-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Venus beterschap:)

Vandaag bij moeder huisgenoot en lekker italiaans besteld, d.w.z pizza capricciosa en spaghetti carbonara en uiteraard een overheerlijk broodje met kruidenboter:inlove:.

Jongste zoon van schoondochter heeft corona dus maar even uit de buurt blijven, wil wel graag op vakantie over 2 weken.

Alle kinderen in quarantaine voor 5 dagen.:wuerg:

popje4, suuske1960 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

wel eng hoor leni, wij hebben het ook voor. na jongste dochter met het hele gezin in afzondering is het nu aan de beurt van oudste dochter. oudste dochter en kleindochter hadden al eens corona. nu kleindochter ook alweer positief getest. dochter had ook al koorts, dus ook nog maar eens getest. (morgen waarschijnlijk resultaat) afwachten maar.
    . en... wij blijven maar wachten om onze kinderen en kleinkinderen nog eens te zien (knuffelen). zielig.

popje4, leni1955 en suuske1960 vinden dit leuk.
  3. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Lekker Leni :inlove:xD Maar dat Coronaverhaal, dat is heul vervelend !! Goed om even niet op visite te gaan daar. Sterkte Meis !:inlove::inlove:

En Tine zit er tussen, jij ook sterkte met de familie.

4. leni1955

Goedemorgen.

Jeetje wat vervelend Tine:(, vriendin van dochter ook al voor de 2e keer, het immuun worden lijkt niet zo te werken;) bij dochter en gezin nog niets aan de hand gelukkig want zij viert ook over 2 weken haar verjaardag en daar wil ik wel graag heen, net voor de vakantie dus kan nog.
    45 jaar alweer:wuerg: en dat vind ze wel een feestje waard, ik word oud:cry:xD

Laatste bewerkt: 23 Januari 2022
    janniekwak, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

leni, ik hoop dat ze gezond mogen blijven.
    dat immuun zijn zal wel niet zo goed werken door al die varianten.
    mijn dochters zijn ook 48 en 46 jaar. ja, we worden oud.

popje4, snietje1, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Al weer even aan de poets geweest, en nu bezig een mail te maken naar een bedrijf.
    Werd gisteren in de avond door een vreemde gebeld, nam dus niet op doe ik nooit als ik het nummer niet kan.
    Maar die persoon stuurde er een berichtje achteraan, dat mijn bestelling bij haar in een doos zat (zij had ook wat besteld bij dat bedrijf).
    Ik ben niet van plan om contact op te nemen met die persoon, die in een andere woonplaats woont dan ik.
    Vind dat moet dat bedrijf maar oplossen, ben wel pissig :mad:omdat die persoon best wat persoonlijke informatie nu over mij heeft.
    En dat wil ik dus ff in een mail duidelijk maken.

popje4, snietje1 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. leni1955

Heel slordig van het bedrijf Suus en laat zij het idd maar oplossen.
    Wel netjes van die ander dat ze het laten weten want nu kun je daar actie op ondernemen.

Lekker gewandeld met de hond, het is grijs en ongezellig weer maar niet koud.

Zo even naar het tuincentrum, gewoon omdat het kan.xD

popje4, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  8. snietje1

Suuske, dat is :wuerg::wuerg::mad:

Leni genoten van het tuincentrum ?
    En wat schaft de pot vanaaf ??? Wij hebben (Hofje oortje en oogjes dicht) gestoofd konijn met vers stokbrood :inlove:xD:inlove:

Edit: Oh ja, lied van vandaag: Halestorm, What Sober Couldn’t Say ;)

Laatste bewerkt: 23 Januari 2022
    leni1955, suuske1960, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. popje4

popje4 Levende forumlegende

sterkte en beterschap allemaal ....nou voor wie het nodig heeft....en suus wat een verhaal pppff ik zou ook boos zijn ....
    ssstttt snietje niet te hard op zeggen hoor;)....hier gewoon broodjes vanavond zondag is hier geen kook dag.

leni1955, snietje1 en suuske1960 vinden dit leuk.
  10. snietje1

Is ook lekker Popje !
    Goedemorgen, weer op naar een ruziemaakdag op het werk :wuerg::mad::wuerg:

11. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier ook op pad, maar ruzie maken kost teveel energie dus doe ik liever niet.
    Snietje s6 en houdt je rug recht.
    Fijne dag allemaal.:)

popje4, snietje1 en leni1955 vinden dit leuk.
  12. Nona89

Nona89 Gelegenheidsauteur

Goedenmorgen iedereen,

oof nou dat is balen !!!
    rustig aan hoor !!
    hopen dat de rug iets beter gaat :)

hele fijne dag iedereen en die moeten werken werkse :D

suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Goedemiddag ,
    Gaat weer een beetje de goede kant op kan weer op me been staan en rechtop zitten.
    Lopen gaat nog wat moeilijk maar we komen er wel weer.

