-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Was zeker weer een lang verhaal , en is zeker een goeie feestcommissie 8).
    Hier vandaag oudste dochter naar haar nieuwe werk gebracht bij brandweer van Tatasteel , ben je dan
    wel even mee bezig met alle veiligheidsprocedures die ze moet doorlopen voordat ze haar toegangspas
    krijgt :wuerg:.Dat ik er nog werkte ging het wat makkelijker.
    Maar alles is gelukt en ze kon aan het werk , alleen ging het daar weer fout want die dachten dat ze
    pas op 1 februari zou beginnen :music::oops:.
    Dus heeft ze de halve dag maar met de mannen koffie zitten drinken tot alle inlogcode's en haar
    laptop werden gebracht.
    Hoop dat ze vannacht een beetje kan slapen van al die koffie.

Najaarsevent misschien dat ik nog wat lever om in de 3000 top te komen maar dat wacht ik nog even af.

Eten : Zelf gemaakte zalmsalade met verse sla erbij en een tartaartje.

leni1955, suuske1960, popje4 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

Die Feestcommissie van jou Hofje:inlove: is weer erg lief voor je geweest. Zag supervoer voorbij komen:) Heb zelf alleen fokhotel vol gegooid met van alle dieren wat voor een volgende fok event heb ik alvast iets.
    Hier weer aan de wandel geweest je moet toch wat met dit mooie winterweer en om alleen maar wat binnen te zitten achter de laptop.....
    Doe ook niet mee met top 3000 event je moet zo veel dumpen om mee te kunnen doen.
    Ongelofelijk wat die Hongaren voor hoeveelheden dumpen.

Verder genieten van de huwelijks reis en van Hofje :inlove:natuurlijk. Het is hier prachtig veel gezien al en nog meer te zien dus we blijven nog wel ff weg.

leni1955, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

eten wordt vanavond hete bliksem met worst. Kan de huisgenoten hier wel in begraven :):)

leni1955, venus261256, suuske1960 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

xDxD Ik lees weer veel lekkers :inlove::inlove: Heerlijk, kaai lekker allemaalxD Wij hebben vanaaf gestoofde andijvie met aardappelkrokketjes en schol, ook lekker xD

Hofje, wat heb je weer een mooi en gezellig verhaal, ik word er gewoon vrolijk van en wat lief van je feestcommissie, hou hem in ere:) Gefeliciteerd met je roze werkstallen :)
    Venus, ik hoop ook voor haar dat ze kan slapen, wordt wel moeilijk met een sloot koffie in je buik;)
    Popje, gelukkig ging het fietsen nu wel goed, hou vol zo en niet meer vallen.
    Leni, gefeliciteerd met je roze tapijt :)

Zo, de eerste werkdag zit er weer op, dadelijk tijd voor de Hooligans:inlove:
    Hier was het vanmorgen donker toen ik naar mijn werk wil, toen ik naar huis kwam was het mistig en nat.

leni1955, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

nee was ik niet van plan snietje....hiih zal men best doen om op twee voeten te blijven staan tja tis wat soms he....ach gaat allemaal weer over en zo...gooi wat in dar event pppff zit nog niet eens op 500 sta nergens in de lijst wat een hoeveelheden gaan er in ppff denk dat ik het voor gezien hou...iets te veel van het goede...

slaap lekker allemaal en o ja hier aardappel anders uit de oven wel zelf gemaakt niet uit een potje....verse worteltjes en vega prut met ei en ui en amandelen en mais....voor de mannen varkenshaas....en een of andere gekochte hartige taart met spinazie en geiten kaas bbbrrr was niet lekker volgende keer weer zelf maken....

6. snietje1

Lekker Popje op de hartige taart na ;)
    Werk ze Suuske.
    Bijna fietstijd.

leni1955, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Goedemorgen.
    Snietje jij ook werk ze.
    Hoop niet dat het glad is, was het gistermorgen zomaar wel hier en daar.:eek:
    Fijne dag allemaal.

snietje1, leni1955, popje4 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. venus261256

Goedemiddag ,
    Was een beetje moe vanmorgen dus even me bed nog ingedoken was wat langer dan
    gepland maar wel lekker 8).
    Zo maar eens kijken hoe het met festival gaat :oops:.

Weet al wel wat er gegeten wordt snijboontjes met spek , aardappeltjes en zigeunersnchitzel.

snietje1, popje4, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  9. suuske1960

Goedemiddag.
    Hier wordt het spaghetti met balletjes in saus.

