-De Plattelandsvrouwen leuterclub (ook voor mannen) 2014-08-25

Discussie in 'Overig archief' gestart door HofvanDromen, 25 Augustus 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. suuske1960

suuske1960 Keizer van het forum

Mooi Venus, hoop ook dat er vervoer is besteld voor de ballen.;)
    Eten hier is zelfgemaakte gehakt lasagne.

venus261256, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Die is onderweg hoor ;).

suuske1960, popje4, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Die is vast groot genoegxD

Eten bloemkool met kaassaus en een zelfgemaakte gehaktbal, lekker stoofpeertje erbij, jammie.:inlove:

4. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Ik lees weer lekkers :inlove::inlove::inlove: mjam mjam, bloemkool, lasagne, spercieboontjes en lekker veel gehakt :inlove:xD Wij hebben vandaag gevulde paprika's uit de oven, ook lekker xD:inlove:

Suuske, mijn werk.... tja, ik heb gewoon een leugenachtige achterbakse lijdinggevende, die heeft er heel lang over gedaan om mij terug te kunnen zetten, maar met veel omwegen gaat het hem lukken. Dan moet ik 2 taakgroepen (salaris) inleveren en ga terug de werkvloer op. Het was/is een heel gemeen spelletje wat hij gespeeld heeft, ik hoop dat ie er in stikt.
    Voor mij is het dit of over 2 jaar niets meer. Als hij denkt dat ik hetzelfde werk blijf doen, komt ie van een koude kermis thuis. Het gaat voor mijn collega dat heul moeilijk worden, moet ie werk voor 2 mensen doen. Wordt ook leuk als hij verlof pakt of op vakantie gaat....xD
    Ik moet nog horen wanneer het ingaat...
    Overigens zijn ondertussen heel wat collega's boos, reageren onbegrijpend en ongelofelijk, maar ja, tis gewoon zo.

Tijd voor de boodschappen !

Laatste bewerkt: 4 Januari 2022
  5. popje4

popje4 Levende forumlegende

sniet.....snap het niet helemaal maar....snap dat het niet lekker gaat daar op de werkvloer...zo jammer...sterkte hoor...en laat je niet op je kop zitten.

[​IMG] groot genoeg toch??? 8571 in totaal....met al die van jullie er bij....komt het vast goed..

6. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

sterkte sniet, laat je niet op de kop zitten. volhouden !! en voet bij stuk houden. niets doen wat niet bij jouw salaris hoort.
    jammer als het verkeerd voor je uitdraait, maar als je dit niet doet, dan ga je nog veel ellende tegemoet.
    (tenzij je dit werk echt nodig hebt om voort te kunnen)

leni1955, venus261256, suuske1960 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

Tine, ik ben kostwinster ;) Maar we kunnen altijd met minder als het moet. Ik ben voornamelijk boos op de manier waarop.

Maar laten we het over gezelligere dingen hebben, anders is het niet zo goed voor mijn bloeddruk:music:

8. popje4

[​IMG] alvast meter klaar gelegd hoor je kan niet voorzichtig genoeg zijn....:p

9. snietje1

Die van mij was 180/110... niet helemaal goed volgens de huisarts :oops:;)

10. popje4

beetje hoog...:( rustig aan hoor....
    kerstballen nu genoeg voor een heule grote ballenbak.....dus ALLE BALLEN VERZAMELEN!!
    truste...

leni1955, venus261256 en suuske1960 vinden dit leuk.
  11. snietje1

Goedemorgen, bijna fietstijd.

leni1955, popje4, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  12. suuske1960

Goedemorgen.:)
    Snietje werk ze, al geloof ik dat ze niet zomaar je salaris kunnen minderen bij een andere functie.
    Is volgens mij wettelijk geregeld.
    Hier ook dadelijk weer naar het werk.
    Allemaal een fijne dag, maak er wat moois van ondanks de regen.

13. venus261256

Goedemiddag , ben vanmorgen vergeten op het knopje te drukken.
    Hebben hier nu lekker zonnetje maar voelt koud aan.
    Fokevent ga ik wel aan meedoen , maar najaarsevent denk dat dit jaar oversla.

Eten wordt gepofte aardappels uit de oven met japanse wokgroente en biefstukje.

popje4, leni1955, snietje1 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  14. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Goedemiddag :inlove:

Zich prima vermaakt met Rick:inlove: op de Huwelijks rondreis in Canada. :inlove: De miljoenen BD wel de deur uitvliegen, maar het was het waard..Oa een 2e Roze Tapijtknoperij op de Roze Hof mogen verwelkomen ...8)
    Het fok event zeker gaat meespelen. Haal wel alleen het spookdiertje en het stekelvarkentje eruit. De rest laat Hofje zitten. Ons blijf toch een wat zunig:music: Het oogstevent ...Het voor vele het event van het jaar voorbij laat gaan. Heb nog nooit zulke onzinnige schamele prijzen in de prijzenpot gezien.-.- Je zal maar degene zijn, die het hele jaar (en dat zijn er best veel) aan het sparen en verzamelen is voor het event der eventen.Voor vele betekent het de bijna hele Boerderij voorraad erin mikken. En dan afgeserveerd worden met M- stallen en M-bomeno_O ...Die de meesten dan toch al kopen:music:
    Wat TG / kisten waar je niks aan hebt / en wel maar liefst 3 knechtencoupons ...Allememachies Allememachies BP wat een gaven , wat een geschenken.o_O Hoe brengen we weer een fantastisch event om zeep-.-:wuerg: ...Dat had toch naar Hofjes persoonlijke mening heel anders gekund.