Vanavond opgebakte zuurkool op een broodje met rookworst.

suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Allereerst Sniet -.- Das echt zielig voor die konijntje :wuerg::cry:...
    Dan beterschap voor allen die het nodig hebben ...Met een dikke troost knuffel voor die het ook nodig hebben ...:inlove: ...
    Hofje was een beetje in gedachten over wat een rare vreemde steeds vreemder lijkt het wel wordende wereld. :wuerg:... Ben der soms zomaar stil van...Heel stil...Wil er aan de ene kant heel veel over kwijt. Aan de andere kant denkt Hofje dat het beter is om dat niet te doen. Nu ja ...:oops:

Zijn hier heel druk geweest met logeerkamer verbouwen. Feestcommissie heb van het 2 persoons bed een 1 persoons bed gemaakt.
    Nu is er meer ruimte voor het babybedje :inlove: Er is mag ik wel zeggen ineens heel veel ruimte nu daar xD... Dan was Hofje zelf bezig met de baby gedoetjes verder...Heb van een 1 persoonsdekbed een dekentje gemaakt voor het baby bedje, 1 dekentje ervan voor in Hofjes kinderwagen gemaakt en een box kleed. Nu eens kijken of Hofje van de over zijnde dekbed hoezen, dan weer hoesjes voor alle dekbedjes en het 1 persoons bed ken maken...Het lijkt verdorie wel of Hofje zelf nestdrang heb:oops:... Allememachies ... xD Nah de aanstaande kleindochter komt in iedergeval wel in een gespreid bedje terecht zo ...xD Het is ook zo leuk om het allemaal te maken en te doen ...:inlove:
    Op de boerderijtjes niets dan stallen, stallen en nog is stallen...Ben heerlijk de dieren voorraden aan het vullen...

Nu even een bakkie koffie ...Lied van de Dag : Learning To Live · Beth Hart
    :inlove::inlove:

suuske1960, popje4, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Je hebt het er maar druk mee Hofje:inlove: met die aanstaande kleindochter. Hier veel gewassen verbouwen voor die questen waar je heeeeel veel van nodig bent.

Mijn rug gaat redelijk ik heb juist baat bij lopen, heb vanmiddag weer een stevig rondje van 9 km. gelopen. Nu ff bij komen met een kopje thee.

suuske1960, popje4, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. HofvanDromen

De thee even overslaan doet :wuerg:xD ... Mooi dat je veel baat hebt bij het lopen Rick :inlove:

Kan het niet druk genoeg hebben, met de kleine dame ... Ik hou nu al zoveel van haar:oops: ...Das vast best stom :oops:...

En weer naar de naaimachine rennen doet ... :music:

LucieSchreurs, suuske1960, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. leni1955

Zeker niet stom hofje, lekker genieten en tuttelen.:inlove:

Sniet sterkte met de ruzie:(:inlove:

Eten witlof met ham en kaas:inlove:

Dat konijn hoef ik ook niet te weten Sniet:cry:

18. snietje1

Aaah, dames toch, hij was zeer lekker :inlove::inlove:

Venus, gelukkig gaat het weer een stukje beter !

Ruzie: Yep goed gelukt :oops: en gelijk gekregen van zijn baas 8)xD Kortom, morgen met zijn baas om tafel om het hoe en wanneer af te spreken, mijn baas mag niet om die tafel zitten8)xD (istie helemaal door de *PIEP* besnuffeld-.-)

Goedenavond allemaal, ik lees ook weer lekkers, broodje zuurkool met worst en witlof met ham en kaas, smakelijk !!! Zal wel lukken:)
    Wij hebben vanaaf een hele kip met krielaardappels en wortels uit de oven :inlove:xD

Dadelijk eerst maar eens de boodschappen aannemen en opruimen :)

Laatste bewerkt: 24 Januari 2022
  19. HofvanDromen

leni1955, suuske1960, -freedom5555- en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Hier vlogen vandaag vliegtuigen over met felicitaties voor mijn level-up. Gelukkig geen botsing in de lucht. Dank jullie wel voor de felicitatie

leni1955, suuske1960, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.