-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Hofje, ik ben opgevoed dat het allemaal eetbaar en lekker is (mits goed klaargemaakt) Dus als kind hielp ik al mee slachten en klaarmaken van dieren. ;) Tja, tegenwoordig herkent het gros niet het verschil van een konijn of een kat als ie geslacht is, ook apart. Er moet nu een plakkertje opzitten met wat het is en hoe je het klaarmaakt o_O Ik zou willen dat mijn oma nog leefde en dat zag in de winkel xDxDxD Lijkt me geweldig om dat te bekijken.

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

snietje dan toch....pppfff wat een gedoe daar op dat werk....dat je het nog leuk vind?? hihihih oma ppff die zou haa rogen uit kijken denk ik....fijne avond allemaal

en o ja lied van de avond: Bright eyes van Art Garfunkel ;)

3. snietje1

Mooi lied Popje, is van Watership down.

Leuk, nope is niet leuk, ik heb wel een bestemming voor die..... Maar ja, je moet toch eten en wonen hé.

leni1955, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Weet ik toch Snietje ;) ...Ben zelf zo ook opgevoed ...Mocht ook helpen met kippen plukken en met de pootjes daarvan spelen.xD
    0ok fazanten enz en dan uitkijken met de kogeltjes:music:...en ja zelfs ook konijntjes:oops::cry: Zelf eet ik het niet ...Vind wild enz echt niet lekker...:wuerg: Later in de Slagerij ook genoeg gezien en gedaan...

Die vent op jouw werk die denkt dat tie de baas is, echt heel graag, zo graag eens een flink schopje wil geven -.-

Nu lekker op de bank onder de knuffeldeken kruipt ...Het was weer een spannende dag xD

5. snietje1

Ach tis geen vent, gewoon een vervelende kleuter van over de 60 8)
    Ik weet dat je dat weet, maar elkaar plagen mag wel eens af en toe;):p Met kippen kon ik altijd mijn oma op de kast jagen (wel je hardloopschoenen aandoen) een onthoofd kipje loslaten op de plaats xDxD Kan je poetsen als een gek om het eraf te krijgen, dat is echt lopen als een kip zonder kop xDxD

Geniet van je knuffeldeken meis, ik ga hier dadelijk de boodschappen ontvangen en opruimen. We hadden vandaag een ander tijdsstip als anders. Prima allemaal, lekker lui boodschappen doen :inlove:

6. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Ohw dan mag Hofje zeker een flink schopje gevenxD ...Allememachies, die zijn het ergste, die kleuters van over de datum :wuerg:

Klopt van die onthoofde kippetjes ...Die lopen inderdaad echt als een kip zonder kop en door xDxD Zo leuk ...

Succes met de boodschappen en zet hem op morgen -.-:inlove:

7. popje4

snap ik sniet van dat eten en wonen....maar wel jammer van die over de datum kleuter....en inderdaad uit die prachtige film waterschip down...

nog een voor t slapen gaan.....flappie van youp van t hek !!!!:p

leni1955, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  8. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Alle berichten weer bijgelezen, Snietje s6 zal vast wel beter worden na het gesprek op je werk.
    Fijne dag allemaal.

leni1955, popje4 en snietje1 vinden dit leuk.
  9. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd, dank jullie voor de steun, we gaan het vandaag weer meemaken ;)

leni1955, janniekwak, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Gaat rustig aan vooruit , nog niet bij gelezen maar dat komt nog wel.
    Eten wordt naar wat ik gehoord heb rode kool met appeltjes en aardappels
    met slavink :D.

11. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

goeie middag
    vanavond wordt het gekookte aardappel met oesterzwammen en biefstukje.

leni1955, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Hier staat ook rode kool op het menu zonder appel:) aardappelen en een gehakt bal:p

leni1955, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. snietje1

Wat een lekkers weer vandaag, kaai gezellie en kaai lekker, rode kool, oesterzwammen met allerlei lekkers erbij, mjam mjam !! Wij hebben vanaaf nasi met ook vanalles erop en erbij, we hebben hem al gemaakt, dus vanaaf alleen in de oven om hem warm te krijgen.

Het ging vandaag best lekker, ik heb de overjarige kleuter vertelt (na vraag van hem) dat hij niet bij het gesprek mocht zijn. Dan kunnen zijn baas, P-zaken en ik wel alleen af 8) Dus vanmiddag alle afspraken op een rij gezet, afgesproken wanneer ik begin bij de andere baan en het is zoals ik wil : zo snel mogelijk. Dit is niet goed voor mijn bloeddruk en zenuwen dus als het dan toch moet... Hier is dus onze overjarige kleuter niet mee eens, maar hij kan het dak op, hier heeft hij voor gekozen, had ie maar na moeten denken met zijn kleine hersentjes8) Dus het was een vruchtbare dag.

Nu is het tijd om uit te rusten en strakkies de Hooligans loslaten :inlove:

leni1955, janniekwak, HofvanDromen en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. popje4

ging vast niet lukken met die twee cellen....xD dat denken dan he.....maar goed van je hoor sniet ....
    hier een gekkenhuis vandaag...veul te veel in 1 dag tja dat heb je soms he dan denk je in de middag ik had beter in bed kunnen blijven hahaha maar goed morgen weer een dag....:sleepy:

leni1955, HofvanDromen, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Goed zo Snietje, kan je weer met plezier werken.:)
    Ik had het ff wat druk, en ga vanaf volgende week weer 40 uur werken.:)
    Verder ontzettend veel ziektegevallen op het werk, hoop dat ik de dans ontspring.
    Event sinds maandag af, dus weer op naar de volgende.
    Burenkado graag het sieritem.:)

Denk eraan om je verjaardagskado te claimen!
    Beterschap Venus en al de andere die in de lappenmand zitten.;)
    Fijne dag allemaal.

Laatste bewerkt: 26 Januari 2022
    leni1955, HofvanDromen, venus261256 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd.

Popje, doe het rustig vandaag, dan breekt het lijntje niet.
    Suuske, weer 40 uur, gefeliciteerd !
    Ik hoop dat we allemaal de dans ontspringen, hier ook geen zin om ziek te worden.

leni1955, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemorgen ,
    Die ziekte dans hoop ik ook niet te krijgen vind dit al erg genoeg.
    Maar gaat vooruit we komen er wel weer.

leni1955, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. popje4

goede morgen...
    ja dat hopen we allemaal ....er zijn leukere dansen te bedenken....fijne dag allemaal en....blijf gezond!!

19. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Zo de 3 wolkenrijen voor de bommel items gevuld. Had ze op 1 na op kristalwatervallen veld neer gezet. Lekker makkelijk andere vond ik ook snel weer :p
    Heb verjaardagskado geclaimd er is ook een bonus code toegevoegd 12BDAY

Laatste bewerkt: 26 Januari 2022
  20. popje4

dank je rick die had ik niet gezien die bonus...oppie