-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik zal even aanvullen voor het recept van de WAC, dit is in de groothandel te koop voor 199TG, als er groothandel uitverkoop is voor de helft van de prijs, dus als je het wilt kopen goed de event aankondigingen in de gaten houden.

2. popje4

popje4 Levende forumlegende

goede morgen....
    hier net eff in die groothandel geweest maar....recept van wac staat er bij mij niet tussen:p kan het zijn dat dat komt omdat ik die al heb?? geen idee....event van morgen...we gaan het zien..
    fijne dag allemaal..

snietje1, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Klopt popje, recepten die je al gekocht heb, verdwijnen uit de groothandel, zo kan je je nooit vergissen en TG uitgeven aan iets dat je al hebt. Ik heb genoeg WAC uit andere bronnen (volgens mij een wolkenrij en/of een sieritem), dus heb het recept nooit gekocht. :)

snietje1, suuske1960, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemorgen:inlove:

Ja Sniet, Het is een manier van kleding kopen...die bracht mij in gedachte terug naar de jaren dat de kids hier nog jong waren...En dan nu het zelfde met paps en mams ...Euh euh verder maar niet over nadenken:wuerg::oops: Succes bij de kapper ...

Het WAC - verhaal : -.-8)

0oit kon je het recept winnen bij een event. Als je hem won, staat hij niet te koop in de groothandel. Hij komt te voorschijn in fase 4 jammakerij.

Heb je niet meegedaan aan dat event, dan kun je het recept kopen in de groothandel, mits je op dat moment in fase/level 4 bent van de jammakerij.

Heb je het recept ooit gekocht/gewonnen, dan kun je hem niet nog weer een keer kopen.

Nieuwe verjaars event ...Nah Hofje was snel klaar met lezen en denken. Hofje heb daar helemaal geen trek/ zin in-.-...Ga lekker rommelen op eigen tijd enz enz op de Roze-Hof. Gelukkig is er nog zoveel meer te doen op de boerderijtjes dan alleen events.:music:

Nu eerst een bakkie koffie - zoenen met lief:inlove: en Lied van de Dag : Oleta Adams - Get Here
    :inlove::inlove:

snietje1, suuske1960, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. Nona89

Nona89 Gelegenheidsauteur

Goedenmorgen iedereen ....
    een verjaardags event we hadden er toch net eentje gehad of ben ik met me hoofd in de wolken beland :p

eens zien of ik nog een quest kan doen :p

zie trouwens dat er meer bomen dan gewassen questen zijn o_O

groetjes fijne dag en werkse voor de mensen die moeten werken

snietje1, suuske1960, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. popje4

popje4 Levende forumlegende

dacht al zo iets met die wac....:p wat me wel op valt hier op de markt.....er zijn in een keer een aantal spelers die elke keer de dingen aanbieden tegen de helft van de prijs....ik bedoen op de markt he..... het vorige bod en dan precies de helft daar van....zijn ook ineens namen die ik nog nooit gezien heb niet dat dat uit maakt maar viel me al een aantal dagen op...het zal wel goed zijn...
    zo straks werken dus...fijne middag allemaal...

leni1955, snietje1, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Nona dat komt omdat je elke keer mysterieuze stekjes kan kopen met een nieuwe boom en hieraan hangt dan weer een quest, bij nieuwe gewassen komt er ook vaak een quest bij.:)

Als je net begint vind ik het wel onoverzichtelijk met al die quests, ben pas een nieuwe farm begonnen en toen viel het me op.8)

Popje wanneer je een nieuwe speler bent kun je nog geen hoge prijs vragen op de markt maar het kan ook dat iemand dit gewoon doet om de markt te verzieken, HJ had hier toentertijd ook veel last van.

vanmorgen lekker gewandeld on het zonnetje, wel heel koud maar de zon maakt alles goed.:inlove:

Net de kleine man in bed gestopt en wordt vanavond weer door papa opgehaald.

