreurs, janniekwak, leni1955 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Popje, beterschap met je schoondochter en geniet van het kleine wondertje.

Goedemorgen, bijna fietstijd

popje4, leni1955, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. suuske1960

Goedemorgen.
    Fijn om te horen dat het goed gaat Popje.:)
    Hier ook nog even werken en dan weekend.
    Fijne dag allemaal.