Dan een dikke dikke hele dikke knuffel voor Snietje :inlove:

Euhm ik denk net als Suus, dit kan volgens mij ook niet zomaar. Terug zetten in een functie. En de salaris teruggang. Zeker niet als je al jaren in die functie zit. Als je de mogelijkheid hebt : Vraag het na bij de vakbond, de rechtsbijstand verzekering. Het juridisch loket of wat ever. Laat het er in ieder geval niet zomaar bij zitten. Stem er zeker niet zonder schriftelijk protest mee in. Jij werkt al zo lang bij dit bedrijf. 0ok even na kijken, uitzoeken wat als het uit de hand loopt je eventuele ontslag transitie / vergoeding zou zijn over 2 jaar. Wens je heel veel sterkte.

Lied van de Dag ; Meat Loaf - I'd Do Anything For Love (But I Won't Do That)
    :inlove::inlove:

popje4, leni1955, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. suuske1960

Goedemiddag,
    Eten vandaag wordt spruitjes, aardappelen en een stukje vlees.:)

Ik weet ook niet of ik aan het grote oogstevent mee wil doen, denk dat ik tegen het eind kijk wat je in moet leveren voor een leuke prijs.

popje4, leni1955, venus261256 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  16. snietje1

Ik lees weer lekkers :inlove::inlove::inlove: heerlijk !! Wij hebben vanaaf (bijna net als Suuske) spruitenschotel uit de oven :inlove:

Hofje en Suuske, klopt, ze kunnen je niet zomaar terug zetten, maar wel als er een reorganisatie is en je moet solliciteren om hier (wel in een andere functie) te kunnen blijven werken. Ik heb niet de status van : overcompleet, die krijg ik pas over 2 jaar en dan zijn alle poppetjes al ingevuld (dit was een vieze streek van mijn lijdinggevende om dit naar voor te trekken)
    Maar goed, vandaag kwam de directeur met een voorstel : ik mag tot aug iemand vervangen die zwanger is, daarna krijg ik die schop "terug naar de vloer" en wordt mijn salaris afgebouwd. Whouw, heb ik 7 maanden respijt -.-:wuerg: Kortom : ik mag hun probleem oplossen en krijg daarna die schop na:wuerg::wuerg: Ik heb braaf gezegd dat ik er niet onwillig tegenover sta, maar ik wil er over nadenken.
    Morgen maar op mijn gemakkie een mailtje sturen naar hem -.-

Lied van vandaag : Therapy? met Diane8)

popje4, suuske1960, leni1955 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. venus261256

Zal maar zeggen goeden avond ,
    Snietje ze kunnen wel een hoop doen om zo iets voor elkaar te krijgen , maar hebben jullie geen
    ondernemingsraad waar je heen kan gaan , heb zelf vroeger zoiets gehad en die hebben me daar
    goed bij geholpen.
    Weet ook niet of je lid van een vakbond bent maar die weten ook een heleboel.
    Zou er toch wat meer werk van maken.

18. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Sniet, ik schrik van je schrijven:wuerg: In en in triest : Iemand die al ruim 25 jaar bij een bedrijf werkt, zo weg te durven zetten -.-
    Dacht dat we in een redelijk beschaafd land woonden, waar op zijn minst werknemers nog enigsins beschermd zijn. En dat in deze tijd met arbeidskrapte -.- Die illusie ken Hofje dus ook al laten varen...:oops:

Wat ik al eerder schreef, zoek het heul goed uit hoe het zit enz ... Dit kan volgens mij echt niet, op deze wijze. >:(

Maar stilletjes de huwelijksreis in Canada voort zetten doet ....

19. snietje1

Yep, Bond heeft alles uitgezocht, de keuze is : salaris inleveren of over 2 jaar zo goed als geen baan hebben. Geloof me, ik heb al alles gesproken, maar dit is het "spel" en zo wordt het gespeeld. Jullie snappen natuurlijk wel wat ik morgen stuur, met nette bewoording : Nope ga ik niet doen.

Euh, bijna 30 jaar Hofje 8);)

20. suuske1960

Goedemorgen.
    Snietje s6 en sterkte, en behoudt het geloof in jezelf.;)
    Ik ga dadelijk weer werken, en vanmiddag ook de 2 stallen bij mekaar fokken.:)
    Fijne dag allemaal.

popje4 en snietje1 vinden dit leuk.