Eten koolraap met rundvlees.

popje4, snietje1, venus261256 en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Hebben ze denk ik boerenduiten nodig om wat anders te kopen , zie dat op mijn markt ook wel eens
    gebeuren :wuerg:.
    Farm bijna ingericht voor verjaardags event dus kan er weer tegen aan met het bakken van
    taartjes en muffins :D8).

popje4, snietje1, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  9. HofvanDromen

Van mij mogen ze de fokdieren best voor de helft aanbieden enzo enzo hoor xD ...

popje4, snietje1, leni1955 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. venus261256

Zou je wel mogen willen maar dat gaat niet gebeuren denk ik :music:.
    Daarom heb ik ook een hele dikke bankrekening kan dan af en toe eens wat kopen :p.

11. HofvanDromen

Neuh op Hofjes stomme markt gebeuren nooit spectaculaire spannende dingen -.- Zo jammer weer xD

Ppfff heb nog of alweer ... 3,3 en een half miljard BD op de Hofse Bankrekening staan :music: Van bankroet zijnde is dus nog geen sprake 8)

Ken dus best nog wel is wat leuks kopen xDxD Maar het liefst natuurlijk voor een koopje ...:music:

12. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemiddag.
    Eten hier wordt groente aardappelen en een balletje erbij.;)

popje4, snietje1, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Sniet hoe is het eigenlijk met de knie van de wederhelft, wordt het een beetje beter?

Kleine man is niet lekker en slaapt al bijna 3 uur. Hopelijk knapt hij er wat van op.

14. venus261256

Eten wordt doppertjes/worteltjes met aardappel en stukje vlees.
    Das best lang Leni , hoop dat ie er wel van opknapt dan.

suuske1960, leni1955, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lees weer lekkers xD:inlove: Heerlijke Hollandse kost allemaal !! Hier ook Hollandse kost: zuurkoolstamppot met karbonade xD:inlove: Allemaal mjam mjam.

Leni, wederhelft zijn knie : met 3 weken morfine en therapie zit ie vandaag aan de magische grens van 90 graden. Kortom, met kleine beetjes hopen we dat het goed is als ie terug naar de chirurg moet (7 feb) Als dat niet is, dan weer de operatiezaal opnieuw van de binnenkant bekijken.

Vandaag eindelijk geslaagd voor een matras die ik lekker vind liggen, je wil niet weten wat het kost, maar dan heb je ook iets. Hij hoopt hem over een slordige 2 weken te bezorgen, dan kan ik ook eens proberen om meer te slapen als en 3/4 uur per nacht. Verder hier aan de poetst en aan het koken geweest. Morgen maar weer braaf werken maar daarna : weekend xDxD

Venus en Rick, gaan de ruggen al wat beter ???

janniekwak, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Mijn rug wil nog niet echt:wuerg:, maar dat ben ik gewent heb ook al zoveel jaar last dat ik niet anders weet. Ene dag meer last dan de andere. Heb maar weer ff een klein rondje 3 km ongeveer gelopen. Ging weg met lekker zonnetje maar kreeg natuurlijk een hagel bui op de kop>:( En als de pijn te erg word gewoon een roze tablet helpt meestal wel.:)

Hoop dat het spoedig beter gaat met je echtgenoot snietje en dat je beter gaat slapen op je nieuwe matras;)

Laatste bewerkt: 20 Januari 2022
  17. snietje1

Oh jammer Rick, zou misschien een ander matras ook iets voor jou zijn ? Roze tabletje; diclofenac ?
    Dank je, dat gaan we beide meemaken ;)

18. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Hier ook laatste dag en dan weekend.:)
    In de mail van farmerama zit een bonuscode, is wel een persoons gebonden.;)
    Fijne dag allemaal.

popje4, HofvanDromen, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd.
    Werk ze Suuske.

popje4, HofvanDromen, Dauwe en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. venus261256

Goedemorgen ,
    Hier ongeveer net zo als Rick heeft , maar die roze pilletjes mag ik niet ivm hart.
    Hier meestal oxy en help dat niet dan komt HA morfine injectie geven rond 17.00 uur.
    Rustig afwachten op event , veel meer kan ik toch niet :wuerg:.
    Snietje , Suuske werk ze , hier alleen maar telefoondienst o_O.

popje4, snietje1, HofvanDromen en 2 anderen vinden dit leuk.