10. popje4

hier wortel stamppot met witte bonen uit de oven.....

11. snietje1

Ik lees weer lekkers :inlove:xD Gezellie, snijboontjes, wortelstamp, bonen en balletjesspaghetti, allemaal lekker !! Mijn wederhelft heeft vanaaf chiliconcarne en ik heb gestoofde wilde duif met een broodje xD:inlove:

Was het glad Suuske? Hier gelukkig niet, ik heb overal door kunnen fietsen.
    Lekker uitslapen Venus, ik kan het jammer genoeg niet, ik zou willen dat ik het ook kon.

Tijd om de boodschappen aan te nemen 8)xD

12. venus261256

Lukt mij meestal ook niet hoor Snietje ,maar had gister nieuwe pillen gehad voor
    me rugpijn denk dat daar even aan moet wennen :wuerg:.
    Heb toch maar wat ingeleverd bij oogstevent kijken hoe ver ik kom :music:.
    Maar vraagje Sniet hoe heb je die wilde duif gevangen ;) toch niet met dat broodje.

popje4, leni1955, suuske1960 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  13. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Wat een heerlijk weer vandaag, lekker gelopen vanmorgen maar wel heel koude oren:wuerg:

Eten was snert met een broodje, lekkerrrrrr

Verder weinig gedaan, mijn dochter heeft me een serie aangeraden en ik zit er helemaal in:oops: eind van de middag even naar de fysio, gaat langzaam beter maar die kou is niet zo bevorderlijk voor de spieren.
    Gelukkig over een week of 3 naar Gran Canaria en hoop dat het daar warmer is, ze zeggen van wel.8)

Als alles ooit weer open gaat misschien toch maar weer een keer naar de sauna, goed voor de holtes en de spieren.

Fijn dat het niet glad was Sniet, is altijd lastig en zeker op de fiets.

Heerlijk uitgeslapen Venus, mij lukt het meestal ook niet hoewel ik niet zo vroeg op ben als jullie.;)

Nieuwe oppas voor de poes gevonden maar ik weet nog niet of ik er blij mee ben, even aankijken, was een beetje vreemde dame:music:

14. snietje1

Lekker Leni, Whouw, over 3 weken op vakantie ?? Heerlijk, geniet er van xD:inlove: Ik hoop dat je nieuwe oppas toch bevalt, ondanks dat het een vreemde dame is.
    Venus, voor een wilde duif ga ik hier in de bossen niet met een broodje staan, als ze die eten, is het een makke duif ;)xD Mijn duif is hier in de bossen geschoten, lekker hoor, wel oppassen voor de hagel tijdens het eten.

Edit: goedemorgen, bijna fietstijd

Laatste bewerkt: 12 Januari 2022
    popje4, leni1955, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. venus261256

Goedemorgen ,
    Daar zou ik zeker voor oppassen.
    Heb lekker uitgeslapen Leni.
    Mag vandaag weer eens op de pup passen alhoewel pup hij wordt wel steeds groter.
    Verder gaan we het nog wel zien.

snietje1, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. suuske1960

Goedemorgen.
    Werk ze Snietje, hier ook bijna klaar om op pad te gaan.
    Fijne dag allemaal.:)

snietje1, popje4, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. popje4

nou venus gaat best goed toch dat inleveren ik kom niet eens bij die top 500 hahahah geef t op....
    en ja kleintjes worden groot he...blijft leuk zo ene hondje toch....
    hier straks werken late dienst en morgen weer een vroege ....dan weer 1 dagje vrij om het weekend weer te werken...
    en sniet...lees ik nou goed?? schiet je zelf die duif:p
    fijne dag allemaal

18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Brrr koud vandaag met die mist maar toch weer een km of 4 in de benen en daarna nog gefietst naar zoon en een rondje in zijn nieuwe auto meegereden, hij is er helemaal blij mee dus mooi zo.
    De kleine man nog even lekker geknuffeld.:inlove: en nu de rest van de dag lekker cocoonen, is het echt weer voor.

popje4, snietje1, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. suuske1960

Goedemiddag.
    In de zon en uit de wind was het wel lekker buiten Leni.:)
    Eten vandaag wordt een balletje met aardappelen en worteltjes.

popje4, snietje1, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  20. venus261256

goedemiddag ,
    Ben nu klaar met leveren hoop dat ik het redt voor de top 3000.
    Maar dat zie ik morgen wel.
    Eten wordt spinazie met aardappeltjes en gehaktbal.

suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.